Side 115 af 144 FørsteFørste ... 1565105112113114115116117118125 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,711 til 1,725 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1711
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Katastrofalt. Fischer på toppen og Thomsen/Daramy på kanten. Enig med Ace i, at vi skal beholde Falk centralt. Og så kan Fischer + Jonas Wind gå hen og blive ret vildt, tror jeg.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1712
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Overtag Bendtner og en del af hans løn indtil nytår. Han kan næppe smadre moralen i truppen på 3-4 måneder og han vil rimelig nemt glide ind i systemet. Det er ikke fordi jeg som sådan ønsker Bendtner, men kvalitet vs pris kan han blive den bedste kortsigtet og midlertidig løsning. Tror rent faktisk han vil have en form for motivation hos FCK. Bendtner er også typen, som rent faktisk vil være farlig imod gode hold i Europa.

    Ellers er ideen med Fischer på toppen ikke dårlig og så kan Thomsen spille på kanten, så er han hellere ikke dårligere.

  4. #1713
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Overtag Bendtner og en del af hans løn indtil nytår. Han kan næppe smadre moralen i truppen på 3-4 måneder og han vil rimelig nemt glide ind i systemet. Det er ikke fordi jeg som sådan ønsker Bendtner, men kvalitet vs pris kan han blive den bedste kortsigtet og midlertidig løsning. Tror rent faktisk han vil have en form for motivation hos FCK. Bendtner er også typen, som rent faktisk vil være farlig imod gode hold i Europa.

    Ellers er ideen med Fischer på toppen ikke dårlig og så kan Thomsen spille på kanten, så er han hellere ikke dårligere.
    Jeg har ikke fulgt Bendtner sagen i detaljer, men han kommer vel næppe i form før N'Doye post operation? I mine øjne har vi brug for en plug and play angriber, hvilket er alt andet end Bendtner lige pt.
    Fc Ålene

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #1714
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Den unge Hr. Jensen Se meddelelser
    Jeg har ikke fulgt Bendtner sagen i detaljer, men han kommer vel næppe i form før N'Doye post operation? I mine øjne har vi brug for en plug and play angriber, hvilket er alt andet end Bendtner lige pt.
    Det er jo helt grotesk overhovedet at diskutere Bendtner.. En ting er at han ikke engang har niveau til at være i truppen i Rosenlol, men læg dertil hans serie af eskapader.. Så kan vi sgu lige så godt støve Jesper Lange af, så kan han og Pieros kæmpe om hvem der er bedst i spillet uden bold...

    En drømmesigning ville være Bony, som har præcis nogle af de spidskompetencer vi midster med Doye, men jeg aner intet om hans aktuelle form.. Vi skal have en spiller som præsterer fra dag 1 ellers kan det næsten være lige meget..

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #1715
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Overtag Bendtner og en del af hans løn indtil nytår. Han kan næppe smadre moralen i truppen på 3-4 måneder og han vil rimelig nemt glide ind i systemet. Det er ikke fordi jeg som sådan ønsker Bendtner, men kvalitet vs pris kan han blive den bedste kortsigtet og midlertidig løsning. Tror rent faktisk han vil have en form for motivation hos FCK. Bendtner er også typen, som rent faktisk vil være farlig imod gode hold i Europa.

    Ellers er ideen med Fischer på toppen ikke dårlig og så kan Thomsen spille på kanten, så er han hellere ikke dårligere.
    Tro mig en type som Bendtner kan snildt smadre moralen i en trup på kort tid. Håber Ståle er fornuftig og ser bort for en potentiel katastrofe.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1716
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Tro mig en type som Bendtner kan snildt smadre moralen i en trup på kort tid. Håber Ståle er fornuftig og ser bort for en potentiel katastrofe.
    https://politiken.dk/sport/fodbold/a...ar-selvoptaget

    »Jeg troede måske han var lidt selvoptaget og ville være bedst selv, men han er jo en holdspiller, som er vældig optaget af at gøre de andre gode, siger Rosenborgs træner til norske vg.no.

  11. #1717
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Bedste bud er 100 pct. at rykke Fischer i angrebet og hente Lukas Andersen til venstre kanten...

  12. #1718
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Der er sikkert nogen, som har fulgt med i svensk fodbold, der ved det bedre end mig, men hvad med en som Carlos Strandberg, som også meget vel kunne blive vores nye N'doye type? 23 år, 1,87 høj men ligner et bæst ud fra kropsbygningen. Ser stærk ud i nærkæmpe, god teknik, hurtig og afslutter godt. Han blev solgt til CSKA Moskva i 2015, blev senere købt af Brugge og i 2017 hentede Malmø ham for en anslået pris på 1 mio euro. Ser ikke ud til, at han for alvor har slået igennem i nogle af sine klubber, da han har været lejet meget ud. Lige nu er han udlejet til Örebro (midterklub), hvor det er blevet til 8 mål i 18 kampe.

    Jeg kan godt være bange for hans hovedstødsstyrke, da rigtig mange mål i videoer er scoret med venstrefoden, men fysisk ser han lige så stærk ud som doye. Derudover kan jeg ikke helt finde klip af ham som opspilsstation.

  13. #1719
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Bedste bud er 100 pct. at rykke Fischer i angrebet og hente Lukas Andersen til venstre kanten...
    Ideen er fin, men der er 2 problemer her:

    1) Jeg er ret sikker på, at vi havde hentet ham og ikke Biel, såfremt han havde ønsket at skifte til os. Det ville han ikke.

    2) Uden at spille konstant på lange bolde, så er meget af vores spil lagt an på, at vi har et ordentlig brød som kan holde i bolden, lægge den af osv. Det kan Wind slet slet ikke klare, så den løsning vil nok kræve en væsenlig spillemæssig ændring.
    Ydermere er N'Doye ekstrem vigtig på defensive dødbolde. Her kommer vi potentielt i knibe, hvis vi satser på Wind/Fischer i angrebet og en midtbane med Zeca, Falk, Biel og Andersen. Læg dertil Varela, Pierre på backs og Grytebust på mål....

    Umiddelbart tror jeg pkt 1 er største problem.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1720
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ideen er fin, men der er 2 problemer her:

    1) Jeg er ret sikker på, at vi havde hentet ham og ikke Biel, såfremt han havde ønsket at skifte til os. Det ville han ikke.

    2) Uden at spille konstant på lange bolde, så er meget af vores spil lagt an på, at vi har et ordentlig brød som kan holde i bolden, lægge den af osv. Det kan Wind slet slet ikke klare, så den løsning vil nok kræve en væsenlig spillemæssig ændring.
    Ydermere er N'Doye ekstrem vigtig på defensive dødbolde. Her kommer vi potentielt i knibe, hvis vi satser på Wind/Fischer i angrebet og en midtbane med Zeca, Falk, Biel og Andersen. Læg dertil Varela, Pierre på backs og Grytebust på mål....

    Umiddelbart tror jeg pkt 1 er største problem.
    Og selv hvis han ville, kommer han til at koste en herregård. Han er jo ikke blevet billigere nu, hvor sæsonen er godt i gang, og AaB ved, at Ståle har et seriøst problem. Vi skulle have hentet Lucas Andersen for et år siden i Schweiz. Det havde været smart...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1721
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ideen er fin, men der er 2 problemer her:

    1) Jeg er ret sikker på, at vi havde hentet ham og ikke Biel, såfremt han havde ønsket at skifte til os. Det ville han ikke.

    2) Uden at spille konstant på lange bolde, så er meget af vores spil lagt an på, at vi har et ordentlig brød som kan holde i bolden, lægge den af osv. Det kan Wind slet slet ikke klare, så den løsning vil nok kræve en væsenlig spillemæssig ændring.
    Ydermere er N'Doye ekstrem vigtig på defensive dødbolde. Her kommer vi potentielt i knibe, hvis vi satser på Wind/Fischer i angrebet og en midtbane med Zeca, Falk, Biel og Andersen. Læg dertil Varela, Pierre på backs og Grytebust på mål....

    Umiddelbart tror jeg pkt 1 er største problem.
    Måske ville Lukas Andersen ikke skifte, fordi der kun var en åbning på vores højrekant. Venstrekanten passer ham meget bedre. Derudover, så har Ståle jo flere gange pointeret, at det er en skrøne, at vi kun spiller med store skure oppe foran. I hans bog 'Løvehjerte' er der et helt kapitel omkring spillestilen, hvor han netop skriver, at vi henter den angriber, der er dygtigst - ikke størst - og tillægger vores spillestil efter de enkelte individualister på holdet.

  18. #1722
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Måske ville Lukas Andersen ikke skifte, fordi der kun var en åbning på vores højrekant. Venstrekanten passer ham meget bedre. Derudover, så har Ståle jo flere gange pointeret, at det er en skrøne, at vi kun spiller med store skure oppe foran. I hans bog 'Løvehjerte' er der et helt kapitel omkring spillestilen, hvor han netop skriver, at vi henter den angriber, der er dygtigst - ikke størst - og tillægger vores spillestil efter de enkelte individualister på holdet.
    Det helt oplagte ville være at prøve at gøre lidt op med vores 4-4-2 og så gå over i en 4-2-3-1 formation, hvor Wind spiller alene på toppen med Fischer, Falk og Biel/Holse bagved samt Zeca og Stage på de to defensive midtbanepladser.. Det sker selvfølgelig ikke, men det var da en måde at bevare mest muligt af kvaliteten i start 11'eren på.. Tror i øvrigt Falk kunne være formidabel i en sådan 10'er position og Fischer og Biel kunne få lidt mere fremskudte roller med mere fokus på at udfolde de offensive kvaliteter.. Det er dog ikke et system Ståle nogensinde har afprøvet, så den model er voldsomt urealistisk..

    Edit: Jeg synes i øvrigt timingen for denne udmelding er lidt kritisabel.. Hvorfor ikke lade som om at man arbejder på at få Doye klar til kampen på torsdag og dermed lade Riga spilde sine kræfter på et taktisk oplæg der omhandler at stække Doye, mens vi så arbejder med en taktik der hedder bevægelse, dybdeløb og og hurtige pasninger.. Nu kan Riga stille og roligt indstille sig på et angreb der hedder Wind-Pieros og lægge taktikken derefter..

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1723
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det helt oplagte ville være at prøve at gøre lidt op med vores 4-4-2 og så gå over i en 4-2-3-1 formation, hvor Wind spiller alene på toppen med Fischer, Falk og Biel/Holse bagved samt Zeca og Stage på de to defensive midtbanepladser.. Det sker selvfølgelig ikke, men det var da en måde at bevare mest muligt af kvaliteten i start 11'eren på.. Tror i øvrigt Falk kunne være formidabel i en sådan 10'er position og Fischer og Biel kunne få lidt mere fremskudte roller med mere fokus på at udfolde de offensive kvaliteter.. Det er dog ikke et system Ståle nogensinde har afprøvet, så den model er voldsomt urealistisk..
    Vi forsvarer i 442. Vi angriber ikke i 442.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #1724
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Vi forsvarer i 442. Vi angriber ikke i 442.
    Det kunne være vi så skulle overveje også at forsvare i 4-2-3-1 :-)

  23. #1725
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det kunne være vi så skulle overveje også at forsvare i 4-2-3-1 :-)
    Ståle har været meget forandringsparat i det offensive, men i hans defensive zone-opdeling, får du ham næppe til at ændre det store. Hvilket også vil være helt bims, da det jo er grundlaget for stort set al vores succes de sidste 15-20 år.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •