Side 33 af 34 FørsteFørste ... 233031323334 SidsteSidste
Viser resultater 481 til 495 af 506

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

  1. #481
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Efter min mening skal vi stadig udfylde det gabende defensive hul på midtbanen, som vi har haft siden Kvists afgang, hvilket alligevel er 3 år siden nu. Jeg er enig i at vi mangler en midtstopper mere, og en højre kant - men for min skyld behøver det ikke at være deciderede profiler.

    Derudover så er næste sæsons succeskriterie at vi holder skaderne nede på et minimum. Det har kostet alt for meget i denne sæson.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #482
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Mener også vi skal have 3 spillere mere, et 4 valg til forsvar, en midt midt der har rutine og kan styre kampene og ikke mindst hive de andre op i modgang og ikke mindst en kant spiller! De sidste 2 tenker jeg bliver hentet sidst i august da de spillere der ikke har fundet ny klub eller lign sikkert nemmere kan overtales der. Det er også på den vi kan hente størst profiler

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #483
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af DrFriis Se meddelelser
    En afsluttende kommentar omkring Adi (jeg undskylder, at det er en smule off-topic).
    Det langsomme tempo i MLS ser ud til at klæde ham. Man skal ikke lade sig snyde og tro, at han kan vende tilbage til Superligaen og bombe lige så meget som han er i gang med i Timbers.
    Selvom han har været et af de mest fundamentale flop i CV's historie bliver man nu alligevel glad på mandens vegne, når han lykkes med, hvad der af Timbers fans omtales som den bedste assist i deres klubs historie - og det er med god grund: https://www.youtube.com/watch?v=GVmay4iDUsw
    Fedt opspil og flot assist. Håber meget for Adi, at de signer ham. Det ser i den grad ud til, at han har fundet en klub og en liga med et niveau, der passer flot til ham. Nej, han var ikke det allerstørste hit her - men han var dæleme et sympatisk bekendtskab. Og kommer han tilbage, håber jeg, at han får chancen indimellem. Også selv om han bestemt ligner det naturlige femtevalg.

    Og i øvrigt ser det ud til, at Timbers vil gøre forsøget: http://www.stumptownfooty.com/2014/6...ry-to-sign-adi.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  6. #484
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Edit: fra danske medier.

    WUHU! BEDSTE NYT OM ADI!

    "I hvert fald regner de i Portland med at gøre brug af hans købsoption. - Det forventer jeg, vi gør. Og han bliver nok en DP, hvis vi gør, skriver klubejer Merritt Paulson på Twitter."

    Super personlighed, men niveauet var der ikke.


    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...-fck-exit-adi/

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  8. #485
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    852

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Edit: fra danske medier.

    WUHU! BEDSTE NYT OM ADI!

    "I hvert fald regner de i Portland med at gøre brug af hans købsoption. - Det forventer jeg, vi gør. Og han bliver nok en DP, hvis vi gør, skriver klubejer Merritt Paulson på Twitter."

    Super personlighed, men niveauet var der ikke.


    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...-fck-exit-adi/
    Hvad er en DP??? (edit: altså i fodboldforstand.)
    Sidst redigeret af Bakkedal : 10.06.14 kl. 12:25 Årsag: Kunne misfortsås

  9. #486
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,560

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Hvad er en DP??? (edit: altså i fodboldforstand.)
    Det er en designated player.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #487
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Hvad er en DP??? (edit: altså i fodboldforstand.)
    Designated Player - det er noget de bruger i USA, og det er en spiller, som må få mere i løn, end lønloftet egentlig tillader. Dem må man så have et par stykker af i truppen.

    EDIT: too slow

  12. #488
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Hvad er en DP??? (edit: altså i fodboldforstand.)
    Hahaha:-D

    Designated Player betyder at man må have 2 spillere i truppen, der bryder det lønloft der eksisterer i MLS. (Så der er mulighed for at tiltrække større udenlandske navne).

    Zan

    EDIT: Så fik vi i hvert fald slået det begreb fast!

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #489
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Hvor meget gav vi i sin tid for Adi, og hvad er hans købsoption på?

  15. #490
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Undre mig, at der virkelig skulle være så stor forskel på Superligaen og MLS??

  16. #491
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Hvor meget gav vi i sin tid for Adi, og hvad er hans købsoption på?
    Vi gav 11 mil for ham og hans købsoption er ikke blevet afsløret. Vi kommer nok til at tabe penge på ham men så længe han bliver fjernet fra lønbudgettet så er klubben nok godt tilfreds.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #492
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Vi gav 11 mil for ham og hans købsoption er ikke blevet afsløret. Vi kommer nok til at tabe penge på ham men så længe han bliver fjernet fra lønbudgettet så er klubben nok godt tilfreds.
    11 Mio for Adi? Det var bestemt ikke de summer der var fremme de vi købte ham. Har du link på det meget meget høje beløb?
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  19. #493
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,544

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Undre mig, at der virkelig skulle være så stor forskel på Superligaen og MLS??
    Det tror jeg nu heller ikke, der er. Adi har præsteret tre mål og to assists på 551 minutter i Superligaen for et virkelig skidt kørende FCK-hold, hvilket, efter min mening, må betegnes som godkendt. Personligt synes jeg ikke, at Adi har været så dårlig for FCK, som andre gør ham til. Tung og uatletisk, javist. Men også stor og stærk. Jeg synes, at han var ganske god til at holde på bolden og skille sig af med den. Efter Ståle er kommet til, har han jo ikke fået en ærlig chance, så det er de færreste af os, der kan sige meget om mandens niveau.


  20. #494
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    11 Mio for Adi? Det var bestemt ikke de summer der var fremme de vi købte ham. Har du link på det meget meget høje beløb?
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2186387.ece

    6. Fanendo Adi, Trencin til FC København, 11 millioner
    ...
    Priserne er baseret på tal fra transfermarkt.de, bortset fra Fanendo Adi, hvis pris stammer fra Tipsbladets egne oplysninger.
    Stort set alle andre bud på hans pris handlede om hvad Transfermarkt havde sat hans markedsværdi til.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #495
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det tror jeg nu heller ikke, der er. Adi har præsteret tre mål og to assists på 551 minutter i Superligaen for et virkelig skidt kørende FCK-hold, hvilket, efter min mening, må betegnes som godkendt. Personligt synes jeg ikke, at Adi har været så dårlig for FCK, som andre gør ham til. Tung og uatletisk, javist. Men også stor og stærk. Jeg synes, at han var ganske god til at holde på bolden og skille sig af med den. Efter Ståle er kommet til, har han jo ikke fået en ærlig chance, så det er de færreste af os, der kan sige meget om mandens niveau.
    Ja på statistikken ser det ganske fint ud, men jeg synes dog kun han var en super personlighed. Han var på alle måder for langsom og dårlig med bolden, udover det fungere han på ingen måde som en trussel i luftrummet - hvilket han var købt ind til at være.
    Jeg synes at Ståle har gjort det helt korrekt med at holde ham i kulden da han alligevel ikke satsede på ham, og har sendt ham videre så snart der var en mulighed for det.

    Det eneste der er synd i den her sag er de mio. vi har smidt væk (afhængig af købsoptionen) og det år vi har spildt i hans fodbold liv. Men de kan både klub og Adi takke CV for.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  2. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •