Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
65. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    23 35.38%
  • Uafgjort

    17 26.15%
  • Slovan vinder

    25 38.46%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 41

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

  1. #16
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Wow - trænerteamet kommer på lidt af en opgave, når de skal sammensætte startopstillingen til i aften. 12 mand er ude, og især er det bemærkelsesværdigt, at hele fem af vores centrale midtbanespillere er skadede: Zeca, Lerager, Falk, Stage og Baldursson. Temmelig uheldigt.

    Mon ikke det bliver noget i stil med:

    Johnsson
    Jelert - Khocholova - Oikonomou - Kristiansen
    Haraldsson - Johannesson - Pep Biel - Bøving
    Wind - R. Højlund

    Skulle det ske, må det vist være den laveste og letteste midtbane, vi har stillet med - tiden med Johansen-tvillingerne inkluderet :-)

    Det giver så en bænk med Grabara, Guadagno, Oviedo, Wilczek, Matias Jakobsen, Daniel Haarbo, William Clem, Emil Højlund.

    Skader, rutine, motivation og aktuel form peger på en sejr til Slovan B. Lad os håbe, vores unge spillere kan overraske og levere et godt resultat.
    Det kan simpelthen ikke være rigtigt. Der er noget galt med vores sundhedssektor.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Det kan simpelthen ikke være rigtigt. Der er noget galt med vores sundhedssektor.
    Jeg er helt overbevist om, at flere spillere kunne og ville have spillet kampen, hvis kampen var afgørende for videre avancement, men det er den ikke, og derfor har Thorup prioriteret anderledes.


  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Verdens mest forudsigelige hjemmebanenederlag...
    Jeg må bare æde mine ord og tage hatten af for den indstilling, spillerne viser. Det er sgu imponerende i en på papiret ligegyldig kamp. Det er måske fordelen ved at spille med alle de unge, at de faktisk har noget at spille for i sådan en kamp. Men samtidig er det også et imponerende niveau de unge spillere viser. Fremtiden ser sgu ret lys ud med den enorme talentmasse, der løber rundt i klubben nu!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg må bare æde mine ord og tage hatten af for den indstilling, spillerne viser. Det er sgu imponerende i en på papiret ligegyldig kamp. Det er måske fordelen ved at spille med alle de unge, at de faktisk har noget at spille for i sådan en kamp. Men samtidig er det også et imponerende niveau de unge spillere viser. Fremtiden ser sgu ret lys ud med den enorme talentmasse, der løber rundt i klubben nu!
    Absolut flot kamp

    Jeg har været efter Bøving, men hold da op en udvikling de sidste mange kampe han har spillet. Han skulle lige ud af Daramys skygge og finde sin egne måde at gøre det på.

    Også flot kamp af Wind i øvrigt.


  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Absolut flot kamp

    Jeg har været efter Bøving, men hold da op en udvikling de sidste mange kampe han har spillet. Han skulle lige ud af Daramys skygge og finde sin egne måde at gøre det på.

    Også flot kamp af Wind i øvrigt.
    Jeg har også haft det lidt svært med Bøving. Men må også bøje mig i støvet… Jeg kan godt se det kan blive rigtig spændende med ham! Virkelig god kamp.

    Synes også Jelert er værd at fremhæve.

    Zan

  7. De følgende 14 brugere er enige:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg har også haft det lidt svært med Bøving. Men må også bøje mig i støvet… Jeg kan godt se det kan blive rigtig spændende med ham! Virkelig god kamp.

    Synes også Jelert er værd at fremhæve.

    Zan
    Jeg blev også glad for at se Marios’ præstation.
    Han stod godt på banen, skabte ro i opspillet og tog fat når det brændte på.


  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Hvor var det bare fedt at se en flok unge spillere, der spillede og pressede til sidste fløjt.
    Jeg havde ingen forventninger til dagens kamp og gik glad hjem fra Parken.
    God jul - vi ses til februar.
    Sidst redigeret af MarBaar : 10.12.21 kl. 09:03

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Flot spillet kamp af de unge.
    Lysene på øvre B; det lignede nærmest et statement? 3-4 lys med jævne mellemrum. Næppe noget der gjorde noget godt for stemningen. Så bare dumt? Ligesom de 3-4 kopper øl mod dommeren.
    Mon ikke det bliver en bøde ala en lille årsløn til en 18-årig i alt? (Og nej, det her er ikke en for eller imod lys - jeg forstår det bare slet ikke en dag som i dag).

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,538

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Flot præstation af vores unge drenge, som fik sat en tyk streg under, at talentmassen virkelig er unik i FCK fortiden. Jeg glæder mig virkelig til et forår, hvor de unge spillere har fået endnu en træningsopstart at optimere fysikken på, og derfor formentlig står endnu skarpere end de gør nu samtidig med at vi forhåbentlig får en god bane at spille på og får tilført nogle etablerede kvalitetsspillere. Det kan jo kun blive godt.

    Bøving har været fremragende siden AGF-kampen, hvor han fik et mindre gennembrud, og jeg er også voldsomt imponeret af Haraldsson. Johannesson får også godt af en fuld opstart med resten af truppen.. Og med Falk tilbage samt de formodede nye tilgange, så kommer vi måske til at stå med et luksusproblem til foråret..

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Nogen der ved noget om den tredje Højlund bror? Alder, position, talent?

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Så ikke hele kampen, i går, men det så ud som om dommeren var enormt svag, i sine placeringer. Synes flere gange, han forstyrrede spillet. Er jeg way off her, eller var det virkelig tilfældet?

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Oscar og Emil Højlund er tvilingebrødre

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,080

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Synes København spillede en perfekt kamp i går og eneste malurt jeg kan finde er han ikke lod Højlund brødrende få spilletid sammen samt at han ikke også gav Clem debut.

    #9 og Oviedo kunne sagtens have set hele denne kamp fra bænken da de næppe spiller en stor rolle efter nytår.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    #9 og Oviedo kunne sagtens have set hele denne kamp fra bænken da de næppe spiller en stor rolle efter nytår.
    Jeg tror (og håber) at det var fordi Jess ville være en flink fyr der ville give dem en sidste rundtur i manegen, inden de skal videre og væk fra København.
    PCs kommende oprydning i truppen sker jo ikke uden at Thorup har givet sit besyv med om hvem han gerne vil hhv. beholde og af med. Og hvis man æder tabet på Wilczek og Oviedo, som man gjorde med Bartolec (hvilket forresten nok tilsammen for de to cirka svarer til de præmiepenge, vi fik for sejren i går), så står vi pludselig et bedre sted med truppen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,508

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slovan Bratislava (09/12-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg tror (og håber) at det var fordi Jess ville være en flink fyr der ville give dem en sidste rundtur i manegen, inden de skal videre og væk fra København.
    PCs kommende oprydning i truppen sker jo ikke uden at Thorup har givet sit besyv med om hvem han gerne vil hhv. beholde og af med. Og hvis man æder tabet på Wilczek og Oviedo, som man gjorde med Bartolec (hvilket forresten nok tilsammen for de to cirka svarer til de præmiepenge, vi fik for sejren i går), så står vi pludselig et bedre sted med truppen.
    Jeg tænkte nøjagtig det samme! Og selvom andre også skriver og siger det, og selvom det nok var på en noget billig baggrund, hvor var det fedt at se så mange unge på banen, som ikke kun er unge, men som også kan bære ansvaret. Uanset, at det var af nød, så var det simpelt hen aldrig sket på den måde under Ståle (med fare for at starte en ny debat af Ståle).

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 87
    Sidste Meddelelse: 05.12.21, 14:00
  2. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 17.09.21, 14:38
  3. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •