Side 71 af 193 FørsteFørste ... 21616869707172737481121171 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,051 til 1,065 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1051
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg forstår det ikke. 26 millioner.

    Der mangler simpelthen så meget kvalitet på andre pladser, og 26 mio MÅ være et stort indhug i budgettet.

    Man kan komme med ok argumenter for at købe ham, men jeg havde virkelig valgt at bruge pengene anderledes.

    Nu må vi se hvad der ellers kommer, men lige nu er vores trup mangelfuld på en række ekstremt vigtige positioner.

    Zan


  2. #1052
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Han er rigtig god og passer fint til FCK, men men men. I har nu 4 Venstre backs, 2 højre og eventuelt en på vej og 4 målmand. Truppen er alt for skæv og vi sætter os i en ringe situation, når der skal sælges.

    Jeg forstå det faktisk ikke og naturligvis kan flere salg allerede være lige på vippen, men jeg har på fornemmelsen at vi bruger vores penge, hvor der er mindst brug for dem og PC viser ikke storhed ved blot at handle spillere han kender fra AGF.
    Indtil det modsatte er bevist tror jeg fuldt ud på at PC ved hvad han gør, selvfølgelig har PC en kæmpe fordel i denne case eftersom han helt sikkert kender "Grabbers" AGF kontrakt men det skal vel ikke diskvalificere ham fra at gøre forsøget. Jeg havde ikke selv troet på signingen tidligere på sommeren men hverken Kalle eller Gryte har rigtig overbevist igennem længere tid så absolut en rigtig god signing, hvor vi måske endda kan ende med at tjene på videresalg af ham. Derudover så er jeg ikke i tvivl om at enten Kalle eller Gryte hurtigst muligt finder en ny klub ( det må meget gerne være Gryte men Kalle er egentlig for god til en fast plads på bænken).

    Mon ikke PC ligger inde med pæne bud på vorres bedste salgsobjekter (Wind og Daramy) . Jeg tvivler stærkt på PC går shop amok uden en plan om så den hos ejerne måtte være at opruste for at følge med opad med FCM
    Sidst redigeret af Ezen : 03.07.21 kl. 22:05 Årsag: Wind

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #1053
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,541

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg forstår det ikke. 26 millioner.

    Der mangler simpelthen så meget kvalitet på andre pladser, og 26 mio MÅ være et stort indhug i budgettet.

    Man kan komme med ok argumenter for at købe ham, men jeg havde virkelig valgt at bruge pengene anderledes.

    Nu må vi se hvad der ellers kommer, men lige nu er vores trup mangelfuld på en række ekstremt vigtige positioner.

    Zan
    Dybt uenig.. Ikke i at 26 mio er mange penge for en keeper efter danske standarder.. For det er det.. Og også et voldsomt beløb for Grabara synes jeg.. Men at påstå vi ikke har haft et gigantisk problem på målmandsposten, er decideret forkert.. Det er tæt på indiskutabelt.. Og så er jeg ligeglad med, at begge er med omkring deres respektive landshold. De har været en stor og afgørende årsag til, at defensiven har sejlet som den har gjort, og det problem er forhåbentlig løst nu.. PC ser ud til at bygge op nedefra, hvilket al historik viser er fornuftigt.


  5. #1054
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Indtil det modsatte er bevist tror jeg fuldt ud på at PC ved hvad han gør, selvfølgelig har PC en kæmpe fordel i denne case eftersom han helt sikkert kender "Grabbers" AGF kontrakt men det skal vel ikke diskvalificere ham fra at gøre forsøget. Jeg havde ikke selv troet på signingen tidligere på sommeren men hverken Kalle eller Gryte har rigtig overbevist igennem længere tid så absolut en rigtig god signing, hvor vi måske endda kan ende med at tjene på videresalg af ham. Derudover så er jeg ikke i tvivl om at enten Kalle eller Gryte hurtigst muligt finder en ny klub ( det må meget gerne være Gryte men Kalle er egentlig for god til en fast plads på bænken).

    Mon ikke PC ligger inde med pæne bud på vorres bedste salgsobjekter (Skov og Daramy) . Jeg tvivler stærkt på PC går shop amok uden en plan om så den hos ejerne måtte være at opruste for at følge med opad med FCM
    Skov?

  6. #1055
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lolle Se meddelelser
    Skov?
    Hovsa, der skulle stå Wind

  7. #1056
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    324

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Dybt uenig.. Ikke i at 26 mio er mange penge for en keeper efter danske standarder.. For det er det.. Og også et voldsomt beløb for Grabara synes jeg.. Men at påstå vi ikke har haft et gigantisk problem på målmandsposten, er decideret forkert.. Det er tæt på indiskutabelt.. Og så er jeg ligeglad med, at begge er med omkring deres respektive landshold. De har været en stor og afgørende årsag til, at defensiven har sejlet som den har gjort, og det problem er forhåbentlig løst nu.. PC ser ud til at bygge op nedefra, hvilket al historik viser er fornuftigt.
    Kalle Johnson blev kåret som DK's bedste målmand sidste år (2020!). Det, der er indiskutabelt, er, at den københavnske defensiv har været pivhamrende ringe siden mestergeniet Thorup tog tøjlerne. Er Grabara bedre end Kalle nu og her? Jeg har sgu svært ved at se det.

    Og hvad skal vi med en 18-årig 3. keeper? En spiller i den alder har brug for spilletid. Forklar mig lige, hvad meningen er med den signing?

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1057
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Kalle Johnson blev kåret som DK's bedste målmand sidste år (2020!). Det, der er indiskutabelt, er, at den københavnske defensiv har været pivhamrende ringe siden mestergeniet Thorup tog tøjlerne. Er Grabara bedre end Kalle nu og her? Jeg har sgu svært ved at se det.

    Og hvad skal vi med en 18-årig 3. keeper? En spiller i den alder har brug for spilletid. Forklar mig lige, hvad meningen er med den signing?
    Der er masser af mulighed for spilletid for vores nye 3. keeper, enten på reserve- eller U19-holdet. Derudover træner han fast med Superliga-truppen.
    Jeg ser nærmest ikke andet, end et solidt perspektiv i den signing.

    Mht. Kalle/Grabara-diskussionen, så har der bare været et udtalt problem på målmandsposten i sæsonen 20/21, forsvars problemer eller ej. Derfor hilser jeg Grabara velkommen.
    Sidst redigeret af albinus1985 : 03.07.21 kl. 22:59


  10. #1058
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Kalle Johnson blev kåret som DK's bedste målmand sidste år (2020!). Det, der er indiskutabelt, er, at den københavnske defensiv har været pivhamrende ringe siden mestergeniet Thorup tog tøjlerne. Er Grabara bedre end Kalle nu og her? Jeg har sgu svært ved at se det.

    Og hvad skal vi med en 18-årig 3. keeper? En spiller i den alder har brug for spilletid. Forklar mig lige, hvad meningen er med den signing?
    Det muligt at Kalle i 2020 var den bedste målmand og at Gryte tidligere over flere gange har vundet det gyldne bur i DK, men som alle ved, så kan man jo ikke leve på fortidens meritter. Alle har jo kunne se svagheder hos begge målmænd det seneste år. Om Grabara er bedre?, ja hvis man sammenligner fra den seneste sæson så ja, men det må tiden jo vise om Grabara kan stå for presset i FCK kontra AGF.

    Men hvis det er sandt man har givet 26 mill for ham så syntes jeg måske også det er lige i overkanten, men Kassen, må da åbenbart ikke være så tom som først antaget. Vi har i den grad brug for mindst 2-3 kvalietets signings mere.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1059
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Dybt uenig.. Ikke i at 26 mio er mange penge for en keeper efter danske standarder.. For det er det.. Og også et voldsomt beløb for Grabara synes jeg.. Men at påstå vi ikke har haft et gigantisk problem på målmandsposten, er decideret forkert.. Det er tæt på indiskutabelt.. Og så er jeg ligeglad med, at begge er med omkring deres respektive landshold. De har været en stor og afgørende årsag til, at defensiven har sejlet som den har gjort, og det problem er forhåbentlig løst nu.. PC ser ud til at bygge op nedefra, hvilket al historik viser er fornuftigt.
    Nej, og samtidig: Vi skal blive ved med at huske på, at de 26 mio. ikke er en udgift, men en investering i et aktiv – hans kontraktrettigheder – som har en salgsværdi, der i sidste ende gerne skulle ligge over samme beløb.

    Spillerhandlerne over de seneste år skulle gerne, samlet set tydeligt forklare hvorfor vi giver den slags penge for spillere: Det er fordi vi får dem igen, og mere til, når vi sælger dem igen.


  13. #1060
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Men hvis det er sandt man har givet 26 mill for ham så syntes jeg måske også det er lige i overkanten, men Kassen, må da åbenbart ikke være så tom som først antaget. Vi har i den grad brug for mindst 2-3 kvalietets signings mere.
    God pointe, det kan jo også være at flere spillere næsten er på vej ud, jeg håber i hvert fald snart at bjelland, oviedo, og bengtsson stopper, det må sku frigive en del lønkroner

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1061
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvor lang ferie kan man forvente, at EM-spillerne skal have, efter de kommer hjem? Landsholdets succes bliver jo i stigende grad et problem for vores sæsonstart på flere pladser.

    Jeg er i forvejen loren ved tanken om at hente Zanka permanent på grund af hans motivationsproblemer. Men oven i det kommer selvfølgelig nu, at han vel får fri fra de første to-tre kampe for at holde ferie?

    Det problem er endnu værre på venstre back, hvor Viktor Kristiansen vel er den eneste af vores fire venstre backs, der ikke skal have forlænget ferie eller er på landsholdstur.

    Winds stjerne er formentlig falmet noget henover sommeren, men jeg håber stadig på et salg, da jeg synes, han er svær at passe ind på holdet. Og så slipper vi også for ferieproblemet... ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1062
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Til det med vi har for mange målmænd, så hører jeg at Thorup gerne vil have 4 målmænd til træningerne. Så hedder nok 2 der kæmper om spilletid og 2 unge udviklingsmålmænd.
    Med det sagt så ryger Kalle eller Gryte helt sikkert ingen af dem skal være 3 målmand, desværre kan man ikke se ind i fremtiden, men man kan ærge sig over Kalle ikke røg efter United kampen, der var hans værdi på sit højeste.
    bliver spændende at se endnu en Kamil i truppen. Jeg tror han vil gøre det godt og især hans udstråling bliver guld værd.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1063
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    759

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvor lang ferie kan man forvente, at EM-spillerne skal have, efter de kommer hjem? Landsholdets succes bliver jo i stigende grad et problem for vores sæsonstart på flere pladser.

    Jeg er i forvejen loren ved tanken om at hente Zanka permanent på grund af hans motivationsproblemer. Men oven i det kommer selvfølgelig nu, at han vel får fri fra de første to-tre kampe for at holde ferie?

    Det problem er endnu værre på venstre back, hvor Viktor Kristiansen vel er den eneste af vores fire venstre backs, der ikke skal have forlænget ferie eller er på landsholdstur.

    Winds stjerne er formentlig falmet noget henover sommeren, men jeg håber stadig på et salg, da jeg synes, han er svær at passe ind på holdet. Og så slipper vi også for ferieproblemet... ;-)
    Et par uger vel og så skal de lige i form igen. Tidligst august de sådan rigtig er klar tænker jeg.

    Mht Wind så håber jeg vi køber ham en hurtig og målfarlig kant der søger feltet - og at Daramy eller Fischer rammer niveau. Så skal Wind nok vise hvor fremragende han er.

  20. #1064
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Så er der også kommet Grabara pris fra danske medier.

    https://www.bt.dk/superligaen/fck-aa...reste-maalmand

    18 mio. plus fremtidige bonusser og videresalg. Plus...

    Men FC Københavns transferaktiviteter er kun lige startet her, fortæller kilder til B.T. Det er sportsdirektør Peter Christiansens første transfervindue i FCK, og han pønser på at få lavet lidt af en transformation af det FCK-hold, som han ikke har været tilfreds med i alle kampe i foråret.

    Der kommer med andre ord til at være masser af aktivitet både ind og ud af FC København, hvis de planer, som den sportslige ledelse har lagt for sommeren, også kan lykkes at føre ud i livet.

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #1065
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Skal man tror manden der tidligere har haft godt fast i vandrørene under Parken, så er Grabara i hvert fald langt fra det sidste der sker denne sommer. https://www.bt.dk/superligaen/fck-aa...reste-maalmand

    Det har jeg i øvrigt heller aldrig været i tvivl om. Jeg forstår god pessimismen, efter de sidste 2 års prøvelser, men markedet har været hæmmet af EM, og det er først nu, at vi begynder at se aktivitet igen. Derudover ville det give meget, meget lidt mening, hvis man hiver en ny sportsdirektør ind for at rette op på truppens sammensætning og lave "et nyt design", hvis man samtidig ikke har sikret ham en del penge at lege med. Meget har man kunne skyde den hidtidige ledelse i skoene - og med rette! - men vi kan altså ikke anklage dem for at være nærrige.

    Jeg vil derfor ikke være overrasket, hvis vi ser voldsom aktivitet i de kommende uger, og hvis Grabara viser sig at være blandt de mere billige indkøb til truppen. Så må vi bare håbe, at Thorup og PC har koordineret indkøbslisten så tilpas meget, at vi også får valuta for pengene, for det er jo reelt på det grundlag, at Ståle blev fyret, og det bør derfor være det første parameter for at bedømme PC.

    Til dem der ikke forstår indkøbet af Grabara, så har der tidligere været statistik oppe omkring afgørende redninger blandt topmålmændene i suppen (jeg tror det var Kiwi der postede dem). Som jeg husker det, så lå Grabara - sammen med Peter Vindahl - med næsten dobbelt så mange redninger på xG pr. kamp. Samtidig er han høj og stærk i feltet, han er bedre med fødderne end dem vi har og så er han meget ung - i hvert fald for en målmand - og har dermed stort videresalgspotentiale.
    Sidst redigeret af Devil : 04.07.21 kl. 10:12


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •