Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,550

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vores gamle ven Ole Tobiasen, der nu er assistent i Heerenveen, har kommenteret på Cyriel Dessers overfor Bold.dk:
    - Han er helt klart en, som FCK kan have brug for. Han er jo en giftig herre inde i feltet og især på et hold, som kommer frem til så mange afslutninger.

    - Han er en spiller med en rigtig målnæse. Han er ekstremt stærk til at holde fast i bolden. Inde foran målet er han virkelig farlig og en fantastisk afslutter med både højre og venstre ben.

    - Han er ikke den helt store fodboldspiller, da han ikke er så god i det opbyggende spil, hvor han er meget afhængig af sine medspillere. Dessers er ikke en type, som skaber chancerne til sig selv, så man skal ikke forvente, at han afdribler en mand. Han skal sættes op.

    - Dessers er en type for sig selv, men man kan måske sammenligne ham lidt med Luis Suarez i forhold til farligheden i boksen. Han er en ligeså irriterende angriber som Suarez, men løber dog væsentligt mindre.

    - Dessers har virkelig en speciel målnæse, som han er blevet født med, så han er spændende. Man skal derfor være opmærksom på ham i feltet, da han er skarp til at løbe i ryggen på en og komme fri.

    - Han passer meget bedre ind hos FCK, fremfor han skulle skifte til et italiensk bundhold, hvor det kun er omstillinger. Han kender jo også Jess Thorup fra tiden i Genk, og så det ville være et godt match.


    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...m-luis-suarez/

    Jeg kan godt blive lidt bekymret, når han beskriver Dessers som ikke den store fodboldspiller og en bevægelsesøkonom. De bedste angribere i FCK har evnet at deltage spillet.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg er ikke bekymret! Han bliver den vildeste angriber i FCK’s historie!
    -It is the dirty fucking wins-

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,639

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    [I]Jeg kan godt blive lidt bekymret, når han beskriver Dessers som ikke den store fodboldspiller og en bevægelsesøkonom. De bedste angribere i FCK har evnet at deltage spillet.
    Jeg deler bekymringen.

    Men på den anden side, hvis han bare har teknik og kan tæmme/holde på en bold når den bliver spillet op til ham, når vores forsvar er presset så er jeg fint tilfreds. Hvor mange gange var vi ikke efter Wind, fordi han sjældent var inde i Boksen. Man kan ikke få alt samlet i en perfekt angriber.

    Vi må se. Så længe hans målnæse er bedre end kamil wilczek.
    Sidst redigeret af EraZ : 28.07.22 kl. 14:10

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg deler bekymringen.

    Men på den anden side, hvis han bare har teknik og kan tæmme/holde på en bold når den bliver spillet op til ham, når vores forsvar er presset så er jeg fint tilfreds. Hvor mange gange var vi ikke efter Wind, fordi han sjældent var inde i Boksen. Man kan ikke få alt samlet i en perfekt angriber.

    Vi må se. Så længe hans målnæse er bedre end kamil wilczek.
    Var det ikke mest BIF-prol og Tøffe-prol der var det? Efter Wind altså? Personligt så jeg Wind som den bedst tænkelige angriber jeg kunne ønske mig. Wind er jo ikke dårlig i boksen, han havde bare så mange andre kompetencer også, at han ikke behøvede stå derinde hele tiden for at komme til sin ret. Til gengæld gjorde han hele holdet bedre hver gang han var på banen. Sådan en angriber håber jeg vi finder igen, og det lyder langt fra som om, at Dessers er den type. Snarere en ny Wilzcek.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,639

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Var det ikke mest BIF-prol og Tøffe-prol der var det? Efter Wind altså? Personligt så jeg Wind som den bedst tænkelige angriber jeg kunne ønske mig. Wind er jo ikke dårlig i boksen, han havde bare så mange andre kompetencer også, at han ikke behøvede stå derinde hele tiden for at komme til sin ret. Til gengæld gjorde han hele holdet bedre hver gang han var på banen. Sådan en angriber håber jeg vi finder igen, og det lyder langt fra som om, at Dessers er den type. Snarere en ny Wilzcek.
    Wind var absolut god i boksen, ligesom han var god ude i felten. Problemet var bare han ikke kunne være 2 steder på banen samtidig. Nu kender jeg ikke Dessers kvaliteter på bolden. Men det er altafgørende for mig at manden har teknik for at kunne lykkedes hos os og ikke bare en "målnæse". Wilczek var forfærdelig på det punkt.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,452

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...fcm-modstander

    FCK skulle angiveligt have forhørt sig om Runarsson hos Arsenal.

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    497

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...fcm-modstander

    FCK skulle angiveligt have forhørt sig om Runarsson hos Arsenal.
    Han var virkelig, virkelig ringe i de få kampe han fik i Arsenal. Så kan man ligeså godt bruge Kalle i 6 uger.

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,245

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Han var virkelig, virkelig ringe i de få kampe han fik i Arsenal. Så kan man ligeså godt bruge Kalle i 6 uger.
    Men mon ikke, at han trods alt er bedre at have på bænken end de to unge?

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    497

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men mon ikke, at han trods alt er bedre at have på bænken end de to unge?
    Muligvis, men så kan man lige så godt side på bænken i Arsenal. Jeg tror heller ikke han er interesseret i en bænkeplads.

  14. #10
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Muligvis, men så kan man lige så godt side på bænken i Arsenal. Jeg tror heller ikke han er interesseret i en bænkeplads.
    Han kommer ikke til at sidde på bænken i Arsenal. Tror en af udfordringerne ville blive at Arsenal vil af med ham og næppe vil være interesserede i et kortsigtet lån hvor han er tilbage efter et halvt år.

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,245

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Muligvis, men så kan man lige så godt side på bænken i Arsenal. Jeg tror heller ikke han er interesseret i en bænkeplads.
    I så fald mangler vi stadig som minimum en brugbar reserve for Kalle.
    Vi sælger den forøvrigt nok heller ikke som en reservetjans, men som en chance for at kæmpe sig forrest i køen i bedste fald nogle CL kampe. Det kan i princippet være en kæmpe mulighed for en målmand i hans situation at vise sig frem på en stor scene, så han evt kan komme videre i karrieren uanset og det bagefter bliver i FCK eller et andet sted.

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Verbic skiftet til Panathinaikos på en fri transfer... Har vi sovet i timen her eller er han bare dalet i niveau siden sin knæskade for et par år siden?

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,595

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Verbic skiftet til Panathinaikos på en fri transfer... Har vi sovet i timen her eller er han bare dalet i niveau siden sin knæskade for et par år siden?
    Vi mangler ikke kantspillere - Vi mangler en 9’er !!


  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Vi mangler ikke kantspillere - Vi mangler en 9’er !!
    Ikke på kvantitet nej… Snakker vi kvalitet… Har vi da reelt bare én kantspiller i truppen pt? Jeg er sgu begyndt at tænke om ikke vi burde sadle over i et 4-3-2-1 som Silkeborg. Vi har reelt ikke en eneste kantspiller som kan udfordre 1v1.. Og så giver det seriøst ingen mening at spille 4-3-3..

    Når det er sagt, så har vi jo placeret vores bet, så med tilgangen af Claesson er der jo reelt lukket for spil på venstre kantposition, og dermed er der bare ikke plads til Verbic. Men jeg havde nok gerne swoppet..

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,595

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ikke på kvantitet nej… Snakker vi kvalitet… Har vi da reelt bare én kantspiller i truppen pt? Jeg er sgu begyndt at tænke om ikke vi burde sadle over i et 4-3-2-1 som Silkeborg. Vi har reelt ikke en eneste kantspiller som kan udfordre 1v1.. Og så giver det seriøst ingen mening at spille 4-3-3..

    Når det er sagt, så har vi jo placeret vores bet, så med tilgangen af Claesson er der jo reelt lukket for spil på venstre kantposition, og dermed er der bare ikke plads til Verbic. Men jeg havde nok gerne swoppet..
    Kvaliteten kan sagtens diskuteres. Men vi kan bare ikke blive ved med at hente og hente til kanten, det er jo både et transfer budget løn budget som gerne skal overholdes….

  22. De følgende 6 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •