Side 51 af 141 FørsteFørste ... 414849505152535461101 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 2108

Emner: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Ved at Aafk er på jagt efter en kant spiller mon pape kan være med i handlen ? Han havde jo succes ca 2 fra Ålesund tidligere

  2. #752
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af august Se meddelelser
    KØB!! ;-)
    Nu må i sgu lige drenge;) Alt den video viser er hvor overdrevet elendigt forsvaret + målmændene er i Tipseligaen.

    Der er 2 gode indersider, og resten er forsvarsfejl og målmænd uden evner. Driblestærk + hovedstøds overlegen kan jeg i hvert fald ikke genkende.

    Anyways, 15 Mio + mos og pape. Og lad os så få købt den nice argentiner! ffs, kan kun gå for langsomt..
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #753
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Øhhh... videoen er med vores egen Pape Paté Diouf - så kommentaren "køb" var ment som en joke.
    Desuden tror jeg videoen skulle illustrere, hvor upålidelig Youtube er som bevis for en spillers niveau.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #754
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Hehe, er helt klar over hvem videoen var med;) Det der undrede mig var, så mange af jer der syntes han var god i den video. Det er så absolut den Pape jeg kender fra Fck, lige minus hans plads på banen, så godt som. Hvis i virkelig mener at han på den video virker som noget, man skulle smide mere end 5 Mio efter, ja så kan jeg sgu godt forstå at i syntes det er et utaknemlig medie, det dersens Youtube.. Shats all folks;)
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #755
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    97

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Sidder og krydser alt hvad der kan krydses, og håber vi lander en Argentiner så hurtigt som muligt.
    Smil du er på


  9. #756
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,185

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af shubertz Se meddelelser
    Sidder og krydser alt hvad der kan krydses, og håber vi lander en Argentiner så hurtigt som muligt.
    Desværre tyder det ifølge Twitter på, at den er ved at dø. Mussis vil hellere til en større liga. Øv

    Og forøvrigt er der nu udelukkende tale om et evt sommerskifte.

    Man må håbe, at der er en fornuftig plan B.

  10. #757
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Nu vi er ved youtube klip så se med her!!

    Ud fra de videoer jeg kan finde ser ham her nemlig MEGET bedre ud end Abderrazaq.

    Klasse spiller fra den norske tippeliga, scorer masser af mål (med begge ben), han er hurtig, driblestærk og overlegen i hovestødsdueller



    Nååh nej ham har vi allerede. Skræmmende at han ser bedre ud, men det siger vidst også lidt om hvad man kan vurdere ud fra Youtube.

    Hvis Abderrazaq bliver købt så giver jeg ham helt sikkert en chance, men umiddelbart er jeg ved at sprænge i luften af skepticisme
    Hvis man viser succesklip får man ikke en spillers aktive spil, det er logisk. Men man kan få en idé om hvilke områder personen søger ind i, hvilke metoder personen anvender for sin succes, f.eks. er han hurtig med bolden? sparker han som en hest? søger han mod bagerste eller løber han dem i møde vi forreste stolpe? osv.
    Jeg er HELT med på at youtube videoer er misvisende (tak for den åbenlyse påmindelse....).

    Tilbage til min pointe med linket med videoen så mener jeg ikke at youtubevideoen fra Tippeligaen viser meget fra Hamdallah, men snarere dårlige keepere (i hvert fald 4 drop), derfor tilføjede jeg en video hvor han viste sig lidt bedre frem.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #758
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Desværre tyder det ifølge Twitter på, at den er ved at dø. Mussis vil hellere til en større liga. Øv

    Og forøvrigt er der nu udelukkende tale om et evt sommerskifte.

    Man må håbe, at der er en fornuftig plan B.
    Ro på. Det er ikke ovre før den fede dame har sunget :-)

    Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har en eller anden fornemmelse af, at der er gang i mange forskellige ting. Fx hvis Bola ryger, så er der også brug for en ekstra højre midt.

    Men jeg er som mange andre, også ved at være godt utålmodig. Så lang tid er der heller ikke til ligaen starter igen og holdet skulle gerne være spillet nogenlunde sammen.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #759
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Ifølge FCK update uofficiel:

    "Sidste nyt fra Argentina omkring Franco Mussis er at der i øjeblikket forhandles intenst og FCK nu er eneste klub der forhandles med.
    Tyder på snarlig afklaring."

    Hvordan det så samtidig kan ske, det er mig en gåde.
    Virker til det kan blive både fugl og fisk!

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #760
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    190

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Ståle det ene sted og CV det andet? Aner det ærligt talt heller ikke.

    Men alt er hermed krydset herfra for at vi får Mussis!
    Denis Fucking Vavro

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #761
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    Ifølge FCK update uofficiel:

    "Sidste nyt fra Argentina omkring Franco Mussis er at der i øjeblikket forhandles intenst og FCK nu er eneste klub der forhandles med.
    Tyder på snarlig afklaring."

    Hvordan det så samtidig kan ske, det er mig en gåde.
    Virker til det kan blive både fugl og fisk!
    Som tidligere nævnt af Zan og jeg, er det en helt ny form for transferstrategi. Vi sender simpelthen sportschefen afsted til en liga hvor der før har været utallige dårlige handler, og kigger på en tilsynladende overvurderet spiller til det dobbelte af hans markedsværdi. Se dette er noget medierne sluger råt, og det tager alt opmærksomheden. I mens tager cheftræneren under radaren til den virkelig handel i ro og mag, og forhandler en konge kontrakt sammen.

    En strategi der tilsynladende er ved at blive kopieret lidt længere vestpå: http://www.bold.dk/nyt/Esbjerg-lurer-paa-angrebs-kup

    De er sgu hurtigt opfattende de esbjergensere.. damn.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #762
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Nummer 7 er i hvert fald ledig:
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #763
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    69

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    Ifølge FCK update uofficiel:

    "Sidste nyt fra Argentina omkring Franco Mussis er at der i øjeblikket forhandles intenst og FCK nu er eneste klub der forhandles med.
    Tyder på snarlig afklaring."

    Hvordan det så samtidig kan ske, det er mig en gåde.
    Virker til det kan blive både fugl og fisk!
    Synes det har været nævnt et par gange at det er en Norsk agent der forhandler på vegne af FCK.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #764
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    Citat Oprindeligt indsendt af MathiasD Se meddelelser
    Synes det har været nævnt et par gange at det er en Norsk agent der forhandler på vegne af FCK.
    Ja, måske var den mystiske Mussis-fuldmagt god nok.

    Jeg tror personligt, Ståle sidder og drikker campari ved Garda-søen, mens CV leger decoy, og det egentlige transfer-arbejde er blevet udliciteret.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. #765
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Til- og afgange: Vinter 2013/2014

    CV er i så fald virkelig god til det. Ser ud til at der kun lige skal en godkendelse til fra investorerne bag Aalesund til, for at den handel er en done deal http://www.smp.no/100Sport/fotball/e...icle412973.snd

    Edit: 'Han' blev forvekslet med at være en norsk agent, derfor er det rettet til CV, så INGEN kan være i tvivl :P
    Sidst redigeret af Hejbøll : 16.01.14 kl. 00:44

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ny udebanetrøje 2013/2014
    By scaleo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 31.08.13, 12:57
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •