Side 30 af 103 FørsteFørste ... 20272829303132334080 ... SidsteSidste
Viser resultater 436 til 450 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #436
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Erik Botheim som nu er blevet Norges dyreste salg nogensinde foreslog jeg allerede tilbage i 2019: http://sidelinien.dk/forums/showthre...128#post685128

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ads-i-rusland/

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #437
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg synes blot, Ekdal lyder som en meget kortsigtet løsning pga. af hans alder.
    Jeg har det personligt fint med kortsigtede løsninger, hvis de hjælpe os til at vinde. Med måde naturligvis...

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og hvor fra stammer sandheden om, at han kan levere fra dag 1?
    Det skal jeg ikke kunne sige - ikke fra mig i hvert fald. Jeg skriver netop, at jeg ikke ved, om Ekdal er rette løsning for os (da jeg intet kender til ham).

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Bare fordi man er gammel og erfaren, er der jo ikke nogen garanti for, at man kan stryge direkte ind på et nyt hold uden tilvænningstid.
    Nu skrev jeg intet om alder, men vores placering i fødekæden gør, at spillere med Albins profil som oftest ikke vil være tilgængelige for os, før de når karrierens efterår. Hvis vi helt skal undgå aldrende spillere vil vi være tvunget til at spille med talenter, spillere der er gået i stå eller satse på at finde de uslebne juveler i den rigtige alder. I virkeligheden er det nok meget godt med et miks af dem alle. Der findes ingen garantier for succes, men en gennemprøvet svensk landsholdsspiller, bør som minimum give den sportslige afdeling gode forudsætninger for at vurdere, om det kunne være det rigtige match. I øvrigt er man jo ikke færdig, fordi man er 30+, men den begavede sportsdirektør undlader naturligvis at udstyre slige spillere med 4-5 årige kontrakter til en kongehyre.

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Lerager har til gengæld haft den tilvænningstid nu. Jeg har tidligere været yderst skeptisk over for ham, fordi han har set temmelig middelmådig ud med små, sjældne lysglimt ind i mellem, men jeg synes faktisk, han efter Zecas skade har vist et højere niveau i en mere tilbagetrukket rolle.

    At han er klart bedst længere fremme, er jeg helt uenig i. Er vi ude i en Delaney-logik her, hvor man tror, at en spiller, der er god til at komme i boksen og heade mål ind og som kan sparke udefra, er bedst som offensiv midtbanespiller? Vores offensive spil gik IMO alt for meget i stå, når Lerager lå foran Zeca, fordi han simpelthen mangler playmaker-kvaliteterne. Men liggende længere tilbage lader vi til at få mere ud af ham, plus at det giver plads til en mere kreativ type foran eller ved siden af ham. Og det betyder jo ikke, at han ikke godt kan score sine hovedstøds- og langskudsmål alligevel.
    Når jeg skriver, at han er bedst fremme i banen, skyldes det, at jeg synes, han er ganske middelmådigt defensivt, hvilket hans stats også viser. Af samme grund er han naturligvis heller ingen fuldgod erstatning for Zeca, og det ændrer et par gode kampe i slutningen af året mod bløde modstandere ikke på. Han er bestemt ingen playmaker, men han har en vis evne til at komme i feltet og har et fornuftigt spark fra distancen. Jeg er slet ikke i tvivl om, at han kan bidrage mest for os længere fremme i banen, og jeg kunne godt tænke mig at se ham afprøvet på kanten Stage-style. Jeg håber bestemt ikke, at han har en fremtid som central midt i FCK, medmindre at han opper sig gevaldigt.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #438
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Skal man tro bold.dk's kilder er vi angiveligt langt i forhandlingerne om Ekdal.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nger-om-ekdal/

    Zan
    Der står også, at han udgik i første halvleg i seneste kamp. Så jeg tænker skade? Så lyder det pludselig meget realistisk med en tur til København.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  7. #439
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Erik Botheim som nu er blevet Norges dyreste salg nogensinde foreslog jeg allerede tilbage i 2019: http://sidelinien.dk/forums/showthre...128#post685128

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ads-i-rusland/
    Så køber vi ham tilbage når han flopper i Rusland næste sæson.
    Vildt salg for en spiller der ikke kunne slå igennem i Rosenborg har én god sæson i Bodø.

  8. #440
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22


  9. #441
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Og så kigger vi måske også på denne skipper…

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ent-i-valencia

    Zan

  10. #442
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og så kigger vi måske også på denne skipper…

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ent-i-valencia

    Zan
    Efter at have set lidt sparsomme klip ligner han en væver type med en udemærket teknik og fart men uden det store impact eller slutprodukt. Efter at have set hans transfermarkt stats synes det bekræftet.

    La liga - 15 kampe = 1 mål og 0 assist (13 kampe for Valencia ialt 580 min og 2 kampe for Alaves ialt 14 min)

    Copa del Rey - 8 kampe = 1 mål og 1 assist (5 kampe for Valencia ialt 202 min og 3 kampe for Real Zaragoza i 201 min)

    La Liga 2 (næstbedste række) - 30 kampe 2 mål og 2 assist (30 kampe for Real Zaragoza ialt 779 min)

    Segunda division B - gruppo 3 (fjerde bedste række) - 51 kampe 11 mål og 7 assist (51 kampe for Valencia mestalla i 3823 min)

    Det betyder at han

    I La liga har brugt 594 min for at være involveret i 1 mål (mål + assist)

    I Copa del Rey har han brugt 201,5 min for at være involveret i 1 mål

    I La liga 2 har han brugt 194,75 min for at være involveret i 1 mål

    I segunda division B har han brugt 212,38 min for at være involveret i 1 mål

    Til sammenligning har den 5 år yngre William Bøving på tværs af alle turneringer (superliga, pokal, UCL og UCL kval) brugt 201 min på at være involveret i 1 mål.
    Sidst redigeret af bad boy : 25.12.21 kl. 15:35
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  11. #443
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Et forholdsvist usandsynligt, men ikke helt umuligt bud på en ny angriber, som i den grad kunne være indbegrebet af en penistransfer af en angriber, kunne være Edinson Cavani, som har kontraktudløb i Manchester United til sommer. Han bliver 35 til februar, og har ifølge transfermarkt en værdi på "kun" 4 mio. euro, altså 30 mio. kr. Cavani har haft en skadesplaget sæson, og man kan være i tvivl om hvorvidt han stadig har fysikken til at passe ind i Rangnicks system på Premier League niveau. Men mindre kan jo også gøre det i Superligaen, og hans erfaring fra øverste niveau kan være til stor gavn for de unge angribere i truppen.
    Cavani vil sikkert gerne have et sidste VM med for Uruguay, og med den alder, han er oppe på, så kræver det kontinuerlig spilletid. Det vil han godt kunne få i København. Det store spørgsmål vil være, hvilke lønkrav, han kommer med, og hvorvidt sub-top- og midterklubber i Top-4 ligaerne også vil være interesserede i "El Matador". Hvilket netop er årsagen til at den er urealistisk, men ikke helt umulig.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #444
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Et forholdsvist usandsynligt, men ikke helt umuligt bud på en ny angriber, som i den grad kunne være indbegrebet af en penistransfer af en angriber, kunne være Edinson Cavani, som har kontraktudløb i Manchester United til sommer. Han bliver 35 til februar, og har ifølge transfermarkt en værdi på "kun" 4 mio. euro, altså 30 mio. kr. Cavani har haft en skadesplaget sæson, og man kan være i tvivl om hvorvidt han stadig har fysikken til at passe ind i Rangnicks system på Premier League niveau. Men mindre kan jo også gøre det i Superligaen, og hans erfaring fra øverste niveau kan være til stor gavn for de unge angribere i truppen.
    Cavani vil sikkert gerne have et sidste VM med for Uruguay, og med den alder, han er oppe på, så kræver det kontinuerlig spilletid. Det vil han godt kunne få i København. Det store spørgsmål vil være, hvilke lønkrav, han kommer med, og hvorvidt sub-top- og midterklubber i Top-4 ligaerne også vil være interesserede i "El Matador". Hvilket netop er årsagen til at den er urealistisk, men ikke helt umulig.
    Han får omkring 65 millioner for at spille denne sæson for Manchester United efter syv sæsoner i PSG - det bliver vel ikke meget mere umuligt, end at han skulle ville spille i den danske liga den kommende sæson?

    Edit: Det er angiveligt nærmere 80-100+ millioner, Cavani får for denne sæson. Hvis han gider spille en sæson i Danmark for, lad os sige 10 millioner, er han vidst så færdig, vi ikke skal lave en Bjelland på ham.
    Sidst redigeret af Koebenhavn : 25.12.21 kl. 22:09


  14. #445
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Han får omkring 65 millioner i år i Manchester United efter syv sæsoner i PSG - det bliver vel ikke meget mere umuligt, end at han skulle ville spille i den danske liga for en niendedel?

    Edit: Det er angiveligt nærmere 80-100+ millioner, han får i år. Hvis han gider spille en sæson i Danmark for, lad os sige 10 millioner, er han vidst så færdig, vi ikke skal lave en Bjelland på ham.
    Næh, det kan vi hurtigt blive enige om at det beløb er alt for dyrt, og at pengene er bedre brugt andetsteds.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #446
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Cavani er rygtet til Barcelona i stedet for kun aguero så PC har ikke et snefnugs chance i helvede for at lande ham. Han er stadig et kæmpe navn.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #447
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    I forhold til dagens rygter angående Dimitras Pelkas, Alex Blanco og Maksimillian Sitek er det værd at ligge mærke til at alle sammen har udløb til sommer,
    jeg tror lidt at det handler mere om en række agenter der ønsker at sende disse spillere videre i systemet end det der er hold i disse rygter.

    Men et eller andet må det simpelthen betyde, jeg tror markedet nu ved at FCK er på jagt efter en kant

    Men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvorfor det så netop er i dag at der kommer 3 "rygter" oveni hinanden nogen bud?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  19. #448
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    I forhold til dagens rygter angående Dimitras Pelkas, Alex Blanco og Maksimillian Sitek er det værd at ligge mærke til at alle sammen har udløb til sommer,
    jeg tror lidt at det handler mere om en række agenter der ønsker at sende disse spillere videre i systemet end det der er hold i disse rygter.

    Men et eller andet må det simpelthen betyde, jeg tror markedet nu ved at FCK er på jagt efter en kant

    Men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvorfor det så netop er i dag at der kommer 3 "rygter" oveni hinanden nogen bud?
    Hvor kan rygtet ang Pelkas læses?
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #449
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Hvor kan rygtet ang Pelkas læses?
    Viderebragt her https://mobile.twitter.com/kasperlar...7Ctwgr%5Etweet tilsyneladende opsnappet på en ikke specielt pålidelig Twitter konto ifølge den medfølgende tråd
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  22. #450
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    I forhold til dagens rygter angående Dimitras Pelkas, Alex Blanco og Maksimillian Sitek er det værd at ligge mærke til at alle sammen har udløb til sommer,
    jeg tror lidt at det handler mere om en række agenter der ønsker at sende disse spillere videre i systemet end det der er hold i disse rygter.

    Men et eller andet må det simpelthen betyde, jeg tror markedet nu ved at FCK er på jagt efter en kant

    Men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvorfor det så netop er i dag at der kommer 3 "rygter" oveni hinanden nogen bud?
    Det er kun Alex Blanco der har kontraktudløb til sommer.

    Sitek har i 2024 og Pelkas 2023 + option på et år ekstra.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •