Side 107 af 184 FørsteFørste ... 75797104105106107108109110117157 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,591 til 1,605 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1591
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Der er nogen, som ryger fede, og har en fest på Wiki:

    "Marios Oikonomou (Greek: Μάριος Οικονόμου; born 6 October 1992) is a Greek professional footballer who plays as a centre-back for F C KØBENHAVN. His brother Pione Sisto plays as winger for Celta Vigo"

    https://en.wikipedia.org/wiki/Marios_Oikonomou
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1592
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Der er nogen, som ryger fede, og har en fest på Wiki:

    "Marios Oikonomou (Greek: Μάριος Οικονόμου; born 6 October 1992) is a Greek professional footballer who plays as a centre-back for F C KØBENHAVN. His brother Pione Sisto plays as winger for Celta Vigo"

    https://en.wikipedia.org/wiki/Marios_Oikonomou
    Yderligere har han spillet for Skive, Randers, Bøf og spiller lige nu i Ishøj. ?? Der er nogen som hygger sig.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1593
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hm, synes også, at det her er skuffende. Det er jo ikke ham her, som gør os til guldfavoritter. Han er vel en 1:1 erstatning for Sotte, som skal kæmpe med Ragnar om at være 3-4. valg. Det betyder Bjelland fra start i suppen. Starter Bengtsson samtidig den første kamp, så ved vi bare allerede der, hvad klokken har slået.

    Sorry, men det nuværende hold vinder altså ikke guld foran FCM holdet, hvis de ikke sælger ud og endda måske tilfører Sisto. FCM presser os til det yderligste ved at holde sammen på truppen og tilføre udefra - og indtil videre har vi ikke svaret tilbage. Doye er væk, Kamelen er inde. Sotte ryger ud, en tilsvarende kommer ind. Boilesen er igen småskadet, dyre Thomsen lige så.

    Lad os håbe, at Ståle og teamet finder noget guld frem i transfervinduets sidste måned og spiller med de økonomiske muskler, som de tydeligt har vist i forløbet med Pione, at de har.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1594
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er umiddelbart en skuffende handel.. For det første lukker det endegyldigt al snak om Zanka.. For det andet er det endnu et fuldstændig ubeskrevet blad, hvilket vi bare ikke har alt for gode erfaringer med.. At han så tilsyneladende også er en langsom spiller, som ikke er gode venner med bolden gør at optimismen er svær at bevare.. Det er umiddelbart en spiller som kun kan overraske positivt.. Bliver spændende at høre hvilken rolle han er tiltænkt... Virker lidt mærkeligt at man henter en formentlig forholdsvis løntung spiller på 27 år, hvis ikke det er fordi han er tiltænkt fast spilletid.. Jeg har bare svært ved at forestille mig at det bliver ham her, der fra dag 1 går ind i et Ståle-forsvar og stabiliserer det hele.. Ikke-skandinaviske centerforsvarspillere har det notorisk svært i Ståles meget zone-orienterede system, og skal som regel bruge i hvert fald et års tid på at få det under huden..
    Enig. På papiret virker det hamrende uambitiøst. Man må håbe, at Zeca har sagt mere end god for ham. De må vel have haft et par kampe på landsholdet sammen, selv om det ikke ligefrem er mange kampe, ham med det lange navn har haft (skal vi kalde ham Oik?!).

    Men ja...vi må kraftigt formode, at transferpilen har peget mod Zanka og Sisto - og lige nu lader det ikke til, at vi vælger fra samme hylde. Bevares, manden har rimelig solid Serie A-erfaring, og det er trods alt ikke så ringe endda. Og han er i al fald billig i forhold til transfer. Men hvor VILLE det have været et kæmpe plaster på såret med Zanka. Ja, der havde faktisk slet ikke været behov for noget plaster mere.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #1595
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://vimeo.com/384386327

    Her ser han lidt mere stabil ud end Bjelland har været for os.

  10. #1596
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    For det andet er det endnu et fuldstændig ubeskrevet blad, hvilket vi bare ikke har alt for gode erfaringer med.
    Det er ikke, fordi jeg er oppe at ringe over den her transfer, men han kan da ikke kaldes et "fuldstændigt ubeskrevet blad." Han har spillet et par sæsoner i Serie A, et par i Serie B, nogle i den græske liga og en håndfuld landskampe. At vi ikke kender ham er jo ikke det samme, som at han er ubeskrevet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #1597
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Kan folk ikke godt stoppe deres Zanka snak snart. Manden laver kassen, og det ville da være vanvittigt pt. for ham, at tage hjem for at spille til den halve løn, bare pga. man regner med at det giver ham en EM plads. Den plads kan han sagtens hente i udlandet til dobbelt løn af hvad vi kan give ham.
    Det er det eneste fornuftige for ham at gøre.

    Men husk, vi har købt Wilzcek.. Det hele spiller.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1598
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Nu koster han i følge BT "kun" 7,5 mil kr. Så spørgsmålet er, hvor stor en rolle man har tænkt han skulle have. Så jeg tvivler på, at han er sikker starter og måske man kigger på endnu en gardering til forsvaret?

  15. #1599
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnum Se meddelelser
    Nu koster han i følge BT "kun" 7,5 mil kr. Så spørgsmålet er, hvor stor en rolle man har tænkt han skulle have. Så jeg tvivler på, at han er sikker starter og måske man kigger på endnu en gardering til forsvaret?
    Zeca kostede "kun" 11mil. Det gik meget godt.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #1600
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnum Se meddelelser
    Nu koster han i følge BT "kun" 7,5 mil kr. Så spørgsmålet er, hvor stor en rolle man har tænkt han skulle have. Så jeg tvivler på, at han er sikker starter og måske man kigger på endnu en gardering til forsvaret?
    Men hvorfor skulle han gå fra at være fast starter i AEK Athen (nummer 3 i Grækenland) til reservespiller i FCK? Hvis han kommer, så tror jeg det er fordi man har fortalt ham at der satses på ham

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1601
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er umiddelbart en skuffende handel.. For det første lukker det endegyldigt al snak om Zanka.. For det andet er det endnu et fuldstændig ubeskrevet blad, hvilket vi bare ikke har alt for gode erfaringer med.. At han så tilsyneladende også er en langsom spiller, som ikke er gode venner med bolden gør at optimismen er svær at bevare.. Det er umiddelbart en spiller som kun kan overraske positivt.. Bliver spændende at høre hvilken rolle han er tiltænkt... Virker lidt mærkeligt at man henter en formentlig forholdsvis løntung spiller på 27 år, hvis ikke det er fordi han er tiltænkt fast spilletid.. Jeg har bare svært ved at forestille mig at det bliver ham her, der fra dag 1 går ind i et Ståle-forsvar og stabiliserer det hele.. Ikke-skandinaviske centerforsvarspillere har det notorisk svært i Ståles meget zone-orienterede system, og skal som regel bruge i hvert fald et års tid på at få det under huden..
    Ikke enig i at han er et ubeskrevet blad, men ellers tror jeg du har helt ret i, at han er tiltænkt bredden, i hvert fald til at starte med (men mon ikke han bliver andetvalget grundet skader). Ifølge informationerne på transfermarkt virker han til at have spillet rimelig fast fraset 17/18 sæsonen, hvor han lagde ud med en skade der varede lidt over en måned (ellers virker han ikke til at være skadesplaget).
    Bedømt ud fra videoer har han en lidt særegen måde at forsvare på, særligt når han tackler (hvor han nærmest går i spagat). Han virker derudover til at være mere risikobetonet i sit spil, hvor han ikke lader sig stresse når modstanderne kommer i pres. Det ligner at han har en tendens til at slå 'ballonbolde' når han skal aflevere langt. Der er ikke så mange situationer, hvor man ser ham i hovedstødsdueller, men af det jeg har set, virker han ikke overlegen.
    Umiddelbart virker han som en bedre spiller end Papagiannopoulos og han kan nok godt udfordre Bjellands startplads. Dog er det selvfølgelig ubekendt hvordan han håndterer Ståles system, der virker til at være mere stringent og disciplineret, end han er vant til (ligesom zone-opdækningen nok også er mere udpræget).
    Sidst redigeret af Kenney : 02.09.20 kl. 23:13

  20. #1602
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Men hvorfor skulle han gå fra at være fast starter i AEK Athen (nummer 3 i Grækenland) til reservespiller i FCK? Hvis han kommer, så tror jeg det er fordi man har fortalt ham at der satses på ham
    25 kampe i den græske liga i sidste sæson + 8 i chl for AEK Athen. På baggrund af det data er det svært at være meget sur over denne handel. Jeg vil nærmere smide den i bunken for penis-transfer. AEK Athen er måske nu en klub FCK kan konkurrerer med, men for bare 10 år siden var det utænkeligt at FCK kunne hente faste startere og kaptainer i de store græske klubber.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #1603
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    25 kampe i den græske liga i sidste sæson + 8 i chl for AEK Athen. På baggrund af det data er det svært at være meget sur over denne handel. Jeg vil nærmere smide den i bunken for penis-transfer. AEK Athen er måske nu en klub FCK kan konkurrerer med, men for bare 10 år siden var det utænkeligt at FCK kunne hente faste startere og kaptainer i de store græske klubber.
    Det kan sagtens være at han bliver et flop. Men det er i hvert fald lidt sjovt, at Zanka som ikke kunne spille sig fast på holdet hverken i Tyrkiet eller på et bundhold i Tyskland er drømmesigningen, imens vores græske ven med et pænt CV og et pænt antal kampe for AEK sidste år er en skuffende handel.
    Selvfølgelig håbede jeg også på Zanka, men det var ikke muligt. Forøvrigt er der heller ingen garanti for, at Zanka ville toppræstere fra dag 1, hvilket vi måske glemmer lidt herinde.

    Og så skal handlen måske også lige bekræftes før vi forarges/jubler. For få dage side havde vi ifølge medierne næsten hentet ham fra Island

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #1604
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg syntes ikke han ser så skidt ud igen, teknisk ser han ret stabil ud.

    https://vimeo.com/384386327

  25. #1605
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Kan folk ikke godt stoppe deres Zanka snak snart. Manden laver kassen, og det ville da være vanvittigt pt. for ham, at tage hjem for at spille til den halve løn, bare pga. man regner med at det giver ham en EM plads. Den plads kan han sagtens hente i udlandet til dobbelt løn af hvad vi kan give ham.
    Det er det eneste fornuftige for ham at gøre.

    Men husk, vi har købt Wilzcek.. Det hele spiller.
    Zanka er måske mulig om 1-2 år. Kommunikationen har været ret tydelig og måske var der en mikro åbning denne sæson og der havde man en deadline 1 september. Det vil også give mening, at Zanka skal afløse Bjelland, som trods alt må være god nok i endnu en sæson (selvom sidste ikke var blændende).

    Så vi mangler en central forsvare og her har man en liste og har åbenbart forsøgt lidt af hvert.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •