Side 45 af 193 FørsteFørste ... 35424344454647485595145 ... SidsteSidste
Viser resultater 661 til 675 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #661
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Jeg må indrømme, jeg forstår ikke hvordan Vindahl er endt så højt oppe på ønskelisten hos så mange. Han har alt for lavt et bundniveau, han giver nogle forfærdelige returer og vi skal ikke længere tilbage end Brøndby-kampen hvor han var rystende usikker (se bare det første highlight på Superliga.dk). Både Grabara og Oliver Christensen ville stå højere på min wishlist ud fra Superliga-målmænd.
    Jeg må tilslutte mig, at jeg ikke er helt så vild med Vindahl som keeper, som med OC eller Grabara, som forøvrigt er min favorit.

    Vindahl virket som en "urolig" sidste skanse, der ofte spiller med unødig høj risiko, hvilket betyder at han nogle gange kommer til at se lidt uheldig ud.
    OC synes jeg virker mere som en keeper ala Kalle vi har i forvejen, bare i en yngre udgave.
    Grabara ser jeg som det største talent af de tre keepere, da han mestre det meste og samtidig har plads til at udvikle sig endnu mere. Og så er jeg bare vild med hans personlighed. Keepere skal sgu være lidt anderledes end resten af holdet 😅

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #662
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg har ikke set nok af de andre holds kampe til at have en stærk mening om deres spillere, men iflg. Superliga.dks spillerstatistik skiller Vindahl sig ud på flere parametre. Af de målmænd, der har stået i mange kampe, har han flest afslutninger imod sig per kamp, og hans redningsprocent er blandt de bedste. Grabara er mere på Kalle-niveau overall. Og Grytebust er et niveau under Kalle.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #663
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Det er jo åbenlyst en and, når Diks om 15 minutter er i AGF og spiller mod AaB
    Så deeet...
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...paa-agf-profil
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #664
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Fair nok det kunne være dagen før, han havde været til scanning. Men han var jo næppe til scanning på samme dag, som der var kamp.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #665
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg har det lidt svært med alle de AGF-spillere som andre mener vi bør kigge på eller som angiveligt er rygtet hertil. Jeg synes nu vi har hentet rigeligt fra AGF og håber vi går efter spillere fra en højere hylde. Det stemmer i hvert fald ikke overens med, at vi skal investere mere i startelleveren og i højere grad have talenter til bredden.

    Vi kan jo ende med en startellever der ser sådan ud:
    Grabara
    Diks, Zanka, Nelsson, Boilesen
    Stage, Zeca, Lerager
    Thorsteinsson, Wind, Fischer

    Og med PC som sportsdirektør og Selles som assistent kan vi vel lige så godt fyre Thorup og hente David Nielsen.


  10. #666
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    42

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Skal vi ikke snart stoppe denne "vi skal kun hente på en højere hylde" formulering! Selvfølgelig skal vi primært se på hvilke spillere, der er klar til det næste step, og så krydre det med et par enkelte stjernekøb og talenter. Hvad har det gavnet os at gå shop amok (til stjernekøbspriser og lønninger ) de seneste år...?

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #667
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg har det lidt svært med alle de AGF-spillere som andre mener vi bør kigge på eller som angiveligt er rygtet hertil. Jeg synes nu vi har hentet rigeligt fra AGF og håber vi går efter spillere fra en højere hylde. Det stemmer i hvert fald ikke overens med, at vi skal investere mere i startelleveren og i højere grad have talenter til bredden.

    Vi kan jo ende med en startellever der ser sådan ud:
    Grabara
    Diks, Zanka, Nelsson, Boilesen
    Stage, Zeca, Lerager
    Thorsteinsson, Wind, Fischer

    Og med PC som sportsdirektør og Selles som assistent kan vi vel lige så godt fyre Thorup og hente David Nielsen.
    Normalt vil jeg give dig ret. jeg syntes dog personligt at spillere som Thorsteinsson og Grabara kunne være interessante for os. Men kender man AGF så vil de jo presse prisen ekstremt op pga. det er FCK. Så medmindre man kan få dem til en god pris, så har jeg hellere ikke noget imod
    at kigge andre steder. Nu er fodboldverden jo stor og der er rigtige mange gode spillere rundt omkring. Man skal bare vide, hvor man skal lede efter den rette kvalitet. Det må vi jo håbe PC er manden for. Jo derfor vi har hyret ham..

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #668
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Normalt vil jeg give dig ret. jeg syntes dog personligt at spillere som Thorsteinsson og Grabara kunne være interessante for os. Men kender man AGF så vil de jo presse prisen ekstremt op pga. det er FCK. Så medmindre man kan få dem til en god pris, så har jeg hellere ikke noget imod
    at kigge andre steder. Nu er fodboldverden jo stor og der er rigtige mange gode spillere rundt omkring. Man skal bare vide, hvor man skal lede efter den rette kvalitet. Det må vi jo håbe PC er manden for. Jo derfor vi har hyret ham..
    Det er så kun Thorsteinsson, der er ejet af AGF. Diks er ejet af Fiorentina og Grabara af Liverpool.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #669
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg bliver svært tilfreds, hvis det lykkes os at hente Diks. Modsat mange andre, synes jeg netop at HB er en position, vi er nødt til at forstærke os på.. Bevares, Ankersen falder ikke igennem derude, men der kommer bare for få mål og assists derudefra og det ser alt for spinkelt ud defensivt.. Diks’ fysiske niveua er i øvrigt skræddersyet til et system som Jess’, hvor backen i højere grad skal passe sig selv, end i eksempelvis en stringent 4-4-2, hvor der er god hjælp fra kantspilleren foran.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #670
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Diks’ fysiske niveua er i øvrigt skræddersyet til et system som Jess’, hvor backen i højere grad skal passe sig selv,...
    Det må du uddybe. Iflg. Superliga.dk vinder Ankersen på de fleste fysiske parametre. Jo, Diks var lidt hurtigere denne sæson, men Ankersen løber markant flere meter, spiller væsentlig flere minutter per kamp, har flere sprints og hurtige løb per kamp. Og det i en sæson, hvor han har været ude i lang tid med en skade og corona. Det kan godt være, at Ankersen ikke har imponeret denne sæson men han er altså langt fra en færdig mand.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #671
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Køber vi Diks vil det ærgre mig. Dels konkret og dels fordi vi endnu en gang skifter transferstrategi.
    Konkret er det bare ærgerligt, at PC's udsyn rækker til at hente spillere fra sin tidligere klub, på et marked, hvor der er 2000 højre backs.
    Diks har fået opmærksomhed i de sidste 5-6 kampe, på baggrund af scoringer. Ikke defensivt spil og ikke indlæg. En 26 årig spiller med ganske kort succes og så kun på den offensive del. Jeg kalder allerede nu en tvivlsom stigning.
    Mht. transferstrategi, så var planen, at vi skulle hente spillere på internationalt niveau,.som vores unge spillere kunne udvikle sig under og senere blive solgt dyrt. Den kategori er Diks i hvert fald ikke
    Skal vi have et godt hold, skal det bæres af proven record spillere, alt andet er nonsens. Henter vi medioca spillere får vi et medioca hold.
    Diks har i øvrigt væsentlig ringere record og kortere historik end bartolec havde da vi hentede ham.
    Goldbæks Højrefod

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #672
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Diks er 24 år. Jeg er heller ikke ubetinget fan af handlen, men kan nu godt se han kan noget. Har han iøvrigt ikke været lidt skadet og derfor ikke spillet alle kampe?

  23. #673
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Køber vi Diks vil det ærgre mig. Dels konkret og dels fordi vi endnu en gang skifter transferstrategi.
    ...
    En 26 årig spiller med ganske kort succes og så kun på den offensive del.
    Jeg er også skeptisk (dog primært pga. skadeshistorikken), men jeg har umiddelbart svært ved at se, hvordan en spiller som Kevin Diks skulle markere et brud på transferstrategien. Retfærdigvis er manden også kun 24.

  24. #674
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg er også skeptisk (dog primært pga. skadeshistorikken), men jeg har umiddelbart svært ved at se, hvordan en spiller som Kevin Diks skulle markere et brud på transferstrategien. Retfærdigvis er manden også kun 24.
    Talenter udvikler vi selv og så køber vi proven record spillere på internationalt niveau, som vores talenter kan læne sig op ad. Diks er ingen af delene.

    Jeg kan huske i sommeren 2019, hvor vi hentede, Grytebust, Stage, Nelsson, Bartolec og et halvt år senere, hvor vi hentede Kaufmann, at en stor del af sidelinien jublede og gentog 'penis-transfer, penis-transfer, penis-transfer ...' og jeg fornemmer det samme nu. Ingen forholder sig til spillerens kompetencer, hvilket niveau han har bevist sig på, og hvorfor han vil være bedre end Ankersen. Jeg har ikke set én analyse, kun jubel over at vi måske henter ham fra AGF og foran næsen på Brøndby.

    Er det hvad PC har med i posen til FCK, så kan han roligt lægge nøglerne i receptionen mandag morgen. Hvordan skal vi blive en CL-klub, hvis han bare eksekverer på sin plan fra AGF. Han er kommet til en større klub, på et højere niveau med større ambitioner, der skal større spillere til.
    Goldbæks Højrefod

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #675
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Køber vi Diks vil det ærgre mig. Dels konkret og dels fordi vi endnu en gang skifter transferstrategi.
    Konkret er det bare ærgerligt, at PC's udsyn rækker til at hente spillere fra sin tidligere klub, på et marked, hvor der er 2000 højre backs.
    Diks har fået opmærksomhed i de sidste 5-6 kampe, på baggrund af scoringer. Ikke defensivt spil og ikke indlæg. En 26 årig spiller med ganske kort succes og så kun på den offensive del. Jeg kalder allerede nu en tvivlsom stigning.
    Mht. transferstrategi, så var planen, at vi skulle hente spillere på internationalt niveau,.som vores unge spillere kunne udvikle sig under og senere blive solgt dyrt. Den kategori er Diks i hvert fald ikke
    Skal vi have et godt hold, skal det bæres af proven record spillere, alt andet er nonsens. Henter vi medioca spillere får vi et medioca hold.
    Diks har i øvrigt væsentlig ringere record og kortere historik end bartolec havde da vi hentede ham.
    Situationen på højre back er kørt fast. Ankersen ved, at han alle dage er første valg, så ingen presser ham til at levere sit bedste. Bartolec er jo på papiret en masse kvaliteter, men har bare ikke mentaliteten til at begå sig i FCK. Derfor skal han videre. Diks slår mig som typen, der afgjort har noget dynamik, sult og aggressivitet, som bliver godt for konkurrencesituationen på højre back. Enten tager Diks sit spil til næste niveau eller også gør Ankersen. Jeg ser i hvert fald hellere Diks end at rykke en u19 spiller op som det klare 2. valg for Ankersen.

    Du har ret i, at Diks ikke er en spiller, der på baggrund af CV'et løfter kvaliteten i truppen til det næste niveau. Men Diks for Bartolec er bestemt et step op, det er der ingen tvivl om. Og så tror jeg også, at vi skal huske på, at vi nok ser ind i en sommer hvor vi som minimum skal købe en ny målmænd, 2 centerbacks (den ene Zanka), en kantspiller og en angriber (hvis JW ryger). Hvis disse spillere skal være i kaliber ala Cornelius og ham den franske stopper, der har været rygter om, så er der nok heller ikke budget til at signe en højre back, der ligger i toppen af lønhierakiet.

  27. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •