Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
86. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    60 69.77%
  • Uafgjort

    12 13.95%
  • Randers vinder

    14 16.28%
Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678
Viser resultater 106 til 115 af 115

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Tror desværre du bliver slemt skuffet hvis du regner med at Vavro og Lüftner ikke er at finde i København til næste sæson. Robin er væk og Ankersen skal tage sig kraftigt sammen hvis ikke han skal sælges til Norge ellers tror jeg der kun bliver købt en HB til forsvaret til næste sæson....
    Så længe det bliver som 3. og 4. valg, betyder det ikke noget for mig. Hvis klubben vil noget som helst i næste sæson, så bliver det ikke med nogen af dem som startere. Dertil er manglerne for store. Nå, nu skulle det her jo ikke udvikle sig til en transfer tråd. Min pointe var bare, at vi i den kommende sæson står til at skulle få en ny defensiv op og stå.

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Gregus spiller jo også gerne bolden frem i banen, og det er ofte forbundet med en risiok. Hvorimod Kvist 99/100 gange vælger den sikre løsning.
    Så stod det til mig spillede vi videre med Gregus og Zeca, det er der bare mest perspektiv i.
    Til Randers kampen sagde Ståle, at Zeca havde karantæne mod Atletico, og derfor blev Kvist sparet, og Gregus skulle have spilletid.

  3. #108
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Kald mig jubeloptimist, men jeg vil gerne vove pelsen og påstå, at vi indhenter Nordsjælland i denne sæson. De ser ud til at have problemer med konditionen hos de vigtigste folk, har mistet deres altoverskyggende stjerne uden at have hentet en erstatning, og deres forsvar er et af de ringeste i hele ligaen. Der er 10 point op - med 16 kampe til at hente det i. Derudover ved jeg ikke, om der er statistisk belæg for det, men jeg synes altid FCN virker svage mod de andre tophold, hvilket er en stor ulempe i et slutspil med FCM og BIF der skal bruge hver eneste point, de kan få, og et FCK i hælene på jagt. For et meget ungt og urutineret hold kan det være gift.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Kald mig jubeloptimist, men jeg vil gerne vove pelsen og påstå, at vi indhenter Nordsjælland i denne sæson. De ser ud til at have problemer med konditionen hos de vigtigste folk, har mistet deres altoverskyggende stjerne uden at have hentet en erstatning, og deres forsvar er et af de ringeste i hele ligaen. Der er 10 point op - med 16 kampe til at hente det i. Derudover ved jeg ikke, om der er statistisk belæg for det, men jeg synes altid FCN virker svage mod de andre tophold, hvilket er en stor ulempe i et slutspil med FCM og BIF der skal bruge hver eneste point, de kan få, og et FCK i hælene på jagt. For et meget ungt og urutineret hold kan det være gift.
    Det er en meget farlig forudsigelse :) FCN mistede deres stjerner i alle 3 kæder i sommers, og herefter fortsatte man altså bare. Det bliver helt klart hårdt for dem uden Marcondes, men jeg tror sku nok stadig de snupper den 3 plads. Og med hensyn til deres kampe imod de andre top seks hold der har de faktisk gjort det meget godt. Hvis vi kigger på den nuværende top 6, så har man hentet 5 sejre og fået 3 nederlag. Hvis du derimod kigger på vores statistik mod de nuværende top 6 hold, så er den skræmmende ringe. Her er det altså blevet til 1 sejr, en uafgjort og 5 nederlag. Så det ligner altså mere, at det er os der får det svært hvis vi havner i mesterskabs slutspillet.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #110
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Kan vi ikke blive enige om, at kampen mod Atletico er totalt uden betydning?

    Det handler om at få et hold til at fungere frem mod næste sæson. Alle andre hensyn er komplet irrelevante..
    Nej, der er Europæiske point at spille om. Desuden satser jeg på en sejr
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #111
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Nej, der er Europæiske point at spille om. Desuden satser jeg på en sejr
    Men vi er enige on, at vi taber samlet ikke?

    Om vi får en enkelt uafgjort og derefter taber knebent i Madrid, taber 3-2 samlet set eller taber 7-0 samlet er da komplet uden relevans.

    Det hold vi har lige nu er på ingen måde klar til en interessant europæisk kampagne. Derfor skal der arbejdes på, at vi på sigt får det. Og det kræver en helt masse andre prioriteringer, end at gå efter et knebent nederlag med Kvist som centralt omdrejningspunkt.

    Og det med selvtillid... Et hold i opbygning taber ikke selvtillid ved at tabe til en europæisk top klub. Vi er helt på bunden, og der taler man selvfølgelig åbent om, at i en opbygningsfase, der kan komme knubs under vejs.

    Det største problem ligger i, hvis accepten af en opbygningsperiode ikke erkendes. Særligt i en periode, hvor der ikke er noget reelt at spille om (med mindre du tror, at vi med det nuværende hold kan vinde Europa Cuppen, men i så fald er vores perspektiver nok for langt fra hinanden)
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Men vi er enige on, at vi taber samlet ikke?

    Om vi får en enkelt uafgjort og derefter taber knebent i Madrid, taber 3-2 samlet set eller taber 7-0 samlet er da komplet uden relevans.

    Det hold vi har lige nu er på ingen måde klar til en interessant europæisk kampagne. Derfor skal der arbejdes på, at vi på sigt får det. Og det kræver en helt masse andre prioriteringer, end at gå efter et knebent nederlag med Kvist som centralt omdrejningspunkt.

    Og det med selvtillid... Et hold i opbygning taber ikke selvtillid ved at tabe til en europæisk top klub. Vi er helt på bunden, og der taler man selvfølgelig åbent om, at i en opbygningsfase, der kan komme knubs under vejs.

    Det største problem ligger i, hvis accepten af en opbygningsperiode ikke erkendes. Særligt i en periode, hvor der ikke er noget reelt at spille om (med mindre du tror, at vi med det nuværende hold kan vinde Europa Cuppen, men i så fald er vores perspektiver nok for langt fra hinanden)
    Nu tvivler jeg på, at to europæiske kampe har nogen særlig stor indflydelse på om et hold bliver opbygget... Det sker nærmere i de næste 16 ligakampe.

  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Nu tvivler jeg på, at to europæiske kampe har nogen særlig stor indflydelse på om et hold bliver opbygget... Det sker nærmere i de næste 16 ligakampe.
    Måske opbygning er et forkert ord at bruge. Men hvis vi F.eks. taber samlet 8-0 så kan jeg da godt være bange for at de næste 16 ligakampe kommer til at gøre ondt. Men omvendt skulle vi gå hen og vinde samlet over Madrid kan det jo også give et kæmpe boost :)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Måske opbygning er et forkert ord at bruge. Men hvis vi F.eks. taber samlet 8-0 så kan jeg da godt være bange for at de næste 16 ligakampe kommer til at gøre ondt. Men omvendt skulle vi gå hen og vinde samlet over Madrid kan det jo også give et kæmpe boost :)
    Hvilket er omtrent lige så sandsynligt som at vinde 570 mio. i Eurojackpot samme dag som der bliver fred i Mellemøsten og Brøndby går konkurs. Men derfor er kampen da interessant alligevel. Om ikke andet fordi det kan vare rigtig rigtig længe før der igen kommer europæiske tophold i Parken.

    Jeg tror egentlig ikke, at resultatet kommer til at påvirke holdet specielt meget. Vi får sikkert et nogenlunde hæderligt nederlag hjemme på torsdag, hvorefter vi bliver kørt midtover dernede, og sådan er det. Vi må bare gå efter at holde fjerdepladsen og håbe på, at Midtjylland vinder the double. Det er lige før, det kunne redde sæsonen for mig. Suk!
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Hvilket er omtrent lige så sandsynligt som at vinde 570 mio. i Eurojackpot samme dag som der bliver fred i Mellemøsten og Brøndby går konkurs. Men derfor er kampen da interessant alligevel. Om ikke andet fordi det kan vare rigtig rigtig længe før der igen kommer europæiske tophold i Parken.

    Jeg tror egentlig ikke, at resultatet kommer til at påvirke holdet specielt meget. Vi får sikkert et nogenlunde hæderligt nederlag hjemme på torsdag, hvorefter vi bliver kørt midtover dernede, og sådan er det. Vi må bare gå efter at holde fjerdepladsen og håbe på, at Midtjylland vinder the double. Det er lige før, det kunne redde sæsonen for mig. Suk!
    Men hvis jeg
    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    vinder 570 mio. i Eurojackpot samme dag som der bliver fred i Mellemøsten og Brøndby går konkurs.
    kan jeg love dig for at vi skal være fulde i madrid ;)

  16. De følgende 4 brugere er enige:

Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 23.07.17, 19:32
  2. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (10.04.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 13.04.16, 17:52
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (01.11.15 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 03.11.15, 23:16
  4. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (26.04.15 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 30.04.15, 18:02
  5. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (27.10.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 31.10.13, 18:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •