Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 115

Emner: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    https://streamable.com/gz0vj

    Hvis Doye er med på den, så er jeg sgu også.
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Er det helt usandsynligt, at Bendtner spiller gratis i de fire måneder (evt. med nogle pæne præstationsbonusser)? Ståle sagde noget i stil med, at det var en af de hurtigste kontraktforhandlinger i verdenshistorien. Hvis Bendtner har fået et par millioner med fra Rosenborg og tydeligvis ikke har valgt efter pengepungen, kunne jeg godt forestille mig, at han har tilbudt at spille gratis med håbet om at få en flerårig kontrakt fra årsskiftet.
    Jeg ved ikke om det er normalt, det er det måske, men jeg synes sgu alligevel også det er fint af Ståle, at vender tilgangen af Bendtner med en af sine nøglespillere (og N'Doyes potentielle konkurrent), inden han signer Bendtner.
    Danmark til Valby Bakke

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Hvis nogen for 3-4 år siden havde sagt at anno 2019 ville vi have Bendtner, Fischer, Bjelland, Boilesen, N'Doye i truppen, så havde jeg været meget tilfreds.

    Vi har desuden solgt for ca 200 mill. og brugt over halvdelen på at få bredere trup. Der ud over fin talentmasse i Daramy, Wind m.fl. Hvis Wind overhovedet kan kaldes et talent efter sit gennembrud. Alt i alt ganske godt tilfreds.

    Velkommen Bendtner!
    FORZA L'EQUIPE FC


  5. #34
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Er det helt usandsynligt, at Bendtner spiller gratis i de fire måneder (evt. med nogle pæne præstationsbonusser)? Ståle sagde noget i stil med, at det var en af de hurtigste kontraktforhandlinger i verdenshistorien. Hvis Bendtner har fået et par millioner med fra Rosenborg og tydeligvis ikke har valgt efter pengepungen, kunne jeg godt forestille mig, at han har tilbudt at spille gratis med håbet om at få en flerårig kontrakt fra årsskiftet.
    Mon dog - Bendtner og hans rådgivere er trods alt ikke så dumme tror jeg. De vidste jo udmærket godt at vi var desperate efter supplement til angrebet og at vi også kommer til at nyde godt af trøjesalg, solgte billetter og den øgede eksponering som alt andet lige vel også gør det fordelagtigt for Alex og co når der skal tegnes nye sponsorer eller gentegnes eksisterende.

    Bendtner og holdet omkring ham skal nok få deres bid af den kage.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Mon dog - Bendtner og hans rådgivere er trods alt ikke så dumme tror jeg. De vidste jo udmærket godt at vi var desperate efter supplement til angrebet og at vi også kommer til at nyde godt af trøjesalg, solgte billetter og den øgede eksponering som alt andet lige vel også gør det fordelagtigt for Alex og co når der skal tegnes nye sponsorer eller gentegnes eksisterende.

    Bendtner og holdet omkring ham skal nok få deres bid af den kage.
    Ekstra-hørmeren mener at vide, at Bendtner får 250.000 om måneden, så vi er rimeligt billigt sluppet: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...er-fck/7777105
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Han får samme månedsløn som Skov og Vavro fik.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ekstra-hørmeren mener at vide, at Bendtner får 250.000 om måneden, så vi er rimeligt billigt sluppet: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...er-fck/7777105
    Hvis det passer så er han jo "tjent" ind allerede inden han er gået på banen. Selvom det er svært at vurdere ud fra et branding mæssigt synspunkt så er der vidst ingen tvivl om at det kommer til at betyde meget for os økonomisk set - Også på de parametre der ikke umiddelbart kan måles på her og nu.

    Såfremt Bendtner har sagt nej til den store check i Rosenborg som han ville have fået ved kontraktudløb, så har han i allerhøjeste grad vist os allesammen hvor meget han vil det her. At sige nej til så mange millioner for at spille sin chance ved os er yderst prisværdigt. Mon ikke han godt ved at hvis han nogensinde skulle "hjem" så var det her den ene chance der ville komme.

    Jeg har haft lidt svært ved at finde en passende grimasse siden det blev offentliggjort, men med ovenstående i mente og hans glimrende pressemøde idag, så er jeg ligeså stille begyndt at bevæge mig over imod optimisterne...


  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Hvis det passer så er han jo "tjent" ind allerede inden han er gået på banen. Selvom det er svært at vurdere ud fra et branding mæssigt synspunkt så er der vidst ingen tvivl om at det kommer til at betyde meget for os økonomisk set - Også på de parametre der ikke umiddelbart kan måles på her og nu.
    Ja, med de vanvittige trøjepriser, vi kører med, må den store efterspørgsel på Bendtner-trøjer vel betyde, at hans første månedsløn allerede er tjent ind...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, med de vanvittige trøjepriser, vi kører med, må den store efterspørgsel på Bendtner-trøjer vel betyde, at hans første månedsløn allerede er tjent ind...
    Klubberne får meget, meget lidt af overskuddet fra trøjesalg. Ofte skal de sælge x-antal trøjer før de overhovedet ser en krone (udover de mange millioner Adidas betaler pr. år for rettighederne til trøjen)

    Pengene skal tjenes ved billetsalg, sponsorater og general eksponering. Jeg tror der kommer rigtig, rigtig mange mennesker til 1. hjemmekamp efter landsholdspausen.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Klubberne får meget, meget lidt af overskuddet fra trøjesalg. Ofte skal de sælge x-antal trøjer før de overhovedet ser en krone (udover de mange millioner Adidas betaler pr. år for rettighederne til trøjen)

    Pengene skal tjenes ved billetsalg, sponsorater og general eksponering. Jeg tror der kommer rigtig, rigtig mange mennesker til 1. hjemmekamp efter landsholdspausen.
    Som jo bliver hjemme mod Lugano.. På et sprit nyt græstæppe.. Det kunne næsten ikke være timet bedre det her.. Håber på en 25.000-30.000 mod Lugnao og 3 sikre point og dermed en forrygende start på gruppespillet.. Malmø skulle gerne blive tæt på udsolgt og mon ikke også at Kiev kan trække i hvert fald 20.000, og måske mere afhængig af den sportslige udvikling i gruppen.. Så har det pludselig været et rigtig lønsomt gruppespil...

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Som jo bliver hjemme mod Lugano.. På et sprit nyt græstæppe.. Det kunne næsten ikke være timet bedre det her.. Håber på en 25.000-30.000 mod Lugnao og 3 sikre point og dermed en forrygende start på gruppespillet..
    Det, tror jeg, er meget optimistisk. I den udstrækning, at Bendtner lokker folk i Parken, som ellers ikke ville være kommet, er det nok snarere til Superliga-kampene. Og Lugano er som klub sgu ikke nogen billetsælger. Jeg bliver overrasket, hvis vi bliver over 20.000 mod Lugano.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det, tror jeg, er meget optimistisk. I den udstrækning, at Bendtner lokker folk i Parken, som ellers ikke ville være kommet, er det nok snarere til Superliga-kampene. Og Lugano er som klub sgu ikke nogen billetsælger. Jeg bliver overrasket, hvis vi bliver over 20.000 mod Lugano.
    Vi har jo heldigvis en del EL-erfaring, så vi kan sammenligne tilskuertal. Første hjemmekamp i turneringen de seneste par sæsoner:
    2018, Zenit, 19.005 tilskuere
    2017, Lokomotiv, 17.285 tilskuere

    Går vi helt tilbage til forrige Europa League inden da kom der kun godt 12.000 mod HJK i 2014, så skulle der dukke over 25.000 op vil det være Bendtner-effekt – men det vil ikke være uventet i sig selv at tallet er steget fra året inden.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Vi har jo heldigvis en del EL-erfaring, så vi kan sammenligne tilskuertal. Første hjemmekamp i turneringen de seneste par sæsoner:
    2018, Zenit, 19.005 tilskuere
    2017, Lokomotiv, 17.285 tilskuere

    Går vi helt tilbage til forrige Europa League inden da kom der kun godt 12.000 mod HJK i 2014, så skulle der dukke over 25.000 op vil det være Bendtner-effekt – men det vil ikke være uventet i sig selv at tallet er steget fra året inden.
    Når man ser ned over tallene det sidste års tid, er det da værd at bemærke at FCK's hjemmebane snit generelt er steget. Det viser sig også i kampen mod Rødestjerne der vel statistisk set var en outlier med 8.000-10.000 tilskuere mere end hvad man typisk kan forvente fra en næst sidste kval-runde kamp. I Champions League-kval skal man tilbage til Rosenborg 2009 eller Benfica 2007 for at finde højere tal, og der var kampen direkte afgørende for CHL deltagelse.

    I superligaen er snittet også steget i sidste sæson hvor vi endte ca. 2500 tilskuere i snit højere end de foregående år.

    Så uagtet "bendtner-effekten" vil jeg da generelt forvente et højere tilskuer tal til denne EL-deltagelse end vi har set i en del år. Kiev kampen er heller ikke en decideret FC-østeuropa kamp. Dertil er Kiev alligevel en større klub.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg har haft lidt svært ved at finde en passende grimasse siden det blev offentliggjort, men med ovenstående i mente og hans glimrende pressemøde idag, så er jeg ligeså stille begyndt at bevæge mig over imod optimisterne...
    Jeg er blevet "fan" bare pga. alt hysteriet. Jeg mener live-opdateringer på hver afslutning i en træningsøvelse. Hvor langt ude er det lige.

    BØF og FCM og deres fans må være ved at gå til i irritation over hvor meget alle skal høre om en enkelt has-been, som jeg sådan set stadig ikke forventer mig en BJÆLDE af på banen. Men jeg synes al omtalen er hysterisk morsom og totalt overgearet, så det I sig selv gør det allerede til en stor successhistorie :-)

    Men rent fodbold-mæssigt, der er eneste vigtige element, at N'Doye er klar igen hurtigst muligt :-)

    Og så snakker alle journalister om, at Hobro-kampen bliver første mulighed for at få Bendtner at se. Lur mig om ikke vi ikke venter til en hjemmekamp, med at sende ham i kamp, så vi selv kapitaliserer på al den ekstra interesse. På samme måde som BØF i øvrigt gjorde med Agger.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Hold da helt op, hvor går der selv-sving i den!

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-sendt-paa-tv

    Ikke et sekunds ro, kommer han til at få for de danske medier.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Nicklas Bendtner-video - Gammel KB-dreng folder sig ud i England
    By KB-stodderen in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 27.05.06, 12:26
  2. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27
  3. Hvad synes i om Røgbomber
    By FCKNET - Alex in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 10.11.04, 11:45
  4. Hvad synes du om NLP?
    By tricolor in forum Diverse
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 28.09.04, 10:23
  5. hvad synes du ?!
    By theblacklion in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.10.03, 13:25

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •