Side 43 af 193 FørsteFørste ... 33404142434445465393143 ... SidsteSidste
Viser resultater 631 til 645 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #631
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tænkte det samme, da jeg så artiklen. Hvis FCK ikke på en eller anden måde var inde i billedet (enten på rygteplan, ved henvendelse, etc) og det var BIF han forhandlede med, så ville han vel gå ud og totalt afvise FCK. Jeg kan dog se to muligheder:

    1) Vi er rent faktisk interesseret, og det er noget som han overvejer (vi kan nok betale højere løn end BIF)

    2) Vi bruges som brik til at forhandle en bedre kontrakt på plads hos BIF.

    Jeg tror, at scenarie 2 er mest realistisk. Selvfølgelig vil han helst til BIF, men det skader næppe på hans kontraktforhandlinger, at FCK er bragt på banen. Det vil også være et stort nederlag for BIF, hvis han skifter til os, især med de mange nye millioner på kontoen.
    Gud hvor jeg håber det er PC, der presser prisen op og så dumper ham, til kæmpe overpris, i CVs´ skød.
    Sidst redigeret af Jt80 : 28.05.21 kl. 09:32

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #632
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg kan kun være enig. Og må referere til et tidligere indlæg herinde:
    En god træner kan få en flok middelmådige (læs: møgbelortede) spillere til at vinde guld som et hold. Ligesom en middelmådig træner kan få en flok dygtige spillere til at fejle eklatant som individuelle spillere..
    Enig. Men vi skal huske at Niels Frederiksen ikke så særlig imponerende ud i sin første sæson (19/20), og vel nærmest først rigtig fik holdet til at fungerer i slutningen af 2020 kort før sin kontraktforlængelse. Vi ved ikke om Jess kan få holdet til at fungere, hvis ikke han får tiden til det.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #633
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,557

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Enig. Men vi skal huske at Niels Frederiksen ikke så særlig imponerende ud i sin første sæson (19/20), og vel nærmest først rigtig fik holdet til at fungerer i slutningen af 2020 kort før sin kontraktforlængelse. Vi ved ikke om Jess kan få holdet til at fungere, hvis ikke han får tiden til det.
    Præcis. NF var da også tæt på en fyreseddel så vidt jeg husker. Nu har han vundet guld og så er han en helt....

    Igen en pointe om at ting tager tid og ro at få opbygget et hold samt at man kan holde sin trup fri for skader til bærende spillere.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #634
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    233

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Allan Sousa er begyndt at følge FCK på Instagram
    Kilde: Mike D fra Twitter
    https://twitter.com/MikeUSDK/status/1398028093621780482

    Jeg researchede lige lidt på Allan Sousa
    her er hvad jeg kom frem til:

    Han er hurtig ret kynisk, venstre fodet kant spiller der dog kan skyde med begge, driblestærk.
    Hvis man kigger xG så ligger hans på omkring de 5 på trods af han har scoret 10 mål.
    samme gælder hans xA som også ligger på 5 men han har lavet 10,
    han har scoret 3 af sine mål på skud udefra feltet af.

    Et år tilbage af sin kontrakt med Vejle
    En temperamentsfyldt spiller der sikkert vil passe meget godt ind i den type spillere PC gerne vil hente og der har alderen med sig.

    Dog er der et alarm signal i at han faldt fuldstændig igennem i Belgien..

    -Victor AR

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #635
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,178

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Jeg synes, at det er langt værre, at de skal sidde København-tilhængere (som mig), der er ved at gå til over, at ledelsen i København åbenlyst elsker alt og alle, der er 1964 pct VSTGN
    Nu er det jo ikke sikkert, at FCK er det mindste indblandet i det her. Det vil i så fald hverken være første, eneste eller sidste gang, at FCK er brugt af spillere eller klubber til at presse sig til en højere løn/transferpris.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #636
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,178

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    Allan Sousa er begyndt at følge FCK på Instagram
    Kilde: Mike D fra Twitter
    https://twitter.com/MikeUSDK/status/1398028093621780482

    Jeg researchede lige lidt på Allan Sousa
    her er hvad jeg kom frem til:

    Han er hurtig ret kynisk, venstre fodet kant spiller der dog kan skyde med begge, driblestærk.
    Hvis man kigger xG så ligger hans på omkring de 5 på trods af han har scoret 10 mål.
    samme gælder hans xA som også ligger på 5 men han har lavet 10,
    han har scoret 3 af sine mål på skud udefra feltet af.

    Et år tilbage af sin kontrakt med Vejle
    En temperamentsfyldt spiller der sikkert vil passe meget godt ind i den type spillere PC gerne vil hente og der har alderen med sig.

    Dog er der et alarm signal i at han faldt fuldstændig igennem i Belgien..

    -Victor AR
    Han er sikkert den rigtige type til en kant med fart, teknik og aggressivitet. Men er hans niveau virkelig godt nok til at løfte os? Jeg må ærligt indrømme, at jeg tvivler.

    Mit indtryk af manden er, at han får flere røde kort end han scorer mål. Og jeg ved godt, at det nok ikke er helt sandt :-)

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #637
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han er sikkert den rigtige type til en kant med fart, teknik og aggressivitet. Men er hans niveau virkelig godt nok til at løfte os? Jeg må ærligt indrømme, at jeg tvivler.

    Mit indtryk af manden er, at han får flere røde kort end han scorer mål. Og jeg ved godt, at det nok ikke er helt sandt :-)
    10 mål og ni assists er vel meget pænt som kantspiller? Han har i øvrigt ingen røde kort fået i denne sæson. Kun fire gule (EDIT: Sorry. 11 gule i Suppen i år... Stadig ingen røde).

    Til den rette pris er det måske ikke et dumt sats. På video ser jeg fin fart, rigtig god teknik, et godt skud med begge ben og et par fine defensive aktioner.

    Uden yderligere sammenligning er det vel lidt de samme tvivl som med Robert Skov i sin tid. En ung (selvom Skov var yngre) målfarlig kantspiller, der har præsteret rigtig godt på et hold i bunden af Superligaen. Den kan gå begge veje, men jeg synes nu råmaterialet til en god FCK-spiller er til stede hos Sousa. Om han kan sætte det sammen, styre temperamentet og tage skridet op til en klub af FCK's størrelse er jo så en anden sag.

    Som sagt. Til den rette pris er det et sats værd. Alle spillere vi køber behøver jo ikke være ukendte og enormt dyre spillere fra ligaer, vi ikke kender.
    ...

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #638
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er det jo ikke sikkert, at FCK er det mindste indblandet i det her. Det vil i så fald hverken være første, eneste eller sidste gang, at FCK er brugt af spillere eller klubber til at presse sig til en højere løn/transferpris.
    Det håber jeg, du har ret i. Jeg vil dog sige, at de senere års historie ikke ligefrem skaber tillid til, at ledelse ved, at de skal holde fingrene fra én som Wass...
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  16. #639
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,865

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    10 mål og ni assists er vel meget pænt som kantspiller? Han har i øvrigt ingen røde kort fået i denne sæson. Kun fire gule (EDIT: Sorry. 11 gule i Suppen i år... Stadig ingen røde).

    Til den rette pris er det måske ikke et dumt sats. På video ser jeg fin fart, rigtig god teknik, et godt skud med begge ben og et par fine defensive aktioner.

    Uden yderligere sammenligning er det vel lidt de samme tvivl som med Robert Skov i sin tid. En ung (selvom Skov var yngre) målfarlig kantspiller, der har præsteret rigtig godt på et hold i bunden af Superligaen. Den kan gå begge veje, men jeg synes nu råmaterialet til en god FCK-spiller er til stede hos Sousa. Om han kan sætte det sammen, styre temperamentet og tage skridet op til en klub af FCK's størrelse er jo så en anden sag.

    Som sagt. Til den rette pris er det et sats værd. Alle spillere vi køber behøver jo ikke være ukendte og enormt dyre spillere fra ligaer, vi ikke kender.
    I min verden har Sousa altid været en Bolanos V. 2.0. Det er rigtig mange af de samme kompetencer de har, selvom Sousa har et bedre frispark.

  17. #640
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,178

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Det håber jeg, du har ret i. Jeg vil dog sige, at de senere års historie ikke ligefrem skaber tillid til, at ledelse ved, at de skal holde fingrene fra én som Wass...
    Altså en skide dygtige spiller til en fornuftig pris? :)

    Lad os se, hvad der sker. Personligt er jeg på det hold, som mener, at vi (med meget få undtagelser) skal hive de bedst mulige spillere ind uanset tidligere klubber. Men det er et sprængfarligt emne som allerede er diskuteret adskillige gange før - lad os vente med endnu en omgang til man rent faktisk signer Wass, hvilket jeg stadig finder ret usandsynligt.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #641
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    I min verden har Sousa altid været en Bolanos V. 2.0. Det er rigtig mange af de samme kompetencer de har, selvom Sousa har et bedre frispark.
    Bolanos der i øvrigt ankom som 26(?) årig fra en norsk midter/bundklub efter tidligere at have floppet i OB, men blev en del af det måske bedste FCK-hold nogensinde.

    Bare for at sige, at man ikke skal afskrive spillere på baggrund af hvilket niveau de kommer fra. Ofte er det måske endda bedre at hente spillere, der skal tage et skridt op end spillere der er tvunget til at tage et skridt tilbage. Hvis vi nu skal læse den ind i hele den diskussion, der har kørt om gamle kendinge og vores transferaktiviteter de sidste mange år.
    ...

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #642
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,178

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Som sagt. Til den rette pris er det et sats værd. Alle spillere vi køber behøver jo ikke være ukendte og enormt dyre spillere fra ligaer, vi ikke kender.
    Ja det kan han bestemt være. Min bekymring ligger i så fald mere på, hvem han hentes på bekostning af. Betyder det, at alle chancer for f.eks. Bruun Larsen er væk. Eller at Biel, Fischer eller Daramy sælges. I så fald er det måske sportsligt et lidt stort sats, selvom det økonomisk er til at overskue.

    Men hvis udskiftningen virkelig skal være stor (som PC antyder), så kan alle spillere som hentes selvfølgelig ikke være dyre etablerede stjerner, og så kan jeg da godt se ham, som værende en fornuftig løsning. Også selvom jeg reelt ikke rigtigt ved noget om ham andet end dine stats.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #643
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    Allan Sousa er begyndt at følge FCK på Instagram
    Kilde: Mike D fra Twitter
    https://twitter.com/MikeUSDK/status/1398028093621780482

    Jeg researchede lige lidt på Allan Sousa
    her er hvad jeg kom frem til:

    Han er hurtig ret kynisk, venstre fodet kant spiller der dog kan skyde med begge, driblestærk.
    Hvis man kigger xG så ligger hans på omkring de 5 på trods af han har scoret 10 mål.
    samme gælder hans xA som også ligger på 5 men han har lavet 10,
    han har scoret 3 af sine mål på skud udefra feltet af.

    Et år tilbage af sin kontrakt med Vejle
    En temperamentsfyldt spiller der sikkert vil passe meget godt ind i den type spillere PC gerne vil hente og der har alderen med sig.

    Dog er der et alarm signal i at han faldt fuldstændig igennem i Belgien..

    -Victor AR
    Hvad er det belæg for, at han "faldt fuldstændig igennem i Belgien"? De brugte ham primært på venstre back (!) og venstre midt... Tror ikke vi kan konkludere meget på baggrund af den sæson.

  24. #644
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,865

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det kan han bestemt være. Min bekymring ligger i så fald mere på, hvem han hentes på bekostning af. Betyder det, at alle chancer for f.eks. Bruun Larsen er væk. Eller at Biel, Fischer eller Daramy sælges. I så fald er det måske sportsligt et lidt stort sats, selvom det økonomisk er til at overskue.

    Men hvis udskiftningen virkelig skal være stor (som PC antyder), så kan alle spillere som hentes selvfølgelig ikke være dyre etablerede stjerner, og så kan jeg da godt se ham, som værende en fornuftig løsning. Også selvom jeg reelt ikke rigtigt ved noget om ham andet end dine stats.
    PC har også sagt, at truppen er for smal og at den bør være et par spillere større, så med den udmelding skal vi vel forvente flere ind end ud. Her har jeg så ikke helt taget højde for de 5 unge der er flyttet op i truppen.

  25. #645
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    598

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Slettet
    Sidst redigeret af Moo : 28.05.21 kl. 12:15 Årsag: Forkert info

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •