Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
157. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (GULDFEST!)

    139 88.54%
  • Uafgjort

    7 4.46%
  • Brøndby vinder

    11 7.01%
Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 87 af 87

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af The Tommynator Se meddelelser
    I højtalerne sagde at de at der blev kastet med fyrværkeri fra Brøndbyafsnittet mod nedre C, kunne dog intet se fra min plads på C 10, nogen der kan kaste lys over hvor slemt det var? Uanset hvad må det vel være en alvorlig sag for disciplinærudvalget.
    Det er jo langt ude at kaste eller skyde fyrværkeri efter andre mennesker, og det bør få konsekvenser. Hvad enten det er bøffere eller os selv, der kaster/skyder (Er lysfolket på Sektionen i øvrigt ikke også begyndt at skyde med knaldraketter som en del af deres sjauv?

    Jeg så det i øvrigt heller ikke, men bemærkede, at bøfs spillere var temmelig ophidsede på nedre C efter deres anden scoring (på grund af andet kasteskyts?). Da jeg stod på C14, kunne jeg konstatere, at flere idioter på Sektionen kastede andet end øl efter deres hjørnesparksskytter. Det gør mig virkelig træt. Jeg hader, når det sker mod os i betonen, og jeg hader, når det sker i Parken. Min erfaring fra Sektionen og aways er, at Capoen, såvel Nøhr som den nye, temmelig skingert beder folk om ikke at kaste ting på banen, og alligevel sker det. Æv. Det kommer næppe nogensinde til at ændre sig, men jeg håber alligevel, at det stopper.

    Men bortset fra det, var det jo en dejlig kamp. Og hvilken fest.


  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010
    Indlæg
    33

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Det har også undret mig, at der ikke har været noget som helst fokus på dette i medierne efter kampen.
    Så vidt jeg kunne se fra sektionen, blev der både kastet en god håndfuld blitz og en røgbombe fra deres afsnit og over mod Nedre C.

  3. #78
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Set fra øvre C2 blev der i starten af kampen, kom der en pæn sjat røgbomber, hvoraf en blev smidt fra selve banen da en bif fan hoppede over hegnet, og smed den direkte op på nedre C2.
    BIFs vagter stod bare og gloede mens han hoppede over og tilbage igen.

    Dertil kom der en del lys, og vi kan vel sige at de ikke har noget at henvise til omkring den blamage der skete på brøndby stadion for en god sjat år tilbage.
    Yderligt kom der et stolsæde flyvende, som vist fra min plads også ramte en.

  4. #79
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    C2 blev ramt af 2 stk. "ildkugler"..

  5. #80
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Der blev kastet en 4-5 af de blinkende lys fra BIF-tribunen til nedre C. Den røgbombe der landede på banen kom vist fra C mod BIF, men ramte nettet. Vagterne og tilskuere stoppede en tåbe med maske og "Anti 1964" hættetrøje på C3. Han prøvede at snige/gemme sig blandt tilskuerne efter sit kast, men han blev holdt fast og overleveret til vagterne og slæbt ud - fuldt fortjent! Så ikke kun BIF der gjorde dumme ting!
    Ved 2-2 scoringen blev kastet et eller andet mod brøndbyspillerne. En spiller samlede det op og gav til dommeren. Lignede en tapekugle (brun) eller noget... Svært at se!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #81
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Ved 2-2 scoringen blev kastet et eller andet mod brøndbyspillerne. En spiller samlede det op og gav til dommeren. Lignede en tapekugle (brun) eller noget... Svært at se!
    Set fra min plads var det hotdogbrød. Uanset hvad det var, så er det ikke i orden.
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  8. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lundberg_aus_Lolland Se meddelelser
    Set fra min plads var det hotdogbrød. Uanset hvad det var, så er det ikke i orden.
    Passer godt med min beskrivelse :-)

  9. #83
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Der blev kastet en 4-5 af de blinkende lys fra BIF-tribunen til nedre C. Den røgbombe der landede på banen kom vist fra C mod BIF, men ramte nettet. Vagterne og tilskuere stoppede en tåbe med maske og "Anti 1964" hættetrøje på C3. Han prøvede at snige/gemme sig blandt tilskuerne efter sit kast, men han blev holdt fast og overleveret til vagterne og slæbt ud - fuldt fortjent! Så ikke kun BIF der gjorde dumme ting!
    Ved 2-2 scoringen blev kastet et eller andet mod brøndbyspillerne. En spiller samlede det op og gav til dommeren. Lignede en tapekugle (brun) eller noget... Svært at se!
    Jeg står på C3, første række. I samme moment som du refererer til, blev der kastet en rottefælde som var lige ved at ramme mig...
    Købte øl da Zuma lavede saksesparket...

  10. #84
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Apropos stod vi (på NC3) og snakkede om hvorfor man dog ikke har sat net op imellem C og D til denne kamp.
    Det sorte molton i indbyder jo nærmest til at sinker kaster deres lys over.

    Der var børnefamilier der smuttede, ligesom en del forsøgte at finde andre pladser. Hvilket jo er klart nok.

    Når man nu alligevel har net der beskytter banen... Det kunne reelt have udviklet sig til en sløj situation, hvis nogle af de lys havde ramt folk i ansigtet. Heldigt det ikke var de tunge nødblus, men de “lettere” blitz.

    Håber jeg Parken overvejer til næste gang.

    Zan

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #85
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Banethecat Se meddelelser
    Jeg står på C3, første række. I samme moment som du refererer til, blev der kastet en rottefælde som var lige ved at ramme mig...
    Fra BIF af? Sjovt de kaster med rottefælder. Står på C3 række 11. Tossen blev fanget lige foran os på række 9!

  13. #86
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Passer godt med min beskrivelse :-)
    Var nu altså ret sikker på det var en halv park dog...men lad det nu ligge

  14. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (05/05 2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Var nu altså ret sikker på det var en halv park dog...men lad det nu ligge
    Præcis det jeg anerkender :)

  15. De følgende 2 brugere er enige:

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  2. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42
  3. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •