Side 30 af 32 FørsteFørste ... 20272829303132 SidsteSidste
Viser resultater 436 til 450 af 470

Emner: YouSee-tråden

  1. #436
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: YouSee-tråden

    Bare en tanke; Vipaly har ramt en for høj prissætning og at hæve priserne vil ikke gøre noget godt for deres omsætning...

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #437
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Bare en tanke; Vipaly har ramt en for høj prissætning og at hæve priserne vil ikke gøre noget godt for deres omsætning...
    Det er nok meget rigtigt.
    Men omvendt - Hvad skal Viaplay gøre hvis/når rettighederne hele tiden koster mere og mere? Acceptere et underskud eller i det mindste forsøge at lave en god forretning?

    Fodbolden bliver mere og mere værd i alle henseender - Klubberne skal tjene mere, spillerne skal tjene mere... Vi ved alle godt hvor regningen ender henne....

    Hvis det var nemt at lave en god forretning på at vise fodbold/sport så tror jeg da at der var nogle der havde gjort det for længst...

    Ikke at jeg er fortaler for hverken Viaplay eller andre streaming tjenester. Jeg har bare svært ved at se en løsning i en grådig sportsverden hvor alt bare bliver dyrere og dyrere for hvert år der går...

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #438
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,511

    Re: YouSee-tråden

    Viaplay er virkelig på røven. De står for at skulle betale næste meget høje rate for sportsrettigheder, taber abonnenter, har tabt stort på satsning på at erobre store dele af verden og på at producere drama/seriefiktion. De er i sandhed dead man walking og det er nok kun amazon eller et stort teleselskab, der kan redde dem. Og alt det er skidt for vi fodboldfans. Med mindre en køber som amazon rent faktisk alene ønsker adgang til et marked, de ikke rigtigt har adgang til og adgang til data, de i dag ikke har adgang til, og derfor på den korte(re) bane er mindre optaget af, om økonomien hænger sammen.

    Og vi ved jo alle, at alle deres sinkekommentatorer bare flytter med over uanset hvor, fodbolden ender.

  6. #439
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det er nok meget rigtigt.
    Men omvendt - Hvad skal Viaplay gøre hvis/når rettighederne hele tiden koster mere og mere? Acceptere et underskud eller i det mindste forsøge at lave en god forretning?

    Fodbolden bliver mere og mere værd i alle henseender - Klubberne skal tjene mere, spillerne skal tjene mere... Vi ved alle godt hvor regningen ender henne....

    Hvis det var nemt at lave en god forretning på at vise fodbold/sport så tror jeg da at der var nogle der havde gjort det for længst...

    Ikke at jeg er fortaler for hverken Viaplay eller andre streaming tjenester. Jeg har bare svært ved at se en løsning i en grådig sportsverden hvor alt bare bliver dyrere og dyrere for hvert år der går...
    En tanke kunne være at de skulle bevæge sig lidt ned i pris, for at se om betalingsvilligheden blev større, hos nok potentielle kunder, til at det kunne ofsette det tab de lider pt. Hvis de sætter prisen yderligere op, så kommer de måske til at sætte endnu flere penge til.

  7. #440
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    En tanke kunne være at de skulle bevæge sig lidt ned i pris, for at se om betalingsvilligheden blev større, hos nok potentielle kunder, til at det kunne ofsette det tab de lider pt. Hvis de sætter prisen yderligere op, så kommer de måske til at sætte endnu flere penge til.
    Det giver sig selv, det er jeg godt med på.
    Men nu har de jo prøvet med en markant lavere pris før de satte det op til 449 - Det var åbenbart heller ikke nogen succes.

    Tænker at en kundebase er nogenlunde stabil - Men hvis rettighederne kun bliver dyrere og dyrere så ender regningen jo bare ved os "dumme" fodboldfans som i alt for længe har betalt ved kasse 1 fordi det er så ultra vigtigt for os at se vores fodboldhold...

    Men nok må snart være nok - Jeg har mit Viaplay igennem en pakkeløsning ved Norlys til en nogenlunde ok pris. Men læste at de står overfor prisstigninger på især sådanne typer af kunder fordi de er de kunder der ikke betaler nok. Og når den dag kommer så er jeg også ude for nu, selvom det gør ondt at skulle misse FCK kampe som jo er et af ugens helt store højdepunkter...

  8. #441
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,511

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Og når den dag kommer så er jeg også ude for nu, selvom det gør ondt at skulle misse FCK kampe som jo er et af ugens helt store højdepunkter...
    Kom ind til os andre i Parken. Det er godt.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #442
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Bare en tanke; Vipaly har ramt en for høj prissætning og at hæve priserne vil ikke gøre noget godt for deres omsætning...
    Når dit eneste produkt er en “all you can Eat” buffet, med pizza, dansk mad, softice, nudler, burger, kinesisk, græsk og Thai, så er det svært at finde kunder.

    Hvorfor skal jeg betale for noget reality lort jeg aldrig vil se?

    Fremtiden er selv valg.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #443
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Kom ind til os andre i Parken. Det er godt.
    Har skam haft sæsonkort en del år nu, og nu også med knægten på 7 på familietribunen. Vi misser aldrig en kamp i Parken.
    Det er udekampene jeg misser. Har desværre ikke lige sådan mulighed for at rejse ud hver anden weekend som jeg ellers gerne ville.

  13. #444
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Når dit eneste produkt er en “all you can Eat” buffet, med pizza, dansk mad, softice, nudler, burger, kinesisk, græsk og Thai, så er det svært at finde kunder.

    Hvorfor skal jeg betale for noget reality lort jeg aldrig vil se?

    Fremtiden er selv valg.
    Hvis kampene blev solgt enkeltvis ville de med garanti være så tilpas dyre at det vil give det samme i sidste ende. Det er jeg slet ikke i tvivl om.

    Ellers kan det ikke løbe rundt og så er der jo ingen grund til at købe rettighederne i første omgang.

    Igen - jeg er på ingen måde ude på at forsvare Viaplay. Der er sku klubberne/rettighedshaverne som hele tiden vil have flere og flere penge for at man kan få lov til at vise fodbold. Det er vel ikke Viaplays skyld?

    Tænker ikke det er “bare lige” at strikke noget sammen som alle er tilfredse med.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #445
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: YouSee-tråden

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...nekamp/9898384

    Ekstra Bladet har købt kampen på tirsdag.

    79 kr for et måneds abonnement så har man adgang.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #446
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...nekamp/9898384

    Ekstra Bladet har købt kampen på tirsdag.

    79 kr for et måneds abonnement så har man adgang.
    Man kan altid diskutere om 79kr er mange penge eller ej, men man bliver jævnt irriteret over den mængde udbydere man skal have for at følge ét enkelt hold.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #447
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,511

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Har skam haft sæsonkort en del år nu, og nu også med knægten på 7 på familietribunen. Vi misser aldrig en kamp i Parken.
    Det er udekampene jeg misser. Har desværre ikke lige sådan mulighed for at rejse ud hver anden weekend som jeg ellers gerne ville.
    Ok. Men udekampene er dog fortrinsvis på Discovery. No?

  20. #448
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    En tanke kunne være at de skulle bevæge sig lidt ned i pris, for at se om betalingsvilligheden blev større, hos nok potentielle kunder, til at det kunne ofsette det tab de lider pt. Hvis de sætter prisen yderligere op, så kommer de måske til at sætte endnu flere penge til.
    Folk der kvittede da prisen rundede 400 kommer ikke tilbage ved 299… de skal ned i 199.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  21. #449
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Når dit eneste produkt er en “all you can Eat” buffet, med pizza, dansk mad, softice, nudler, burger, kinesisk, græsk og Thai, så er det svært at finde kunder.

    Hvorfor skal jeg betale for noget reality lort jeg aldrig vil se?

    Fremtiden er selv valg.
    Det er muligt, men det kommer til at koste for dansk fodbold. Er folk på nedre C virkelig villige til at betale i omegnen af 4500 dkk / år+forbrug, for at følge holdet? Og det er for FCK. Hvordan ser det regnestykke ud for Randers, hvis rettighederne ikke er splittet?
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  22. #450
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ok. Men udekampene er dog fortrinsvis på Discovery. No?
    En del af dem ja.
    Men vores CL kampe er Viaplay. Og så er de “store” af vores udekampe jo også ofte på 3+. Og dem vil man jo også gerne se

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •