Side 130 af 144 FørsteFørste ... 3080120127128129130131132133140 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,936 til 1,950 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1936
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019


  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #1937
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Bendtner til FCK - Feeeeeedt!!!!

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #1938
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1939
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT!

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #1940
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    124

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det bliver da underholdende

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1941
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT!
    Jeg har været FCK-fan, siden FCK var en våd idé i Haralds hoved. Det her er ubetinget DEN VÆRSTE SIGNING NOGENSINDE! Jeg ville hellere stille op med to Pieros'er i front. I det mindste skaber Pieros kun problemer på banen. Bendtner skaber problemer overalt. Han skaber uro i truppen, han er en joke for både fans og modstanderens fans, og så er han bare helt igennem dårlig stemning. Og fra at være en klub med styr på medierne, risikerer vi nu 110% fokus på alt andet end fodbolden.

    Fuck, fuck, fuck! Nåh, heldigvis flytter jeg lige straks til Spanien. Har virkelig brug for at komme væk fra den her katastrofe. Jeg elsker FCK. Jeg elsker Ståle. Men det her får mig for første gang til virkelig at tænke: Kan kærligheden virkelig holde til dette? FFS!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1942
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Jeg har været FCK-fan, siden FCK var en våd idé i Haralds hoved. Det her er ubetinget DEN VÆRSTE SIGNING NOGENSINDE! Jeg ville hellere stille op med to Pieros'er i front. I det mindste skaber Pieros kun problemer på banen. Bendtner skaber problemer overalt. Han skaber uro i truppen, han er en joke for både fans og modstanderens fans, og så er han bare helt igennem dårlig stemning. Og fra at være en klub med styr på medierne, risikerer vi nu 110% fokus på alt andet end fodbolden.

    Fuck, fuck, fuck! Nåh, heldigvis flytter jeg lige straks til Spanien. Har virkelig brug for at komme væk fra den her katastrofe. Jeg elsker FCK. Jeg elsker Ståle. Men det her får mig for første gang til virkelig at tænke: Kan kærligheden virkelig holde til dette? FFS!
    Okay, rolig nu. :-)

    Jeg har for længst afskrevet Bendtner, men nu får han 4 måneders kontrakt til at bevise, at han ikke er den store idiot, han er. Hvis han ikke kan det, er skaden til at overse. Og på banen vil jeg helt alvorligt hellere se en rusten Bendtner end Pieros. Man ved i det mindste, at der gemmer sig en god fodboldspiller inde i Bendtner. Det gør der ikke i Pieros. Og måske er det meget godt, hvis han stjæler lidt opmærksomhed fra et hold, der underpræsterer for tiden.

    Jeg tror ikke, Bendtner pludselig er blevet moden, men i så fald er han snart ude af døren igen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  14. #1943
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Jeg har været FCK-fan, siden FCK var en våd idé i Haralds hoved. Det her er ubetinget DEN VÆRSTE SIGNING NOGENSINDE! Jeg ville hellere stille op med to Pieros'er i front. I det mindste skaber Pieros kun problemer på banen. Bendtner skaber problemer overalt. Han skaber uro i truppen, han er en joke for både fans og modstanderens fans, og så er han bare helt igennem dårlig stemning. Og fra at være en klub med styr på medierne, risikerer vi nu 110% fokus på alt andet end fodbolden.

    Fuck, fuck, fuck! Nåh, heldigvis flytter jeg lige straks til Spanien. Har virkelig brug for at komme væk fra den her katastrofe. Jeg elsker FCK. Jeg elsker Ståle. Men det her får mig for første gang til virkelig at tænke: Kan kærligheden virkelig holde til dette? FFS!
    Hver til sit, men det virker som en voldsom overreaktion. Når alternativet er Pieros på top i en halvsæson, så er jeg taknemmelig for Bendtner. Manden kan jo rent faktisk spille rigtig fornuftig fodbold når han gider. Lad os håbe, at han kommer til København med motivation af en anden verden og splitter Superligaen ad i bare en enkelt sæson. Det ville være rigeligt for mig.

  15. De følgende 12 brugere er enige:

  16. #1944
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Okay, rolig nu. :-)

    Jeg har for længst afskrevet Bendtner, men nu får han 4 måneders kontrakt til at bevise, at han ikke er den store idiot, han er. Hvis han ikke kan det, er skaden til at overse. Og på banen vil jeg helt alvorligt hellere se en rusten Bendtner end Pieros. Man ved i det mindste, at der gemmer sig en god fodboldspiller inde i Bendtner. Det gør der ikke i Pieros. Og måske er det meget godt, hvis han stjæler lidt opmærksomhed fra et hold, der underpræsterer for tiden.

    Jeg tror ikke, Bendtner pludselig er blevet moden, men i så fald er han snart ude af døren igen.
    God pointe egentlig. Fjerne fokus fra den spillemæssige krise --> Lord. 4 mdr. og så videre - jo mindre han pludselig vågner op og vil spille fodbold igen!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1945
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Jeg har været FCK-fan, siden FCK var en våd idé i Haralds hoved. Det her er ubetinget DEN VÆRSTE SIGNING NOGENSINDE! Jeg ville hellere stille op med to Pieros'er i front. I det mindste skaber Pieros kun problemer på banen. Bendtner skaber problemer overalt. Han skaber uro i truppen, han er en joke for både fans og modstanderens fans, og så er han bare helt igennem dårlig stemning. Og fra at være en klub med styr på medierne, risikerer vi nu 110% fokus på alt andet end fodbolden.

    Fuck, fuck, fuck! Nåh, heldigvis flytter jeg lige straks til Spanien. Har virkelig brug for at komme væk fra den her katastrofe. Jeg elsker FCK. Jeg elsker Ståle. Men det her får mig for første gang til virkelig at tænke: Kan kærligheden virkelig holde til dette? FFS!

    Jamen så hej hej. !! Tag og slap af nu du er syd på. Du trænger vist til det...
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #1946
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Okay, rolig nu. :-)

    Jeg har for længst afskrevet Bendtner, men nu får han 4 måneders kontrakt til at bevise, at han ikke er den store idiot, han er. Hvis han ikke kan det, er skaden til at overse. Og på banen vil jeg helt alvorligt hellere se en rusten Bendtner end Pieros. Man ved i det mindste, at der gemmer sig en god fodboldspiller inde i Bendtner. Det gør der ikke i Pieros. Og måske er det meget godt, hvis han stjæler lidt opmærksomhed fra et hold, der underpræsterer for tiden.

    Jeg tror ikke, Bendtner pludselig er blevet moden, men i så fald er han snart ude af døren igen.
    Jeg er sådan set ligeglad med Bendtners niveau - eller mangel på samme. Vi har købt rigeligt med middelmådige angribere. Det bliver man vant til. Bendtner skal nok score et mål eller to, hvorefter samtlige medier vil udnævne ham til Messias og snakke om landshold osv., hvorefter han daler betragteligt i niveau, knalder en taxa - eller en taxachauffør en på hovedet - og så derefter er 110% en skandale. Problemet er mere, at al den uro vil smitte af på en ellers harmonisk trup, indtil han bliver sendt på selvtræning, som det er sket i Rosenborg. Og, ja, så er der den der brandværdi, hvor Bendtner for mig er en langt større joke end FCM's grinagtige signing af van der Vaart. Al medieinteresse om FCK vil nu handle om Bendtner. Vi skal høre på tusind historier og mindre eller større skandaler, lige fra de skide sko, han træner i, til "en mut Bendtner på bænken". Det her er bare så helt utroligt useriøst!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1947
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Er der nogen, der har reel viden om at Bendtner skulle være dårlig for et omklædningsrum?
    Jeg kender udmærket til hans eskapader uden for banen, men hvor kommer den historie, om at han skulle være dårlig for et omklædningsrum fra?
    Tværtimod synes jeg han har virket forholdsvist vellidt på landsholdet, ligesom Lars J. talte meget positivt om Bendtner uden for banen i sidste afsnit af Fodboldministeriet.


  23. #1948
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af slef12 Se meddelelser
    Er der nogen, der har reel viden om at Bendtner skulle være dårlig for et omklædningsrum?
    Jeg kender udmærket til hans eskapader uden for banen, men hvor kommer den historie, om at han skulle være dårlig for et omklædningsrum fra?
    Tværtimod synes jeg han har virket forholdsvist vellidt på landsholdet, ligesom Lars J. talte meget positivt om Bendtner uden for banen i sidste afsnit af Fodboldministeriet.
    Nico snakker også godt om ham. Fisse Mike gør det også men hans ord tager jeg ikke for gode vare...

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1949
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af slef12 Se meddelelser
    Er der nogen, der har reel viden om at Bendtner skulle være dårlig for et omklædningsrum?
    Jeg kender udmærket til hans eskapader uden for banen, men hvor kommer den historie, om at han skulle være dårlig for et omklædningsrum fra?
    Tværtimod synes jeg han har virket forholdsvist vellidt på landsholdet, ligesom Lars J. talte meget positivt om Bendtner uden for banen i sidste afsnit af Fodboldministeriet.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...t-galt/7645398
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #1950
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Bevares Bendtner er en person der dele vandene og med god grund men der kommer trods alt en person ond som må være topmotiveret og som har noget fysisk styrke spm angrebet virkelig skriger efter med ndoye ude i halvanden måned og Wind uden 7-9 måneder samt ndoye må realistisk set køre på sidste sæson af flere årsager.

    Fire måneder til at prøve hinanden ad og hvis det virker kan aftalen forlænges. Jeg vil mene vores angreb inden Bendtner og med skaderne til Wind og ndoye er ufatteligt tyndt og daramy er ikke klar til være bærende endnu men skal nok live en stor profil

  28. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •