Side 57 af 60 FørsteFørste ... 74754555657585960 SidsteSidste
Viser resultater 841 til 855 af 888

Emner: Til- og afgange: Vinter 20/21

  1. #841
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Det var ikke "bare" Vejle, han gjorde det godt imod. Det var Allan Goncalves Sousa, som er en stor mundfuld for de fleste. Så enig i at det var meget opløftende.
    Enig. Og så vidt jeg kan huske, var han også god i sit indhop mod OB i efteråret.

  2. #842
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Victor Kristiansen må da godt nok ha gået foran Oviedo
    efter præstationen igår!

    og der kan virkelig spares nogen løn kroner hvis man
    skiller sig af med både Bengtsson og Oviedo
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #843
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Mon ikke man også meget gerne vil det, men det har jo vist sig ikke at være så nemt at få dem solg/givet væk.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #844
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Den bedste signing i det her vindue var Viktor Kristiansen
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar


  7. #845
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Den bedste signing i det her vindue var Viktor Kristiansen
    Enig - jeg er faktisk i tvivl om, hvem der er bedst på den back. Boile eller VK. Det er jo nok stadig Boile, men VK kommer med ekstra fart og et godt indlæg. Jeg er fan.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #846
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Ikke nogen rygter, og blot lidt spekulation om en spiller som kunne være spændene. Matt Miazga har et år tilbage af sin kontrakt hos Chelsea til sommer, og har selv udtrykt ønske om at komme til en ny klub permanent, i stedet for de mange udlejninger. Han er i denne sæson i Anderlecht hvor han har været fast mand. Anderlecht har skuffet en del i denne sæson, men defensivt har de været ganske gode, og lukket anden færrest mål ind. Han har desuden spillet en del på landsholdet, og spillet 1 og en halv gode sæsoner i championship. Prisen burde være til at overkomme for os, og med tanke på at Zanka nok ryger til Tyrkiet, at Bjelland er tæt på fodbold invalid, og at vores græske ven Marios, som bliver betalt en halv bondegård som en sidste tak fra Ståle, ikke er god nok, bør det nok være en position vi skal have en ny spiller til.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  10. #847
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Ikke nogen rygter, og blot lidt spekulation om en spiller som kunne være spændene. Matt Miazga har et år tilbage af sin kontrakt hos Chelsea til sommer, og har selv udtrykt ønske om at komme til en ny klub permanent, i stedet for de mange udlejninger. Han er i denne sæson i Anderlecht hvor han har været fast mand. Anderlecht har skuffet en del i denne sæson, men defensivt har de været ganske gode, og lukket anden færrest mål ind. Han har desuden spillet en del på landsholdet, og spillet 1 og en halv gode sæsoner i championship. Prisen burde være til at overkomme for os, og med tanke på at Zanka nok ryger til Tyrkiet, at Bjelland er tæt på fodbold invalid, og at vores græske ven Marios, som bliver betalt en halv bondegård som en sidste tak fra Ståle, ikke er god nok, bør det nok være en position vi skal have en ny spiller til.
    Jeg googlede ham lige.. Det bliver måske en udfordring ift. vores værdier at hente en spiller, som er meget aktiv i en amerikansk kristen trosretning, hvis holdninger til homoseksualitet m.m. får Wilczeks holdninger til at minde om Klaus Bondam med en megafon til en Copenhagen Pride parade..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #848
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg googlede ham lige.. Det bliver måske en udfordring ift. vores værdier at hente en spiller, som er meget aktiv i en amerikansk kristen trosretning, hvis holdninger til homoseksualitet m.m. får Wilczeks holdninger til at minde om Klaus Bondam med en megafon til en Copenhagen Pride parade..
    Hvad er det for en trosretning? Jeg kan ikke finde noget specielt, men det kan godt være jeg bare er for dårlig til at søge efter det :)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #849
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21


  15. #850
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Måske prøv at læse hvad den kilde er :).

    Det står fint i overskriften
    Satire, Humor, Commentary - Contains No Actual News


    og selvom det var rigtigt, så hvad har det med religion at gøre? https://www.adl.org/Backgrounders/OathKeepers
    Sidst redigeret af engulf : 15.03.21 kl. 22:48

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #851
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Det dér er satire. Miazga er vist søn af polske immigranter til USA. Han er tilsyneladende kristen, så hans holdninger ligger nok tættere på Kamelens end på whatever the nutmeg skrev (som jo er fodboldens svar på "the onion").

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #852
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Det dér er satire. Miazga er vist søn af polske immigranter til USA. Han er tilsyneladende kristen, så hans holdninger ligger nok tættere på Kamelens end på whatever the nutmeg skrev (som jo er fodboldens svar på "the onion").
    I øvrigt sjovt at Pulisic nævnes som London baseret, hvor i mod Miazga er meget mere geografisk specifikt placeret i Anderlecht :-)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #853
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Den bedste signing i det her vindue var Viktor Kristiansen
    Enig! Jeg kan set ikke se nogen grund til at bruge en formue på Zanka til sommer, når vi kan spille med Boilesen centralt og Viktor på venstre back.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #854
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Enig! Jeg kan set ikke se nogen grund til at bruge en formue på Zanka til sommer, når vi kan spille med Boilesen centralt og Viktor på venstre back.
    Altså, Viktor skal være venstre back for det meste, med Boile som erstatning når Kristiansen skal have pauser eller kampene bliver for store. Boile og Nelsson er gode valg til det centrale forsvar, men Bjelland og Marios er ikke. Det betyder at vi skal have en mere - gerne en der er god når Boile både skal spille kampe på backen og fordi Boile nok ikke undgår skader. Her må jeg ærligt tilstå, at jeg gerne ser Zanka blive. Han har måske ikke brændt banen af, men han har været rimeligt god - og var feks rigtig god mod Brøndby. Er vi sikre på der er en derude, der er bedre end det som vi kan hente?
    Jeg er med på prisen kan blive for høj, men det kan den jo også for alle mulige andre.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #855
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Altså, Viktor skal være venstre back for det meste, med Boile som erstatning når Kristiansen skal have pauser eller kampene bliver for store. Boile og Nelsson er gode valg til det centrale forsvar, men Bjelland og Marios er ikke. Det betyder at vi skal have en mere - gerne en der er god når Boile både skal spille kampe på backen og fordi Boile nok ikke undgår skader. Her må jeg ærligt tilstå, at jeg gerne ser Zanka blive. Han har måske ikke brændt banen af, men han har været rimeligt god - og var feks rigtig god mod Brøndby. Er vi sikre på der er en derude, der er bedre end det som vi kan hente?
    Jeg er med på prisen kan blive for høj, men det kan den jo også for alle mulige andre.
    Egentlig foretrækker jeg også Zanka over Bjelland og Marios. Marios kan man nok komme af med uden det store tab. Men det kan blive MEGET dyrt at komme af med Bjelland og købe Zanka. Så i det lys vil jeg hellere lade Zanka gå og beholde Bjelland og bruge pengene andre steder. Men lad os da krydse fingre for at en rig Championshipklub kan bruge Bjelland og man kan lave en rimelig aftale med Zanka.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  2. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  3. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •