Side 19 af 31 FørsteFørste ... 91617181920212229 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    At der efter spilleropråbene ikke råbes 'Forza FC', men istedet 'Forza København'. Vi er ikke fra FC(!), vi er fra København! Smukke fantastiske København!


  2. #272
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Må man supplere med ønsket om at "Tsunami" afspilles lige inden starten af 2. halvleg?
    Samt at dræbe Muzakken inden kampen og lade tribunerne stå for lyden


  3. #273
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Samt at dræbe Muzakken inden kampen og lade tribunerne stå for lyden
    Kunne ikke være mere enig. Det var flere niveauer for højt.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #274
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Vores "stem på kampens man-of-the-match" i starten af anden halvleg (især når stillingen er 1-1!) skal simpelthen også bare stoppe omgående. Det er til at blive skør af

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #275
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Og så kunne man også sløjfe den forfærdelige musik der sættes i gang sekunder efter kampen fløjtes af, når stemningen fra tribunen er høj og sejren skal fejres med spillerne. Det giver ingen mening at brage Minds of 99, eller hvad det er de prøver at udsætte os for. "Another one bites the dust" er fin, men den kan man køre når spillerne har været rundt og folk siver ud

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #276
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    Og så kunne man også sløjfe den forfærdelige musik der sættes i gang sekunder efter kampen fløjtes af, når stemningen fra tribunen er høj og sejren skal fejres med spillerne. Det giver ingen mening at brage Minds of 99, eller hvad det er de prøver at udsætte os for. "Another one bites the dust" er fin, men den kan man køre når spillerne har været rundt og folk siver ud
    Jeg tror "Stjerner på himlen" (rigtignok med The Minds of 99) er erstatningen for "Another one bites the dust", så den kommer du desværre til at kigge længe efter. Det var ellers en fantastisk sang at sende modstanderne hjem på.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #277
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det var ellers en fantastisk sang at sende modstanderne hjem på.
    Kædedansen fra spillerne til den sang er et af mine klareste minder fra sejren over Man. United i 2006.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. #278
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    73

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Enter Sandman er også klart mere stemningsskabene end den tidligere.
    --SoccerFessor --
    ...næsten aldrig på pletten :-/

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  14. #279
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Fjerne Tsunami helt. Den hører hjemme i en håndboldhal på den anden side af broen el. en scooter i Randers. Top-prol.


  15. #280
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Fjerne Tsunami helt. Den hører hjemme i en håndboldhal på den anden side af broen el. en scooter i Randers. Top-prol.
    Hvorfor fjerne noget som giver god stemning og spillerne et ekstra løft? I pausen af den forlænget spilletid mod Røde Stjerne kunne man se på vores spillere at de fik et lille gear ekstra og pressede modstanderen mere i bund
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #281
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Når det kommer til musik, pauseunderholdning osv, så må vi nok bare indse, at stadion er fuld af forskellige mennesker i forskellige aldre med forskellige smag og forskellig tilgang til fodbolden. Man kan ikke gøre alle glade. Nogle kan lide Tsunami - andre synes den er prol. Nogle kan lide musikken ved slutfløjt (der lister mange trods alt allerede af) - nogle vil have den afskaffet/udskudt. Nogle synes pauseunderholdning er fedt - andre synes det er pinligt. Nogle synes musikken før kampstart skal væk - andre synes det hører til.
    Denne forskellighed blandt fans skal man nok have i baghovedet i disse diskussioner. Forøvrigt er det sjovt, hvor ophidsede folk af og til er her og på sociale medier over ting som pauseunderholdning, musik før/efter kampen, indløbssang osv, alt imens vi på disse områder let og elegant glemmer, at vi ofte bryster os som værende klubben med plads til alle typer fans.

    Klubben laver næppe diverse tiltag for at genere os, men derimod for at give så mange som muligt den bedst mulige oplevelse. Spilles f.eks. Tsunami (som virkelig ikke rammer ned i min aldersgruppe) og man hader det, så må man lige huske, at der står en hel S12 og går amok - ja selv ældre mennesker på Øvre C står jo og danser. Hader man "gå-hjem"-musik lige efter slutfløjt, så må man kigge på de 75% af stadion som lister af, fordi de ikke har nogle interaktion med spillerne osv osv osv.

    Personligt kunne jeg f.eks. godt undvære salg af øl (i det mindste shots), da jeg synes alle de stive mennesker på og uden for stadion er skide irriterende - men det forbud sker nok næppe :)

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #282
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Det kunne gøre min oplevelse bedre at se flere mål scoret mod bif på storskærmen lige inden kampstart...………...


  20. #283
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af SoccerFessor Se meddelelser
    Enter Sandman er også klart mere stemningsskabene end den tidligere.
    Er vi ikke ude i, at den gamle indløbsmarch pt. bruges i de mindre kampe, og Enter Sandman i større lidt vigtigere kampe, hvor stemningen lige skal have et ekstra løft?

    Imo er det meget fedt - bruger man Enter Sandman i alle kampe, så bliver den også hurtigt "rugbrødsagtig"

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #284
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Når det kommer til musik, pauseunderholdning osv, så må vi nok bare indse, at stadion er fuld af forskellige mennesker i forskellige aldre med forskellige smag og forskellig tilgang til fodbolden. Man kan ikke gøre alle glade. Nogle kan lide Tsunami - andre synes den er prol. Nogle kan lide musikken ved slutfløjt (der lister mange trods alt allerede af) - nogle vil have den afskaffet/udskudt. Nogle synes pauseunderholdning er fedt - andre synes det er pinligt. Nogle synes musikken før kampstart skal væk - andre synes det hører til.
    Denne forskellighed blandt fans skal man nok have i baghovedet i disse diskussioner. Forøvrigt er det sjovt, hvor ophidsede folk af og til er her og på sociale medier over ting som pauseunderholdning, musik før/efter kampen, indløbssang osv, alt imens vi på disse områder let og elegant glemmer, at vi ofte bryster os som værende klubben med plads til alle typer fans.

    Klubben laver næppe diverse tiltag for at genere os, men derimod for at give så mange som muligt den bedst mulige oplevelse. Spilles f.eks. Tsunami (som virkelig ikke rammer ned i min aldersgruppe) og man hader det, så må man lige huske, at der står en hel S12 og går amok - ja selv ældre mennesker på Øvre C står jo og danser. Hader man "gå-hjem"-musik lige efter slutfløjt, så må man kigge på de 75% af stadion som lister af, fordi de ikke har nogle interaktion med spillerne osv osv osv.

    Personligt kunne jeg f.eks. godt undvære salg af øl (i det mindste shots), da jeg synes alle de stive mennesker på og uden for stadion er skide irriterende - men det forbud sker nok næppe :)
    Nu var spørgsmålet, hvad der kunne gøre MIN oplevelse bedre i Parken. I mine øjne bør klubben ikke være altfavnende, som du nævner, men have en vis standard. Denne standard er for mig at undgå crazy daisy-stemning med alt hvad det indeholder af dak, klappepølser, kanonslag, rockerrelationer osv.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #285
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Hvorfor fjerne noget som giver god stemning og spillerne et ekstra løft? I pausen af den forlænget spilletid mod Røde Stjerne kunne man se på vores spillere at de fik et lille gear ekstra og pressede modstanderen mere i bund
    Det er jo etableret at sådan et løft snildt kunne opnås med kollektivt mord i øjnene fra vores medfans. Stram op!

    Spøg til side, så synes jeg vi skal bevare Tsunami til "special occasions" når vi fans skal peppes lidt ekstra op, som vi fx så det mod RS, men også i pokalfinalen mod BØF i '17. Det er skam heller ikke min kop te rent musikalsk, men det er enormt morsomt at være vidne til, og så virker det åbenlyst.

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •