Viser resultater 1 til 15 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    N'Doye, Pieros, Wind, Fischer og Daramy er nok til angrebet (så længe vi får en midtbanespiller og dermed kan frigive Fischer til angrebet). Det er jo ikke som fast starter, Daramy ville være tænkt, men som sidste mandat i en 18-mandstrup. Lidt som Holse er det nu. Det ville frigive en del lønkroner at have et talent på den plads. Kadrii var faktisk ret godt lønnet, og det er nok ikke utænkeligt, at Kvist stopper karrieren enten til vinter eller sommer. Så kan man lave en fratrædelsesaftale, hvor han giver afkald på noget af sin resterende løn. Han slår mig ikke som typen, der vil have en alt for uværdig afslutning på karrieren. Med mindre han altså er interesseret i et eventyr i Australien eller USA.
    Hvordan kan folk blive ved med at tro at Kvist stopper eller bliver solgt? Han er her 100% sæsonen ud og med temmelig stor sandsynlighed kontrakten ud. Det er helt fint, vi skrev selv den lange kontrakt og det har jeg fint med. Jeg har ingen grund til at synes, han skal sige nej til de penge.

  2. De følgende 12 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvordan kan folk blive ved med at tro at Kvist stopper eller bliver solgt? Han er her 100% sæsonen ud og med temmelig stor sandsynlighed kontrakten ud. Det er helt fint, vi skrev selv den lange kontrakt og det har jeg fint med. Jeg har ingen grund til at synes, han skal sige nej til de penge.
    Okay, det virker rimelig skråsikkert. Hvad baserer du det på? Ved du noget, vi andre ikke gør?

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Okay, det virker rimelig skråsikkert. Hvad baserer du det på? Ved du noget, vi andre ikke gør?
    Det har Kvist udtalt en million gange. FCK er hans klub, han skifter ikke og det bliver hans sidste klub.

  5. De følgende 4 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •