Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
82. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    18 21.95%
  • Uafgjort

    17 20.73%
  • FCK vinder

    47 57.32%
Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 104 af 104

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det kunne jo faktisk være en lille symbolsk succeshistorie;

    Han sparker guldet hjem, og kan på en eller anden måde få lov at starte på en frisk, med lidt medvind i rygsækken.

    Så vælger han alligevel sådan en kryptisk mærkelig attitude..?

    Han virker altså ikke for klog, sorry to say, og vi bør bruge hans mål til at pushe et sommersalg.

    Roony lugter også af at være tabt for klubben.

    Tillykke til Jess til gengæld. Kønt har det sateme ikke været, men han vinder trods alt mesterskabet i sin første “rigtige” sæson.
    Kan kritikkerne give mig en grund til at det ville være super smart at lave en Capello nu? Sådan i ramme alvor og uden at blive dumstædig…?

    Og lad os slutte på en high: kæmpe tillykke allesammen!!!!! Fuck hvor er det vigtigt!!! Og jeg glæder mig til bare at kunne få en lille bøhmand på søndag, og nyde denne ekstreme forløsning!!!!

    Zan
    Jeg kunne måske have gjort den kække kommentar lidt tydligere. Jeg tror ikke på at vi fyrer Thorup efter guld. Jeg tror vi kører videre, men hvor jeg dog håber at udtrykket i næste sæson bliver mere ensartet (godt) end det har været i denne sæson.

    Vi vinder vores måske svageste mesterskab on record. 04 mesterskabet konkurrerer. Men der er meget der kan arbejdes på og på papiret må man også sige at den sæson vi lige har været igennem, ikke ville kaste et mesterskab af sig i hver sæson. Vi opnår maks snittet fra 19/20 sæsonen.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg kunne måske have gjort den kække kommentar lidt tydligere. Jeg tror ikke på at vi fyrer Thorup efter guld. Jeg tror vi kører videre, men hvor jeg dog håber at udtrykket i næste sæson bliver mere ensartet (godt) end det har været i denne sæson.

    Vi vinder vores måske svageste mesterskab on record. 04 mesterskabet konkurrerer. Men der er meget der kan arbejdes på og på papiret må man også sige at den sæson vi lige har været igennem, ikke ville kaste et mesterskab af sig i hver sæson. Vi opnår maks snittet fra 19/20 sæsonen.
    Og der er vi meget enige. Dette SKAL danne grobund og ro til at udvikle spillet i en langt mere postiv retning.
    JT-snoren er bestemt ikke alen lang.

    Men PC og co skal kraftstejleme også være skarpere på det transfermarked.

    Flere ting SKAL forbedres.

    En helt anden ting, hvad sker der for den underlige sviner fra Vavro?

    Er det mangel på format eller bare med til at give Superligaen lidt umf..!?

    https://www.bt.dk/superligaen/vavro-...rig-vaeret-den

    Zan

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det ville være en klar og tydelig tilkendegivelse af at FCK er et galehus, at fyre træneren 6 point foran, med en kamp tilbage.
    Haha ja, det ville være fodboldhistoriens vildeste fyring. På trods af jeg mener vi seriøst bør overveje en ny træner, så ville det dog lige være AGF’sk nok
    Sidst redigeret af superestrella : 15.05.22 kl. 20:33

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og der er vi meget enige. Dette SKAL danne grobund og ro til at udvikle spillet i en langt mere postiv retning.
    JT-snoren er bestemt ikke alen lang.

    Men PC og co skal kraftstejleme også være skarpere på det transfermarked.

    Flere ting SKAL forbedres.

    En helt anden ting, hvad sker der for den underlige sviner fra Vavro?

    Er det mangel på format eller bare med til at give Superligaen lidt umf..!?

    https://www.bt.dk/superligaen/vavro-...rig-vaeret-den

    Zan
    Absolut, meget skal forbedres. Men korrekt det ville jo være fuldstændig Galehus x2 at fyre en guldtræner, selvom ja der kan findes "Få" eksempler på det er sket, så er det altså stadig et fåtal.

    Men "Spillet" skal udvikles, og der skal ikke gå meget galt på vej ind i den nye sæson, hvis vi ikke ser væsentlige forbedringer, før JT fyrings trommerne lurer. Men altså mon ikke JT har lært en masse?. Sats på de unge islændinge og byg en fremtid op omkring dem. Få en kvalitetets angriber på en høj hylde som erstatning for NJ. Brug de forlænget trænings uger (Da vi ikke har mange kval kampe) på at forbedre relationerne offensivt.

    Og ja den sviner fra Vavro skal han og FCK se sig alt for god til. Kæft det er pinligt.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #95
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Pli Se meddelelser
    Det kan godt være jeg skal til at bruge briller, men sidder han ikke og smiler? Jeg tror heller ikke man skal tolke for meget på en måske genert 16-årigs reaktion.

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Absolut, meget skal forbedres. Men korrekt det ville jo være fuldstændig Galehus x2 at fyre en guldtræner, selvom ja der kan findes "Få" eksempler på det er sket, så er det altså stadig et fåtal.

    Men "Spillet" skal udvikles, og der skal ikke gå meget galt på vej ind i den nye sæson, hvis vi ikke ser væsentlige forbedringer, før JT fyrings trommerne lurer. Men altså mon ikke JT har lært en masse?. Sats på de unge islændinge og byg en fremtid op omkring dem. Få en kvalitetets angriber på en høj hylde som erstatning for NJ. Brug de forlænget trænings uger (Da vi ikke har mange kval kampe) på at forbedre relationerne offensivt.

    Og ja den sviner fra Vavro skal han og FCK se sig alt for god til. Kæft det er pinligt.
    Man skal også spørge om hvorvidt man mener, at Thorup er den rette til at gennemføre de væsentlige forbedringer. Som jeg skrev tidligere, så er vi efter halvandet år med Thorup ikke landet på en spillestil. At man kan omstille og spille på forskellige måder kan selvfølgelig godt være en fordel, men det bliver godt nok svært at købe spillere til. Med spillestilen i dag (og mod Silkeborg) er der vel ikke plads til nogle af vores tre angribere. Og der vil være hold, hvor spillestilen nok ikke vil fungere så godt. Hvad når vi møder mere primitive hold end Randers, der står dybt og ikke har noget imod at losse og kæmpe for et enkelt point? Eller hvis vi møder hold, der er for gode med bolden og evt. bedre evner at spille forbi første pres og evt. udnytte kanterne (som jeg synes vi hyppigt var vidne til tidligere)? Holder vi fast eller skifter vi så igen? Ikke nok med det, så er det også en fysisk hård måde at spille på, hvilket bliver svært at fastholde når kampprogrammet bliver meget tæt.

    Det er vanskeligt at se hvilken retning vi vil bevæge os i og giver det mening, at fastholde en træner med meget kort snor (jvf bemærkning om, at der ikke skal gå meget galt)? Ved en trænerfyring efter sommeren, så vil en ny træner stå i samme situation som Thorup stod i.

    Jeg ved ikke om Thorup skal fyres, men hvis han ikke skal fyres, så skal det også være fordi, at man har tillid til, at han rent faktisk kan videreudvikle holdet og så skal han også have lang snor – ellers har man jo ikke tillid til ham. Som sådan har jeg ikke noget imod den spillestil vi så i dag, ligesom det også virker fint, at vi har flere formationer og systemer at kunne bruge, men jeg har svært ved at se, hvordan man får relationerne ordentligt op at køre, ligesom vi ikke kan gemme vores angribere, til vi en dag skal benytte det andet system. Og har man lært noget om alle tre angribere, så virker de ikke til at passe særlig godt i en spillestil, hvor presset vægtes så højt.

    Det bliver spændende at se hvilken retning vi vælger i den nærmeste fremtid, men jeg mener bestemt, at Thorup skal fyres, hvis man ikke havde tillid til ham før mesterskabet blev sikret.


  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Hold kæft et godt mål af vores unge islænding. Han er jo helt nede på egen halvdel og starte angrebet!
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.


  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Det må siges Jogo og sikke dog et vildt løbepensum/kapacitet knægten har det er jo helt outstanding.

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Haha ja, det ville være fodboldhistoriens vildeste fyring. På trods af jeg mener vi seriøst bør overveje en ny træner, så ville det dog lige være AGF’sk nok
    Jeg kan ikke mindes en FCK-træner, der har set SÅ nervøs ud som Thorup i gårsdagens kamp :D

    Som jeg har sagt siden Thorups ansættelse, tror jeg, han er en gennemsympatisk træner fyldt med god vilje og hjertet på rette sted. Og han skal have et enormt stort tillykke med mesterskabet, selv om han sympatisk nok ikke helt selv tør kalde den endnu :)

    Når det er sagt, ville det så ligefrem være fodboldhistoriens vildeste fyring? Som Real Madrid-fan og generelt glad for spansk fodbold vil jeg personligt mene, at en fyring ville være i den absolut lette ende af vanvidsskalaen :D Selv med FCK-briller ville der være lignende eksempler:

    - Ariël Jacobs blev fyret blot fem kampe efter, han i sin første sæson havde gjort FCK til mestre.

    - Christian Andersens fyring efter én kamp er også ret vild - men...han var (i den grad) fejlcastet.

    - Roland Nilsson blev fyret efter blot 18 kampe med et pointsnit på ret så fine 2,17 (hvorefter CV smed guldet og hyrede førnævnte Ariël....).

    - Benny Johansen blev godt nok ikke direkte fyret, men ledelsen stolede ikke nok på ham til at give ham en langvarig kontrakt. Derfor sagde man midlertidigt farvel til en træner, der havde skabt europæisk succes med B1903 og vundet guld og sølv i FCK's to første leveår. Der skulle herfra gå syv magre år, før vi igen vandt guld (dog med et lille intermezzo fra Benny, som bl.a. skaffede en legendarisk 5-0-pokalsejr over AB, og hvor vi undgik nedrykning efter en vanvidskamp mod Ikast).

    Skulle PC vælge at fyre en træner, han ikke selv har ansat, og som han ikke ligefrem virker helt afstemt med, vil det ikke være suuuuper overraskende. Men det afhænger selvfølgelig af, hvem der kommer i stedet.

    Men det er klart, at Thorup i dag har gjort det langt sværere for PC i stedet for, at det lignede lidt en no-brainer i tilfælde af sølv.

    Jeg tror dog ikke, at farven på medaljerne er det helt afgørende punkt. Det afgørende må være, om:

    1) Jess og PC har set det samme i denne sæson ift. hvordan vores spil og ikke mindst hold fremadrettet skal opbygges. P.t. må vi vel blot erkende, at vi efter 1,5 år med Thorup ikke helt kender vores idealopstilling.

    2) PC mener, at Jess får nok ud af det talent, som sportschefen mener, der er her og nu i truppen, og om spillerne bliver benyttet rigtigt.

    3) PC kan se, at Jess ejer omklædningsrummet, og om han har den fornødne respekt i trænerteamet.

    4) PC mener, at Jess er den rette til at bringe den vildskab ind i holdet, som PC efterlyser.

    5) PC har en afløser klar...

    Der er helt sikkert flere faktorer. Men lige nu er der i al fald stadig ikke overensstemmelse med det, PC sidste sommer efterlyste fra holdet og til dér, hvor vi er i dag.

    I evalueringen kommer der dog nok også til at indgå, om PC selv er tilfreds med sine indkøb, og hvor stærk PC selv føler sig i klubben. Når man bruger sin magt, slider man også på den og sætter sin egen røv i klaskehøjde. PC kan p.t. sagtens forsvare at beholde bestyrelsens mand på trænersædet, mens han risikerer sit eget job ved at ansætte en træner, som ikke ganske hurtigt leverer mindst på samme plan som Thorup.

    Og endelig er der vel den store ubekendte faktor: Hvor tæt er FCK for at blive solgt fra? Og hvor meget er man i bestyrelsen villig til at signalere oprydning, når det nu på overfladen ser ganske fornuftigt ud sportsligt, selv om det hverken er klubbens mest overbevisende mesterskab eller det mest overbevisende forår i mands minde?
    Sidst redigeret af Andreas Hansen : 16.05.22 kl. 11:49
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Jeg må indrømme, at jeg hellere vil beholde JT og så af med PC.
    Hvorfor, fordi JT, har fået noget ud af de unge knægte.
    og efter salget af Daramy og før jul, var JT ude og sige hvad han skulle
    bruge, men PC leveret ikke..

    JT har leveret først med Daramy, så finde en ny stil uden ham og så også uden falk
    for så igen lidt senere også uden Zeca.. mister Wind og Højlund… og senere Stage
    og VK til skader (uden at der var købt en VB, selvom det var det JT efterlyste).

    Så, at vi ikke har fundet en spillestil under JT, hænger vil sammen med at hver gang er der kommet skader eller salg
    og så truppen ikke være bred nok til at dække det - PC’ skyld.

    selvom JT ikke virker som en FCK træner med sin kommunikation, så kan han lære det eller vi andre kan lære at acceptere det.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #100
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Hvor er jeg dog forelsket i en offensiv der består af Claesson, Haraldsson, Biel og Johannesen. Der er så meget teknik, bevægelse og flødefødder at det er helt vildt. Det er klart at de falder helt igennem når det kommer til luftrummet, dueller og til dels også i 1-1 spillet, men hold nu op hvor de løb for hinanden og spillede flotte kombinerede angreb. De bytter derudover også rigtig meget plads med hinanden i løbet af kampen, og det så ud til at det forvirrede Randers' utrolig meget - da de ikke rigtig vidste hvem der skulle holde øje med (især ved 0-1 målet).

    Det er egentlig utroligt, når man tænker på alle fire nok er bedst på 10'eren.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hvor er jeg dog forelsket i en offensiv der består af Claesson, Haraldsson, Biel og Johannesen. Der er så meget teknik, bevægelse og flødefødder at det er helt vildt. Det er klart at de falder helt igennem når det kommer til luftrummet, dueller og til dels også i 1-1 spillet, men hold nu op hvor de løb for hinanden og spillede flotte kombinerede angreb. De bytter derudover også rigtig meget plads med hinanden i løbet af kampen, og det så ud til at det forvirrede Randers' utrolig meget - da de ikke rigtig vidste hvem der skulle holde øje med (især ved 0-1 målet).

    Det er egentlig utroligt, når man tænker på alle fire nok er bedst på 10'eren.
    Jeg tror desværre, at Biel kun har en kamp tilbage i den hvide trøje :/
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #102
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Jeg tror desværre, at Biel kun har en kamp tilbage i den hvide trøje :/
    Det tror jeg måske også. Stage var jeg egentlig på vej til også at sige farvel til. Jeg kan dog have min Tvivl pga. han har været ude en del kampe. Måske interessen er dalet. Når det så er sagt så er jeg fortrøstningsfuld i henhold til Biels arvetager i form af de unge islændinge :).

    Det er mere Falk jeg er bange for at miste. Hvis det sker mener jeg seriøst vi er en smule på røven "kreativt"

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #103
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg er også 100% på team Jess hvis vi fortsætter med PSV/Silke taktikken, men problemet er at vi ikke har spillerne til det. Ingen på bænken passer ind ind i det voldsomme presspil+dybdeløb og uden for truppen ville det kun være Zeca og Stage der dur. Angriberne, Bøving, Mukairo, Singh, Amoo og Roony er alle fejlcastet til den taktik, og vi står uden alternativ når de forreste går døde efter 60 minutter. Mon ikke det er derfor Jess har afviget fra taktikken efter PSV kampen, i jagt efter en alternativ måde at gribe det an på der passer bedre til truppen?

    Jeg tror både at Roony og Bøving vil trives fint som indadvendte kanter
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  22. #104
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det tror jeg måske også. Stage var jeg egentlig på vej til også at sige farvel til. Jeg kan dog have min Tvivl pga. han har været ude en del kampe. Måske interessen er dalet. Når det så er sagt så er jeg fortrøstningsfuld i henhold til Biels arvetager i form af de unge islændinge :).

    Det er mere Falk jeg er bange for at miste. Hvis det sker mener jeg seriøst vi er en smule på røven "kreativt"
    Helt enig. Falk bliver meget sværere at erstatte end Pep. Ikke for at tage noget fra Pep, som har været årets spiller, men hans type er ikke sjælden - og vi har flere oplagte aftagere i truppen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 132
    Sidste Meddelelse: 26.04.22, 15:37
  2. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.04.22, 10:10
  3. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •