Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
87. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK vinder sølv)

    42 48.28%
  • Uafgjort (FCK vinder sølv)

    7 8.05%
  • Uafgjort (FCK vinder bronze og skal spille play-off)

    13 14.94%
  • FCN vinder (FCK vinder sølv)

    2 2.30%
  • FCN vinder (FCK vinder bronze og skal spille play-off)

    23 26.44%
Viser resultater 1 til 15 af 61

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    578

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Igen synes jeg, at vi spiller en rigtig skidt kamp. Vores pres er halvhjertet og slet ikke afstemt, og FCN kunne uden problemer spille sig op og være 3/4 mod 4 mod vores forsvar. Samtidig viste vi igen, at vi ikke selv magter at spille os ud af det mindste, selvom vi i det mindste prøvede lidt mere. Sjovt at se hvordan det hjalp, da vi skiftede formation. De andre hold har altså bare læst, at vores 2 mand på midten er for nemme at spille sig rundt om.

    Varela spiller så også sin nok dårligste kamp for os, men jeg fatter ikke, at vores backs ikke slog flere indlæg - særligt efter Damen kom ind.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Igen synes jeg, at vi spiller en rigtig skidt kamp. Vores pres er halvhjertet og slet ikke afstemt, og FCN kunne uden problemer spille sig op og være 3/4 mod 4 mod vores forsvar. Samtidig viste vi igen, at vi ikke selv magter at spille os ud af det mindste, selvom vi i det mindste prøvede lidt mere. Sjovt at se hvordan det hjalp, da vi skiftede formation. De andre hold har altså bare læst, at vores 2 mand på midten er for nemme at spille sig rundt om.

    Varela spiller så også sin nok dårligste kamp for os, men jeg fatter ikke, at vores backs ikke slog flere indlæg - særligt efter Damen kom ind.
    Enig Verela var virkelig skidt i denne kamp.

    Men selve kampen tror jeg nu forløb helt som forventet. Vi skaber jo nærmest kun 2-3 chancer i løbet af kampen. Nervøst og dårligt spil som sædvaneligt. Det eneste der var vigtigt i denne kamp var en sejre og så er jeg ligeglad med, hvordan det kom i hus.

    Som Ståle nævnte i Post interview. De næste par måneder, bliver utrolige vigtig med henblik på at få trimmet ud i truppen og få hentet 2-3 KVALITETS forstærkninger. Som Ståle også nævnte så skal der tages vigtige beslutninger om, hvem af de skadet spillere man tør satse på i næste sæson herunder, Fischer, N'doye, Boilesen etc. Har man virkelig tiltro til de kan holde eller skal der hives erstatninger ind.

    Lægestaben og Ståle kommer på hårdt arbejde. Og så håber jeg VIRKELIG at Ståle rammer plet med at købe de rigtige spillere denne gang som kan Performe fra dag 1 og ikke kræver 1 års indkøring.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    578

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig Verela var virkelig skidt i denne kamp.

    Men selve kampen tror jeg nu forløb helt som forventet. Vi skaber jo nærmest kun 2-3 chancer i løbet af kampen. Nervøst og dårligt spil som sædvaneligt. Det eneste der var vigtigt i denne kamp var en sejre og så er jeg ligeglad med, hvordan det kom i hus.

    Som Ståle nævnte i Post interview. De næste par måneder, bliver utrolige vigtig med henblik på at få trimmet ud i truppen og få hentet 2-3 KVALITETS forstærkninger. Som Ståle også nævnte så skal der tages vigtige beslutninger om, hvem af de skadet spillere man tør satse på i næste sæson herunder, Fischer, N'doye, Boilesen etc. Har man virkelig tiltro til de kan holde eller skal der hives erstatninger ind.

    Lægestaben og Ståle kommer på hårdt arbejde. Og så håber jeg VIRKELIG at Ståle rammer plet med at købe de rigtige spillere denne gang som kan Performe fra dag 1 og ikke kræver 1 års indkøring.
    Jeg synes bare, at vi altid har været i stand til at være rolige på bolden og i kontrol i sådan en kamp her og så lave det ene mål, der skal til. FCN havde ikke mange skud på mål, men jeg synes ofte de kom i positioner, der var ret farlige, og det ligner bare ikke Ståles system at tillade det.

    Men helt enig ellers. Der venter et større arbejde, og så synes jeg også det lød lidt på Ståle som om, at kampen mod Basaksehir ikke er fandens vigtig. Synes det i interviewet på Canal9 blev sagt et par ting, hvor det lød som om, at Ståle godt ved Man U bliver endestationen alligevel, og det er nok også fornuftigt at fokusere mere på næste sæson.

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,121

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Men helt enig ellers. Der venter et større arbejde, og så synes jeg også det lød lidt på Ståle som om, at kampen mod Basaksehir ikke er fandens vigtig. Synes det i interviewet på Canal9 blev sagt et par ting, hvor det lød som om, at Ståle godt ved Man U bliver endestationen alligevel, og det er nok også fornuftigt at fokusere mere på næste sæson.
    Jeg forstår godt, at det er problematisk med den korte sommerferie op til en ny sæson, som måske er den vigtigste i klubbens historie, men det provokerer mig sgu lidt, hvis man ikke spiller sin chance mod Basaksehir. Det kan godt være, at sandsynligheden for, at vi går videre, er lille, men det er trods alt kun en 1-0-føring, der skal indhentes.

    Vi har muligheden for at nå en kvartfinale i en sæson, hvor de kun skal spilles over én kamp, hvilket må være til de små holds fordel - og hvor oplevelsen af en mini-slutrunde vel må være noget særligt for spillerne. Økonomisk bør der da også være ekstra ræson i at forsøge at gå videre på et tidspunkt, hvor klubben bløder penge.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg forstår godt, at det er problematisk med den korte sommerferie op til en ny sæson, som måske er den vigtigste i klubbens historie, men det provokerer mig sgu lidt, hvis man ikke spiller sin chance mod Basaksehir. Det kan godt være, at sandsynligheden for, at vi går videre, er lille, men det er trods alt kun en 1-0-føring, der skal indhentes.

    Vi har muligheden for at nå en kvartfinale i en sæson, hvor de kun skal spilles over én kamp, hvilket må være til de små holds fordel - og hvor oplevelsen af en mini-slutrunde vel må være noget særligt for spillerne. Økonomisk bør der da også være ekstra ræson i at forsøge at gå videre på et tidspunkt, hvor klubben bløder penge.
    Enig. Jeg tror nu nok både spillere og trænere, vil give alt for at vinde denne kamp, men der er bare intet mentalt, spille/form taget i betragtning som der gør at jeg tror vi kan vinde den kamp og afholde Basaksehir fra at scorer.

    Men ja chancen skal dog forfølges, alt andet ville være dumt selvom vi i vores nuværende forfatning maks giver 15-20 % chance for at gå videre, hvis ikke mindre :)

    Vi kan jo håbe på at Tyrkerne undervurdere os udfra, hvad de har set, lidt ligesom Celtic gjorde :)
    Sidst redigeret af EraZ : 27.07.20 kl. 09:57

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,557

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Nordsjælland (26/07-2020 kl. 19:00)

    Spillet var ikke prangende i går, men vi fik de tre point, som for mig var det eneste væsentlige i den kamp.. På positivsiden bør dog også fremhæves Jonas Wind, som scorer to kasser (godt nok det ene meget uheldigt annuleret) og en assist.. Fantastisk at se ham tilbage i en afgørende rolle allerede, så kort tid efter sin lange skadespause.. Det lover trods alt godt frem mod næste sæson.. Og så endda i rollen som “10’er”..

  11. De følgende 11 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  3. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 17.06.20, 23:46
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •