Side 41 af 56 FørsteFørste ... 313839404142434451 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 615 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #601
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Øh, nej?! Spyt ud, skipper! :-)
    Ja, du har taget rigeligt med forbehold, så du bliver ikke slagtet, hvis det viser sig ikke at blive til noget. Så hvem er vores - måske - nye midtbanemand?!? :-)

    Og har du set Bendtner luske rundt omkring Parken? Altså ikke på Geranium i en sen brandert, men i kontortid, evt. med en agenttype under armen?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #602
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Lad rygterne flyde! Alt hvis nogen er set komme udfra eller lige ved parken så er det sku' konkret nok til at lade gå videre. (Selvfølgelig afhængig af tidspunkt osv!)

    Det er i hvert fald mere seriøst end at citere kildeløse sportsjournalisters twitter/fb profiler opdateringer.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  4. #603
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Lækker video...
    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Tak for ros :)
    Super video. Falk laver nogle pænt gode ting i ny og næ... Som lidt konstruktivt kunstnerisk input, så vil jeg dog lige nævne, at jeg nok personligt synes, at det dramatiske niveau i baggrundsmusikken måske lige er skruet bare en SNERT for højt op ;-)

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 23.01.16 kl. 12:13
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #604
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Super at se videoen, Falk laver nogle pænt gode ting i ny og næ... Som lidt konstruktivt kunstnerisk input, så vil jeg dog lige nævne, at jeg nok personligt synes, at det dramtiske niveau i baggrundsmusikken måske lige er skruet en SNERT for højt op ;-)

    ougar
    Ja, jeg foretrækker personligt selv de mest øretævenindbydende kommentatorer og reallyd i fodboldsammenklipsvideoer fremfor musik, der forsøger at pumpe patosbarometeret op gennem loftet. Men det er naturligvis smag og behag. Det betyder blot, at jeg ser en masse fodboldklip på mute... :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #605
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Tak Sibu ;-)... derfor har jeg lært at vente med at skrive det her inde, til jeg har set den samme spillere et par gange, man kan jo hurtigt blive kørt over herinde ,hvis man tror at den ene eller anden spiller bliver præsenteret i FCK snart, og så bliver handlen ikke til noget.
    Aarhh. hold nu op. Men mindre du har en eller anden form for tavshedsklausul i dit arbejde, er det bare med at få gang i tastaturet. Du kan jo bare skrive denne standardsætning:

    "Jeg (synes jeg så)/(er ret sikker på at jeg så) [Indsæt navn på sspiller] i Parken i dag. Men jeg er ikke sikker, og hvad han laver der, ved jeg ikke".

    Det er bare rygter, det er jo ikke en journalistik eller videnskab.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #606
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Plot twist: donl aner reelt ingenting om nye signings og har blot gættet rigtigt en gang eller to.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #607
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Super video. Falk laver nogle pænt gode ting i ny og næ... Som lidt konstruktivt kunstnerisk input, så vil jeg dog lige nævne, at jeg nok personligt synes, at det dramtiske niveau i baggrundsmusikken måske lige er skruet bare en SNERT for højt op ;-)

    ougar
    Og tak for ris også!

    Jeg gik efter Falk-er-god-men-nøj-et-potentiale-den-mand-har-han-kan-blive-rigtig-rigtigt-god-stemnings musik - men kan se hvad du mener ;-)

    Er selv mest fan af kommentatorlyd - men det tager bare lige det længere tid at klippe sammen pga. timingen, men er helt sikkert noget jeg vil bruge i de kommende videoer.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #608
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Så er Amartey aftalen faldet på plads. Held og lykke til Amartey.

    http://www.lcfc.com/news/article/lei...y-2914554.aspx






    Der er desuden rygter om helt op til 7mil pund.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar


  15. #609
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg synes det er interessant, at alle spillere der forlader FCK altid stor-roser klubben på alle leder og kanter. Selv når man tager højde for crowd-pleasing, så er det påfaldende, og det fortæller en noget anden historie, end den mange konkurrenter gerne vil høre 'om klubben der holder på spillere, og aldrig giver dem chancen i udlandet'.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #610
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Det lyder som om Stadsgaard er væk i det her vindue, kæmpe bonus ikke at skulle betale ham længere.

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-fire-klubber/

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #611
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Det lyder som om Stadsgaard er væk i det her vindue, kæmpe bonus ikke at skulle betale ham længere.

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-fire-klubber/
    Jeg synes det lyder som noget helt andet.

    "Der har været 4 klubber der ikke har tilbudt mig samme løn, som den jeg får nu - så vi slår koldt vand i blodet og håber på det hele rigtige tilbud med den helt rigtige løn - ellers har jeg intet i mod at blive."
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #612
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Har også bemærket hans utraditionelle løbestil, men fik faktisk det indtryk at det gør det meget svært for forsvarspilleren at gennemskue hvilken vej han går og at det på den måde er en fordel.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #613
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-i-superligaen
    Meget god analyse af en spiller jeg mener blev nævnt flere gange herinde inden han røg til Kina. Synes analysen passer godt på en FCK angriber, måske bare det forkerte tidspunkt at han bliver ledig....

  24. #614
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg synes det lyder som noget helt andet.

    "Der har været 4 klubber der ikke har tilbudt mig samme løn, som den jeg får nu - så vi slår koldt vand i blodet og håber på det hele rigtige tilbud med den helt rigtige løn - ellers har jeg intet i mod at blive."
    Det kan jeg da godt forstå hvis du kun læste den del. Men hvis du derimod tog dette citat ville historien være en anden:
    "Men der er tid endnu, indtil transfervinduet lukker, og jeg er sikker på, at vi nok skal finde frem til den rigtige løsning inden da" siger Kris Stadsgaard til bold.dk.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #615
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-i-superligaen
    Meget god analyse af en spiller jeg mener blev nævnt flere gange herinde inden han røg til Kina. Synes analysen passer godt på en FCK angriber, måske bare det forkerte tidspunkt at han bliver ledig....
    Problemet er bare at den FCK angriber analysen passer på er Mos Abdellaoue.

    Den der rene måltyv som burde blive en success herinde fordi vi generelt skaber mange chancer men ikke scorer på nok af dem, de bliver det bare aldrig. Mos blev det ikke, Pourié blev det ikke, Nordstrand var vel tættest på men en decideret success er det nok svært at kalde ham. Angribere herinde skal altså have de her "obvious skills", om det så er på fysikken eller på teknikken at de kan være med til at skabe noget selv.

    Og så specielt fra den norske liga, som ved gud ikke har særligt imponerende forsvarsspil, ser vi rimelig ofte de her utroligt målfarlige angribere som primært er det fordi de konsekvent får lov til at modtage bolden inde i feltet med mindst en halv meter til nærmeste forsvarsspiller. Jeg tror personligt ikke Kjartansson vil få lige så meget success i den danske liga som Mads Davidsen gør.

  27. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •