Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
161. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer)

    103 63.98%
  • Uafgjort 0-0 (FCK avancerer)

    11 6.83%
  • Uafgjort 1-1 (FCK avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    14 8.70%
  • Uafgjort 1-1 (Røde Stjerne avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark

    15 9.32%
  • Uafgjort 2-2 eller derover (Røde Stjerne avancerer)

    2 1.24%
  • Røde Stjerne vinder (Røde Stjerne avancerer)

    16 9.94%
Side 7 af 11 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 161

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af slef12 Se meddelelser
    At vi har et par spillere der ikke scorer på straffe i dag er egentlig ikke så vigtigt. Synes det er meget værre at vores målmand ikke tager et eneste spark!
    Det er svært at vide hvad grunden er. Hans stats fra OB er vist fornuftige, når det kommer straffe - det mener jeg i hvert fald, at en af eksperterne skrev på twitter.

    Men der ligger vel i hvert fald følgende parametre bag:

    - Modstandernes spark - og dem som ikke sparkede over, placerede for hovedpartens skyld boldene rigtig godt. De var dygtige skytter.

    - held - skal man have lidt af

    - forberedelse - og her er mit største spørgsmålstegn. Man har vel studeret deres skytter og bør derfor have en bedre idé om, hvordan de sparker. Og eftersom Grytebust konstant vælger forkert side er noget måske gået galt her. Og det peger nok mere på træneestaben end Grytebust.

    Generelt er det svært at sætte en finger på hans indsats i disse to kampe. Han har været sikkerheden selv.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Jeg sad ved siden af nogle rigtige københavnerdrenge, som var kommet i parken for at feste, drikke, smile(også da vi var bagud), have det sjovt og have lækkert hår.

    Dette var et perfekt case-study i hvorfor vi taber en kamp som den igår. Fordi der ikke er mord i øjnene på hverken spillere eller fans.

    For meget fest og farver. for lidt hårdt arbejde.

    Jeg er klar over jeg ikke bliver populær på dette post, men sandheden er ilde hørt.

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Når det så er sagt, så er det fuldt fortjent at Røde Stjerne ender med sejren - eller sagt på en anden måde, vi fortjente slet ikke at vinde. Vi spiller seriøst powerplay i 60+ minutter, og kommer ikke frem til en skid. Ståles dispositioner er lige til at lukke op og skide i, både hvad angår indskiftninger (eller mangel på samme), og straffesparksskytter. Jeg vidste bare, at Fischer ville brænde. Han er HELT væk for tiden. Og Damen skulle have været pillet ude allerede halvvejs i den forlængede, så vi havde fået en frisk angriber ind, der kunne udnytte vores powerplay.


    Sørgeligt det her.
    Det er ufatteligt nemt at være bagklog. Hvis Fischer har sagt, at han godt vil sparke, skal man så sige, at det må du ikke? Det er jo åbenlyst at mange af de andre ikke havde lyst, hvilket NDoye som 6. skytte vidner om. Med den argumentation, så skulle Pieros vel heller ikke have sparket?

    Mht NDoye, ja så var han flad, men det var alle andre startere også. Jeg har meget svært ved at bebrejde Ståle at beholde ham på banen. Måske skulle han være udskiftet i stedet for Falk kort før tid, men Falk tør jo heller ikke sparke.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Det var i hvert fald godt at du sad der med mord i øjnene ellers tør jeg da
    slet ikke tænke på hvordan det var gået.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show


  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er ufatteligt nemt at være bagklog. Hvis Fischer har sagt, at han godt vil sparke, skal man så sige, at det må du ikke? Det er jo åbenlyst at mange af de andre ikke havde lyst, hvilket NDoye som 6. skytte vidner om. Med den argumentation, så skulle Pieros vel heller ikke have sparket?

    Mht NDoye, ja så var han flad, men det var alle andre startere også. Jeg har meget svært ved at bebrejde Ståle at beholde ham på banen. Måske skulle han være udskiftet i stedet for Falk kort før tid, men Falk tør jo heller ikke sparke.
    Jeg er enig. Det er sgu let at være bagklog. Især når det kommer til straffespark, hvor måde Bengtsson, Doye og Bartolec også brænder.

    facts er bare at vi spiller 60 min i powerplay og 2 matchbolde og straffe og det udnytter vi ikke. Sjældent har jeg set en kamp, hvor odds virkelig har været i vores favør. kæft det er bittert...

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Baptista Se meddelelser
    Jeg sad ved siden af nogle rigtige københavnerdrenge, som var kommet i parken for at feste, drikke, smile(også da vi var bagud), have det sjovt og have lækkert hår.

    Dette var et perfekt case-study i hvorfor vi taber en kamp som den igår. Fordi der ikke er mord i øjnene på hverken spillere eller fans.

    For meget fest og farver. for lidt hårdt arbejde.

    Jeg er klar over jeg ikke bliver populær på dette post, men sandheden er ilde hørt.
    Det er jo lige til SSO'en, det der. Tak for et godt grin. :D


  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er ufatteligt nemt at være bagklog. Hvis Fischer har sagt, at han godt vil sparke, skal man så sige, at det må du ikke? Det er jo åbenlyst at mange af de andre ikke havde lyst, hvilket NDoye som 6. skytte vidner om. Med den argumentation, så skulle Pieros vel heller ikke have sparket?
    What? Hvad mener du med det? Pieros er sikkerheden selv og sparker gerne - hver gang. Det vidnede straffesparks-gate mod OB i foråret vel også om. Pieros skulle have sparket i stedet for Wind i går. Tænker jeg i dag. Og N'Doye og Fischer skulle ikke have sparket indledningsvist. Tænkte jeg i går og i dag.

  11. #98
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af there is only one fc Se meddelelser
    Jeg tager mig en laaang pause fra FC efter i aften.

    Tak, tag gerne alle med dig som har det på samme måde.

    Hvis folk seriøst mener at vi kan forvente at miste Nelson efter næste sommer, og vi ikke er med i udviklingsfase med dem, så er det fandme på tide at vi dropper lidt gentlemans aftaler, eller at vi køber meget stærkt ind!

  12. #99
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Det undre mig at nogle folk påpeger Ståles dispositioner i denne kamp. Jeg syntes Ståle gør mange af de rigtige ting under kampen med de ressourcer han har til rådighed fra bænken. Derudover syntes jeg taktikken var den rigtige med at holde bolden på Jorden og ikke bare høvle bolden ind. Der var Serberne stærke. Det kan dog pisse mig af vi ikke gør mere ud af at opfinde nogle korte hjørnesparks varianter. Gang på gang blev vores hjørnespark afvist.

    En Fischer som vi så før hans skade ville have dirket det forsvar op. Utroligt, hvordan en skade kan sætte en spiller så meget tilbage i så lang tid. Det bliver spændende at se, hvilken forfatning Boilesen vender tilbage i.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #100
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det undre mig at nogle folk påpeger Ståles dispositioner i denne kamp. Jeg syntes Ståle gør mange af de rigtige ting under kampen med de ressourcer han har til rådighed fra bænken. Derudover syntes jeg taktikken var den rigtige med at holde bolden på Jorden og ikke bare høvle bolden ind. Der var Serberne stærke. Det kan dog pisse mig af vi ikke gør mere ud af at opfinde nogle korte hjørnesparks varianter. Gang på gang blev vores hjørnespark afvist..
    Jo, men hvis vi smed den ind bare engang imellem for variationens skyld - måske hårdt og i mellemhøjde - ville vi måske kunne åbne dem mere op. Det blev for ensidigt og forudsigeligt
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    What? Hvad mener du med det? Pieros er sikkerheden selv og sparker gerne - hver gang. Det vidnede straffesparks-gate mod OB i foråret vel også om. Pieros skulle have sparket i stedet for Wind i går. Tænker jeg i dag. Og N'Doye og Fischer skulle ikke have sparket indledningsvist. Tænkte jeg i går og i dag.
    Argumentet var, at Fischer ikke skulle sparke, fordi han er helt væk pt. Bruger man det argument, så kan det vel også bruges på Pieros, da han ifølge et tæt på enigt Sidelinien også er helt væk.

    Og ja selvfølgelig skulle Pieros sparke, også gerne i stedet for Wind. Men argumentet om, at man ikke skulle have ladet Fischer sparke køber jeg bare ikke. Måske hvis folk stod i kø for at ville sparke, men folk ville jo ikke.

  17. #102
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Fantastisk stemning i Parken i går! Det var egentlig bare lige det jeg ville sige, hej.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #103
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Argumentet var, at Fischer ikke skulle sparke, fordi han er helt væk pt. Bruger man det argument, så kan det vel også bruges på Pieros, da han ifølge et tæt på enigt Sidelinien også er helt væk.

    Og ja selvfølgelig skulle Pieros sparke, også gerne i stedet for Wind. Men argumentet om, at man ikke skulle have ladet Fischer sparke køber jeg bare ikke. Måske hvis folk stod i kø for at ville sparke, men folk ville jo ikke.
    I forhold til straffespark er det jo noget vrøvl, og det ved du godt. Dårligt eksempel med Pieros, som du kun smider ind for at please Pieros-haterne herinde.

    Men du har helt sikkert ret i, at det i forhold til fx Fischer ikke er til at vide, hvorfor han tilbød at sparke. Han sparker halvdårlige hjørnespark, virkelig dårlige frispark og virkelig dårlige straffespark. Men hans status på holdet gør vel også, at han skal tilbyde sig. Jeg er sådan set sikker på, at såvel Papa, Nelsson og Grytebust alle takkede nej, hvis de da blev spurgt, men de viste sig at sparke dem sikkert ind.

    Jeg var sikker på, at N'Doye ville brænde første matchbold og sikker på, at Bartolec ville score på anden matchbold. Fåck, hvor er jeg træt af det.

  20. #104
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Det var stolpe ud i går. Sådan er det engang imellem. Det er ubærligt for spillere, fans, trænere og andre omkring os. Men sådan er det engang imellem. Vi skal i Europa. Og det kommer vi!
    Ærgerligt at det ikke er Champions League, men det her hold har et stort potentiale. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Og næste år - samme tid - vil vi slå Røde Stjerne, hvis vi møder dem igen. Det håber jeg, at vi gør, for de fortjener at kende deres plads.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  21. #105
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Røde Stjerne (13/08 2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    I forhold til straffespark er det jo noget vrøvl, og det ved du godt. Dårligt eksempel med Pieros, som du kun smider ind for at please Pieros-haterne herinde.
    Hvorfor skulle jeg please nogen, som jeg oftest er uenig med? Og jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor du mener det er noget vrøvl.

    Hvis argumentet for at Fischer ikke skal sparke er, at han er helt væk - altså han spiller dårligt og er uden selvtillid osv, hvorfor i al verden gælder det argument så ikke for Pieros, hvor du kan sige præcis det samme? Han har om muligt endnu mindre selvtillid pt. Fischers sparketeknik stoler man endda så meget på, at han også (guderne må vide hvorfor) får lov til at sparke frispark og hjørnespark, som du selv nævner.

    Pieros har ikke selvtillid men skal selvfølgelig sparke
    Fischer har ikke selvtillid, men skal selvfølgelig ikke sparke.

    Hvor er logikken?

    Jeg anfægter ikke, at Pieros skulle sparke (det var jeg enig i), men jeg forstår simpelthen ikke logikken i, at vi nu sidder bag skærmene og brokker os over, at Fischer sparkede. Fischer er/var endda (hvis jeg husker Winds udtalelser fra Serbien rigtigt) vores 1. sparker efter Skov blev solgt.

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg var sikker på, at N'Doye ville brænde første matchbold og sikker på, at Bartolec ville score på anden matchbold. Fåck, hvor er jeg træt af det.
    Jeg er født pessimist og var sikker på inden hvert eneste spark (måske med undtagelse af Pieros), at de ville brænde.
    Sidst redigeret af k@sper : 14.08.19 kl. 11:01

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 7 af 11 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 08.08.19, 10:38
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •