Side 192 af 193 FørsteFørste ... 92142182189190191192193 SidsteSidste
Viser resultater 2,866 til 2,880 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2866
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ja, og de CB'er ser vildt solide ud... kunme købe hele NFAs hold... holdet skriger på kreativitet... og hvordan kan 100kg gabrielsen være så svag i duellerne....

  2. #2867
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser
    Måske man skulle kigge lidt mod de lavere rækker i fremtiden. Ham Koch fra Falster ser da voldsom ud…
    *useriøst indlæg*: Jep, Koch, Diks, Wankersen & Johnson på samme hold er noget jeg kan stå inde for =) (bare synd vi skaffede os af med Bellend....)

  3. #2868
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Ja, og de CB'er ser vildt solide ud... kunme købe hele NFAs hold... holdet skriger på kreativitet... og hvordan kan 100kg gabrielsen være så svag i duellerne....
    Vi skal da hente ham på 40! Han var vildere end Anker/Diks

  4. #2869
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Vi skal da hente ham på 40! Han var vildere end Anker/Diks
    Skal vi ikke tage Claus Jensen også nu vi er igang ?

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #2870
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nu hvor der er spillet 10 kampe efter afslutningen på sommerens transfervindue, aner jeg tegningerne af endnu et katastrofalt vindue.

    Af de nye tilgange vil jeg kun betegne Diks og Khocholava som ubetingede successer. Grabara er også gået direkte ind på holdet og har gjort det ok, men efter min mening ikke bedre end Kalle kunne have gjort det, og han er købt dyrt for en målmand på vores niveau. For dyrt efter min mening, da det er penge, der kunne være brugt bedre andre steder på banen.

    Ruben Gabrielsen blev lejet for et halvt og har ikke spillet meget. Gad vide, hvad der fik en fast mand i Ligue 2 til at tage et halvt års bænketjans i FCK? Synes det er svært, at vurdere ham, da han ikke har fået spilletid i vores bedste kampe, men mit indtryk er, at han som minimum er hæderlig.

    Isak Johannesson er ung spiller, der er købt for rigtig mange penge. Jeg synes, at man kan se potentialet, men han er ikke klar til dette niveau, og dermed er han jo heller ikke, hvad vi har eller havde brug for. Det er sådan en spiller, man kan tage chancen med, når man har en velfungerende trup.

    I kategorien deciderede fejldispositioner finder man Luther Singh og Andri Baldursson. Luther Singh er ganske enkelt chokerende dårlig, og jeg vil ikke blive overrasket, hvis han er fortid til vinter. Baldursson er den type lejeaftale, der ikke giver mening. Der er fint nok, at man kan se en spiller an, inden man forpligter sig for et større beløb, men lejeaftaler skal bruges til at lukke huller i truppen og ikke til at besætte de yderste mandater. Hvad bidrager Baldursson med, som vi ikke kunne have fået fra et af vores egne talenter? For mig at se ingenting.

    Tilgangene skal også holdes op imod afgangene. Diks er en klar forbedring ift. Ankersen, som ligner en, der har givet op. Khocholava er en forstærkning ift. Nelsson, og nok også ift. Zanka, som han spillede i store dele af sidste sæson, men det er ikke sådan, at han sætter nye standarder for midtstoppere i FCK. En rigtig god spiller, men i niveauet for 1-1 erstatninger, ligesom Grabara i øvrigt.

    Når man dertil lægger, at vi har sagt farvel til vores absolut stærkeste offensive kort i Daramy, samt Fischer, der nok har kæmpet med sit niveau, men jo stadig var klart bedre end både Bøving og Singh, så mener jeg, at vi bedste fald har taget et skridt til siden, og det er simpelthen ikke godt nok. Jeg er sådan set indforstået med, at det tager adskellige gode transfervinduer at rydde op efter adskillige dårlige, men derfor er det jo også bekymrende, at PC er kommet så skidt fra start.


  7. #2871
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    @Cybamerc jeg er enig langt hen ad vejen, men jeg synes din forsigtige konklusion er for positiv.

    Målmandsposten:

    1) kvaliteten er ikke blevet bedre. Jeg synes faktisk Kalle er bedre end hvad Graba har vist. Isoleret set kan man godt forsvare at udskifte Gryte med ent yngre talent. Økonomien kan bare ikke ses isoleret og vi har brugt af vores begrænset midler på en plads uden nævneværdig forbedring på den korte bane og med et manglende salg, så har vi stillet os i en økonomisk uholdbar situation. Så selvom sammensætningen er meget bedre og kvaliteten er forbedret, så synes jeg timingen og det manglende salg af Kalle/Gryte trækker ned og derfor er vi ikke lykkedes på posten.

    Højre back

    2) Diks er startet “Fischer” style og tilgangen af ham samtidig med afgang af Varela og Bartolec ligner en økonomisk gevinst og kvaliteten er bedre.

    3) det centrale forsvar er ikke blevet forstærket. David er rigtig god, men der er intet potientiale mht salg overhovedet. Gabri og Marios er bare ikke gode nok og det er helt håbløst sammensat. Vi mangler i den grad en central forsvarsspiller med mere kvalitet, så vi kan…

    4) trækker Boilesen ud på backen, når der er brug for det. VK er god og havde vi haft en bedre central forsvarsspiller, så kunne man skubbe Boilesen ud i de store kampe og vi kunne ha’ solgt Bengtsson da vi havde chancen. Det er helt håbløs situation med Bengtsson og Oviedo og det ligner jo FCK har stået i vejen. Tænk sig Bengtsson, Oviedo, Marios, Grabri ud og så bruge pengene på 1 klasse forsvarsspiller. 7 inklusiv Lund ville være en smule stramt, men pt har vi 10, hvoraf 4 åbenbart er ubrugelige.

    Forsvaret er en kæmpe skandale og der er slet ikke ryddet op.

    Midtbanen:

    5) jeg er ikke helt enige i kritikken omkring Baldursson. Jeg kan godt se ideen med at leje ham. Jeg kan også godt se ideen med at købe Johannesson selvom han ikke lige er brændt igennem endnu. Dog skal problemerne ikke ses centralt

    6) salget af Fischer og Daramy uden klasseerstatninger er fyringsgrundlag. Det mener jeg helt seriøst, vi har ikke en eneste kantspiller med kvalitet og at Stage har gjort det fremragende tilskriver jeg mere held end forstand fra trænerteamets side. Desuden mangler vi ham og centralt. Det er en kæmpe skandale at man solgte Fischer uden en bedre erstatning (qua antal havde vi allerede for få) og at man efterfølgende sælger Daramy uden at have en realistisk afløser klar er dårligere end enhver sidelinie bruger kunne gøre det. Singh har jo intet vist som vi ikke havde kunne finde i en vilkårlig dansk superliga klub. Tænk sig at Bundu a la sidste år ville være en forstærkning!

    Hvad vi har gjort magt vores kanter denne sæson er historisk ringe arbejde. Jeg husker ikke at vi har stået så dårligt på enkeltstående pladser og det er virkelig en bjørnetjeneste for den gode og talentfulde Bøving, at han skal starte samtlige kampe.

    7) Angrebet. Vi manglede kvalitet fremme på banen og det blev der ikke gjort noget ved. Wilczek skulle være sendt videre og vi skulle ha’ henten en Santander/Cornelius/N’Doye type. Vi mangler i den grad at true i bagrummet og have muskler oppe foran. Det gik rigtig fint i en kort periode med cutback afleveringer, men det er jo verdens nærmeste at dæmme op for og læse, når der intet pres er i feltet.

    Jeg synes at vi har fejlet fatalt og nær vi samtidig er ved at sætte alle vores heste på talenter, så har man i den grad misforstået hvordan et mesterhold skal bygges op og hvordan vi sikre vores europæiske plads. Bare det st man reelt kan spørge “har PC/JT nogen ide om hvad de laver” siger jo det hele. Der er ingen rød tråd, ingen god sammensætning i truppen og kvaliteten halter

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #2872
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det er godt nok trist at vi ikke hentede Andreas Skov Olsen i sin tid som erstatning for Robert Skov
    nu sidder han og rådner op på bænken i Bologne der nu også er begyndt at spille uden kantspillere..

    https://www.bt.dk/fodbold/kasper-hju...kidt-situation
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2873
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Det er godt nok trist at vi ikke hentede Andreas Skov Olsen i sin tid som erstatning for Robert Skov
    nu sidder han og rådner op på bænken i Bologne der nu også er begyndt at spille uden kantspillere..

    https://www.bt.dk/fodbold/kasper-hju...kidt-situation
    Så kan PC jo passende hente ham til januar. Bedre sent end aldrig, selvom han næppe er realistisk pga. præsentationerne på landsholdet.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #2874
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Så kan PC jo passende hente ham til januar. Bedre sent end aldrig, selvom han næppe er realistisk pga. præsentationerne på landsholdet.
    Det kunne selvfølgelig være konge med Skov Olsen, men jeg ser ham heller ikke som værende realistisk.. En anden position vi skal have kigget på er 6’eren, hvor det er højst tvivlsomt om vi nogensinde får Zeca at se igen på sit vanlige niveau.

    Det vil være oplagt at kigge på en type, som giver noget mere ro og kontrol, end de typer vi ellers har haft de senere år. En William Kvist med en stærk pasningsfod vel at mærke. Patrik Berg fra Bodø har været nævnt, og han kunne da også være oplagt, men jeg har svært ved at vurdere hvor realistisk han er.

    Et alternativ, som jeg er blevet særdeles lun på, er Lasse Berg Johnsen fra Randers. Han lyder sikkert utroligt usexet i manges øre, og flere vil formentlig stå i kø for at proklamere, at han slet slet ikke har klasse til FCK. Til dem vil jeg bare sige, sæt jer ned og se nogle Randers-kampe. Han betyder utroligt meget for det hold, og er bare vokset og vokset den seneste tid. Han er ung, men spiller som en der er 28. Placerer sig utrolig klogt på banen og dækker vigtige rum, selvom han ikke er verdens hurtigste, og så har han en fremragende højrefod. Jeg tror vi skal rykke nu, hvis ikke han snart skal være uden for vores rækkevidde.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #2875
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det kunne selvfølgelig være konge med Skov Olsen, men jeg ser ham heller ikke som værende realistisk.. En anden position vi skal have kigget på er 6’eren, hvor det er højst tvivlsomt om vi nogensinde får Zeca at se igen på sit vanlige niveau.

    Det vil være oplagt at kigge på en type, som giver noget mere ro og kontrol, end de typer vi ellers har haft de senere år. En William Kvist med en stærk pasningsfod vel at mærke. Patrik Berg fra Bodø har været nævnt, og han kunne da også være oplagt, men jeg har svært ved at vurdere hvor realistisk han er.

    Et alternativ, som jeg er blevet særdeles lun på, er Lasse Berg Johnsen fra Randers. Han lyder sikkert utroligt usexet i manges øre, og flere vil formentlig stå i kø for at proklamere, at han slet slet ikke har klasse til FCK. Til dem vil jeg bare sige, sæt jer ned og se nogle Randers-kampe. Han betyder utroligt meget for det hold, og er bare vokset og vokset den seneste tid. Han er ung, men spiller som en der er 28. Placerer sig utrolig klogt på banen og dækker vigtige rum, selvom han ikke er verdens hurtigste, og så har han en fremragende højrefod. Jeg tror vi skal rykke nu, hvis ikke han snart skal være uden for vores rækkevidde.
    Helt enig. Jeg har også haft et godt øje til ham, i de Randers-kampe det er blevet til. Han har også præsteret rigtig godt i deres europæiske kampe.
    Fantastisk godt scoutet af Randers. Mener at han blev hentet i den næstbedste norske række.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #2876
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Mikkel Rygaard har bedt om at få ophævet sin kontrakt med en klub i Polen.
    https://www.bt.dk/fodbold/faar-ikke-...ntrakt-i-polen
    Ville han være af interesse for os? Personligt synes jeg ikke han virker videre sympatisk efter hvordan han gentagne gange bevidst forsøgte at skade Thomas Delaney dengang Rygaard var i Lyngby, men det er måske bare mig?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. #2877
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Mikkel Rygaard har bedt om at få ophævet sin kontrakt med en klub i Polen.
    https://www.bt.dk/fodbold/faar-ikke-...ntrakt-i-polen
    Ville han være af interesse for os? Personligt synes jeg ikke han virker videre sympatisk efter hvordan han gentagne gange bevidst forsøgte at skade Thomas Delaney dengang Rygaard var i Lyngby, men det er måske bare mig?
    Han slår mig på ingen måde som en spiller vi skal takke nej til grundet hverken personlighed eller en tidligere batalje med en af vores spillere, men udelukkende af den årsag, at han ikke rigtig har de spillemæssige kvaliteter til at forstærke os. Han vil være en breddespiller på en position hvor vi i forvejen er enormt bredt besat. Jeg har derfor meget svært ved at se det ske.

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #2878
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nej! I hans sidste år i FCN startede han ofte ude, i indeværende sæson har han spillet én kamp. Om det skyldes skader, form eller niveau ved jeg ikke men han fremstår på ingen måde som en mand der kan tilbyde os noget. Selv hvis man tager udgaven af hans bedste tid er han som type alt det vi har en masse af og tilbyder intet af det vi mangler.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #2879
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Nej! I hans sidste år i FCN startede han ofte ude, i indeværende sæson har han spillet én kamp. Om det skyldes skader, form eller niveau ved jeg ikke men han fremstår på ingen måde som en mand der kan tilbyde os noget. Selv hvis man tager udgaven af hans bedste tid er han som type alt det vi har en masse af og tilbyder intet af det vi mangler.
    Han har da spillet 12 kampe i ligaen i år? Og sidste sæson for FCN startede han ude i 3 ud af 13 kampe?

  23. #2880
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Godt nok går det ned ad bakke for os i de her år, meeeen jeg tror nu alligevel, at vi er et stykke fra at hente 30-årige spillere fra midterhold i den næstbedste polske række :-)

    Der skal såmænd nok være en eller anden superligaklub, der er desperat nok til at smide en kontrakt efter ham, men ellers tror jeg egentlig, at hans alder, niveau og fysiske forfatning - han har spillet fuld tid i 2 ud af sine i alt 14 kampe i sæsonen - mere peger i retning af Hvidovre, LoL, Herfølge-Køge eller deslige.
    HIC SUNT LEONES

  24. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •