Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 414

Emner: Til- og afgange: Vinter 19/20

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...bayern-munchen

    Liverpool scouter angiveligt Mohamed Daramy.
    De skal betale 19 milliarder£ i forskud og rive deres stadion ned, hvis de bare skal have lov til at henvende sig, og derefter skal Bo Rygaard bede dem om at skride ad helvede til.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,083

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    De skal betale 19 milliarder£ i forskud og rive deres stadion ned, hvis de bare skal have lov til at henvende sig, og derefter skal Bo Rygaard bede dem om at skride ad helvede til.
    Fair modsvar men synes måske stadig lidt for billigt sluppet....

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,188

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ge-til-danmark

    Bubacaar Sanneh skal vende retur til Danmark, hvis det står til Gambias landstræner. I så fald bør det vel være til København, såfremt Bjelland snart skal pensionere hjulbenene? Er dog svært tilfreds med Nelsson og Papa pt.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    759

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ge-til-danmark

    Bubacaar Sanneh skal vende retur til Danmark, hvis det står til Gambias landstræner. I så fald bør det vel være til København, såfremt Bjelland snart skal pensionere hjulbenene? Er dog svært tilfreds med Nelsson og Papa pt.
    Jeg synes ærligt ikke han bør være et emne til os. Han var super i FCMs 343 fordi han kunne støde frem og tage dueller med kloge centerforsvarere bag sig. I FCK skal man holde zonen og være diciplineret. Det er altså ikke hans stærkeste sider.
    Skal vi have en ny centerforsvarer, skulle vi så ikke hente en der kan dække zone og har prøvet 442 før?

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Jeg tror, at vi kommer til at 'brænde inde' med Bjelland, desværre. Og afløseren for ham bliver vel Zanka, når han er færdig i Fenerbache eller anden klub hvis han skifter til nytår pga. politikken i Tyrkiet.
    Så kan man håbe at Zanka stadig holder niveau i mere end én sæson, når han vender hjem.

    Under alle omstændigheder bør der kigges efter en 4. mand til forsvaret, hvis ikke Bjelland kommer op i omdrejninger igen. Vi har vel også stadig Lüftner...

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af dennisp Se meddelelser
    Jeg tror, at vi kommer til at 'brænde inde' med Bjelland, desværre. Og afløseren for ham bliver vel Zanka, når han er færdig i Fenerbache eller anden klub hvis han skifter til nytår pga. politikken i Tyrkiet.
    Så kan man håbe at Zanka stadig holder niveau i mere end én sæson, når han vender hjem.

    Under alle omstændigheder bør der kigges efter en 4. mand til forsvaret, hvis ikke Bjelland kommer op i omdrejninger igen. Vi har vel også stadig Lüftner...
    Kan slet ikke forestille mig Zanka vende tilbage til FCK allerede nu. Manden er kun 29, og der skal nok være en masse klubber, som betaler en del mere i løn end os, der sagtens kan bruge ham. Hvis han overhovedet vil væk fra Tyrkiet.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Kan slet ikke forestille mig Zanka vende tilbage til FCK allerede nu. Manden er kun 29, og der skal nok være en masse klubber, som betaler en del mere i løn end os, der sagtens kan bruge ham. Hvis han overhovedet vil væk fra Tyrkiet.
    Den kunne nok misforståes, hvad jeg skrev.
    Jeg mener, at han kommer hjem om 2/3 år. Enten efter alle år Tyrkiet eller et andet sted pga. situationen i Tyrkiet.
    Helt enig, han kommer ikke hjem før.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Zecas forlængelse kan meget vel vise sig at være vigtigere end nogen transfer denne sæson. Hvor er det dejligt!


  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,557

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Umiddelbart er centerforsvaret en af de få positioner på banen hvor vi ikke akut mangler kvalitet.. Jeg er med på at bredden er lidt tynd, men jeg så hellere at man styrkede sig med noget kvalitet på de positioner hvor vi skriger på kvalitet.. Det vil sige kanter og angreb.. Det vil selvfølgelig kræve en udrensning af de større. Jeg synes egentlig jeg havde set fremgang hos Bendtner, som spillede en super kamp og scorede et mål mod fcn, men i og med han ikke har spillet et minut siden den kamp, må man formode at han mere eller mindre er ude af ligningen.. Hvis det stod til mig foretog vi følgende udrensning:

    1) Holse ud på leje igen, han har bestemt ikke niveau endnu
    2) Thomsen afsted til Aab eller lignende.. Han er brændt helt ud og ligner en spiller helt ude af form som også har mistet modet
    3) Farvel og tak Bendtner
    4) Salg af Pieros

    Ovenstående burde give plads til to investeringer i hhv. en klasseangriber og en kantraket..

    Er helt med på at det selvfølgelig ikke sker, men gud hvor ville det være dejligt...

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    472

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Isaac Kiese Thelin ? :-)

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,867

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Isaac Kiese Thelin ? :-)
    Det er en handel, jeg tror sker. Michel Davidsen har allerede meldt ud, at der stadigvæk er kontakt, og han vil give mening, da jeg er ret sikker på, at Damen ulykkeligvis kører på sin sidste sæson.

    Thomsen bliver i øvrigt i Transfervinduet rygtet til FCN, hvilket også virker realistisk, da han helst vil blive i København. Jeg så gerne, at Ståle gjorde ham til en del af en handel med enten Kudus eller Damsgaard. Da begge vil kunne bidrage med noget af den fart og kreativitet midtbanen mangler.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det er en handel, jeg tror sker. Michel Davidsen har allerede meldt ud, at der stadigvæk er kontakt, og han vil give mening, da jeg er ret sikker på, at Damen ulykkeligvis kører på sin sidste sæson.

    Thomsen bliver i øvrigt i Transfervinduet rygtet til FCN, hvilket også virker realistisk, da han helst vil blive i København. Jeg så gerne, at Ståle gjorde ham til en del af en handel med enten Kudus eller Damsgaard. Da begge vil kunne bidrage med noget af den fart og kreativitet midtbanen mangler.
    Mig bekendt er Damsgaard's største minus hans mangel på fart og fysisk råstyrke. Han er spændende som type, men jeg er i tvivl om han mangler for meget rent fysisk eller om han kan kompensere for det via kløgt og teknik?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,867

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Mig bekendt er Damsgaard's største minus hans mangel på fart og fysisk råstyrke. Han er spændende som type, men jeg er i tvivl om han mangler for meget rent fysisk eller om han kan kompensere for det via kløgt og teknik?
    Der er jo to måder at bidrage med fart på. Der er Daramy-måden, hvor man kan løbe hurtigt som ind i helvede, og så er der Pirlo-måden, hvor man gennem kløgt og teknik gør spillet hurtigt. Jeg synes i høj grad, at det er noget vi mangler, og det mener jeg er Damsgaards helt store styrke, på trods af de kun 19 år. Fysikken er jeg ikke bekymret for. Alle kan gøres stærkere med den rette fysiske træning, det er til gengæld langt, langt sværere at blive teknisk stærkere og få den fodboldintelligens der gør en til en dygtig kreativ central midtbanespiller.

    Faktisk mener jeg, at FCK i høj grad savner offensiv spilintelligens fra den centrale midtbane. Zeca har det i dine defensive aktioner, og Falk har det i perioder, når han er i topform, men hans spil bliver ofte kaotisk. FCK har siden Delaney manglet kløgt og taktisk offensiv snilde centralt. Det gør spillet langsomt og “kedeligt”, og det begrænser i den grad holdets udvikling. Det kan være Mudrazija kan bidrage med noget her, ellers burde det være topprioritet for Ståle og co, selvom det næppe nogensinde har været det.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Der er jo to måder at bidrage med fart på. Der er Daramy-måden, hvor man kan løbe hurtigt som ind i helvede, og så er der Pirlo-måden, hvor man gennem kløgt og teknik gør spillet hurtigt. Jeg synes i høj grad, at det er noget vi mangler, og det mener jeg er Damsgaards helt store styrke, på trods af de kun 19 år. Fysikken er jeg ikke bekymret for. Alle kan gøres stærkere med den rette fysiske træning, det er til gengæld langt, langt sværere at blive teknisk stærkere og få den fodboldintelligens der gør en til en dygtig kreativ central midtbanespiller.

    Faktisk mener jeg, at FCK i høj grad savner offensiv spilintelligens fra den centrale midtbane. Zeca har det i dine defensive aktioner, og Falk har det i perioder, når han er i topform, men hans spil bliver ofte kaotisk. FCK har siden Delaney manglet kløgt og taktisk offensiv snilde centralt. Det gør spillet langsomt og “kedeligt”, og det begrænser i den grad holdets udvikling. Det kan være Mudrazija kan bidrage med noget her, ellers burde det være topprioritet for Ståle og co, selvom det næppe nogensinde har været det.
    Kan du forklare hvordan Falks spil bliver "ofte kaotisk" ?

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Der er jo to måder at bidrage med fart på. Der er Daramy-måden, hvor man kan løbe hurtigt som ind i helvede, og så er der Pirlo-måden, hvor man gennem kløgt og teknik gør spillet hurtigt. Jeg synes i høj grad, at det er noget vi mangler, og det mener jeg er Damsgaards helt store styrke, på trods af de kun 19 år. Fysikken er jeg ikke bekymret for. Alle kan gøres stærkere med den rette fysiske træning, det er til gengæld langt, langt sværere at blive teknisk stærkere og få den fodboldintelligens der gør en til en dygtig kreativ central midtbanespiller.

    Faktisk mener jeg, at FCK i høj grad savner offensiv spilintelligens fra den centrale midtbane. Zeca har det i dine defensive aktioner, og Falk har det i perioder, når han er i topform, men hans spil bliver ofte kaotisk. FCK har siden Delaney manglet kløgt og taktisk offensiv snilde centralt. Det gør spillet langsomt og “kedeligt”, og det begrænser i den grad holdets udvikling. Det kan være Mudrazija kan bidrage med noget her, ellers burde det være topprioritet for Ståle og co, selvom det næppe nogensinde har været det.
    Jo, man kan trænes op over tid fysisk, men det er jo begrænset hvor meget ekstra styrke man kan bygge på fysisk, hvis man fra naturens side af, er en spinkel type. Farten er endnu mere begrænset, og kan kun forbedres en lille smule via træning.

    Det kan sagtens være, at han er så hurtig i tanke og handling, og dygtig teknisk til at sætte fart i spillet på den måde, men jeg har min tvivl om det er nok, når vi f.eks møder hurtige og fysisk stærke modstandere i Europa.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  2. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  3. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •