Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
85. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Lyngby vinder

    12 14.12%
  • Uafgjort

    5 5.88%
  • FCK vinder

    68 80.00%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 90

Emner: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Lerager har da set fin ud? Og to korte indhop er nok heller ikke det bedste grundlag at bedømme ham på :)
    Jo jo bevares - han har da ikke set decideret dårlig ud. Men jeg synes nu heller ikke, at han er kommet ind og gjort nogen væsentlig forskel. Jeg synes ikke man sidder med følelsen af, at vi har indskiftet en virkelig kvalitetsspiller. Og det havde jeg nok lidt naivt forestillet mig.
    Sidst redigeret af k@sper : 22.02.21 kl. 13:30

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Lerager har da set fin ud? Og to korte indhop er nok heller ikke det bedste grundlag at bedømme ham på :)
    Det er vel ikke så meget et spørgsmål om at Lerager ikke har været god, men at Stage har været fremragende de sidste par kampe. - Det eneste han mangler, i det nye system, er at sparke bolden det sidste stykke i mål.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Nu skal vi også huske at Lerager kun har været her i meget kort tid og spiller på en meget central position. Derfor giver det meget god mening ikke at kaste ham direkte ind i start 11eren. Jeg synes han har set fint ud vurderet på et meget spinkelt grundlag. Han skal nok blive god for os.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Lerager har da set fin ud? Og to korte indhop er nok heller ikke det bedste grundlag at bedømme ham på :)

    Ja! Og nej da. Han har set utrolig boldsikker ud. Og så har jeg bemærket, at han konstant ser sig først over den ene skulder og så den anden og så den ene igen osv. Han ligner i den grad en spiller, som ikke kender sine medspillere eller systemet særligt godt. Jeg fornemmer ikke, at Lerager er en spektakulær spiller, men det er da alt for tidligt at udtale sig om ham og holdet. Jeg føler mig dog helt sikker på, at han bliver en kæmpegevinst.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Jeg håber vi på et tidspunkt for følgende danske opstilling at se:

    PA - MZ - VN - NB
    JS - LL - RF
    MD - JW - VF

    Målmanden har jeg desværre ikke en løsning på ;)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men det er vel mere eller mindre den eneste trøje, som kunne være attraktiv for begge klubbers fans, så helt dumt er den vel ikke. De havde nok ikke en Todi match worn trøje fra Færøerne :-)

    Jeg synes det er fair nok, at de prøver deres "gimmick" igen på os. De er sikkert økonomisk på røven som alle andre og enhver krone der kan komme ind i kassen hjælper nok. Fra deres syn er det nok ikke helt utænkeligt, at FCK fans'ne ville prøve at overgå BIF's fra ugen før.

    Og nej, jeg hverken drømmer om den trøje eller kommer til at købe en billet. Men jeg synes nu det er ok, at de prøver igen.
    Jeg skulle til at sige, at jeg da ikke kunne bebrejde dem at sidde med tiggerskålen fremme og prøve at lade som om de ikke har brugt de sidste 25 år på at hade os, men så blev jeg enig med mig selv om, at man da sagtens kan bebrejde så forfærdelig en klub hvad som helst.

    Som om deres fans ville støtte os, hvis vi var på røven ;-)

    Næ, de må ringe til Hellerup Finans' bobestyrer, hvis det kniber. Eller måske skrive til "den tidligere Superliga-profil Viktor Fischer", der formentlig har penge nok ...

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg håber vi på et tidspunkt for følgende danske opstilling at se:

    PA - MZ - VN - NB
    JS - LL - RF
    MD - JW - VF

    Målmanden har jeg desværre ikke en løsning på ;)
    Kalle er født i Halland, der, som bekendt, er besat dansk territorium. There you go.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #23
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Alternativet er jo nok den tidligere Vestegns-målmand der stadig hænger ud i klubben. Men der er jeg også mere for at få erobret vores retmæssige besiddelser tilbage.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #24
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg skulle til at sige, at jeg da ikke kunne bebrejde dem at sidde med tiggerskålen fremme og prøve at lade som om de ikke har brugt de sidste 25 år på at hade os, men så blev jeg enig med mig selv om, at man da sagtens kan bebrejde så forfærdelig en klub hvad som helst.

    Som om deres fans ville støtte os, hvis vi var på røven ;-)

    Næ, de må ringe til Hellerup Finans' bobestyrer, hvis det kniber. Eller måske skrive til "den tidligere Superliga-profil Viktor Fischer", der formentlig har penge nok ...
    Som tilmed er på vej mod tidligere tiders fordomsstyrke... Jeg får ondt helt ind i hjernen!!

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg skulle til at sige, at jeg da ikke kunne bebrejde dem at sidde med tiggerskålen fremme og prøve at lade som om de ikke har brugt de sidste 25 år på at hade os, men så blev jeg enig med mig selv om, at man da sagtens kan bebrejde så forfærdelig en klub hvad som helst.

    Som om deres fans ville støtte os, hvis vi var på røven ;-)

    Næ, de må ringe til Hellerup Finans' bobestyrer, hvis det kniber. Eller måske skrive til "den tidligere Superliga-profil Viktor Fischer", der formentlig har penge nok ...
    Jeg ved ikke, om klubben selv har brugt 25 år på at hade os. Uden at jeg er specielt godt bekendt med persongalleriet derude, så har de vel skiftet ledelse og ejerkreds oftere end jeg har skiftet underbukser de sidste 25 år. Så dem der kommer med initiativet nu er vel dårligt de samme, som for 25 år siden hadede os indædt? Eller tager jeg fejl?

    Mht deres fans, ja så er det da sikkert rigtigt, at mange af disse hader os. I mine øjne gør det faktum det næsten kun mere morsomt, at de nu går tiggergangen til os.

    Personligt er Lyngby en fuldstændig ligegyldig klub for mig. Og det endda selvom jeg i 92 sad på Gentofte stadion og fik min drengedrøm ødelagt, da B1903 i sidste spillerunde tabte til netop Lyngby. Jeg må indrømme, at jeg hellere ser Lyngby i Superligaen end et eller andet jysk hold alene af den grund, at så kan jeg formentlig se en kamp mere på stadion. Jeg kommer stadig ikke til at smide 50 kr i deres kasse, da jeg er for nærig. Men hvis andre gør det, så er det fint med mig.
    Sidst redigeret af k@sper : 22.02.21 kl. 15:24

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #26
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Personligt er Lyngby en fuldstændig ligegyldig klub for mig. Og det endda selvom jeg i 92 sad på Gentofte stadion og fik min drengedrøm ødelagt, da B1903 i sidste spillerunde tabte til netop Lyngby.
    Det er ikke den primære årsag, til at jeg virkelig ikke kan lide dem, men det tæller med... Det kunne have været så fedt, og så blev det en så fesen måde at "lukke B1903" på.

    Til gengæld var vi nogle få stykker, der var på Lyngby Stadion ugen inden, da de spillede mod Silkeborg, iført fuld B1903 ornat og kæmpe 1903-flag, hvor vi, placeret sammen med den temmelig beskedne Silkeborg skare, forsøgte at hjælpe Silkeborg frem til et overraskende point, bl.a. vha. af forrygende sange som f.eks. "1-2-Silkeborg". Vi smuttede så efter 40 minutter, da Lyngby førte 3-0 :-) Anyway, pointen er at selv dengang, der var Lyngby Stadion et af de få steder, hvor man ville gøre det, uden nogen som helst problemer :-) Så på den både, så er det jo et temmelig ufarligt sted at tage hen :-) Nu jeg så tænker over det, så er der nu nok egentlig en del steder, hvor det ville gå temmelig fredeligt :-) Men jeg fik lejlighed til at fortælle historien igen...
    Sidst redigeret af ougar : 23.02.21 kl. 09:58
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Men jeg fik lejlighed til at fortælle historien igen...
    Det er da også en god historie :-)

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg ved ikke, om klubben selv har brugt 25 år på at hade os. Uden at jeg er specielt godt bekendt med persongalleriet derude, så har de vel skiftet ledelse og ejerkreds oftere end jeg har skiftet underbukser de sidste 25 år. Så dem der kommer med initiativet nu er vel dårligt de samme, som for 25 år siden hadede os indædt? Eller tager jeg fejl?

    Mht deres fans, ja så er det da sikkert rigtigt, at mange af disse hader os. I mine øjne gør det faktum det næsten kun mere morsomt, at de nu går tiggergangen til os.

    Personligt er Lyngby en fuldstændig ligegyldig klub for mig. Og det endda selvom jeg i 92 sad på Gentofte stadion og fik min drengedrøm ødelagt, da B1903 i sidste spillerunde tabte til netop Lyngby. Jeg må indrømme, at jeg hellere ser Lyngby i Superligaen end et eller andet jysk hold alene af den grund, at så kan jeg formentlig se en kamp mere på stadion. Jeg kommer stadig ikke til at smide 50 kr i deres kasse, da jeg er for nærig. Men hvis andre gør det, så er det fint med mig.
    For mig er klubben og fans umulige at adskille, så de skal med i billedet, selv hvis selve klubben var verdens mest cool og rare eksistens. Det er bare svært at beskrive den flok konkursryttere og bondefangere i nord på den måde, ligemeget hvilken forklædning de er mødt op under; styret af Hellerup Finans-svindlerne, Jørn Terkelsen, Peter Packness eller for den sags skyld præ-Kbh-Flemming Østergaard.

    At det kan lade sig gøre for en fan af treerne at finde dem "ligegyldige" og endda foretrække dem, fordi de er i HT-området, imponerer mig kun endnu mere; min opfattelse var, at de var den absolutte hovedfjende for fans på Gentofte Stadion. Som fan af KB var de allerede en kæmpe pestilens i firserne, selv om Lyngby ikke lå lige om hjørnet, og det er sgu aldrig holdt op.

    Brøndby har også skiftet ejere undervejs og ligger i en HT-zone, bare hvis nogen skulle få idéer inden det kommende derby mod dem ;-)

  26. De følgende 6 brugere er enige:

  27. #29
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Kalle er født i Halland, der, som bekendt, er besat dansk territorium. There you go.
    Onde tunger vil mene at sammen ræsonnement ville kunne bruges om grytebust. Men tak for hjælpen, og beklager mine dårlige geografiske evner.

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

  29. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Hm, så blev Nelsson snydt for et mål igen, hvad i alverden foregår der i det VAR rum?


Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  2. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 22.10.16, 19:44
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - Lyngby BK 06.11.11 kl.16
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 07.11.11, 21:18
  5. Optakts- og kamptråd: Lyngby - FC København
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 18.03.08, 14:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •