Side 111 af 193 FørsteFørste ... 1161101108109110111112113114121161 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,651 til 1,665 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1651
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Jeg tænker der skal hentes en yngre CB ind (ligesom Nelsson i sin tid). Hvad med Mathias Ross fra Aab ? Og så håber jeg på 1 kant mere end Luther Singh som jeg faktisk syntes ser rigtig spændende ud :) lige hvad vi mangler. Og hvornår er ham der stortalentet roony klar til førsteholdet ? Er han ikke lidt den type vi skriger efter ?

    Bliver træt af at se Stage på kanten... det er sløjt...
    Roony Bardghji er kun 15, så han er først spilleberettiget til november, hvor han fylder 16. Og mon ikke vi først får ham at se på førsteholdet allertidligst til næste sæson.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #1652
    Tilmeldingsdato
    Jul 2021
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvis Nelsson bliver solgt er Khochalavas makker på landsholdet, den kæmpestore Kvirkvelia, uden klub. Han var meget tæt på Leicester i 2019 men blev i Rusland og var i seneste sæson udlejet til Rotor Volgograd. Han er 29 år og 196 cm høj. Vil være god på defensive dødbolde.
    Det er jo bekymrende, at han var lejet ud til en klub i den anden bedste russiske liga. Den liga har jo ikke det niveau man søger. Udover det så har han jo et meget fint CV, med mange år i russisk fodbold, hovedsageligt for Lokomotiv Moskva og Rubin Kazan, her blev han også russisk mester en gang, og i 17/18 fik han "footballer of the year" i Georgien.

    Den fodbold man spiller i Øst-Europa og Skandinavien er dog meget anderledes. Derfor er det også lidt uhyggeligt at skifte store dele af holdet ud med spillere der er oplært så anderledes, det kunne jo skabe noget mangel på harmoni mellem spillertyper på holdet. Det ville dog være dejligt, at havde to spillere bagerst som kender hinanden godt, i stedet for hele tiden at rotere, Marios, Boile og Nellson rundt med Kocholava.

  3. #1653
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Sunglasses Se meddelelser
    Det er jo bekymrende, at han var lejet ud til en klub i den anden bedste russiske liga. Den liga har jo ikke det niveau man søger. Udover det så har han jo et meget fint CV, med mange år i russisk fodbold, hovedsageligt for Lokomotiv Moskva og Rubin Kazan, her blev han også russisk mester en gang, og i 17/18 fik han "footballer of the year" i Georgien.

    Den fodbold man spiller i Øst-Europa og Skandinavien er dog meget anderledes. Derfor er det også lidt uhyggeligt at skifte store dele af holdet ud med spillere der er oplært så anderledes, det kunne jo skabe noget mangel på harmoni mellem spillertyper på holdet. Det ville dog være dejligt, at havde to spillere bagerst som kender hinanden godt, i stedet for hele tiden at rotere, Marios, Boile og Nellson rundt med Kocholava.
    Rotor Volgograd spillede da i den bedste russiske række da han var lejet til dem: https://www.bold.dk/fodbold/rusland/...gue/2020-2021/

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1654
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Jeg tænker der skal hentes en yngre CB ind (ligesom Nelsson i sin tid). Hvad med Mathias Ross fra Aab ? Og så håber jeg på 1 kant mere end Luther Singh som jeg faktisk syntes ser rigtig spændende ud :) lige hvad vi mangler. Og hvornår er ham der stortalentet roony klar til førsteholdet ? Er han ikke lidt den type vi skriger efter ?

    Bliver træt af at se Stage på kanten... det er sløjt...
    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvis Nelsson bliver solgt er Khochalavas makker på landsholdet, den kæmpestore Kvirkvelia, uden klub. Han var meget tæt på Leicester i 2019 men blev i Rusland og var i seneste sæson udlejet til Rotor Volgograd. Han er 29 år og 196 cm høj. Vil være god på defensive dødbolde.
    Ikke at det er en drivende våd drøm hos mig, men har fornemmelsen at man hiver Zanka ind hvis Nelsson sælges.

    Så er økonomien der til det, stadig en fin fortjeneste (på Nelsson-salg), og en mand der (more or less) kan gå direkte ind på holdet.

    Igen, jeg er ikke fyr og flamme, men synes alligevel den ligger til højrebenet.

    Zan


  6. #1655
    Tilmeldingsdato
    Jul 2021
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Rotor Volgograd spillede da i den bedste russiske række da han var lejet til dem: https://www.bold.dk/fodbold/rusland/...gue/2020-2021/
    Hov det må jeg havde overset, godt spottet.

  7. #1656
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...d-koebsoption/

    Så røg Jens Hauge til Frankfurt på en lejeaftale med købsoption. Er det åbningen for Mo til AC Milan.

  8. #1657
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Damn er Luther Singh handelen gået i vasken ?... synes der er helt stille omkeing det :( eller laver PC en klassik og præsenterer 2 eller 3 spillere på en gang ? Som i gamle dage :) ?

  9. #1658
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ikke at det kommer som den store overraskelse, men det virker ganske sikkert, at Nelsson er væk nu. Som nogle ved har Kalle en YouTube kanal, hvor han lægger forskellige videoer op relateret til kampe, træning med videre. I dag var han så en anelse for hurtig, da han fik uploadet en video fra derbyet med lidt video fra omklædningen, hvor man kan høre Thorup sige "God afsked" til Nelsson (der sidder lige ved siden af Kalle). Videoen er taget ned igen nu, men mon ikke vi kan indstille os på, at det blot er et spørgsmål om tid nu - så er spørgsmålet hvor mange penge den handel kaster af sig.

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #1659
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af xFrisk Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...d-koebsoption/

    Så røg Jens Hauge til Frankfurt på en lejeaftale med købsoption. Er det åbningen for Mo til AC Milan.
    Håber jeg virkelig ikke.. Han går en vild sæson i møde sammen med VK i vores venstreside.. Tror virkelig vi kan lave et endnu større både sportsligt og økonomisk resultat, hvis vi holder på ham sæsonen ud.


  12. #1660
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af DanielVP Se meddelelser
    Ikke at det kommer som den store overraskelse, men det virker ganske sikkert, at Nelsson er væk nu. Som nogle ved har Kalle en YouTube kanal, hvor han lægger forskellige videoer op relateret til kampe, træning med videre. I dag var han så en anelse for hurtig, da han fik uploadet en video fra derbyet med lidt video fra omklædningen, hvor man kan høre Thorup sige "God afsked" til Nelsson (der sidder lige ved siden af Kalle). Videoen er taget ned igen nu, men mon ikke vi kan indstille os på, at det blot er et spørgsmål om tid nu - så er spørgsmålet hvor mange penge den handel kaster af sig.
    En anden spiller som måske også afslører noget, er Nicolai Boilesen: https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...ns-lumske-smil

    Da KEP vil have 2 point for sin forudsigelse om at FCK sælger Nelsson og henter Zanka som erstatning, så retter Bolie det til at den forudsigelse kun kan give 1 point.

  13. #1661
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Nikolaj Se meddelelser
    En anden spiller som måske også afslører noget, er Nicolai Boilesen: https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...ns-lumske-smil

    Da KEP vil have 2 point for sin forudsigelse om at FCK sælger Nelsson og henter Zanka som erstatning, så retter Bolie det til at den forudsigelse kun kan give 1 point.
    Ja, det lugter - mildt sagt - af Nelsson ud og Zanka ind.

    Zan

  14. #1662
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Damn er Luther Singh handelen gået i vasken ?... synes der er helt stille omkeing det :( eller laver PC en klassik og præsenterer 2 eller 3 spillere på en gang ? Som i gamle dage :) ?
    Jeg begynder virkelig at få ondt i maven efterhånden.... Deadline for trupregistrering til næste runde er virkelig ikke langt væk! Vi skal altså spille mod et tyrkisk hold! Ja jeg ved godt tyrkisk fodbold ikke er, hvor det var for 3-4 år siden, men det er et væsentligt step up i niveau...

    Vil PC virkelig kun hente spillere ind hvis vi kvalificerer os til europa?

  15. #1663
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Jeg begynder virkelig at få ondt i maven efterhånden.... Deadline for trupregistrering til næste runde er virkelig ikke langt væk!
    Rolig nu. Ja, der er en deadline til indregistrering af truppen inden play-off runden allerede på torsdag kl. 23:59, men man må indregistrere op til to nye spillere derefter, så længe det gøres inden næste onsdag kl. 23:59, altså senest dagen før den evt. første kamp i play-off runden.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1664
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Damn er Luther Singh handelen gået i vasken ?... synes der er helt stille omkeing det :( eller laver PC en klassik og præsenterer 2 eller 3 spillere på en gang ? Som i gamle dage :) ?
    Jeg ved simpelthen ikke hvad det er med det her transfervindue i år. Der går ufatteligt lang tid fra en handel meldes tæt på done, til den rent faktisk bekræftes (eller kollapser). Synes vi har set utallige eksempler på det efterhånden. Midtjyllands Marrony er også meldt både inde og ude et hav af gange efterhånden, men intet sker.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1665
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ja, det lugter - mildt sagt - af Nelsson ud og Zanka ind.

    Zan
    jep det har ligget i kortene længe. Er også 99% sikker på begge ting sker.
    Dog er jeg så meget itvivl om hvordan vi stiller op.
    Mo og VK har gang i noget vildt på venstre kanten (forudsat Mo bliver i klubben selvfølgelig)
    Boile gør det godt centralt og Davit har virkelig også overrasket positivt. Så jeg bliver mere og mere i tvivl om Zanka er nødvendig i København. Havde nok mere set en udviklingsspiller som samtidig kan bidrage når Boile har karantæne ��
    Marios har jeg 0 tillid til.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •