Side 80 af 158 FørsteFørste ... 30707778798081828390130 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,186 til 1,200 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1186
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    296

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af, at skakten ikke virker, når der er dødt på kontoret.

    Pede

  2. #1187
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Pede Se meddelelser
    Det pisser mig af, at skakten ikke virker, når der er dødt på kontoret.

    Pede
    Virker fint. Tillykke med dit ban. Vi glædes.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1188
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    [QUOTE=csl1985;659929]Folk der ikke tager deres cykelhjelm af efter at have parkeret deres cykel og så går rundt med cykelhjelm på, på gaden.

    I det hele taget folk med cykelhjelm.

  5. #1189
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At man ikke kan bruge e-cash i onlineshoppen. Tag jer venligst sammen kære klub. Stram op. Det er jo for dumt.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1190
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Som studerende har jeg delt lejlighed med mange typer, og det har altid pisset mig af, når folk smider store gryder og skåle i opvaskemaskinen, som sagtens kunne gøres rent i vasken på 30 sek. Max flot at fylde plads for 10-15 tallerkner.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1191
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Don Overgaard Se meddelelser
    Som studerende har jeg delt lejlighed med mange typer, og det har altid pisset mig af, når folk smider store gryder og skåle i opvaskemaskinen, som sagtens kunne gøres rent i vasken på 30 sek. Max flot at fylde plads for 10-15 tallerkner.
    Hvad er der i vejen med det? Hvis maskinen er af bare nogenlude nyere dato bruger den sandsynligvis mindre vand og sæbe på en hel vask end hvad min erfaring er en studerende bruger på at vaske bare en gryde op.
    Når den er fuld er det jo bare at sætte tingene på plads og så har du rigeligt plads til alle dine beskidte tallerkerner :)
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  10. #1192
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Hvad er der i vejen med det? Hvis maskinen er af bare nogenlude nyere dato bruger den sandsynligvis mindre vand og sæbe på en hel vask end hvad min erfaring er en studerende bruger på at vaske bare en gryde op.
    Når den er fuld er det jo bare at sætte tingene på plads og så har du rigeligt plads til alle dine beskidte tallerkerner :)
    Det er ikke så meget omkostningerne jeg tænker på. Jeg kan leve med, at den kører oftere end normalt, men det er træls at være den, som skal tømme den hele tiden. Jeg synes det er dovent, når vi andre vasker store ting i vasken, og så vedkommende (som i øvrigt ikke er særlig god til at tømme maskinen) fylder maskinen unødvendigt op og giver sig selv en mindre byrde og os andre en større.

  11. #1193
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Don Overgaard Se meddelelser
    Det er ikke så meget omkostningerne jeg tænker på. Jeg kan leve med, at den kører oftere end normalt, men det er træls at være den, som skal tømme den hele tiden. Jeg synes det er dovent, når vi andre vasker store ting i vasken, og så vedkommende (som i øvrigt ikke er særlig god til at tømme maskinen) fylder maskinen unødvendigt op og giver sig selv en mindre byrde og os andre en større.
    Arh, jamen afpisning over at folk ikke kan finde ud af at tømme opvaskemaskinen den kan jeg sagtens være med på ;)
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #1194
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Don Overgaard Se meddelelser
    Som studerende har jeg delt lejlighed med mange typer, og det har altid pisset mig af, når folk smider store gryder og skåle i opvaskemaskinen, som sagtens kunne gøres rent i vasken på 30 sek. Max flot at fylde plads for 10-15 tallerkner.
    I det mindste så bliver der fyldt i maskinen. Jeg har arbejdet et sted, hvor folk efterlod beskidt service og krus på køkkenbordet, selvom det bare var at sætte de beskidte ting i opvaskemaskinen. Se det er afpissende (og når jeg nu var så dum at sætte tingene i maskinen, så var jeg også ham, der tømte den).

    Mvh Bjørn

  14. #1195
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der speeder ned på en 2+1 vej, når man går fra to til et spor. Er på ferie i Sverige, hvor der er mange gode 2+1 veje hvor man må køre 100 (plus det løse). Når man køre på stykket med to spor ligger alle og kører til, men når man så kommer ind på stykket med et spor, speeder folk ned, så man kører 85. For fuck sake, hold hastigheden oppe, selvom der kun er et spor. Når der skiltes med 100 kan man godt regne med at man kan holde denne hastighed.

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #1196
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ikke meget anderledes på Hillerødmotorvejen eller rute 6. Og ja i den grad noget der kan pisse en af.
    Så er der også dem, som vælger at speede op lige inden sammenfletningen, fordi de kan se en, der kommer og vil overhale og det skal de bestemt ikke have lov til. ><

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #1197
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Og så pisser det mig i den grad også af, at Facebook er begyndt at smide reklamer ind midt i stort set hver eneste video nu YouTube-style! Hvad den fede fuck skal det nu til for!? Facebook er jo plastret til i reklamer over alt i forvejen!

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1198
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Folk der bor i lejlighed og med vinduerne på fuld gab står og skråler af hinanden. I behøver ikke involvere alle i jeres skænderier. Tal med hinanden på et behærsket lydniveau eller hold jeres kæft.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1199
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    FCK-spillere, der smider trøjen og derved tildeler sig selv en auto-advarsel, når der jubles over et mål. Uprofessionelt.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #1200
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jan "rødt kort" Gregus
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •