Viser resultater 1 til 15 af 654

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,128

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Skal vi ikke give folk plads til udtale sig om forandringer uden at det skal stemples som klynkeri?
    Ikke hvis man udtaler sig formatløst, hvilket jeg synes, Jacob Nielsen gør. Jeg tror som sagt, Hobro og andre klubber uden tilskuere gladeligt byttede med AGF og de andre store klubber.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ikke hvis man udtaler sig formatløst, hvilket jeg synes, Jacob Nielsen gør. Jeg tror som sagt, Hobro og andre klubber uden tilskuere gladeligt byttede med AGF og de andre store klubber.
    Sådan er vi så forskellige. Jeg synes at JNs udtalelse ligger meget langt fra at være formatløst klynkeri.
    Det er en relativ kort bemærkning, hvor han konstaterer at den valgte afviklingsmodel har en slagside og at den er til f.eks. Hobros fordel og hvor han også accepterer den nuværende tilskuerløse model som næstbedst (efter normal afvikling). Han argumenterer ikke for at AGF eller andre skal kompenseres eller klager over at man har valgt den nuværende løsning.

    Hvis det er formatløst klynkeri, så hører halvdelen af alle Superliga interview til i denne tråd.

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,128

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Hvis det er formatløst klynkeri, så hører halvdelen af alle Superliga interview til i denne tråd.
    You said it. ;-)

    Men jeg holder nu fast i, at jeg synes, det er småynkeligt at høre på. Ikke mindst fordi han jo godt ved, at der ikke er noget alternativ, så hvad er egentlig pointen?

    Sat på spidsen svarer det til at beklage sig over, at den kronisk fattige mand er mere vandt til at gå sulten i seng end en selv. Karikeret, naturligvis, men der er noget privilegieblindhed over det, som jeg synes, man burde holde sig for god til som stor klub. Og jeg er da glad for, at det ikke er Ståle, der er afsenderen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,427

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Bo Henriksen om den nye særregel om fem udskiftninger pr. kamp:

    Vi får mere komprimerede uger, end de fleste af os plejer, og derfor vil det være en god idé, så vi undgår skader. Derudover tænker jeg, at det øger kvaliteten af kampene. Det bliver sjovere at se på.
    Yeah, alle der har set en træningskamp eller venskabslandskamp ved, at en lang række udskiftninger altid gør det hele superunderholdende ...

    Hvorfor pokker ikke bare standse ved første, helt rimelige argument i stedet for at skulle lave noget spin-nonsens som alle kan gennemskue? Fodboldledere kan ikke tro, vi er særlig kvikke.

  8. De følgende 9 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •