Side 161 af 193 FørsteFørste ... 61111151158159160161162163164171 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,401 til 2,415 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2401
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, de sagde bare to spillere, så hvis Zanka er den ene, betyder det kun én kantforstærkning. Så måske skal Baldursson-lejen ses i et lys, hvor Stage er kant..? Hvis de altså har ret. Jeg håber, vi stadig kan se frem til tre forstærkninger.
    er Zanka ikke på vej ned til Fischer og Priske?

  2. #2402
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg håber, vi stadig kan se frem til tre forstærkninger.
    Jeg er enig. Men med udviklingen på de sidste spillere som vi er rygtet at have budt på (Rumæner solgt til Gala, Nigerianer dumpet lægetjek), så er det lige før man bare er glad, hvis der kommer en god spiller til.... :(

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  4. #2403
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021


  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #2404
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig. Men med udviklingen på de sidste spillere som vi er rygtet at have budt på (Rumæner solgt til Gala, Nigerianer dumpet lægetjek), så er det lige før man bare er glad, hvis der kommer en god spiller til.... :(
    Jeg er bare glad for at vi ikke får en spiller ind, der potentielt skal bruge masser af tid på skadeslisten. Det har netop været udfordringen hos os gennem flere år.
    Det virker som om at Ben Rosen langt om længe har fået styr på tropperne.
    I forhold til en spiller ind, der kunne ham hollænderen være særdeles interessant, hvis man forholder sig til hans stats i hvert fald.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #2405
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Fint nok. Vi har brug for forstærkning - ikke en forstrækning!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  9. #2406
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    I forhold til en spiller ind, der kunne ham hollænderen være særdeles interessant, hvis man forholder sig til hans stats i hvert fald.
    Iflg Transfervinduet er vi i konkurrence om hollænderen med Rennes, Brest, Werder Bremen og Anderlecht som angiveligt har lagt et bud på 4m €. Hvis deres informationer er rigtige, virker det ret svært af få fat i ham.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #2407
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    1

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Denne artikel blev tidligere bragt i på tipsbladet om den offensive Wing Gyrano Kerk fra FC Utrecht:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...llandsk-profil

    Han er 25 år og scorede i sidste sæson 8 mål og lavede 6 assists, og har mest spillet på venstre wing. Jeg syntes man på youtube kan se en spiller som er hurtig, fysisk stærk og har et godt rigtig godt skud fra kanten af feltet. Men jeg syntes han mangler evnen til at drible og sætte en mand af. og at gå til baglinien og slå et knivskarpt indlæg.

    Jeg er, ud fra nedenstående videosammenklip fra 20/21, usikker på at han vil passe ind som wing i FCK - men det er måske det bedste vi kan få, hvis vi skal have rutine frem for talent.

    https://www.youtube.com/watch?v=6-NizMozhfI

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #2408
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men det er jo præcis min bekymring angående Zanka, du sætter fingeren på. Vil Zanka kunne leve med at sidde på bænken, hvis han ikke er bedste mand, og hvordan vil det påvirke hans motivation, som alle - også han selv - ved er et problem?

    Det undrer mig, at sporene fra sidste sæson ikke skræmmer folk mere. Zanka spillede ringe og var ikke en ledertype, der gik forrest og løftede holdet, som man kunne håbe. Det var først i de sidste par kampe, at han spillede sig op - måske fordi det gik op for ham, at EM-udtagelsen ikke var givet.

    Jeg forstår godt den romantiske tanke om at få de gamle koryfæer tilbage, men vel ikke for enhver pris? Delaney vil jeg være ret tryg ved, fordi han er typen, der altid giver alt for holdet, men Zanka er den modsatte type. Det var ikke nogen ubetinget god idé med Kvist - primært pga. den vanvittige kontraktlængde. Hvis Zanka kommer, håber jeg i hvert fald, at det bliver på en kort kontrakt med mulighed for forlængelse, så vi ikke risikerer at hænge på en ny, dyr Bjelland-dødvægt.
    I den forbindelse er det også værd at nævne at det ikke just virker som om Zanka brænder for at få lov at komme hjem.
    Den står selvfølgelig for egen regning, men jeg har altid syntes det var en lidt flad fornemmelse når fodboldspillere "kom hjem" til deres klub, og efterfølgende kom til at tale over sig i interviews hvor de afslørede at de egentlig hellere ville have været til en anden klub??!
    Den svider sgu der hvor det gør ekstra nas.

    Mener at Zanka havde sådan en udtalelse her sidst vi lejede ham og den gode gamle Christian Poulsen fik vist også afsløret at han var tæt på at skrive med bif, da han returnerede, pga hans venskab med Kahlenberg. Av for en grim en at sende til os fans!

    Hvis Zanka virkelig ville det her, så burde han komme ud med et statement der sparkede røv, når han landede. Og så selvfølgelig spille røven ud af bukserne som en klubmand, fremfor en arrogant "jeg-er-større-end-holdet"-udlandsprof.

    Jeg tvivler på at han kan det og siger nej tak!
    Men vil bakke ham op 100 % hvis han lander....og leverer..... naturligvis!!
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #2409
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ud fra Thorups udtalelser her til aften virker det til at vi min. henter 3 nye:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ckhaeftet-frem
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  16. #2410
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Ud fra Thorups udtalelser her til aften virker det til at vi min. henter 3 nye:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ckhaeftet-frem
    Mindre end tre kan vel heller ikke gøre det? Jeg tænker fire. CB, to kanter og en ny angriber.

  17. #2411
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    122

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Mindre end tre kan vel heller ikke gøre det? Jeg tænker fire. CB, to kanter og en ny angriber.
    Hvad er det for en ny angriber vi har brug for lige nu? Lige nu tæller jeg at vi har tre angribere til én plads, Wind, Wilczek og Højlund, der sker ikke noget i angrebet med mindre mindst en forsvinder.


  18. #2412
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jess Thorup minder mere og mere om en FCK træner i sine udtalelser. Det er fedt. Mere af det.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #2413
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvorfor er det de fleste gerne vil have 2 wings? Tænker da Luther er tiltænkt den ene af dem.

    Så dog gerne Grytebust, Oviedo & Wilzcek forlader klubben, sidstnævnte da vi ligeså godt kan bruge Højlund som back-up/aflastning for Wind.

    Tilgengæld ser jeg meget gerne vi henter én klasse højre wing og muligvis en CB, omend jeg føler Marios fortjener en chance forstår jeg også godt argumentet med at det kan være for risikabelt.

  21. #2414
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Den Lille fckfan Se meddelelser
    Hvad er det for en ny angriber vi har brug for lige nu? Lige nu tæller jeg at vi har tre angribere til én plads, Wind, Wilczek og Højlund, der sker ikke noget i angrebet med mindre mindst en forsvinder.
    Vi har vel snarere to angribere (eller som minimum en offensiv midt, der kun sjældent kommer med tilbage). Wind og Biel kan dække begge pladser, selvom Wind er væsentligt mindre bevægelig, mens Højlund og Wilzcek umiddelbart begge kun kan være forreste angriber og Wilzcek er over-the-hill. En ekstra angriber ville dog have lang vej til startopstillingen, men der er intet i vejen med at være fremsynet (selvom en vintertransfer måske giver mere mening i den henseende).

    Citat Oprindeligt indsendt af Rungsted93 Se meddelelser
    Hvorfor er det de fleste gerne vil have 2 wings? Tænker da Luther er tiltænkt den ene af dem.

    Så dog gerne Grytebust, Oviedo & Wilzcek forlader klubben, sidstnævnte da vi ligeså godt kan bruge Højlund som back-up/aflastning for Wind.

    Tilgengæld ser jeg meget gerne vi henter én klasse højre wing og muligvis en CB, omend jeg føler Marios fortjener en chance forstår jeg også godt argumentet med at det kan være for risikabelt.
    Vi er stadig tyndt besat på kanterne trods tilgangen af Singh. Vi er enige om, at en klassespiller til højrekanten bestemt kan bruges, da Bøving ikke virker klar til at kæmpe med om en startplads og der bliver ikke skabt nok fra højre side med Stage (hvilket vel kun går an, så længe modsatte kant fungerer). Vi har dog solgt to spillere på venstrekanten, så det er vel kun logisk at der skal hentes to ind her – kun at bruge Singh resten af sæsonen virker som en risikabel løsning (jeg ved ikke om nogle af de yngre spillere kan vikariere her, men det virker fortsat vældig tyndt).

    Til gengæld er vi numerisk fint besat i det centrale forsvar med to spillere, der sidder tungt på startpladserne, en backup og et talent. Ekstra forstærkning skal man vel ikke nægte, men det er umiddelbart ikke her hvor vi numerisk er for tyndt besat.

  22. #2415
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Til gengæld er vi numerisk fint besat i det centrale forsvar med to spillere, der sidder tungt på startpladserne, en backup og et talent. Ekstra forstærkning skal man vel ikke nægte, men det er umiddelbart ikke her hvor vi numerisk er for tyndt besat.
    Arh, det er vi så på ingen måde.
    1. Marios har virkelig ikke vist et særligt højt niveau, der er langt op til kocho og boile
    2. Lund har ikke fået spilletid overhovedet, det er der helt sikkert et grund til. En CB'er skal have noget fysik og muskler, ellers bliver han puffet omkuld hele tiden.
    3. Boile bliver med garenti skade i løbet af sæsonen og misser 3-4 kampe
    4. Karentæner kommer der også.

    Vi er er MEGET skrøbelige centralt, og læg dertil at selv Thorup er ude og sige vi skal have en CB'er


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •