Side 65 af 103 FørsteFørste ... 15556263646566676875 ... SidsteSidste
Viser resultater 961 til 975 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #961
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Det bliver et kæmpe løft, om ikke andet så for stemningen. Storslået menneske og han var fremragende på banen sidst. Håber ikke han er for rusten for jeg glædet mig sådan til at se ham igen.

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #962
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Ifølge Gazetta’en er vi stadig ude efter Ekdal…

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...landet-i-norge

    Så nu hellere at vores - so far, ret sparsommelige vindue - bunder i en anden lille gave til os… Han spiller også i Italien, og jeg tror slet ikke i ved hvem jeg taler om…;-)

    EDIT: Kilder på Twitter skriver nu at der arbejdes på mere, men det er ikke ASO, som ligesom i sommers aldrig har været tæt på. Han ventes at skrive med Brügge indenfor et par dage.
    (Disclaimer: kender ikke Farzam Abolhosseini, som er Twitter-kilden).

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 24.01.22 kl. 12:45

  4. #963
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Vavro og Kocholava… skal tyngdeloven omskrives?

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #964
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ifølge Gazetta’en er vi stadig ude efter Ekdal…

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...landet-i-norge

    Så nu hellere at vores - so far, ret sparsommelige vindue - bunder i en anden lille gave til os… Han spiller også i Italien, og jeg tror slet ikke i ved hvem jeg taler om…;-)

    Zan
    BT melder, at ASO skriver under med Brügge inden for et par dage - angiveligt på en kontrakt, der er endnu større, end den han har nu. I så fald har vi slet ikke været tæt på, fordi den sum kan vi ikke smide i løn. Det er vel 10 mio+ om året.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #965
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    BT melder, at ASO skriver under med Brügge inden for et par dage - angiveligt på en kontrakt, der er endnu større, end den han har nu. I så fald har vi slet ikke været tæt på, fordi den sum kan vi ikke smide i løn. Det er vel 10 mio+ om året.
    Godt for ham, og ja der kan vi ikke være med. I sidste ende handler det jo også om at smede mens jernet er varmt for ham og tjene kassen. Det kan man vel hellere ikke forklejne ham.

    Så held og lykke til ASO, hvis det bliver en realitet.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #966
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    BT melder, at...
    Er det for meget forlangt, at man lige supplerer med et link, når man skriver et opslag om meldinger her og der?

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #967
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    BT melder, at ASO skriver under med Brügge inden for et par dage - angiveligt på en kontrakt, der er endnu større, end den han har nu. I så fald har vi slet ikke været tæt på, fordi den sum kan vi ikke smide i løn. Det er vel 10 mio+ om året.
    Da Andreas Skov Olsen skiftede til Bologna, rapporterede alle "kilder", der naturligvis kan tage fejl, at han ville tjene €800K / 6 mil. kroner om året. Medmindre Club Brügge ligefrem vil doble hans løn for ikke at slå til i Serie A, burde vi umiddelbart være i et territorie, hvor vi kan være med - hvis vi (Lars Seier) virkelig vil. For angiveligt 45 mil. kroner virker det som en absolut glimrende investering. Der er dog ikke rigtig nogen, der siger, Skov Olsen har lyst til at spille i FCK?

  13. #968
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Da Andreas Skov Olsen skiftede til Bologna, rapporterede alle "kilder", der naturligvis kan tage fejl, at han ville tjene €800K / 6 mil. kroner om året. Medmindre Club Brügge ligefrem vil doble hans løn for ikke at slå til i Serie A, burde vi umiddelbart være i et territorie, hvor vi kan være med - hvis vi (Lars Seier) virkelig vil. For angiveligt 45 mil. kroner virker det som en absolut glimrende investering. Der er dog ikke rigtig nogen, der siger, Skov Olsen har lyst til at spille i FCK?
    Kan sagtens forestille mig de vil fordoble hans løn, efter han har slået igennem på landsholdet og bevist han godt kan være med i Serie A (Derudover er han blevet ældre og hentes ikke til Club Brugge på en talentkontrakt). Nogle folk får det til at lyde som om han var et flop i Serie A, hvilket jo ikke er sandheden. Han har fået en del spilletid og vist han sagtens kan være med, uden dog at blive en profil for Bologna. Der har også været interesse fra andre serie A klubber.

    Club Brugges budget er altså meget større end FCK og de tilbyder højere lønninger

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #969
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Kan sagtens forestille mig de vil fordoble hans løn, efter han har slået igennem på landsholdet og bevist han godt kan være med i Serie A (Derudover er han blevet ældre og hentes ikke til Club Brugge på en talentkontrakt). Nogle folk får det til at lyde som om han var et flop i Serie A, hvilket jo ikke er sandheden. Han har fået en del spilletid og vist han sagtens kan være med, uden dog at blive en profil for Bologna. Der har også været interesse fra andre serie A klubber.

    Club Brugges budget er altså meget større end FCK og de tilbyder højere lønninger
    Lad os bare være uenige om, hvorvidt han overordnet har slået til i Serie A eller ej.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #970
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det bliver et kæmpe løft, om ikke andet så for stemningen af medspillere
    Fixed it for you :-D
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  18. #971
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    FC Muuh ser ud til at købe en kantspiller fra sverige til "kun" 17 millioner... det undre mig slet ikke har været inde i billedet her... jeg håber virkelig der bliver signet en vildt god kantspiller...

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #972
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Pis, jeg kan simpelthen ikke se hvad vi skal med ham. Jeg er en af dem der mener Bjelland gjorde ham bedre end han var.

    Edit: Men han har en fed personlighed og at jeg havde håbet på en der kunne lægge en aflevering på 3 meter skal ikke gå ud over ham. Så velkommen til.
    Sidst redigeret af Krc : 24.01.22 kl. 16:22

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #973
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Pis, jeg kan simpelthen ikke se hvad vi skal med ham. Jeg er en af dem der mener Bjelland gjorde ham bedre end han var.
    Så er det jo belejligt, at vi nu har en der er bedre end Bjelland sammen med Vavro.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #974
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Så er det jo belejligt, at vi nu har en der er bedre end Bjelland sammen med Vavro.
    Helt bestemt men er det Khocholava han skal spille, så skal alle i og omkring parken til at gå med hjelm på igen og vores spil frem i banen vil virkelig have mangler hvor en af de centrale bliver nødtil at trække ned for at boldene ikke flyver rundt. Jeg kan godt lide hans styke, humør og passion, samtidig vil jeg vove den påstand at bjelland det første halve år er et niveau over hvad vi har nu

  25. #975
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    FC Muuh ser ud til at købe en kantspiller fra sverige til "kun" 17 millioner... det undre mig slet ikke har været inde i billedet her... jeg håber virkelig der bliver signet en vildt god kantspiller...
    Jeg går ud fra, at spilleren er kendt af klubben - alt andet ville være dybt underligt. Med det i mente, så må det handle om en eller flere af følgende grunde:

    1)
    Man går ikke efter en spiller på hans position evt. favoritside (vi bør være ude efter en kantspiller)

    2)
    Man er ude efter en kantspiller med andre kompetencer end ham (jeg kender ham ikke)

    3)
    Han er ikke vurderet god nok. (i så fald er det forhåbentligt rigtigt vurderet, så FCM brænder penge af på en nitte)

    4)
    Vi er ude efter en bedre spiller på positionen.

    Worst case er, at vi har været interesseret men ventet (da vi har undersøgt andre muligheder) og at FCM overhalede os indenom

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •