Se afstemningsresultater: Formår FCK at slutte bedre end nr. 3 i denne sæson?

Stemmeafgivere
80. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    15 18.75%
  • Nej

    65 81.25%
Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 86

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af hilarius Se meddelelser
    Så meget desto tydeligere er det, at Rygaard/Kvists manglende vilje til at købe PC fri i efteråret var en meget ringe beslutning. Oprigtig talt tror jeg, at det vi står og mangler nu af point meget sandsynligt kan føres tilbage den katastrofale beslutning i efteråret. Tænk hvis PC havde haft vinterpausen til at stabilisere og optimere. Og hvorfor skete det ikke? GF skal virkelig have skruet helt urimeligt op for prisen, og det tror jeg bare ikke. Måske Kvist syntes det var sjovt at lege sportsdirektør.
    Men det blev dyrt.
    enig... det var som om der skete et eller andet i truppen efter at PC startede... kunne have været godt for klubben at have med fra start... de forpulede krejlere i AGF ville have det samme som en transfer af en spiller... hørte de ville have 1 mio EUR i Transfer podcasten med BT Sporten...
    Very Nice

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    235

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    enig... det var som om der skete et eller andet i truppen efter at PC startede... kunne have været godt for klubben at have med fra start... de forpulede krejlere i AGF ville have det samme som en transfer af en spiller... hørte de ville have 1 mio EUR i Transfer podcasten med BT Sporten...
    Det ville stadig NEMT have været det værd.
    h

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Tjaa det ved jeg nu ikke. Præstations orienteret kontrakter / Bonusser eller hvad man vil kalde det. Jeg syntes hvertfald PC skal kigge op det og det behøver ikke så alene, da kan jo være et supplement til en eksisterende "fornuftig" løn. Det er jo tydeligt for enhver at de dyre indkøb og høje faste lønninger ikke har afspejlet sig i præstationerne igennem mange år nu. Jeg indrømmer gerne at Zanka's udtalelser forleden provokere mig lidt omkring han personligt i en alder af 31 år har svært ved at sætte sig op/motivere sig uden tilskuere og når det ikke er BIG GAME og det er noget han må "Arbejde" på....

    Jeg er med på der mangler automatismer i den defensive struktur, Men målene haglede jo også ind under Ståle, så det har jo været et issue længe. Nogle gange må man jo også se om man har de "rette" spillere og om vi har så dygtig en Trup uagtet af de "Navne" vi har er dygtige nok til at spille i FCK. Og så er jeg ligeglad om man hedder Nelsson, Zanka, Ankersen og hvad de har "præsteret" tidligere. etc. det handler om nutiden.

    Men det er vel derfor vi har fået Jernnæve PC. Han får travlt med evalueringen. Jeg har forsvaret JT, da jeg gerne vil se ham med spiltyper han og PC henter til klubben, men der skal også leveres fra Dag 1. Som JT nævner, han glæder sig den nye sæson, hvor de vil komme ud med buldre og brag. Det holder jeg dig op på JT, ellers vil min kritik tage til.
    Jeg tror ganske enkelt ikke på, at det er pengene, der er afgørende for om en spiller er motiveret på dagen. Hvis vi bruger Zanka som eksempel, hvad skulle en præstationsbaseret kontrakt så gøre for ham? Han har givetvis allerede tjent flere penge, end vi andre kommer til i vores levetid og udtalte for tre år siden at han var økonomisk uafhængig resten af sit liv og mon ikke der er røget en del mere på kontoen sidenhen. Hvorfor skulle en x-antal kampe fra start, x-antal rent bur, etc. bonus motivere ham mere? Jeg tror mest at penge er et middel til at få spillere hertil og til at fastholde dem, men som motivationsfaktor tror jeg de betyder meget lidt.

    Man er naiv hvis man tror, at en spiller som Zanka kan/vil have samme motivationsniveau til hver kamp og det vil penge næppe ændre på. Man må finde andre måder, at holde sine spillere motiveret. Det handler nok mere om, at vi skal være en del af guldkampen, at vi skal spille europæisk og at der skal være høj nok konkurrence til at spillerne ikke kan slække nær så meget. Derudover skal der også være planer på plads til de situationer, hvor spillerne ikke er så tændte og når spillet ikke fungerer.

    Defensiven var også et problem under Ståle, ligesom vi spillemæssigt også haltede efter, men alligevel blev der præsteret godt i Europa. Vi har længe døjet med en kvalitetsmæssig tynd trup og mange skader, så mange spillere har været mere eller mindre sikre på deres pladser. Vi har skiftet træner to gange i den her sæson, hvor Hjalte selvfølgelig var en midlertidig løsning, og så har vi skiftet formation og taktik endnu flere gange.

    Det er selvfølgelig nemt at motivere sig selv til de store kampe, men der er ikke styr på de andre faktorer, så man også kan præsterer imod dårligere modstandere, hvor motivationen aldrig kan nå samme niveau.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af hilarius Se meddelelser
    Det ville stadig NEMT have været det værd.
    Set i bagklogskab, ja… Nemt.. Helt enig…

    Meeen… Hvor mange havde i December syntes det var en god ide at smide 7,5 mio kr efter en sportsdirektør, for at få ham 3,5 måned før tid?

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg tror ganske enkelt ikke på, at det er pengene, der er afgørende for om en spiller er motiveret på dagen. Hvis vi bruger Zanka som eksempel, hvad skulle en præstationsbaseret kontrakt så gøre for ham? Han har givetvis allerede tjent flere penge, end vi andre kommer til i vores levetid og udtalte for tre år siden at han var økonomisk uafhængig resten af sit liv og mon ikke der er røget en del mere på kontoen sidenhen. Hvorfor skulle en x-antal kampe fra start, x-antal rent bur, etc. bonus motivere ham mere? Jeg tror mest at penge er et middel til at få spillere hertil og til at fastholde dem, men som motivationsfaktor tror jeg de betyder meget lidt.

    Man er naiv hvis man tror, at en spiller som Zanka kan/vil have samme motivationsniveau til hver kamp og det vil penge næppe ændre på. Man må finde andre måder, at holde sine spillere motiveret. Det handler nok mere om, at vi skal være en del af guldkampen, at vi skal spille europæisk og at der skal være høj nok konkurrence til at spillerne ikke kan slække nær så meget. Derudover skal der også være planer på plads til de situationer, hvor spillerne ikke er så tændte og når spillet ikke fungerer.

    Defensiven var også et problem under Ståle, ligesom vi spillemæssigt også haltede efter, men alligevel blev der præsteret godt i Europa. Vi har længe døjet med en kvalitetsmæssig tynd trup og mange skader, så mange spillere har været mere eller mindre sikre på deres pladser. Vi har skiftet træner to gange i den her sæson, hvor Hjalte selvfølgelig var en midlertidig løsning, og så har vi skiftet formation og taktik endnu flere gange.

    Det er selvfølgelig nemt at motivere sig selv til de store kampe, men der er ikke styr på de andre faktorer, så man også kan præsterer imod dårligere modstandere, hvor motivationen aldrig kan nå samme niveau.
    Nu er det jo svært at gisne om hvad der motivere spillere. personligt vil jeg da mene økonomi godt kunne spille en faktor, men det er selvfølgelig ikke alt. Det handler jo også om personlige ambitioner og om man passer ind i måden at spille bold på. Min pointe med Præstations orienteret kontrakter/Bonusser er egentlig også at vi skal ager/handle meget mere "klogt" når det kommer til at tilbyde "Kongekontrakter" til høje lønninger, hvis det meget kan få kvalitet til billigere penge. Det kan jo godt lade sig gøre i FCM/BØF som har præsteret bedre end os. Og så er det muligt vi ikke kan hive en Stjernespiller hjem. Det har jeg det også fint med så længe det ikke sprænger løn hierarkiet. Og ja vi ved jo alle godt hvad der motivere Zanka og ikke gør, da har han jo tydeligt gjort klart og jeg syntes ikke det er i orden fra en Top Professionel fodboldspiller.

    Ja defensiven har haltet længe og ja du nævner præstationerne i Europa. Det er korrekt at resultaterne har været med os, når vi taler Kvalifikation til Gruppespil. Men det har jo også nærmest været Beton bold, hvor vi skulle være heldige, hvis vi blot kunne fremtvinge 1 chance på udebane. Bevares det har givet pote, men her ser jeg også potentiale til forbedring. Tiden vil vise om det lykkedes under JT, men i første omgang handler det om at præstere kontinuerligt i Suppen.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Jeg ved ikke hvad jeg mener om præstationsbaseret løn eller hvad det præcis dækker over, så med fare for at ramme ved siden af skiven kunne det være at strukturen ikke handler om motivation eller motivation alene men om at have lavere omkostninger de år hvor placering/tv penge/Europæiske gruppespil daler eller udebliver og så være lønførende når indtjeninger retfærdiggør det. Så + og - i regnskabet i mindre grad er styret af stolpe ind og stolpe ud?
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...kyld-i-nedtur/

    Motivation køber jeg - Men at træthed skulle være skyld i at vi underpræsterede igår... Come on Lerager....

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Jeg ved ikke hvad jeg mener om præstationsbaseret løn eller hvad det præcis dækker over, så med fare for at ramme ved siden af skiven kunne det være at strukturen ikke handler om motivation eller motivation alene men om at have lavere omkostninger de år hvor placering/tv penge/Europæiske gruppespil daler eller udebliver og så være lønførende når indtjeninger retfærdiggør det. Så + og - i regnskabet i mindre grad er styret af stolpe ind og stolpe ud?
    En præstationsbaseret løn/bonus kan selvfølgelig ikke stå alene. Det er ment som et supplement til den faste løn kontrakt med det i mente at man fra start ikke tilbyder uansvarlige høje/lange lønnings kontrakter.

    Udfra hvad jeg har hørt fra PC indtil nu så har han jo selv udtalt at han er en god købmand og vil vende hver en krone når det kommer til fremtidige spiller investeringer.

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...kyld-i-nedtur/

    Motivation køber jeg - Men at træthed skulle være skyld i at vi underpræsterede igår... Come on Lerager....
    Måske det skal læses som tillæg til Motivation, at man også er mentalt trætte af at være det jagende hold.

    Man kan dog undre sig over at man spiller sig i en position for at ramme en gang CL kval måske endda et mesterskab, og så levere så sløj en indsats. Man har vel først fundet ud af i pausen er det er tæt på umuligt at rykke over 3' pladsen. når man kan få lidt mere detaljeret beretninger om kampene, jeg mener når fck gik på pause, hverfald hos mit lille stream setup, var bif-fcn 0-0 og fcm-agf 1-0. Men første halveg var jo en være omgang markværk. At anden halveg bliver lidt la la, som 2-0 og 4-0 ruller ind, tjah, det ville jeg kunne leve med. Men første burde fandme være bedre.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Set i bagklogskab, ja… Nemt.. Helt enig…

    Meeen… Hvor mange havde i December syntes det var en god ide at smide 7,5 mio kr efter en sportsdirektør, for at få ham 3,5 måned før tid?
    Synes nu, vi var ret mange, der var bagkloge - eller hvad tidsbetegnelse nu er passende. Der var i al fald mange, som undrede sig over:

    1) At man ikke havde skyggen af løsning klar, da man fyrede Ståle.
    2) Valgte at ansætte træneren før chefen for træneren.
    3) Valgte en model, hvor man kører et helt transfervindue uden sportschef på et ganske afgørende tidspunkt.

    Hvis PC er den rette mand til jobbet, er han jo let 7,5 mio. kr. værd i et transfervindue. Ved ikke, hvor mange mio. kr., vi alene hældte ud på løn til Bundu, som ikke ligefrem virkede til at være PC's førstevalg. Men når man er i kamp om hele to pladser til Champions League, så er det godt nok gambling af værste skuffe ikke at have en sportsdirektør til at sætte retningen.

    Reelt kan vi desuden hurtigt stå i en situation, hvor der skal bruges mange mio. kr. på at skille sig af med JT, hvis de to herrer ikke kan sammen. Lige nu synes jeg ikke, det ser for lovende ud. Forleden var JT ikke meget for blankt at afvise HSV-forbindelsen. Det tror jeg ikke så meget har med HSV at gøre (de har vist allerede sikret sig en anden træner, og kunne slet ikke tilbyde samme løn). Men Jess' udtalelser lød som, hvad en spiller ville sige, hvis denne var på udkig efter nye opgaver.

    Samtidig slog det mig, at Jess efter vores Randers-kamp siger, at han har hørt, at PC vil rense ud i truppen og købe spillere ind, og at han (Jess) da håber, at han er med inde over de beslutninger. Det kan være lidt underspillet humor. Men tager man ordene bogstaveligt, virker det ikke til, at de to er på allerbedste talefod.

    Igen - det er ikke ligefrem en smoking gun - men ren spekulation. Det er dog ret tydeligt, at PC er 'bad cop', mens Jess er 'good cop'. Den konstellation KAN være en stor styrke. Men hvis PC foretrækker mere hårdtslående typer omkring sig (a la David Nielsen), så kan det meget vel tænkes, at Jess ikke er PC's drøm af en træner.

    Taget i betragtning, at man står overfor at bygge et nyt og sultent hold op med langt mere vindermentalitet, så kunne det bestemt godt ligne en tanke, at PC ikke ville have det store imod, hvis JT skulle gå hen og blive headhuntet til en anden klub. En fyring ville overraske mig - ikke blot pg.a. økonomi, men også fordi det ville udstille bestyrelsens beslutninger i efteråret. Altså idiotien i at ansætte i omvendt rækkefølge.

    Udfordringen for PC er, at Jess' tropper jo reelt vandt mesterskabsspillet og i perioder virkelig har leveret storspil. Men PC var bestemt ikke sen til at lade kritikken hagle ned over truppen efter Randers-kampen. Og jeg tror, at det pisser ham af, når Jess forsøger at tørre dele af den manglende motivation af med, at spillerne jo på storskærmen godt kunne se, hvordan det gik i de andre kampe. Så på den vis var det mentale sammenbrud i Randers lidt en foræring til PC, hvis han gerne vil have skippet JT af sted. Det markerede i al fald en klar forskel på de to herrers tilgang til mandskabsbehandling, hvor PC mere er old school-Ståle, mens JT er spillernes mand.
    Sidst redigeret af Andreas Hansen : 25.05.21 kl. 14:28
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Jess Thorup bliver ikke fyret her i sommerpausen, slet ikke når ledelsen sikkert vil mene, at vi har fået løst de offensive kvaler, vi altså havde ret mange af under Ståle (det var endnu mere jammerligt). Thorup er Kvists nye mand. PC har været indstillet på, at Thorup er træneren, da han sagde ja til jobbet. Så kan man undre sig over rækkefølgen, men alle er gået ind til det med åbne øjne. Det er en anden snak, hvis vi stadig sejler defensivt i starten af den nye sæson og misser Europa.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Hvis vi ikke kvalificerer os til europæisk bold, ligger nr 3-4 og er ude af pokalen ved nytår, så bør vi lede efter en ny mand til trænerposten. Hvis vi ligger nr. 1, er klart videre i alle turneringer og vores spil fungere både defensivt og offensivt, så kan Jess også få foråret med. Hvis vi står med tre titler til sommer, så er det hele bare fjong.

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Hvis vi ikke kvalificerer os til europæisk bold, ligger nr 3-4 og er ude af pokalen ved nytår, så bør vi lede efter en ny mand til trænerposten. Hvis vi ligger nr. 1, er klart videre i alle turneringer og vores spil fungere både defensivt og offensivt, så kan Jess også få foråret med. Hvis vi står med tre titler til sommer, så er det hele bare fjong.
    Det er jo så også ret meget henholdsvis worst- og best case-scenarier, du der opridser. Hvad hvis situationen er noget midt i mellem? :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er jo så også ret meget henholdsvis worst- og best case-scenarier, du der opridser. Hvad hvis situationen er noget midt i mellem? :-)
    Hehe - hvis jeg skal rangere, så er det gode spil+gruppespil vigtigere end at vi nødvendigvis ligger nr. 1, bare vi kun er 1-2 point bagefter. Og jeg vil sige, at pokalen er det mindst vigtige.

    Så hvis vores spil sejler og vi er langt bag efter, men vi ved held stadig lever i pokalen, så bør vi også kigge os om efter en ny træner, men hvis vi ligger klart nr. 1 med et godt spil, så er det bedre end at leve i de to øvrige turneringer.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu er det jo svært at gisne om hvad der motivere spillere. personligt vil jeg da mene økonomi godt kunne spille en faktor, men det er selvfølgelig ikke alt. Det handler jo også om personlige ambitioner og om man passer ind i måden at spille bold på. Min pointe med Præstations orienteret kontrakter/Bonusser er egentlig også at vi skal ager/handle meget mere "klogt" når det kommer til at tilbyde "Kongekontrakter" til høje lønninger, hvis det meget kan få kvalitet til billigere penge. Det kan jo godt lade sig gøre i FCM/BØF som har præsteret bedre end os. Og så er det muligt vi ikke kan hive en Stjernespiller hjem. Det har jeg det også fint med så længe det ikke sprænger løn hierarkiet. Og ja vi ved jo alle godt hvad der motivere Zanka og ikke gør, da har han jo tydeligt gjort klart og jeg syntes ikke det er i orden fra en Top Professionel fodboldspiller.

    Ja defensiven har haltet længe og ja du nævner præstationerne i Europa. Det er korrekt at resultaterne har været med os, når vi taler Kvalifikation til Gruppespil. Men det har jo også nærmest været Beton bold, hvor vi skulle være heldige, hvis vi blot kunne fremtvinge 1 chance på udebane. Bevares det har givet pote, men her ser jeg også potentiale til forbedring. Tiden vil vise om det lykkedes under JT, men i første omgang handler det om at præstere kontinuerligt i Suppen.
    Fodboldspillere er vel motiveret af mere eller mindre de samme ting som os andre. Nogen mere af økonomi end andre, men når man allerede har tjent mange penge, fylder det nok ikke så meget som alt det andet. Hvorfor skulle andre motiveres meget anderledes end Zanka? Han lægger bare ikke skjul på det.
    Præstationsbetingede kontrakter tror jeg skræmmer flere væk, end det gavner deres motivation. Lignende findes jo også i det ”civile” og her virker de fleste mere pressede end motiverede.

    De europæiske præstationer er i høj grad kommet i hus baseret på vores defensiv, der var uhyre effektiv og disciplineret – noget vi ikke har set længe og som også skræmmer i forhold til fremtidige defensive præstationer.

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Hvis vi ikke kvalificerer os til europæisk bold, ligger nr 3-4 og er ude af pokalen ved nytår, så bør vi lede efter en ny mand til trænerposten. Hvis vi ligger nr. 1, er klart videre i alle turneringer og vores spil fungere både defensivt og offensivt, så kan Jess også få foråret med. Hvis vi står med tre titler til sommer, så er det hele bare fjong.
    Mindre kan også gøre det. Kvalificerer vi os ikke til europæisk gruppespil, skal vi se os om efter en ny træner og er vi heller ikke nummer et til vinter, må vi hente en ny. Længere snor skal Thorup vel ikke have?

  26. De følgende 5 brugere er enige:

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  2. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 06.04.21, 16:28
  3. Svar: 119
    Sidste Meddelelse: 24.03.21, 10:35
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •