Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
53. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • OB vinder

    17 32.08%
  • Uafgjort

    9 16.98%
  • FCK vinder

    27 50.94%
Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 70

Emner: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Det er svært at være positiv ovenpå den kamp - og den seneste udvikling. Jeg er målløs.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvis jeg kunne vælge imellem Ståle i hans dårligste periode eller JT, så ville jeg vælge det første. Hvordan kan det være så tydeligt fra dag 1 blandt elendige mandagstrænere og en prof fodboldklub kan ikke se det.

    JT er en skandale og har været det fra start.

    - ingen taktik
    - ingen ide i spillet
    - ingen ledelse fra bænken
    - smider alt med FCK DNA ud og satser på teenagere
    - JT har ødelagt min klub
    Ståle var ligeså jammerlig de sidste 18-20 måneder af sin tid i FCK. Videre i teksten. Ståle formået ikke at udvikle spillet og det har JT hellere ikke, hvis det gør dig glad :)

    JT burde blive fyret nu. Hvad nytter det at beholde ham nu. Sæsonen er allerede smidt..


  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ståle var ligeså jammerlig de sidste 18-20 måneder af sin tid i FCK. Videre i teksten. Ståle formået ikke at udvikle spillet og det har JT hellere ikke, hvis det gør dig glad :)

    JT burde blive fyret nu. Hvad nytter det at beholde ham nu. Sæsonen er allerede smidt..
    Det var for understrege hvad jeg synes om JT ;)

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det var for understrege hvad jeg synes om JT ;)
    Hehe, den holdning har jeg kendt i 2 år nu :D

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Den her kamp minder om den Ståle blev fyret på med Ankersens komiske selvmål mod kroatiske HNK Rijeka.
    Vanvittige personlige fejl, men det er trænerens skyld.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Så står vi igen uden udbytter efter en Superligakamp og har nu i gang i en rigtig dårlig stime. OB startede kampen bedst, men vi fik så småt overtaget og kort efter at have skabt en stor chance kom vi foran på et selvmål men med godt forarbejde af Claesson. OB var ellers ikke særlig skarpe på deres chancer, men både Khocholava og Vavro begik så store fejl, at chancerne alligevel blev for store til at brænde.
    Spillemæssigt så vi igen alt for mange fejl i opspillet og der er ikke mange offensive idéer. Der er meget småspil foran feltet, der ikke bliver til noget og kanterne i dag manglede i høj grad gennembrudsstyrke. Daramy kom ind for at rette op på det, men leverede en virkelig dårlig præstation med mange fejl. Herefter forsøgte man med Roony, der trods et par fejl lagde stærkt ud, men efter den lidt dårlige aflevering i en farlig omstilling blev det ikke til ret meget.
    Kanterne var dermed for svage, men også centralt hang vi gevaldigt efter. Presspillet var dårligt koordineret og fremstod mest af alt bare usammenhængende, mens de heller ikke gjorde det store væsen af sig på andenboldene og generelt havde svært ved at fastholde bolden.

    Ryan havde et par gode indgreb, men blev solgt af forsvaret i dag.

    Diks spiller en dårlig kamp. Selv når han modtog bolden i gode positioner længere fremme på banen, så sænkede han tempoet. Derudover blev det ikke til mange gode løb.
    Khocholava spillede en dårlig første halvleg som han så krydrede med, at forsøge at tage en berøring for meget (et generelt problem i øvrigt) og endte dermed at blive offer for to pressende OB spillere.
    Boilesen havde enkelte gode afleveringer fremadrettet, men ellers var han ikke så iøjnefaldende. Han havde en del defensive fejl, hvor han var for svag i duellerne og så gad han ikke følge med OB-spilleren på 2-1 scoringen – selvfølgelig en svær situation at forudse, men det vidner om at der ikke er mange, der lige gør dét ekstra.
    VK havde få gode indlæg og løftede også niveauet en smule, da Daramy kom ind, men det faldt hurtigt igen og han og Daramy endte med at gøre hinanden værre.

    Haraldsson startede på højrekanten og var igen bedst, når han trak væk fra positionen. Havde enkelte fejl i løbet af kampen, men jeg synes igen, at han fandt de gode rum på banen, men fik ikke så meget ud af det. Lå og byttede med Claesson på et tidspunkt, men det gjorde ikke noget godt.
    Falk havde sine gode aktioner, men spillerne omkring ham må siges, at trække ham med ned. Defensivt dog noget udfordret i dag og presset var ikke altid helt godt, men han var selvfølgelig også lidt længere fremme.
    Stamenic overtog den dybere rolle på den centrale midtbane nu hvor Zeca ikke kunne spille. Han var ikke ligefrem nogen åbenbaring med mange fejl i opspillet uden at han skilte sig ret meget ud defensivt.
    Lerager kom i vejen for en del i første halvleg, men var virkelig dårlig i anden halvleg, hvor der ikke var meget der lykkedes. Bidrager alt for lidt spillemæssigt.
    Claesson på venstrekanten havde begrænset indflydelse på spillet, men viser igen, at han er farlig når han kommer i feltet. Var ingen succes som angriber.

    Karamoko måtte starte da Cornelius blev skadet. Ikke en uforudset situation, der netop blev påpeget herinde, da man solgte Biel efter at have købt Cornelius. Karamoko kvittede med et hav af boldtag og tabte dueller, samt en stor misbrugt chance.

    Kehlet synes jeg dømte fint. Det spidsede til imod slutningen af kampen, hvor det løb fra ham og han ikke slipper så heldigt fra det, men overordnet en god præstation med meget få fejl.

    Det blev altså en kamp der bølgende en del frem og tilbage. Vi ender med at smide vores føring på to grumme fejl af vores forsvarere og når det resten heller ikke helt spiller, så bliver det svært at vinde kampe. Efter salget af Biel har vi derudover også fået et problem på vores dødbolde, da det veksler en del med hvem der sparker, ligesom kvaliteten er faldet gevaldigt. På et tidspunkt var Lerager nede for at tage et frispark, der skulle ind i feltet – hvor man ellers måtte formode, at det skulle prioriteres at han befandt sig netop der. Aktuelt er vi et hold uden bund med for lavt tempo og intensitet i løbet af kampen. Derudover skinnede frustrationen igennem til sidst i kampen. Trods kvalifikation til Champions League er Thorups position stadig til diskussion, ligesom pilen også peger på PC. Jeg tror stadig det vil være dårlig timing at fyre Thorup nu, men den her stime kan heller ikke fortsætte og jeg synes dispositionerne bliver dårligere og dårligere, men han er måske presset af kvaliteten på bænken.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    33

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)


  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Bliver også nød til at nævne Daramy. Det er fandeme skræmmende, hvor dårlig han er blevet efter bare 1 år. Shiiit. Medgivet jeg regnet ikke med han vil ramme sit høje niveau, men hold da kæft hans niveau er faldet gange 10.

    Sørgeligt at se...

  14. De følgende 13 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Bliver også nød til at nævne Daramy. Det er fandeme skræmmende, hvor dårlig han er blevet efter bare 1 år. Shiiit. Medgivet jeg regnet ikke med han vil ramme sit høje niveau, men hold da kæft hans niveau er faldet gange 10.

    Sørgeligt at se...
    Ja, han skulle kun have haft en gæsteoptræden mod BØF (hvor han var god og tændt). Derfra har det været skidt...

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ståle var ligeså jammerlig de sidste 18-20 måneder af sin tid i FCK. Videre i teksten. Ståle formået ikke at udvikle spillet og det har JT hellere ikke, hvis det gør dig glad :)

    JT burde blive fyret nu. Hvad nytter det at beholde ham nu. Sæsonen er allerede smidt..
    Det nytter nemlig lige præcis intet at sammenligne med Ståle dengang han var træner.
    Det er to år siden…

    Thorup er dead man walking og det burde han også selv vide… Kan ikke mindes at have set vores spillere være så fantasiløse og ideforladte som i denne her sæson. Vi spiller slet ikke som et hold - mangel på taktik?

    Ud med JT og så er de sidste to år ellers til at skylle ud i lokummet… PC kan passende fise af også…

    Vi må starte forfra.

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Jeg synes med rette, at man kan skyde på PC, specielt efter januars håbløse vindue, men jeg synes faktisk at truppen på papiret indeholder rigeligt med kvalitet. Jeg er faktisk ret sikker på, at en dygtig træner ville smadre ligaen med den trup. For mig at se, er det helt, helt store problem, at Thorup simpelthen ikke har niveauet, og det får selv dygtige spillere til at ligne statister i deres eget cirkus. Det er pinligt og ynkeligt at se på, og Thorup må ud.

    Min eneste anke er dog, at vi må have en overgangsfigur, for derefter at ansætte den rigtige i VM-pausen, hvor markedet for trænere er nemmere. Jeg orker ikke endnu en jumboløsning. Og nej Neestrup er ikke den rigtige træner til FCK, faktisk er han pt. en del af problemet.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #57
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg synes med rette, at man kan skyde på PC, specielt efter januars håbløse vindue, men jeg synes faktisk at truppen på papiret indeholder rigeligt med kvalitet.
    Jeg er enig i, at Thorup har udspillet sin rolle, men truppen er ingenlunde god nok, hvilket falder tilbage på PC. Vi var f.eks. nødt til at spille med Karamoko i dag, fordi Cornelius blev skadet - en situation, der nok var til at forudse.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg er enig i, at Thorup har udspillet sin rolle, men truppen er ingenlunde god nok, hvilket falder tilbage på PC. Vi var f.eks. nødt til at spille med Karamoko i dag, fordi Cornelius blev skadet - en situation, der nok var til at forudse.
    Jeg tror de fleste er enige om at PC også bærer en stor del af skylden. Nu så jeg nogle interview med ham for nylig, hvor han trasher folk pga. de "Høje hylder" udtalelser. Bevares Ryan giver jeg ham kredit for, men helt seriøst så stopper det os. Listen er godt nok lang med missere og det er hans ansvar og tildels også JT som jeg formoder også er inde over beslutningerne?

    Jeg har bare seriøst svært ved at se, hvordan/hvornår vi kan fyrer PC. Bliver formentlig først næste sommer efter....

    Bestyrelsen kigger formentlig mest på bundlinjen. Han skaffede os i CL og 250+ mill. Godkendt Kynisk og koldt.

  24. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Bestyrelsen kigger formentlig mest på bundlinjen. Han skaffede os i CL og 250+ mill. Godkendt Kynisk og koldt.
    Men lige nu ligger det bare ikke til at ske igen. Så hvis de vil have penge i fremtiden også, så skal der ske noget!

  25. De følgende 5 brugere er enige:

  26. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Men lige nu ligger det bare ikke til at ske igen. Så hvis de vil have penge i fremtiden også, så skal der ske noget!
    Ja det er vi enige om. Det er bare ikke PC de skejer til først :). Jeg håber jeg tager fejl, men jeg vil blive meget overrasket hvis både JT og PC ryger samtidig.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 03.08.21, 21:09
  3. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 22.12.20, 21:16
  4. Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 15.09.20, 07:05
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •