Viser resultater 1 til 13 af 13

Emner: Kamptråd: FC København-FC Nordsjælland

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Kamptråd: FC København-FC Nordsjælland

    Jens Maae dømmer, så mon ikke vi får en kamp med fokus på dommeren?


  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Kamptråd: FC København-FC Nordsjælland

    I mine øjne vores bedste start 11. Det kommer nok til at virke underligt, men så faktisk gerne at Sotte fik lidt flere kampe og eventuelt N`Doye snart kunne få en pause

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Kamptråd: FC København-FC Nordsjælland

    En kamp som aldrig burde have været spændende!


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Kamptråd: FC København-FC Nordsjælland

    Og skal vi ikke lige sende en lille tak til David Nielsen...

    Sgu herligt at se BIF på vej tilbage i sumpen.

    Zan


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Kamptråd: FC København-FC Nordsjælland

    Rigtig flot kamp i dag, det er helt vildt så dynamisk vi spiller når vi stiller op på denne måde.. MoM var uden tvivl Ankersen som ganske enkelt er i forrygende form.. Skov ser også skarp ud for tiden og i det hele taget ser vores højre side farlig ud.. Også dejligt at se Falk spille en god kamp igen, han har famlet lidt efter formen siden sin skade..

  7. De følgende 15 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Kamptråd: FC København-FC Nordsjælland

    Så ikke kampen, men har lige set highlights. Hvordan undgik nordsjælland en sæk?

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Kamptråd: FC København-FC Nordsjælland

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Så ikke kampen, men har lige set highlights. Hvordan undgik nordsjælland en sæk?
    Den er sgu lidt svær at svare på, men måske de bare var sindsyge heldige og vi var uheldige og manglede lige lidt skarphed
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Kamptråd: FC København-FC Nordsjælland

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jens Maae dømmer, så mon ikke vi får en kamp med fokus på dommeren?
    Nåh, det gik ikke så galt som frygtet, hvad Maae angår. Til gengæld burde vi have vundet med 4-5 stykker. FCN var vel den dårligste udgave af FCN, vi har mødt længe. Videre.

    Et af kampens små højdepunkter var bla. Fischer, der high fiver bolddrengen efter sin assist til Skov til 1-0. Jeg kan godt lide den mand.

    PS. Beklager den urutineret oprettede kamptråd uden dato og tid (måske DR kan hjælpe). Den blev oprettet i Parken med en øl i den ene hård og min telefon i den anden.

  12. De følgende 13 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Kamptråd: FC København-FC Nordsjælland

    Det var en af de bedste kampe længe med en lang række virkeligt flotte angreb og generelt hurtigt, flydende angrebsspil. Bortset fra 10-15 minutter i begyndelsen af anden halvleg sad vi fuldstændigt på FCN, som nærmest ikke var oppe på vores banehalvdel i første halvleg. Det var ren og skær uheld kombineret med gigantiske afbrændere (Thomsens stolpeskud, Skovs friløber og Fischers hovedstød har især brændt sig fast på nethinden som chancer, der bare ikke må brændes), der reddede FCN fra en gigantisk røvfuld.

    Der var vel nærmest ingen, der spillede dårligt i dag (måske lige bortset fra Sotiriou, som kom ind og endnu engang var usynlig), og som andre nævner, var især højresiden i forrygende spilhumør med gode offensive aktioner gennem hele kampen fra Ankersen og Skov.

    Kampen bekræftede endnu engang, at vi er klart mest dynamiske og kreative med Fischer i front og Falk centralt. Hvilket så også bekræftede, at vores bænk virkelig mangler afløsere for netop de to, når der skal skiftes ud undervejs - eller de, Gud forbyde det!, bliver skadet. Men den diskussion hører en anden tråd til.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  14. #10
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Kamptråd: FC København-FC Nordsjælland

    Jeg bliver aldrig fan af at vi forsøger at trække tiden når der er 5-6 minutter igen. På trods af at vi får hjørnespark og frispark i gode positioner, så gør vi det selv farligt ved at forsøge at søge mod hjørnet og trække tiden.

    Ellers blev kampen fra min side mest oplyst af de to Brøndby fans der sad bag min søn og jeg på Familietribunen og proklamerede at FCN var mega godt med i kampen i første halvleg. Det er spøjst at folk må juble når modstanderen scorer på en fantribune, men hvad fanden.
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Kamptråd: FC København-FC Nordsjælland

    Citat Oprindeligt indsendt af UnaX Se meddelelser
    Jeg bliver aldrig fan af at vi forsøger at trække tiden når der er 5-6 minutter igen. På trods af at vi får hjørnespark og frispark i gode positioner, så gør vi det selv farligt ved at forsøge at søge mod hjørnet og trække tiden.

    Ellers blev kampen fra min side mest oplyst af de to Brøndby fans der sad bag min søn og jeg på Familietribunen og proklamerede at FCN var mega godt med i kampen i første halvleg. Det er spøjst at folk må juble når modstanderen scorer på en fantribune, men hvad fanden.
    De sad simpelthen og talte åbent om, at de var Brøndby fans? Det lyder virkelig underligt så, at tage ind for at se FC København møde FCN, på familietribunen. Men tillykke til dem med deres komplette mangel, på fodboldanalytiske evner.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #12
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Kamptråd: FC København-FC Nordsjælland

    Citat Oprindeligt indsendt af Brokke 82 Se meddelelser
    De sad simpelthen og talte åbent om, at de var Brøndby fans? Det lyder virkelig underligt så, at tage ind for at se FC København møde FCN, på familietribunen. Men tillykke til dem med deres komplette mangel, på fodboldanalytiske evner.
    Jeps, jeg undrede mig også. Men nu var der jo fribilletter for at deltage i CPH Playday, så det var nok derfor.
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Kamptråd: FC København-FC Nordsjælland

    Citat Oprindeligt indsendt af Brokke 82 Se meddelelser
    De sad simpelthen og talte åbent om, at de var Brøndby fans? Det lyder virkelig underligt så, at tage ind for at se FC København møde FCN, på familietribunen. Men tillykke til dem med deres komplette mangel, på fodboldanalytiske evner.
    Familietribunen er ofte fuld af folk, der burde befinde sig alle mulige andre steder end D: modstanderfans, rygere og speltmødre, der taler mere om Forældreintra end fodbold - og endda AK81-folk (nakketudser). Mødrene kan jeg acceptere, da de er der for børnenes skyld, men hold nu kæft, hvor de knevrer om alt andet end kampen.

    Det sker særligt hvergang, der er PlayDay-udlevering-af-MANGE-fribilletter, at der er tilskuere med tvivlsomme tilhørsforhold på D. Det var så slemt i går, at min yngste søn proklamerede, at vi næste gang, at tribunen er udsolgt på grund af fribilletter, veksler vores sæsonkort til nedre C.

    For godt et år siden blev der sat tevarmere på en række sæder oppe midt for, der indikerer, at sæderne er reserveret sæsonkortholdere. Tanken om, at vi til alle kampe er omgivet af ligesindede glædede os en del. De søde Team Leo-folk førte da også de første to kampe efter tiltaget en slags tilsyn med hvem, der satte sig på sæderne, herefter har der været fri leg. Værst var, da vi sad ved siden af to hools fra Århus. De gjorde ikke noget væsen af sig, men situationen var sgu' sådan lidt meh. Mod Sønderjyske i august sad vi i øvrigt ved siden af en FC-far midt i 40'erne (med to børn), som gudhjælpemig hvert 10. minut skreg: HO-HO-HOOLIGAN.

    For ca. 4 år siden gjorde jeg et par gange forskellige stewards opmærksom på diverse problemer. Jeg fik altid et "NÅH?" og et tomt blik som svar. Siden har jeg ikke kontaktet nogen om det. Det er, som det er.

    Uanset hvad, er jeg stadig overbevist om, at Familietribunen er det rigtigste sted at opholde sig, hvis man tager sine (små) børn med i Parken.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.05.18, 11:52
  2. Svar: 134
    Sidste Meddelelse: 13.04.17, 18:18
  3. Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.04.15, 14:02
  4. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 14.08.13, 22:33
  5. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 20.12.12, 05:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •