Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
89. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid og kvalificerer sig til ECL-gruppespil

    64 71.91%
  • Uafgjort - FCK kvalificerer sig til ECL-gruppespil

    11 12.36%
  • FCK taber med 1 mål, men kvalificerer sig til ECL-gruppespil efs. + evt. straffespark

    1 1.12%
  • FCK taber med 1 mål, og ryger ud efs. + evt. straffespark

    5 5.62%
  • FCK taber med 2+ mål og ryger ud efter ordinær tid

    8 8.99%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 59

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Torsdagens kamp i Parken er sidste skridt i ECL-kvalifikationen i kamp om at komme i Europa Conference League gruppespillet. Med minimum uafgjort er FCK videre til sit 14. gruppespil i historien (dansk rekord, skandinavisk 2. plads efter Rosenborgs 18 gruppespil indtil videre), efter en 2-1 sejr på udebane i første kamp i sidste uge. Et nederlag på et enkelt mål vil sende opgøret ud i forlænget spilletid, mens et nederlag på 2+ mål sender Løverne ud af Europa for anden sæson i træk.

    FCK kommer med en frisk sejr og et clean sheet til kampen, efter at have besejret SønderjyskE i weekenden, mens Sivasspor mandag tabte sin 4. kamp i træk i ordinær spilletid, efter at have bl.a. brændt et straffespark i løbet af kampen.

    Ingen af holdene har spillere i karantæne. Evt. gule kort slettes inden gruppespil, dog overføres karantæne fra et rødt kort i kampen til gruppespillet. FCK må dog undvære den nye islænding Baldursson, som ikke er spilleberettiget til play-off kampen. Ligesom evt. nye signings ikke må anvendes i kampen.

    Udover at være den afgørende play-off kamp, er det også Mohamed Daramys sidste hjemmekamp som FCK-spiller i denne omgang, inden hans skifte til Ajax effektueres. Om han er med i søndagens udekamp mod Vejle er endnu uafklaret, men må anses som usandsynligt.

    Kampens dommer er belgiske Lawrence Visser (og ja, v'et udtales som "f"..), der dømmer europæiske kvalifikationskampe for 5. sæson i træk. Han har aldrig dømt hverken et dansk eller tyrkisk hold tidligere.

    Kampen vises på TV2 Sport X med optakt fra kl. 18:30.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med minimum uafgjort er FCK videre til sit 14. gruppespil i historien ...
    Syttende. Jeg finder det horribelt at overse vores tre Europæiske Gruppespil i træk i Royal League ;-)

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Syttende. Jeg finder det horribelt at overse vores tre Europæiske Gruppespil i træk i Royal League ;-)
    Har vi ikke også engang været i et gruppespil i den rigtige TOTO-Cup i stedet for Mickey Mouse-udgaven her?
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Har vi ikke også engang været i et gruppespil i den rigtige TOTO-Cup i stedet for Mickey Mouse-udgaven her?
    Der var, så hudt jeg hvisker, ikke gruppespil i Toto-cuppen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Der var, så hudt jeg hvisker, ikke gruppespil i Toto-cuppen.
    Nu risikerer vi en seriøs afsporing på grund af mit lille quip, men netop i denne anledning er lidt nostalgi vel på sin plads ;-)

    Vi har været i Toto Cup fire gange, under ret forskellige omstændigheder.

    I 1992 var det stadig en privat invitationsturnering til ære for tipstjenesterne i en række europæiske lande. Vi vandt gruppen.



    I 1993 var det indlysende en ulejlighed at deltage, da de nybagte mestre allerede havde sagt ja til at spille nogle andre træningskampe. Det blev for alvor bizart, da man under ledelse af bl.a. Torben Storm spillede hjemmekampen mod Lausanne ude på Espelunden – vores første, men desværre ikke sidste hjemmekamp spillet på Vestegnen. Holdet bestod af diverse marginalspillere og nogle andre, der var lånt i Avarta, Næstved etc. Resultatet blev, at vi endte sidst i puljen og blev bedt om ikke at vise os i turneringen igen.



    Men puljesystem havde der nu altid været, så hvis man har lyst til det, kan man jo også efter behag kalde det dér for europæisk gruppespil.
    Puljesystemet var der stadig, da vi igen var med i 1996, men resten af forudsætningerne havde forandret sig. Det var jo ret tosset at kalde de andre kampe for officielle, når man så valgte at stille op med Riffi Hadaoui og Henrik Imre.

    Nu i 1996 var det reelle turneringskampe i UEFA-regi og gav adgang til UEFA Cuppen til hold, der ikke var kommet i europæiske kampe ad anden vej. Det krævede dog, at man nåede langt nok, hvilket vi ikke gjorde – vi missede en semifinale på dårligere målforskel:


    Det var stadig med spøjse hjemmebaner; vi mødte Örebro i puljens topkamp på Vanløse Idrætspark.
    Hjemmekampen mod Austria Wien blev dog spillet i Parken, men for mindre end 3.000 tilskuere – bare til dem, der allerede nu måtte have bestemt sig for at være skuffede, fordi vi ikke er nok der bakker op om kampen for koefficientpoints i morgen ;-) Det har set værre ud før.

    Og så var vi med en sidste gang i 1999, hvor det var ren knockout. Her mødte vi Polonia Warszawa i Gentofte i første runde og fik tæv 0-3. Men vi købte straks deres gode litauiske spiller, Donatas. Han stod som mester to år senere, så noget kom der da ud af det.


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser

    I 1993 var det indlysende en ulejlighed at deltage, da de nybagte mestre allerede havde sagt ja til at spille nogle andre træningskampe. Det blev for alvor bizart, da man under ledelse af bl.a. Torben Storm spillede hjemmekampen mod Lausanne ude på Espelunden – vores første, men desværre ikke sidste hjemmekamp spillet på Vestegnen. Holdet bestod af diverse marginalspillere og nogle andre, der var lånt i Avarta, Næstved etc. Resultatet blev, at vi endte sidst i puljen og blev bedt om ikke at vise os i turneringen igen.
    Åhhh jeg kan huske espenlunden, 11 år gammel og jeg glædet mig til at se mine helte. Hold nu op jeg var skuffet og sur på min far! Han havde ikke forberedt mig på at vi stillede med noget der ikke en gang var et fodbold hold..
    Jeg håber vi præster bedre imorgen end den gang. :) Jeg bliver skuffet hvis vi ikke når et gruppespil i år.
    Jeg sad og var ikke særlig imponeret over banen i første kamp, jeg håber en bedre bane vil betyde mere for vores spil end deres. For jeg syntes vi et bedre hold, men bolden er rund og alt det der.
    Jeg håber daramy siger farvel med et fest fyrværkeri og ikke holder igen af frygt for at blive skadet og derved miste sit skifte.
    Jeg håber Wind falder bedre ind i vores spil og at vi ikke overlader noget til tilfældighederne. Men sætter os på spillet, holder den gode form og slukker deres håb med 2 i første halvleg så vi undgår en hektisk afslutning

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Nu risikerer vi en seriøs afsporing på grund af mit lille quip, men netop i denne anledning er lidt nostalgi vel på sin plads ;-)

    Vi har været i Toto Cup fire gange, under ret forskellige omstændigheder.

    I 1992 var det stadig en privat invitationsturnering til ære for tipstjenesterne i en række europæiske lande. Vi vandt gruppen.



    I 1993 var det indlysende en ulejlighed at deltage, da de nybagte mestre allerede havde sagt ja til at spille nogle andre træningskampe. Det blev for alvor bizart, da man under ledelse af bl.a. Torben Storm spillede hjemmekampen mod Lausanne ude på Espelunden – vores første, men desværre ikke sidste hjemmekamp spillet på Vestegnen. Holdet bestod af diverse marginalspillere og nogle andre, der var lånt i Avarta, Næstved etc. Resultatet blev, at vi endte sidst i puljen og blev bedt om ikke at vise os i turneringen igen.



    Men puljesystem havde der nu altid været, så hvis man har lyst til det, kan man jo også efter behag kalde det dér for europæisk gruppespil.
    Puljesystemet var der stadig, da vi igen var med i 1996, men resten af forudsætningerne havde forandret sig. Det var jo ret tosset at kalde de andre kampe for officielle, når man så valgte at stille op med Riffi Hadaoui og Henrik Imre.

    Nu i 1996 var det reelle turneringskampe i UEFA-regi og gav adgang til UEFA Cuppen til hold, der ikke var kommet i europæiske kampe ad anden vej. Det krævede dog, at man nåede langt nok, hvilket vi ikke gjorde – vi missede en semifinale på dårligere målforskel:


    Det var stadig med spøjse hjemmebaner; vi mødte Örebro i puljens topkamp på Vanløse Idrætspark.
    Hjemmekampen mod Austria Wien blev dog spillet i Parken, men for mindre end 3.000 tilskuere – bare til dem, der allerede nu måtte have bestemt sig for at være skuffede, fordi vi ikke er nok der bakker op om kampen for koefficientpoints i morgen ;-) Det har set værre ud før.

    Og så var vi med en sidste gang i 1999, hvor det var ren knockout. Her mødte vi Polonia Warszawa i Gentofte i første runde og fik tæv 0-3. Men vi købte straks deres gode litauiske spiller, Donatas. Han stod som mester to år senere, så noget kom der da ud af det.

    HAHAAAA det var satme et klasse trip-back-memory-indlæg du smed der, Smølle!!
    Øv jeg ikke er nået at blive fuld endnu!!
    Cheers!
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    115

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    0-3 i Gentofte - var det ikke der der var en del polemik omkring Thomas Lindrup?
    Sidst redigeret af Skakkbratt : 26.08.21 kl. 08:41 Årsag: fortrød at jeg hihghjackede tråden
    Vh


    Bryggeren, (tildligere kendt som "Skakkbratt" - efter Harald Martin og ikke spillet!)

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2021
    Indlæg
    27

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Start 11'ern er ude. Lidt bekymrende at Luther Singh som spiller både venstre og højre kant ikke kan slå Stage af højrekanten.
    1 Kamil Grabara
    2 Kevin Diks
    5 David Khocholava
    6 Jens Stage
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    16 Pep Biel
    20 Nicolai Boilesen
    23 Jonas Wind
    33 Rasmus Falk
    34 Victor Kristiansen

    Reserver
    3 Pierre Bengtsson
    7 Luther Singh
    9 Kamil Wilczek
    12 Lukas Lerager
    13 Sten Grytebust
    21 Kalle Johnsson
    22 Peter Ankersen
    24 William Bøving
    26 Marios Oikonomou
    27 Valdemar Lund
    28 Rasmus Højlund

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sunglasses Se meddelelser
    Start 11'ern er ude. Lidt bekymrende at Luther Singh som spiller både venstre og højre kant ikke kan slå Stage af højrekanten.
    Ah. Rolig nu. Mon ikke det handler om relationer eller manglende relationer i noget nær sæsonens vigtigste kamp.


  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sunglasses Se meddelelser
    Start 11'ern er ude. Lidt bekymrende at Luther Singh som spiller både venstre og højre kant ikke kan slå Stage af højrekanten.
    1 Kamil Grabara
    2 Kevin Diks
    5 David Khocholava
    6 Jens Stage
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    16 Pep Biel
    20 Nicolai Boilesen
    23 Jonas Wind
    33 Rasmus Falk
    34 Victor Kristiansen

    Reserver
    3 Pierre Bengtsson
    7 Luther Singh
    9 Kamil Wilczek
    12 Lukas Lerager
    13 Sten Grytebust
    21 Kalle Johnsson
    22 Peter Ankersen
    24 William Bøving
    26 Marios Oikonomou
    27 Valdemar Lund
    28 Rasmus Højlund
    Eller så er det fordi man gerne vil have en mere kontrollerende midtbane?!

    Vi skal jo ikke ud og jagte et resultat.
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Singh får den sidste halve time når vi er foran 2-0!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sunglasses Se meddelelser
    Start 11'ern er ude. Lidt bekymrende at Luther Singh som spiller både venstre og højre kant ikke kan slå Stage af højrekanten.
    1 Kamil Grabara
    2 Kevin Diks
    5 David Khocholava
    6 Jens Stage
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    16 Pep Biel
    20 Nicolai Boilesen
    23 Jonas Wind
    33 Rasmus Falk
    34 Victor Kristiansen

    Reserver
    3 Pierre Bengtsson
    7 Luther Singh
    9 Kamil Wilczek
    12 Lukas Lerager
    13 Sten Grytebust
    21 Kalle Johnsson
    22 Peter Ankersen
    24 William Bøving
    26 Marios Oikonomou
    27 Valdemar Lund
    28 Rasmus Højlund
    Det er 100% ventet, at vi vil stille op sådan der. Selvfølgelig spiller Stage. Singh er helt ny, og vi behøver ikke gå attack attack attack fra første fløjt. Is på :)

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Singh får den sidste halve time når vi er foran 2-0!
    Eller bagud med samme cifre ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  21. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ah. Rolig nu. Mon ikke det handler om relationer eller manglende relationer i noget nær sæsonens vigtigste kamp.
    Eller det faktum at Stage faktisk har spillet ret fornuftigt indtil videre i sæsonen?


Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 20.08.21, 12:06
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  3. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  4. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  5. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •