Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
81. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Thisted vinder i ordinær spilletid

    6 7.41%
  • Uafgjort (Thisted vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    3 3.70%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    12 14.81%
  • FCK vinder i ordinær spilletid

    60 74.07%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 43

Emner: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    4. runde i pokalturneringen byder på en tur til det yderste hjørne af udkants-Danmark, når thyboerne fra Thisted FC tager imod de forsvarende danske mestre på Lerpytter Stadion.

    Det er anden gang, FCK møder Thisted FC. Første gang var også i pokalturneringen, dog i 2006, hvor FCK vandt efter straffesparkskonkurrence, efter at kampen i ordinær tid sluttede 1-1. Cheftræner Jacob Neestrup har forresten rædderlige minder fra det opgør, da han blev slagtet af jyderne, og pådrog sig en alvorlig knæ- og ankelskade, som de facto ødelagde hans spillerkarriere.

    Med en sejr kvalificerer Løverne sig til forårets kvartfinaler, mens et nederlag betyder, at den sidste midtugekamp i sæsonen er overstået.

    FCK må undvære de skadede spillere Zeca, Amoo, Boilesen og Karamoko, mens Babacar og Ryan er tvivlsomme pga. småskader. Derudover har Hákon karantæne efter sit røde kort i sidste pokalkamp mod Hobro.

    Kampens dommer er Jakob Kehlet, der dømmer sin 3. FCK-kamp i denne sæson. De to første endte med nederlag mod hhv. Horsens og OB, så forhåbentlig er 3. gang lykkens gang for Byens Hold. Der er ikke VAR i pokalturneringen.

    Rejser man ikke med til Thy, vises kampen på 3+ med optakt fra kl. 17:30

    PS: Att. -smølle og evt. andre kværulanter: Der er begrænsning i antallet af tegn til at lave afstemning, derfor bruges ordet "Uafgjort" i afstemningen.. ;-)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Jeg håber ikke at man er blevet bange for at stille med reserver. Det er sådanne kampe at ydermandater skal testes (selvom vi rent faktisk spiller med dem nu om dage).

    Kalle (eller Ryan hvis han er klar)
    Ankersen-David-Lund-CS
    Falk-Stamenic-Johannesson
    Roony-Oskarsson-Mukairu

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Nr. 10 i 2. division bør vi kunne slå komfortabelt, men det kan da lige passe, at de stopper deres dårlige stime mod os.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Skal møde FCK: Thisted FC fyrer cheftræner
    Thisted FC har valgt at stoppe samarbejdet med cheftræner Krzysztof Popczynski, skriver klubben i en pressemeddelelse.


    https://bold.dk/fodbold/klubber/this...r-cheftraener/

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Selv om ligakampen mod AGF naturligvis er super vigtig, håber jeg, at vi ikke stiller med et rent reservehold i morgen. Jeg holder personligt meget af pokalturneringen, som vi her til lands af en eller anden grund har et meget sløjt forhold til sammenlignet med eksempelvis England.

    Det kan godt være, de indledende runder ikke byder på prangende kampe, men prøv at tænke tilbage på de fantastiske oplevelser, vi har haft i pokalfinaler i et fyldt Parken - og i denne sæson er finalen heldigvis tilbage, hvor den hører hjemme, efter tre år i provinsen.

    Og så har vi gang i en pinagtigt negativ rekord: Til sommer vil det være seks år, siden vi sidst var i pokalfinalen, hvilket er klubbens suverænt længste pokalfinaletørke nogensinde. Inden den stime var vi i fire finaler i træk(!), hvoraf vi vandt de tre seneste. Så tilbage på pokalsporet, tak!

    EDIT: Nå ja, og så kan vi i øvrigt med endnu en pokalfinaledeltagelse tage rekorden for flest finaler fra AGF, som lige som os har deltaget i 12 af slagsen - og vi kan med en pokalfinalesejr komme op på siden af århusianernes 9 pokaltitler.
    Sidst redigeret af Garneren : 08.11.22 kl. 09:10
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Jeg ser gerne at vi kommer langt i pokalen. Men 3 point mod AGF er så vigtige, at vi skal stille et hold, der maksimerer vores sandsynlighed for at vinde i Århus. Det burde betyde at Claesson, Corner, Vavro, Lerager etc. får lov at blive hjemme. Superestrellas forslag til start 11 er fin og bør være alt rigeligt til at slå et middelmådigt hold fra 2. division
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Superestrellas forslag til start 11 er fin og bør være alt rigeligt til at slå et middelmådigt hold fra 2. division
    Det er jeg principielt enig i. Vi har bare efterhånden set så mange eksempler på, at vi kan få det ualmindeligt svært mod sekundahold i pokalen, hvis vi stiller op uden nok erfarne ledertyper, der går forrest. Hvis Neestrup er i stand til mentalt at sætte holdet op til en 100%-arbejdsindsats, burde et halvt reservehold bestemt kunne køre den hjem. Men hvis vi ryger ud til Thisted, bliver jeg sgu rasende. Og ja, jeg ved godt, jeg tilhører minoriteten. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg håber ikke at man er blevet bange for at stille med reserver. Det er sådanne kampe at ydermandater skal testes (selvom vi rent faktisk spiller med dem nu om dage).

    Kalle (eller Ryan hvis han er klar)
    Ankersen-David-Lund-CS
    Falk-Stamenic-Johannesson
    Roony-Oskarsson-Mukairu
    Ankersen skal ikke spille. Han er helt uden kampform, så det må være Dicks i stedet for ham
    Falk tvivler jeg stærkt på fra start. Han skal ikke starte vinterpausen på skade. Så bliver lerager eller Claesson. Enig om at Johannesson skal have en kamp fra start på 8'er position. Jeg tror en af årsagerne til han ikke er brudt igennem er at han bliver brugt forkert på højre kant. Har fået alt for få chancer inde centralt.
    Så hellere at man prøver en SahSah fra start i stedet for Mukairo.
    - Torben

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Ankersen skal ikke spille. Han er helt uden kampform, så det må være Dicks i stedet for ham
    Falk tvivler jeg stærkt på fra start. Han skal ikke starte vinterpausen på skade. Så bliver lerager eller Claesson. Enig om at Johannesson skal have en kamp fra start på 8'er position. Jeg tror en af årsagerne til han ikke er brudt igennem er at han bliver brugt forkert på højre kant. Har fået alt for få chancer inde centralt.
    Så hellere at man prøver en SahSah fra start i stedet for Mukairo.
    Der er to kampe tilbage til der er ferie, og vi har brug for succes. Jeg ville rotere i den her kamp, men er jeg enig i dine betragtninger. Der er vigtigere Falk kan spille 30 mod AGF og gå ind til vinterpausen uden skader. Ankersen er ikke i kampform og er en unødvendig risiko.

    Diks, Stamenic, Lund, Haraldsson og Isak ville jeg spille for Jelert, Clem, Kocho, Corner og Claesson. Så må Lerager lige tage en svingom mere. Går første halvleg godt kan Falk eller Clem komme ind tidligt for Lerager .

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Neestrup udtalte til Copenhagen Sundays før Lyngby-kampen, at Falk starter inde i morgen, så lige præcis hans plads behøver vi ikke diskutere.
    Mvh.
    Dane

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Neestrup udtalte til Copenhagen Sundays før Lyngby-kampen, at Falk starter inde i morgen, så lige præcis hans plads behøver vi ikke diskutere.
    Neestrup ved det nok bedre end os andre. Dejligt han er så klar de tør det!

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Der er nok dage mellem pokalkampen og GF-kampen, så det er ikke nødvendigt at gå all-in med reserver. Det er meget vigtigt, at vi gå videre i pokalen, så den skal bare have fuld skrue.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Det er i øvrigt værd at have med i betragtning, at AGF først spiller deres pokalkamp torsdag, så de har en restitutionsdag mindre end os.
    Sidst redigeret af Garneren : 08.11.22 kl. 13:34
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er jeg principielt enig i. Vi har bare efterhånden set så mange eksempler på, at vi kan få det ualmindeligt svært mod sekundahold i pokalen, hvis vi stiller op uden nok erfarne ledertyper, der går forrest. Hvis Neestrup er i stand til mentalt at sætte holdet op til en 100%-arbejdsindsats, burde et halvt reservehold bestemt kunne køre den hjem. Men hvis vi ryger ud til Thisted, bliver jeg sgu rasende. Og ja, jeg ved godt, jeg tilhører minoriteten. :-)
    Beklager mine fordomme, men jeg er ret overbevist om at du vil tilhøre en rasende majoritet i fald vi skulle kopier brøndbys pokal gameplan.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Beklager mine fordomme, men jeg er ret overbevist om at du vil tilhøre en rasende majoritet i fald vi skulle kopier brøndbys pokal gameplan.
    Det håber jeg da. Der lader bare til at være mange, der betragter pokalturneringen som en slags Royal League. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 04.10.22, 10:23
  2. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 24.08.22, 10:08
  3. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 18.08.22, 09:44
  4. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 16.08.22, 17:53
  5. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •