Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
64. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Viborg vinder

    13 20.31%
  • Uafgjort

    10 15.63%
  • FCK vinder

    41 64.06%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Næstsidste udekamp i grundspillet byder på en tur til det midtjyske, når grønblusede FCM Viborg FF tager imod. Med en sejr kan FCK for blot anden gang i sæsonen forsvare sin førsteplads, og potentielt udbygge føringen til FCM, hvis de andre midtjyder senere på aftenen smider point ude mod OB.

    FCK må undvære Zeca og Valdemar Lund, der fortsat er skadet, ligesom Singh fortsat ikke er klar til at spille. Derudover er andre spillere fortsat tvivlsomme inden kampen, da de af diverse årsager sad ude mod OB.

    FCK har Neestrup tilbage på trænerbænken efter afsonet karantæne, mens Zeca slipper for en tur til Jylland, når den sidste af hans tre karantænedage skal afsones. Viborg må til gengæld undvære forsvarsspilleren Lars Kramer, som afsoner en karantænedag efter sit røde kort mod SønderjyskE tilbage i november. Derudover har FCK tre spillere i umiddelbar karantænefare, da Pep Biel, Lukas Lerager og Nicolai Boilesen står til en karantænedag ved næste gule kort, uanset antal strafpoint, ligesom Jens Stage også får en dag i skyggen ved næste gule kort, hvis det er til 6 strafpoint. Hos Viborg får Justin Longwijk, Frans Putros og Tobias Bech karantæne ved næste gule kort, og det gør Christian Sørensen også, hvis han får gult kort til 6 strafpoint.
    (Med FCM-kampen rundt om hjørnet, så skal ovennævnte FCK-spillere enten hente et gult kort i denne kamp eller undgå kort i denne kamp og den næste kamp mod Randers, hvis man gerne vil spille med i kampen mod FCM).

    Kampens dommer er endnu ikke påsat, men det bliver med garanti ikke Sandi Putros, eftersom hans bror Frans spiller i Viborg.

    Skal man ikke med til Viborg, vises kampen på Canal 9, med optakt fra kl. 15.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,199

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Jeg synes vi skal holde os for gode til kalde Viborg for FCM 2 eller deslige. Jeg er glad for at have Viborg i ligaen da det giver FCM min to besværdlige kampe, og min sympati er udelukkende på den grønne side i pågældende derby.


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Troede Lerager allerede havde karantæne?
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Troede Lerager allerede havde karantæne?
    Det får han først ved næste gule kort, uagtet hvor mange point det giver.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg synes vi skal holde os for gode til kalde Viborg for FCM 2 eller deslige. Jeg er glad for at have Viborg i ligaen da det giver FCM min to besværdlige kampe, og min sympati er udelukkende på den grønne side i pågældende derby.
    Jeg er slet ikke med på joken... Hvad går den på?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er slet ikke med på joken... Hvad går den på?
    Er joken (Kiwi’s) ikke, at Viborg mener at være ægte Midtjylland. Modsat Herning, som kalder sig Midtjylland?

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Er joken (Kiwi’s) ikke, at Viborg mener at være ægte Midtjylland. Modsat Herning, som kalder sig Midtjylland?
    Ahh. Okay... Hverken synderligt morsomt eller krænkende, hehe.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    FCMs grimme grønne udebanetrøje kan for nogen minde om deres ærkerival Viborgs trøje. Derfor er det en sviner mod FCM at forveksle dem med Viborg.. Siden det skal skæres ud i pap.. ;-)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Jeg håber Biel får gult kort så vi skal undvære ham mod randers og ikke mod fcm. Jeg har aldrig forstået hvorfor folk kaldte det usympatisk når mourinho bad sine spillere om at få "taktiske" gule kort til slut i en kamp. Hellere afsone ved de rigtige kampe. Boilesen kan vi nok også godt undvære mod randers.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,752

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Jeg håber Biel får gult kort så vi skal undvære ham mod randers og ikke mod fcm. Jeg har aldrig forstået hvorfor folk kaldte det usympatisk når mourinho bad sine spillere om at få "taktiske" gule kort til slut i en kamp. Hellere afsone ved de rigtige kampe. Boilesen kan vi nok også godt undvære mod randers.
    Zeca har da for en gangs skyld timet sin karantæne korrekt i forhold til FCM :).

    Nu er Randers jo ikke et nemt hold, men med Europa kamp, så møder vi dem på et godt tidspunkt og derfor så ser jeg nu også gerne de får gult. David og Vavro kan altså også noget imod FCM og Biels plads kam også gives til NJ i første halvleg, hvor der skal kæmpes lidt mere og en teknisk mindre spiller i anden halvleg

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Det er guf at indlede en (halv)sæson med en hårdt tilkæmpet 0-1 udesejr.

    Viborg må være high-flying og har intet at tabe og alt at vinde.

    Vi kæmper med en masse nye spillere, og første kamp vidnede ikke ligefrem om der var styr på konceptet.

    Jeg frygter den kamp. Mit bud er 0-0 eller 1-1.

    Zan

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Zeca har da for en gangs skyld timet sin karantæne korrekt i forhold til FCM :).

    Nu er Randers jo ikke et nemt hold, men med Europa kamp, så møder vi dem på et godt tidspunkt og derfor så ser jeg nu også gerne de får gult. David og Vavro kan altså også noget imod FCM og Biels plads kam også gives til NJ i første halvleg, hvor der skal kæmpes lidt mere og en teknisk mindre spiller i anden halvleg
    Hvis Biel er ude, håber jeg godt nok mere på, at hans afløser har et islandsk navn. Nicolai Jørgensen ligner pt. ikke en, der skal være det kreative omdrejningspunkt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    FCMs grimme grønne udebanetrøje kan for nogen minde om deres ærkerival Viborgs trøje. Derfor er det en sviner mod FCM at forveksle dem med Viborg.. Siden det skal skæres ud i pap.. ;-)
    Elsker jokes, der skal skæres ud i pap:-)

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,752

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis Biel er ude, håber jeg godt nok mere på, at hans afløser har et islandsk navn. Nicolai Jørgensen ligner pt. ikke en, der skal være det kreative omdrejningspunkt.
    Ja - det er faktisk også min konklusion (bare taget lidt efter jeg skrev NJ haha). Min pointe var bare at vi nok skulle overleve uden Boile og/eller Biel og det er trods alt en ny situation

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Mon ikke Vavro får genvalg?

    https://www.bt.dk/fodbold/knust-fck-...dage-i-mit-liv

    På den anden side, har modtaget en rasende besked fra min tjekkiske kollega med det grimmeste sprog omhandlende rusland, så det kan være, at Vavro også er voldsomt påvirket.

    (Før nogen belærer mig om, at Vavro ikke er tjekke: Jeg fornemmer, at en stor del af befolkningen i den region er temmeligt påvirket af situationen).

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09
  2. Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 30.11.16, 16:38
  3. Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (08.05.14 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 09.05.14, 16:49
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (24.11.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 25.11.13, 11:07
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Viborg FF
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 16.05.08, 14:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •