Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
93. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • OB vinder

    23 24.73%
  • Uafgjort

    25 26.88%
  • FCK vinder

    45 48.39%
Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 144

Emner: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    83

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Ingen respekt til Ståle, det er helt slut.
    Har det på samme måde. Har synes han har været udsat for uberettiget kritik men lige nu sidder jeg med fornemmelsen af denne sæson bliver en ny dårlig mellemsæson. Så hvorfor ikke fyre ham og starte op igen med en ny træner. D

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det er tydeligt at Seier skal gøre alvor af truslen om at åbne skattekisten.
    Zanka skal hjem, og så skal der hentes en spiller til den højrekant.
    Hvis han rigtig gerne vil lege julemand, bliver der også kigget på vores backudfordeinger. Boilesen er for skadet, og resten er slet ikke gode nok til det niveau klubben gerne vil være med på.
    Spot on... Jeg savner virkelig kvalitet på vores backs, hvilket er positioner der slet ikke snakkes om...

    Højer og Bah ville pynte.. Vi mangler simpelthen stabilitet på de positioner..

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Tjah. Det er alligevel sjovt så mange, der er efter spillerne. Havde folk virkelig forestillet sig, at vi efter 8 dages sommerferie ville møde op og spille som forvandlet i ligaen? Der er jo et eller andet helt galt med det hold. En masse gode fodboldspillere, som virkelig spiller dårligt som hold.

    Det bliver edderpikkemig en lang sæson med mit platinkort.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Tjah. Det er alligevel sjovt så mange, der er efter spillerne. Havde folk virkelig forestillet sig, at vi efter 8 dages sommerferie ville møde op og spille som forvandlet i ligaen? Der er jo et eller andet helt galt med det hold. En masse gode fodboldspillere, som virkelig spiller dårligt som hold.

    Det bliver edderpikkemig en lang sæson med mit platinkort.
    Vi kan hurtigt blive enige om at det er noget galt med holdet når Ståle udtaler efter kampen at han kunne skifte alle 11 spillere ud i pausen.

    Så er det i den grad Ståle pilen peger på og kun ham. Måske indgyder Ståle måske bare ikke så meget respekt over for spillerne mere, hvem ved.


  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Det er i al fald et kæmpe problem, at spillerne ikke har taget det til sig, hvis en del af taktikmødet har handlet om at forberede spillerne om at OB ville komme bragende ud i første halvleg. Så er spørgsmålet, hvorvidt det ikke er blevet formidlet godt nok, om det er fordi spillerne ikke har hørt efter, eller fordi spillerne har følt sig for selvsikre i at kunne håndtere presset fra OB, og har overvurderet egne evner.

    Uanset hvilken der er tale om, så er der tale om en stor ledelsesmæssig udfordring fra trænerteamet fremadrettet. Især med henblik på betydningen af de to næste kampe, som begge både SKAL ende med to sejre og SKAL ende med to gode præstationer. Enten i form af godt spil eller i form af god fight.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Spot on... Jeg savner virkelig kvalitet på vores backs, hvilket er positioner der slet ikke snakkes om...

    Højer og Bah ville pynte.. Vi mangler simpelthen stabilitet på de positioner..
    Bah? Alexander Bah? Den højre midt?

    Og Højer? Hvad tror du selv vi skal af med for at få ham? Og det er i den grad noget der er snakket om, mest Venstre back, men Varela er squ god nok. Ja der mangler en backup, da Barlotec eneste kompetance af hvad jeg kan se er lange indkast.

  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Tjah. Det er alligevel sjovt så mange, der er efter spillerne. Havde folk virkelig forestillet sig, at vi efter 8 dages sommerferie ville møde op og spille som forvandlet i ligaen? Der er jo et eller andet helt galt med det hold. En masse gode fodboldspillere, som virkelig spiller dårligt som hold.

    Det bliver edderpikkemig en lang sæson med mit platinkort.
    Nu kan jeg ikke udtale mig på andres vegne. Men nej, jeg havde ikke forstillet mig, at vi spillede ret godt. Jeg havde dog forestillet mig, at spillerne kom ud og kæmpede og vist bare lidt professionel indstilling. Det var den slappeste indstilling jeg kan huske at have set. Vi mangler i den grad en indpisker (en rigtig anfører) som hiver op i folk med for lad holdning. Jeg elsker Zeca, men det er han bare ikke mand for...
    Jeg vil faktisk gå så langt at påstå, at en kantspiller ikke er det vi mangler mest. Vi mangler en klasse centralmidt ved siden af Zeca som både kan hjælpe defensivt og gerne komme ind i boksen ved indlæg (jeg beskrev vist lige Delaney) og som vigtigst af alt har vindermentalitet og attitude. Så kan vi skubbe Falk ud på en kant og Stage kan tage plads på bænken.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Jeg synes det er på tide, at Ståle bliver lidt mere modig i sit taktiske udgangspunkt.

    Det er tydeligt at vi bliver bedre og skaber mere, så snart vi slipper tøjlerne og får nogle flere boldspillere på banen i anden halvleg. Det samme så man jo lidt mod Istanbul, hvor vi også var tvunget til at komme ud uden håndbremsen trukket. Vi bør være gode nok til, at vores angreb bliver vores bedste forsvar. At vi kan forsvare os med bolden. Det kan selvfølgelig koste den anden vej, men lige nu koster den påpasselige tilgang jo også. Vi kommer så sløvt og/eller forsigtigt ud, at vi har et eller flere mål at indhente før vi rigtig er i gang.

    Derudover er der kun at sige, at første halvleg var en skændsel og at der taktisk tilgang eller ej mangler noget mentalt i starten af vores kampe gang på gang. Plus at vores nye angriber - som jeg stadig ikke bryder mig om - viste at han ikke har glemt hvor Superliga-målet står efter seks måneder i Tyrkiet. Han kan blive god, hvis vi tør spille og formår at servicere ham. For han scorer altså på det meste.
    ...

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu kan jeg ikke udtale mig på andres vegne. Men nej, jeg havde ikke forstillet mig, at vi spillede ret godt. Jeg havde dog forestillet mig, at spillerne kom ud og kæmpede og vist bare lidt professionel indstilling. Det var den slappeste indstilling jeg kan huske at have set. Vi mangler i den grad en indpisker (en rigtig anfører) som hiver op i folk med for lad holdning. Jeg elsker Zeca, men det er han bare ikke mand for...
    Jeg vil faktisk gå så langt at påstå, at en kantspiller ikke er det vi mangler mest. Vi mangler en klasse centralmidt ved siden af Zeca som både kan hjælpe defensivt og gerne komme ind i boksen ved indlæg (jeg beskrev vist lige Delaney) og som vigtigst af alt har vindermentalitet og attitude. Så kan vi skubbe Falk ud på en kant og Stage kan tage plads på bænken.
    Med alle de fine titler der snart hersker i klubben, kunne Stage passende få titlen “Key account shoe polisher”. Han ejer ikke for fem gram evner til at gøre sig i FCK som spiller, dertil er han simpelthen for begrænset. Han virker ellers som en god fyr.

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg vil faktisk gå så langt at påstå, at en kantspiller ikke er det vi mangler mest. Vi mangler en klasse centralmidt ved siden af Zeca som både kan hjælpe defensivt og gerne komme ind i boksen ved indlæg (jeg beskrev vist lige Delaney) og som vigtigst af alt har vindermentalitet og attitude. Så kan vi skubbe Falk ud på en kant og Stage kan tage plads på bænken.
    Så sandt som det er sagt. Stage er sikkert en flink fyr og en god fodboldspiller, men er bare ikke den rette for FC.. De her superliga-transfers vi laver er bare sjældent de rigtige. Bevares vi har også lavet gode med Gravgaard og lign., som de fornemmeste eksempler, men der er bare for mange stage og Johnny Thomsen’er i mellem..

    Og derudover er lige præcis denne position notorisk vigtig for os, at vi er godt besat på.. Kvist, Delaney, Ståle som spiller, linde mv.. Suuuuuk.. Gi os en af dem tak ��
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Stage er en ok breddespiller, som er købt alt for dyrt, og spiller for meget pga. mangler på andre pladser.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #87
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Netop kommet hjem efter ag have overværet kampen i Odense.. jeg er mildest talt i chok over, især den defensive indsats! Jeg forudsiger at inden for 5 kampe er Bjelland + Bengsson ikke startere.. Ved godt at det er lidt af en falliterklæring at smide ligaens klart mest løntunge spiller på bænken, men heller Lade ham sidde og indkassere hans urimelige høje løn der, end lade ham spille os i afgrunden på banen!

  21. #88
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Stage er en ok breddespiller, som er købt alt for dyrt, og spiller for meget pga. mangler på andre pladser.
    Enig.

    Stages præstationer det seneste år er sgu en smule sære. Der har været enkelte kampe (Meget få). Hvor man tænker damn der er potentiale. Og så er der langt de fleste kampe, hvor han virker som en ordinær 1 divisions spiller.

    Virkeligt underligt han ikke kan præstere kontinuerligt.

  22. #89
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Netop kommet hjem efter ag have overværet kampen i Odense.. jeg er mildest talt i chok over, især den defensive indsats! Jeg forudsiger at inden for 5 kampe er Bjelland + Bengsson ikke startere.. Ved godt at det er lidt af en falliterklæring at smide ligaens klart mest løntunge spiller på bænken, men heller Lade ham sidde og indkassere hans urimelige høje løn der, end lade ham spille os i afgrunden på banen!
    Tror mange har vidst i Laang tid at Bjelland og Bengtsson ikke hører til i start 11. Men det har jo været mangel på bedre/skader vi ikke har kunne udskifte dem desværre.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #90
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (13/09 2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Netop kommet hjem efter ag have overværet kampen i Odense.. jeg er mildest talt i chok over, især den defensive indsats! Jeg forudsiger at inden for 5 kampe er Bjelland + Bengsson ikke startere.. Ved godt at det er lidt af en falliterklæring at smide ligaens klart mest løntunge spiller på bænken, men heller Lade ham sidde og indkassere hans urimelige høje løn der, end lade ham spille os i afgrunden på banen!
    Lige nu er der ikke det store alternativ, bedømt på de minutter Marios fik i dag. Puha, siger jeg bare, med tanke på en bagkæde der står højt.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 18.12.19, 12:35
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 11.05.19, 10:46
  3. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •