Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
105. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid

    31 29.52%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    15 14.29%
  • Uafgjort (FCM vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    11 10.48%
  • FCM vinder i ordinær tid

    48 45.71%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 89

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg tror måske vi ser Oviedo på backen i stedet for Boile.. Er ikke sikker på Boiles fysik er helt klar til 3 kampe på en uge, og det var helt sikkert ikke et gamble jeg ville gøre nu.. Han skal sikkert i havn så han med en god vinteropstart kan få bygget yderligere oven på den så skrøbelige fysik..
    Jeg kan godt følge tanken, men mht. hans fysik, er det så ikke bedre at have Boile med i morgendagens kamp som back, og dernæst en tur på bænken i den næste? Nelsson er måske nok mere bevendt i de fysiske dueller mod Kaba, Mabil, Pfeiffer, osv. i midterforsvaret, end Boile vil være. Og ved at skubbe Boile ud på backen, giver vi heller ikke køb på at starte vores opspil med hans pasningsfod. Og så kan han få sig et hvil på søndag på bænken, mens Nelsson og Oviedo tager sig af kampen mod OB.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Tror vi stiller op som mod FCN og med Højlund i stedet for Daramy. Medmindre at Kaufmann og Wind er klar, så tror jeg de spiller sammen med Pep foran og #9 er på bænken

    Jeg håber ikke at Boile bliver skubbet ud på backen medmindre Oviedo er blevet skadet (Pierre håber jeg er færdig i København), for Boile centralt giver vores opspil en ekstra dimension som vi mister med ham på backen. Oviedo kan også noget offensivt og går ikke i panik når han modtager bolden.
    Jeg synes at vores opspil (når Zanka og bolden bliver gode venner igen) er bedre og mindre forudsigeligt med Boile centralt. Fysisk synes jeg heller ikke han er så dårlig som folk gør ham til han er trods alt 1.86 cm høj så det er ikke en lille dværg vi har rendende inde centralt (Nelsson er 1.87 cm og Zanka er 1.91 cm)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det kommer jo fuldstændigt an på, hvor mange vacciner, der er blevet givet på det tidspunkt - og til hvem. Dem der står forrest i køen til vacciner, står næppe forrest i køen til at komme i Parken.
    Synes ellers stemningen på Nedre C har mindet om et plejehjem de seneste år!
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Synes ellers stemningen på Nedre C har mindet om et plejehjem de seneste år!
    Hehe. Jamen, der er nok ingen tvivl om, at Nedre C kommer til at bade i vaccinen et godt stykke tid før Sektion 12.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Det bliver i øvrigt herligt at se en FCK-kamp på DR igen. Og så i prime time på hovedkanalen!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  9. #36
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    60

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Synes ellers stemningen på Nedre C har mindet om et plejehjem de seneste år!
    Synes det er fantastisk god stil at pege fingre af stemningen på Nedre C, efter sektionen/UC kørte agressive kampagner for at få de højtråbende og syngene fans derover. Dermed ikke sagt at det ikke ku' værre bedre! Jeg var i øvrigt selv dengang klar på at skifte tribune, men blev holdt tilbage på grund af de andre dinosaurer jeg stod med.

    God kamp i aften.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det bliver i øvrigt herligt at se en FCK-kamp på DR igen. Og så i prime time på hovedkanalen!
    Sig det igen efter kampen når du har hørt kommenteringen.

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Sig det igen efter kampen når du har hørt kommenteringen.
    Kan sku’ da ikke blive værre end at høre på TV3 Sports kommentatorer. Det er umuligt

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Sig det igen efter kampen når du har hørt kommenteringen.
    Selv hvis kommentatorerne viser sig at være håbløse (læs: endnu mere håbløse end på de andre kanaler), vil jeg stadig nyde, at fodbolden for en stund er blevet public service igen, og at jeg kan se den uden at skulle abonnere på alle mulige lortekanaler/services.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Kan sku’ da ikke blive værre end at høre på TV3 Sports kommentatorer. Det er umuligt
    Wait for it

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Jeg har lidt blandet følelser mht til dagens startopstilling. Umiddelbart stiller vi i stærkeste og når man tænker på vinterpausen, pokalen kan blive vigtig og FCM som modstander, så kan det give god mening. Jeg ville trods alt bare gerne se lidt rotation, så andre spillere også får spilletid. Fx Thomsen i stedet for Biel, Nelsson ind i stedet for Boilesen og mest af alt Gryte på kassen..... nå men her er den altså

    9 Kamil Wilczek, 45 Rasmus Højlund
    16 Pep Biel
    33 Rasmus Falk, 10 Carlos Zeca (anf.), 6 Jens Stage
    19 Bryan Oviedo, 20 Nicolai Boilesen, 25 Mathias Zanka Jørgensen, 22 Peter Ankersen
    21 Kalle Johnsson

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg har lidt blandet følelser mht til dagens startopstilling. Umiddelbart stiller vi i stærkeste og når man tænker på vinterpausen, pokalen kan blive vigtig og FCM som modstander, så kan det give god mening. Jeg ville trods alt bare gerne se lidt rotation, så andre spillere også får spilletid. Fx Thomsen i stedet for Biel, Nelsson ind i stedet for Boilesen og mest af alt Gryte på kassen..... nå men her er den altså

    9 Kamil Wilczek, 45 Rasmus Højlund
    16 Pep Biel
    33 Rasmus Falk, 10 Carlos Zeca (anf.), 6 Jens Stage
    19 Bryan Oviedo, 20 Nicolai Boilesen, 25 Mathias Zanka Jørgensen, 22 Peter Ankersen
    21 Kalle Johnsson
    Jeg synes, det er dejligt, at vi satser på den her kamp. Så kan vi rotere (i den udstrækning det virkelig er nødvendigt lige op til en ferie efter et efterår med væsentligt færre kampe end normalt) i den sidste kamp mod OB.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Sig det igen efter kampen når du har hørt kommenteringen.
    En ting er kommenteringen.. Ja den er på et lavt niveau.. Men hele produktionen.. Wow hvor er det ringe.. Kører konstant triple-repriser af ligegyldige aktioner, mens spillet kører.. Forfærdeligt ringe.. Minder om dengang Canal 9 startede op med Superliga-bold...

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Det var fint da Kraul nævnte af FCM i forrige runde vandt en flot 0-1 sejr over Køge, mens FCK vandt meget knebent med 2-1 over Avarta...

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (17/12-2020 kl. 20:15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    En ting er kommenteringen.. Ja den er på et lavt niveau.. Men hele produktionen.. Wow hvor er det ringe.. Kører konstant triple-repriser af ligegyldige aktioner, mens spillet kører.. Forfærdeligt ringe.. Minder om dengang Canal 9 startede op med Superliga-bold...
    Jeg ville vælge Andreas Kraul til enhver tid. Når man har en "lineup", der inkluderer Werge, Sæbye, Flemming Poulsen og Stig Tøfting, så er det svært ikke at ønske fodbolden over på en anden kanal.
    Sidst redigeret af ougar : 18.12.20 kl. 13:10
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 125
    Sidste Meddelelse: 09.11.20, 15:08
  2. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 16.07.20, 19:17
  3. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 30.06.20, 19:37
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  5. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •