Side 110 af 193 FørsteFørste ... 1060100107108109110111112113120160 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,636 til 1,650 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1636
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Vi blir nok ikke enige om Biel, så lad os droppe den her, og blive enige om at være uenige, og så diskutere et emne, som er mere relevant for transfertråden.. Nemlig at der ser ud til at være mere kød på Nelsson-historien end først antaget.

    Der meldes om en pris på mellem 50-60 mio. Zanka bliver formentlig Nelssons afløser. Personligt er jeg svært utilfreds med den rokade. Nelsson-Kocholava lignede i den grad et solidt stopperpar. Begge typer som sætter en ære i disciplinen at forsvare. Og begge typer som i høj grad passer til Thorups system og måde at forsvare på. Zankas niveau i sodste sæson var rystende ringe, og jeg tvivler stærkt på at han kommer hjem som forvandlet. Skulle Nelsson absolut afsted, burde det have været til en pris væsentligt tættere på 100 mio, end de 50-60 mio der meldes om. Jeg synes der ligger en masse negativ signal-værdi i den her transfer, særligt når vi sammenligner med de salg der ellers har været fra ligaen i år, og ikke mindst med tanke på den pris vi selv betalte for Nelsson..

    Det er sgu en ommer, Slagtermester Christiansen!
    Var Nelsson ikke reelt set skuffende sidste år - og også dårligere ene Zanka, der i det mindste sluttede virkelig stærkt af ?

    Prisen er lavere end vi håbede på i slutningen af sidste sæson, hvor der var PL rygter. Men sammenligner man med salget af brændbys største handel og husker på fcm kun kan sælge til sig selv, er det så, så skuffende?

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1637
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nelsson på sit højeste niveau er muligvis ca 100 mio værd i PL, men ingen andre steder. Nu har han så spillet en sæson der var ok, men bestemt ikke overvældende. Han bliver formentlig A-landsholdsspiller en dag, men han han er der ikke endnu. Da vi hentede ham i FCN havde han potentialet til at blive en ekstraordinær signing ikke mindst pga sit blik for de offensive pasninger, men den del er fuldstændig udeblevet. Jeg synes faktisk 60 mio + klausuler er en pæn handel. Nej, det er ikke 100 mio som vi er blevet stillet i udsigt, men hvor mange andre salg har vi i den størrelse? Det er kun 10 mio mindre end Vavro, som til gengæld viser sig måske at være "årtiets oversalg".

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #1638
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Nelsson på sit højeste niveau er muligvis ca 100 mio værd i PL, men ingen andre steder. Nu har han så spillet en sæson der var ok, men bestemt ikke overvældende. Han bliver formentlig A-landsholdsspiller en dag, men han han er der ikke endnu. Da vi hentede ham i FCN havde han potentialet til at blive en ekstraordinær signing ikke mindst pga sit blik for de offensive pasninger, men den del er fuldstændig udeblevet. Jeg synes faktisk 60 mio + klausuler er en pæn handel. Nej, det er ikke 100 mio som vi er blevet stillet i udsigt, men hvor mange andre salg har vi i den størrelse? Det er kun 10 mio mindre end Vavro, som til gengæld viser sig måske at være "årtiets oversalg".
    Jeg er meget enig.

    Når jeg skal vurdere Nelsson, så har han været "OK". Men jeg går ikke med følelsen at han har været en af de bedste Forsvarer i FCK historien, eller er på Sviatchenko niveau. i de senere år har jeg altså også observeret en del fejl og placerings vanskeligheder. Men ja så fyrer han også nogle virkelig gode kampe af. F.eks. Celtic på udebane i EL.

    60 mill vil jeg vurdere som et fint salg umiddelbart. Men jeg er så bare ikke sikker på Tyrkiet er det rigtige valg for ham. Men igen, han tjener vel en god skilling :)

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #1639
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg tror ikke det er en and, men alligevel er der noget ved historien der virker underlig.
    Så vidt jeg husker, så valgte de Sviatchenko fra, pga antallet af udlændinge.
    Derudover er 60 mio ikke så højt som forventeligt- han spillede trods alt et godt u21 em - det kan der selvfølgelig være flere grunde til.
    Og så det faktum, at den åbenbart troværdige journalist (kender ham ikke, derfor ordet åbenbart) påstår at det er betaling over 4 år. Det kan jeg ikke forstå, hvis man går med til og det er da højeste usædvanligt, specielt købsprisen taget i betragtning. Det er jo ikke flere hundrede millioner vi snakker om.

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #1640
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Alene den u/21 kamp mod Tyskland sætter hans prisskilt til over 60 millioner. Der kunne man observere en ung leder, som dirigerede hele holdet, samtidigt med han var bundsolid i fire kæden. Så kan man tilføje Man U. og Celtic på udebane. Jeg tror simpelthen ikke på den pris, uanset om det bliver Gala eller ej.
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #1641
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af vandr Se meddelelser
    Alene den u/21 kamp mod Tyskland sætter hans prisskilt til over 60 millioner. Der kunne man observere en ung leder, som dirigerede hele holdet, samtidigt med han var bundsolid i fire kæden. Så kan man tilføje Man U. og Celtic på udebane. Jeg tror simpelthen ikke på den pris, uanset om det bliver Gala eller ej.
    Alle blunderne i superligaen ser de andre jo også, og de fortæller en helt anden historie. Jeg synes virkelig 60 er en fin pris for en fornuftig forsvarsspiller der måske har potentiale til mere - måske ikke. Sidste sæson var han vel nærmest 3. bedste centerforsvarer i København og langt efter de 3 store profiler fra vores to konkurrenter.

    Yes han peaker når han skal forsvare målet mod en overmagt - men det er jo ikke ligefrem en kvalitet det skriger “tophold” - og det betyder nok noget for prisen.

    Vi købte iøvrigt Luftner blandt andet på baggrund af en fremragende u21 slutrunde.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #1642
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Blev der sagt noget nyt i optakten til BØF-kampen?

  14. #1643
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Riddersholm talte varmt om Luther Singh, da de prøvede at hente ham i AGF, mens han var træner der.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #1644
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Gad vide om den sene indskiftning af Nelsson var symbolsk og hans afsked med klubben?

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #1645
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Gad vide om den sene indskiftning af Nelsson var symbolsk og hans afsked med klubben?
    Måske, men det var helt sikkert også et modsvar til Bifs overgang til lange bolde frem. Og den del løser han jo altid godt og det gjorde han også i dag.

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #1646
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Med Daramys fremragende form in mente, skal der virkelig virkelig store penge på bordet, hvis han skal sælges. Ellers har det været spild at give ham så meget spilletid over årene med meget svingende præstationer.


  21. #1647
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    588

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Præcis! Jeg tænker, den kommende lille måned vil vise, om klubben vil være reel mesterkandidat eller blot en talentrugeklub i stil med FCN. Hvis vi skal gå benhårdt efter mesterskabet, skal vi holde både Daramy, Wind og Biel denne sæson ud… og så må Biel og Wind meget gerne bruges som i dag.


  22. #1648
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvis Nelsson bliver solgt er Khochalavas makker på landsholdet, den kæmpestore Kvirkvelia, uden klub. Han var meget tæt på Leicester i 2019 men blev i Rusland og var i seneste sæson udlejet til Rotor Volgograd. Han er 29 år og 196 cm høj. Vil være god på defensive dødbolde.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1649
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.bt.dk/fodbold/fc-koebenh...e-koeb-og-salg

    PC bekræfter igen at der kommer til at ske mere, både ind og ud.

  25. #1650
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg tænker der skal hentes en yngre CB ind (ligesom Nelsson i sin tid). Hvad med Mathias Ross fra Aab ? Og så håber jeg på 1 kant mere end Luther Singh som jeg faktisk syntes ser rigtig spændende ud :) lige hvad vi mangler. Og hvornår er ham der stortalentet roony klar til førsteholdet ? Er han ikke lidt den type vi skriger efter ?

    Bliver træt af at se Stage på kanten... det er sløjt...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •