Side 16 af 32 FørsteFørste ... 61314151617181926 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 470

Emner: YouSee-tråden

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Forstår på en eller anden måde ikke, at folk accepterer den øvelse. Hvorfor skal man betale fuld pris for at opnå rabatten? Hvorfor kræver folk ikke bare, at Eurosportplayer sender en betalingsanmodning på det halve?
    Fordi det var meget hurtigere at betale :)

  2. #227
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Bare rolig :-D

    Abonnementet er selvfølgelig købt i Danmark.
    Yup! Det var dog også kun situationen, hvor man havde fået købt et svensk abonnement på svensk IP med et svensk kreditkort (eller tilsvarende via andre lande.) Det ville kun give svensk indhold. Men måske gør Zlatan comeback, så man kan more sig lidt over Allsvenskan ;-)

  3. #228
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Fordi det var meget hurtigere at betale :)
    Bevares.

  4. #229
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af GatoConBotas Se meddelelser

    Så er der lige om vi kommer i europa. TV2 play med sport (EL) koster 179kr pr måned uden binding.
    Hov, du skal lige være opmærksom på, at TV2 først har Europa League fra 2021. Det fortsætter på Discovery i den kommende sæson.

    Hvad angår vores kampe på TV3, så kan du langt fra konkludere, at det kun er FCM-kampe. Det har ikke været mønsteret i denne sæson, og slet ikke nu hvor AGF også er ved at være tilbage i den øvre halvdel af tabellen. Vi har fået 13 hos TV3 og 12 hos Discovery. I de foregående år har det heddet:
    19-17, 17-18, 20-15, 15-18 og 21-12, med TV3 nævnt først.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #230
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: YouSee-tråden

    Nogle der har testet/ved med sikkerhed, at eurosportplayeren kan bruges af flere enheder på samme tid?
    Det fremgår af sitet, at det er muligt, men det fremgår f.eks. ikke, hvor mange der er tale om - og om det forudsætter samme IP-adresse?

  7. #231
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    Nogle der har testet/ved med sikkerhed, at eurosportplayeren kan bruges af flere enheder på samme tid?
    Det fremgår af sitet, at det er muligt, men det fremgår f.eks. ikke, hvor mange der er tale om - og om det forudsætter samme IP-adresse?
    Jeg kan bekræfte, at det er muligt at se det samme - direkte - program på flere forskellige enheder, der kører på forskellige IP-adresser (med samme login). Hvor mange gange, man kan logge på, har jeg ingen anelse om, men det virker i hvert fald fra min PC og min telefon (som er pillet fra netværket). De to signaler er så cirka 10 sekunder ude af sync i øjeblikket, så jeg vil ikke anbefale at se fodbold og være i skakten samtidig, men det er jo et velkendt problem for alle streaming-tjenester.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  8. #232
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    246

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    Nogle der har testet/ved med sikkerhed, at eurosportplayeren kan bruges af flere enheder på samme tid?
    Det fremgår af sitet, at det er muligt, men det fremgår f.eks. ikke, hvor mange der er tale om - og om det forudsætter samme IP-adresse?
    Jeg læste i vinters at man kan bruge lige så mange enheder som man har lyst til.
    Men kun to enheder kan se det samme, på sammentid.
    Om de så har valgt at droppe det igen, det er jo ikke til at vide med dem.

  9. #233
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af GatoConBotas Se meddelelser

    Så er der lige om vi kommer i europa. TV2 play med sport (EL) koster 179kr pr måned uden binding. Viaplay med sport (CL) har en normalpris på 339 også uden binding. Så skulle man have en af delene i et halvt års tid. Hvis det var CL ville jeg nok køre det via Boxer og så smide et par streamingtjenester i. I og med at den nye struktur gør det pænt usandsynligt at vi kommer i CL så kunne det betyde farvel til viasat.
    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Hov, du skal lige være opmærksom på, at TV2 først har Europa League fra 2021. Det fortsætter på Discovery i den kommende sæson.

    Hvad angår vores kampe på TV3, så kan du langt fra konkludere, at det kun er FCM-kampe. Det har ikke været mønsteret i denne sæson, og slet ikke nu hvor AGF også er ved at være tilbage i den øvre halvdel af tabellen. Vi har fået 13 hos TV3 og 12 hos Discovery. I de foregående år har det heddet:
    19-17, 17-18, 20-15, 15-18 og 21-12, med TV3 nævnt først.
    For TV2 Play kan man også nøjes med den udgave til 149 kr. hvis man kan leve med 2-3 reklamer inden hvert afsnit, når man streamer noget on demand. Det kan eksempelvis være inden hvert afsnit når man binge watcher alle sæsoner af "Landmand søger Kærlighed" :-) . Har haft den version af TV2 play siden nytår og jeg synes ikke det noget problem at leve med de få reklamer.
    For Live sporten er der ingen forskel om man betaler 149 kr. eller 179 kr.

  10. #234
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af GatoConBotas Se meddelelser
    Lige med det der in mente er jeg begyndt at lege med tanken om at have Eurosport player på årsbasis og så evt spæde til viaplay i en måned når vi skal spille away i Herning.

    Logikken er at jeg er på stadion til stort set alle Derby ude og hjemme, og også FCM hjemme. Og det er vel stort set de kampe der kommer på viasats kanaler.

    Så er der lige om vi kommer i europa. TV2 play med sport (EL) koster 179kr pr måned uden binding. Viaplay med sport (CL) har en normalpris på 339 også uden binding. Så skulle man have en af delene i et halvt års tid. Hvis det var CL ville jeg nok køre det via Boxer og så smide et par streamingtjenester i. I og med at den nye struktur gør det pænt usandsynligt at vi kommer i CL så kunne det betyde farvel til viasat.

    Det ville også være en stor motiverende faktor for at tage på Herning away at det ville koste det samme at se den på viaplay som at tage fanklubbussen.
    Jeg havde en periode, hvor jeg delvist kørte med din model: stueantenne til DR flow, viaplay til CL/(sjældne)FC-kampe/lidt PL, Eurosport til et par af kl 16-kampene. I realiteten brugte jeg Eurosport alt for lidt, da jeg enten alligevel var på stadion, var forhindret eller så kampen hos familie/venner/værtshus.

  11. #235
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    Nogle der har testet/ved med sikkerhed, at eurosportplayeren kan bruges af flere enheder på samme tid?
    Det fremgår af sitet, at det er muligt, men det fremgår f.eks. ikke, hvor mange der er tale om - og om det forudsætter samme IP-adresse?
    Jeg har været i kontakt med deres support ang. dette. Man kan benytte samme konto på op til 3 devices samtidigt, uden begrænsning på IP-adresser.

    Support: You can watch up-to three devices at the same time.

    Mig: Is that three devices on different IP's at the same time?

    Support: You can use it in three devices as long as they are on supported list
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  12. #236
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Er der nogen, der kan forklare hvorfor man ikke kan klikke ind på Randers-AGF fra i forgårs på Eurosport Player? Jeg troede, det var muligt at hente alle Discoverys kampe on-demand efterfølgende, og vores mod Horsens er der da f.eks., men ikke den her. Er det kun enkelte kampe, der gemmes? Det duer jo slet ikke ...

  13. #237
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    348

    Re: YouSee-tråden

    Er der en venlig sjæl der vil forklare hvad der indgår i et Eurosport abonnement? I følge oversigten på https://www.bold.dk/tv/ vises dagens kamp mod Lyngby ikke på Eurosport men på Canal 9 og dplay. Alligevel fremgår kampen på Eurosports egen sendeplan dog er der ikke et logo med enten 'eurosport 1' eller 'eurosport2' ud for kampen. Har snakket med kundservice der siger at hverken Canal 9 eller dplay er en del af Eurosport men henviste til at Lyngbykampen blev vist på en 'bonuskanal' som de dog ikke kunne forklare nærmere om.

    Jeg er max forvirret. Kan jeg gå ud fra at jeg kan se alle kampe på Eurosport som vises på Canal 9 eller dplay?
    Erik Mykland....

  14. #238
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af anarchoi Se meddelelser
    Er der en venlig sjæl der vil forklare hvad der indgår i et Eurosport abonnement? I følge oversigten på https://www.bold.dk/tv/ vises dagens kamp mod Lyngby ikke på Eurosport men på Canal 9 og dplay. Alligevel fremgår kampen på Eurosports egen sendeplan dog er der ikke et logo med enten 'eurosport 1' eller 'eurosport2' ud for kampen. Har snakket med kundservice der siger at hverken Canal 9 eller dplay er en del af Eurosport men henviste til at Lyngbykampen blev vist på en 'bonuskanal' som de dog ikke kunne forklare nærmere om.

    Jeg er max forvirret. Kan jeg gå ud fra at jeg kan se alle kampe på Eurosport som vises på Canal 9 eller dplay?
    Det kan du. De streamer kampen med optakt fra kl. fem på Eurosport Player, med et feed fra Canal 9 – ikke fra Eurosport 1 eller 2.

  15. #239
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    348

    Re: YouSee-tråden

    Mange tak for svar! Og sådan vil det også være fremover? Alt hvad Canal 9 viser af FCK-kampe vil jeg også kunne finde i min Eurosportplayer?
    Erik Mykland....

  16. #240
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af anarchoi Se meddelelser
    Mange tak for svar! Og sådan vil det også være fremover? Alt hvad Canal 9 viser af FCK-kampe vil jeg også kunne finde i min Eurosportplayer?
    Yup. Jeg vil ikke tage ansvaret for, at de kvajer sig, og de har f.eks. glemt at smide Canal 9-kampen AGF-Randers fra i torsdags i deres arkiv, men jeg så den live – og i modsætning til på jammerlige Dplay kunne man skippe tilbage i programmet for at gense ting. Det minder næsten om nutidig teknologi.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •