Viser resultater 1 til 15 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    618

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg tænkte nok, at du ville komme springende og mane til besindighed. Du er så tilbageholdende i din tilgang til klubbens muligheder og udvikling, at du får de konservativisme til at virke som en nyskabende og fremadskuende ideologi;0)

    Helt seriøst, mener du, at vi i denne sæson oplever, at Ståle har tillid til Pavlovic, og at han ser i fremtid i ham?

    Mener du helt seriøst, at Ståle ser noget som helst i Pusic, der retfærdiggøre, at man ikke bare ser ham som et økonomisk tab man er tvunget til at tage?

    Mener du helt seriøst, at FCK har en mulighed for at spille med om mesterskabet eller bare EL-pladserne - jeg går ud fra det trods alt stadigvæk er ambitionen? - med et angreb, som består af Sotiriou, Santander - der i den grad skal spille sig i form, endda efter både ferie og en lang skade! - Pavlovic - som han efterhånden agerer meget opgivende overfor, Holse - der står foran Pusic, men trods alt kun er 18! - og Pusic - som alle kan se er et fejlslagent greb (måske lige på nær dig, naturligvis!).

    FCK har det dårligste angreb siden perioden før 1999, og du argumenterer for mådehold! Hele konceptet i FCK er afhængigt af, at angriberne er først led i forsvaret, at de begynder første-presset, at de kan modtage bolden og skabe rum for midtbanen og kanterne osv. De angribere vi har lige nu, særligt Pavlovic og Pusic, mestre ikke de mest basale krav til en FCK-angriber, og du mener, at de er fredet frem til sommer, i en sæson hvor man risikerer at miste kvalifikation til Europa? Skræmmende!!!

    Jeg håber virkelig klubben ikke tænker som dig, for så går klubben en grel fremtid i møde, specielt hvis man kigger på de andre spillere, der skal også udskiftes til sommer.
    Nu siger K@sper vel reelt set ikke at han er uenig i at vi kunne bruge en angriber mere? Han tolker blot på Ståles udtalelser.

    Jeg er er helt enig med K@sper, omend jeg naturligvis gerne hentede en mand der høvlede 25+ kasser ind for os, så tror jeg slet ikke det er det klubben har i tankerne lige pt. Når ståle selv for 2 mdr siden sagde at vi har en angriber "for meget" skal der nok ske nogle afgange før man kan regne med nye. Og hvem der skulle være på markede efter vores angribere har jeg svært ved at se
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Nu siger K@sper vel reelt set ikke at han er uenig i at vi kunne bruge en angriber mere? Han tolker blot på Ståles udtalelser.

    Jeg er er helt enig med K@sper, omend jeg naturligvis gerne hentede en mand der høvlede 25+ kasser ind for os, så tror jeg slet ikke det er det klubben har i tankerne lige pt. Når ståle selv for 2 mdr siden sagde at vi har en angriber "for meget" skal der nok ske nogle afgange før man kan regne med nye. Og hvem der skulle være på markede efter vores angribere har jeg svært ved at se
    Ståle sagde forleden, at man ville vurdere på Federico og Eriks skader til vinter og se hvor de stod . Derfra ville man agere efter det.......

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,557

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Ståle sagde forleden, at man ville vurdere på Federico og Eriks skader til vinter og se hvor de stod . Derfra ville man agere efter det.......
    Det er fuldstændig rigtigt, jeg tolkede faktisk hans udtalelse lidt som at han åbnede op for et januar indkøb af en angriber. Ret beset ville det vel heller ikke være værre, end at vi henter Santanders afløser et halvt år før tid, så på den måde er der ikke tale om en "ekstra" udskrivning", andet et halvt år med en ekstra lønpost. Umiddelbart kan den incvestering være givet godt ud, hvis det er den der ender med at give os sportslig succes (og i forlængelse deraf økonomisk ditto).

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,867

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Nu siger K@sper vel reelt set ikke at han er uenig i at vi kunne bruge en angriber mere? Han tolker blot på Ståles udtalelser.

    Jeg er er helt enig med K@sper, omend jeg naturligvis gerne hentede en mand der høvlede 25+ kasser ind for os, så tror jeg slet ikke det er det klubben har i tankerne lige pt. Når ståle selv for 2 mdr siden sagde at vi har en angriber "for meget" skal der nok ske nogle afgange før man kan regne med nye. Og hvem der skulle være på markede efter vores angribere har jeg svært ved at se
    Som MadsEmil siger, så har Ståle ellers udtalt, at situationen slet ikke er afklaret endnu. Derudover, synes jeg, at fravalget af Pusic efterhånden fortæller, at han er helt afskrevet, og jeg synes de signaler Ståle har sendt omkring Pavlovic viser, at han ikke ser ham som havende en fremtid i FCK. Når man samtidig ved, at vi til sommer mister en del spillere, så er det da nu man skal vise rettidig omhu. Desuden virker det noget sært, at vi satser på en pt. skadet angriber, som er notorisk langsom om at komme tilbage fra skader og ferier. Som vores tidligere direktør prædiker igen og igen i radioen, så skal man nogen gange bruge penge, hvis man vil tjene penge, og FCK skal i et europæisk gruppespil, hvis man vil tjene penge.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •