Side 17 af 32 FørsteFørste ... 71415161718192027 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 470

Emner: YouSee-tråden

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    348

    Re: YouSee-tråden

    Fedt. Mystisk at deres support nægtede at deres 'bonuskanal' var Canal 9, for det er da unægteligt sådan det virker til at fungere.

    Udover det, lyder det jo helt hæderligt. Så håber jeg bare at billedkvaliteten også er til at leve med. Uanset hvad er prisen virkelig fornem (tak for tippet vedr. halv pris - det virker stadig hvis man snakker med deres livechat og gør opmærksom på, at tilbudet oprindeligt løb til 20/7. Også selvom de får det til at lyde som om, at de gør dig en kæmpe tjeneste, når de i virkeligheden bare burde makke ret)
    Erik Mykland....

  2. #242
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: YouSee-tråden

    Er der en venlig sjæl der har overblik over denne tråd der kan give en opsummering på hvilke tjenester man skal have i brug for at kunne se vores kampe? Jeg ved informationerne er tilgængelige i tråden, men håber på en hjælpende hånd fra et køligt overblik - ellers må jeg i gang fra side 1 :-)

  3. #243
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Er der en venlig sjæl der har overblik over denne tråd der kan give en opsummering på hvilke tjenester man skal have i brug for at kunne se vores kampe? Jeg ved informationerne er tilgængelige i tråden, men håber på en hjælpende hånd fra et køligt overblik - ellers må jeg i gang fra side 1 :-)
    Ok, pixi-udgaven (til dem der mangler Discovery-fodbold og vil have det til den bedste pris):

    1) Køb et års Eurosport Player.
    2) Se kampen på en af deres platforme.
    3) Skriv til dem og sig, at du ikke er tilfreds med at de ikke lever op til deres tilbud om halv pris – så giver de dig halvdelen af prisen igen.

    Den meget længere udgave er heroppe, og det centrale i det er: Lad være med at købe Dplay, medmindre du er meget interesseret i utrolig ringe tv. For Eurosport Player har de samme fodboldkampe til en meget lavere pris.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #244
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Er der en venlig sjæl der har overblik over denne tråd der kan give en opsummering på hvilke tjenester man skal have i brug for at kunne se vores kampe? Jeg ved informationerne er tilgængelige i tråden, men håber på en hjælpende hånd fra et køligt overblik - ellers må jeg i gang fra side 1 :-)
    En af disse linier*:

    1: Yousee tv + Eurosport Player
    2: Viaplay + Eurosport Player
    3: Boxer tv
    4: Waoo tv
    5: Telia tv + viaplay
    6: Canal Digital tv
    7: Viasat tv

    *med forbehold for fejl, og at der findes flere kombinationer.
    Sidst redigeret af MZ : 01.06.20 kl. 15:07

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #245
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: YouSee-tråden

    Tusind tak for svar, det er værdsat!

  8. #246
    Raz er offline Copenhagen know-it-all
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    158

    Re: YouSee-tråden

    Bliver kampen i dag vist på Eurosport Player? Måske overser jeg den, for jeg kan simpelthen ikke finde den i app’en?

    /Raz
    The best defense against logic is stupidity

  9. #247
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Raz Se meddelelser
    Bliver kampen i dag vist på Eurosport Player? Måske overser jeg den, for jeg kan simpelthen ikke finde den i app’en?

    /Raz
    Alle kampe på Discoverys kanaler vises på Eurosport Player. Jeg har haft det i 2 år, og har aldrig oplevet andet. Deres app er rigtig nok lidt mærkelig til tider, men hjælper typisk, hvis du vælger fodbold oppe i toppen.

  10. #248
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Alle kampe på Discoverys kanaler vises på Eurosport Player. Jeg har haft det i 2 år, og har aldrig oplevet andet. Deres app er rigtig nok lidt mærkelig til tider, men hjælper typisk, hvis du vælger fodbold oppe i toppen.
    Den er lidt uberegnelig i opsætningen. Den kamp i dag lå f.eks. ikke på forsiden til at begynde med, men når man så i Schedule, var den sat til at begynde inkl. optakt kl. 17.

  11. #249
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: YouSee-tråden

    Er der en, der har overblik over længden af rettigheder til de forskellige turneringerne? Hvor længe hver kanal/tjeneste har rettighederne til hhv. Superliga, dansk pokal, Europa-kampe, landshold (+slutrunder) og evt. også premier league?

  12. #250
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau85 Se meddelelser
    Er der en, der har overblik over længden af rettigheder til de forskellige turneringerne? Hvor længe hver kanal/tjeneste har rettighederne til hhv. Superliga, dansk pokal, Europa-kampe, landshold (+slutrunder) og evt. også premier league?
    Det finder du her.
    Mvh,
    Bopa

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #251
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: YouSee-tråden

    D-play eller eurosportplayer til aftenens kamp? Which to choose?

  15. #252
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    D-play eller eurosportplayer til aftenens kamp? Which to choose?
    Dplay virker upåklageligt på tvet, dog 100% lort på telefonen/ipad, hvor eurosportplayer er god på telefonen :)

  16. #253
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    D-play eller eurosportplayer til aftenens kamp? Which to choose?
    Klart Eurosport Player. Kun sport, og så slipper man for Dplay's andre skodprogrammer. Samt billedkvalitet har indtil videre været god.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #254
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Dplay virker upåklageligt på tvet, dog 100% lort på telefonen/ipad, hvor eurosportplayer er god på telefonen :)
    Jeg har prøvet både Dplay og nu Eurosportplayer. Begge virker fint på telefon/ipad hos mig, mens Eurosportplayer er klart bedst på tv.

  19. #255
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Klart Eurosport Player. Kun sport, og så slipper man for Dplay's andre skodprogrammer. Samt billedkvalitet har indtil videre været god.
    Jeps! Hvis du vil gøre din kone glad så vælg D'pPlay da de har en helt absurd stor mængde lorte-tv omhandlende alt fra ligegyldige kendissers liv til husmødre der handler ind og vil du rende mig.

    Har også prøvet begge dele og er nu landet med Eurosport player, der i øvrigt har en voldsomt bedre brugerflade end D'play. Fx er muligheden for at se On Demand elendig hos D, men upåklagelig hos Euro. Det er væsentligt når man ser kampe forskudt....

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •