Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
99. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • EFB vinder

    24 24.24%
  • Uafgjort

    23 23.23%
  • FCK vinder

    52 52.53%
Viser resultater 1 til 15 af 161

Emner: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

  1. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,188

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Nogle der har tilsnusket sig en status på Fischers eventuelle skade?

    Ellers skal vi igen have opstart hvor 1/4-del af holdet skal s... den op fra slap (undskyld udtrykket).

    Der er én der må berolige mig med at det er os der ser spøgelser, og at alle andre hold har de samme kontinuerlige skadesproblemer... Lige nu tænker jeg at vi køber lutter porcelænsspillere, eller vores lægestab må tage sig nogle ret dybdegående kurser i forhold til at bygge spillere op frem imod en sæsonstart. (Ja, jeg er lidt vred og sikkert heller ikke helt rationel).

    Zan
    Du ser ikke spøgelser. For at lave en direkte sammenligning med vores konkurrenter fra FCM, så har de stort set ikke en skade blandt de bedste spillere. Her står det godt nok, at Kaba har en mindre skide, men det er det. Til sammenligning har vi Boilesen, Wind og Mudrazija definitivt ude, mens Stage, Sigurdsson, Bjelland, Kauffmann og Fischer langt fra har haft optimale opstarter.

    Jeg synes, det er en spændende debat i forlængelse af transferstrategien, at vi gennem årene konstant har taget chancer omkring spillere med en bevist svag fysik for at jagte en stor jackpot. Fischer, Boilesen og Bjelland var alle spillere, som havde været meget skadet i karrieren. Kauffmann har heller ikke været forskånet for skader i ungdomsårene. Det er vel kun Nicolai Jørgensen og til dels Corner vi fik styr på, på den front.

    On another note, så glæder jeg mig også til, at foråret starter op igen. Jeg er dog på ingen måde optimistisk efter opstarten, hvor spillet ikke var opløftende. Selvom det naturligvis kun var træningskampe, havde jeg håbet på at se nogle spillere træde i karakter og dermed give mig fornemmelsen af, at de var på vej. Biel har dog set ligeså anonym, ikke-forsvarende og "blottet-for-FCK-mentalitet"-ud, som han gjorde i efteråret. Bjelland har hele pakken, men ser om muligt mere tung ud, end han plejer. Han er sgu langt fra topformen. Og så har det bare igen ikke været Fischers opstart. Og hvis vi skal gøre os forhåbninger om det guld, så skal vi have ham igang. Vores hold anno 19-20 sæsonen er afhængige af ham, og han har ikke været der for alvor endnu.

    På den positive side ser Daramy ud til at få tillid fra Ståle og ligner den startende højrekant i Esbjerg. Han har også set god ud i opstarten. Santos fik også lagt en enkelt ind og fik dermed lidt selvtillid på kontoen, mens Ndoye ser ud til at være klar til sæsonstart.

    Sidste (negative) bemærkning. Jeg lod mærke til, at Ståle efter kampen mod AGF nævnte, at vi fik alt for lidt ud af vores standardsituationer. Det tror jeg, at hele sidelinien vil give ham ret i har været casen hele efteråret også. Dernæst kunne man så i "FCK Pre-season" serien se, at det er vores unge, garanteret talentfulde men uerfarne 2. assistent Stefan Madsen, der står for standarder. Måske man skulle kigge på det setup?

  2. De følgende 2 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (26.07.15 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 29.07.15, 10:09
  2. Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 17.03.15, 19:51
  3. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 11.10.12, 04:54
  4. Optakts- kamptråd Esbjerg fB - F.C. København
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 24.05.09, 17:00
  5. Optakts- og kamptråd: Esbjerg - FC København
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 21.03.08, 10:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •