Side 54 af 193 FørsteFørste ... 4445152535455565764104154 ... SidsteSidste
Viser resultater 796 til 810 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #796
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    En Twitter bruger melder at vi er tæt på Mads Døhr
    https://twitter.com/Mogens600/status...213915137?s=19

    Ved ikke hvor meget man skal ligge i det og er han god nok?

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #797
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnum Se meddelelser
    En Twitter bruger melder at vi er tæt på Mads Døhr
    https://twitter.com/Mogens600/status...213915137?s=19

    Ved ikke hvor meget man skal ligge i det og er han god nok?
    Må godt nok sige at det lyder lidt tvivlsomt det der. Kan virkelig ikke se hvad vi skulle bruge Mads Døhr til.


  4. #798
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Må godt nok sige at det lyder lidt tvivlsomt det der. Kan virkelig ikke se hvad vi skulle bruge Mads Døhr til.
    Det må være årets joke det der... Jeg tør slet ikke tænke på stemningen herinde, hvis vi lander Mads Døhr, når nu man kender holdningerne til både Diks og Wass :-)

    Og her må jeg nok indrømme at jeg melder mig i koret af kritikere, hvis der skulle vise sig at være bare den mindste smule sandhed i det rygte (det kan jeg nu på ingen måde forestille mig at der er)..

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #799
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det må være årets joke det der... Jeg tør slet ikke tænke på stemningen herinde, hvis vi lander Mads Døhr, når nu man kender holdningerne til både Diks og Wass :-)

    Og her må jeg nok indrømme at jeg melder mig i koret af kritikere, hvis der skulle vise sig at være bare den mindste smule sandhed i det rygte (det kan jeg nu på ingen måde forestille mig at der er)..
    Nærmere årets redning, hvis det kunne udelukke Wass.

  7. #800
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Må godt nok sige at det lyder lidt tvivlsomt det der. Kan virkelig ikke se hvad vi skulle bruge Mads Døhr til.
    Højreback i stedet for Ankersen? Ved godt det ikke klinger eksotisk som Varela - men personligt synes jeg højre back trænger til nyt blod... og Tychosen har da god fart og teknik

  8. #801
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Spinelli Se meddelelser
    Højreback i stedet for Ankersen? Ved godt det ikke klinger eksotisk som Varela - men personligt synes jeg højre back trænger til nyt blod... og Tychosen har da god fart og teknik
    Altså jeg står helt af på den her. Kan simpelthen ikke se ham have det niveau, der skal til. fcm skibede ham jo også videre, uden de store betænkninger, da han begyndte at brokke sig over manglende spilletid, så de har heller ikke set det store lys i ham.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #802
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Spinelli Se meddelelser
    Højreback i stedet for Ankersen? Ved godt det ikke klinger eksotisk som Varela - men personligt synes jeg højre back trænger til nyt blod... og Tychosen har da god fart og teknik
    Højre back trænger klart til nyt blod.. Men altså ikke hvis det er Mads Døhr Tychosen. Det er simpelthen ikke andet end mellemblød superligavarer - det må vi ALDRIG gå efter..

    Det er da også en kæmpe and det her, kan simpelthen ikke være andet. Foreløbigt har der været et rygte på Twitter, så lad os nu liiige... Jeg kunne jo også skrive at jeg har hørt at Brøndby skifter Maxsø ud med Steven Lüstü for at skabe lidt røre i andedammen...

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #803
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Foreløbigt har der været et rygte på Twitter, så lad os nu liiige...
    Skrevet af en profil, der tilsyneladende er lige med kaduhika..whatever, også kendt som Georg Plange, en hårdnakket troll og pestilens i det midtjyske. Se hellere bort fra den kilde.

  13. #804
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det er vel ikke et spørgsmål om, hvorvidt højre back trænger til nyt blod. Bartolec er på vej ud, så der kommer en ny højre back.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #805
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hahaha. Kan vi ikke aftale at vi stopper med at videreformidle rygter fra twitterbrugere i stil med Mogens600 med 40 følgere og en profiltekst hvor der står "Fuck dig".


  16. #806
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Robin Olsen er færdig i Everton efter endt lejeophold, og vender tilbage til Roma, hvor den nok står på en tur på bænken. Det er ikke utænkeligt, at han vil væk derfra inden længe. Jeg kan ikke huske, hvordan hans spil med fødderne er, men det er da ikke helt groteskt at påstå, at han overall er Skandinaviens næstbedste målmand efter Kasper Schmeichel.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #807
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hold kæft, hvor er jeg træt af at hører på FC Muhhh i disse dage.

    Nu må PC og Co. godt snart komme med noget positivt nyt på tilgang af nye spiller eller Lars seier eller en anden rigmand vælger at smide 500 mill i klub kassen :)

    Kom nu bare med et eller andet :D

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #808
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Robin Olsen er færdig i Everton efter endt lejeophold, og vender tilbage til Roma, hvor den nok står på en tur på bænken. Det er ikke utænkeligt, at han vil væk derfra inden længe. Jeg kan ikke huske, hvordan hans spil med fødderne er, men det er da ikke helt groteskt at påstå, at han overall er Skandinaviens næstbedste målmand efter Kasper Schmeichel.

    Robin var ikke særlig god med fødderne. Og han er næppe blevet meget bedre. Han har dog god attitude.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #809
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Robin var ikke særlig god med fødderne. Og han er næppe blevet meget bedre. Han har dog god attitude.
    Qua sine næsten 2 meter vil han i det mindste kunne sætte en stopper for mange af de indkasserede mål på dødbolde og langskud. I modsætning til mindre målmænd.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #810
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Qua sine næsten 2 meter vil han i det mindste kunne sætte en stopper for mange af de indkasserede mål på dødbolde og langskud. I modsætning til mindre målmænd.
    Robin bar ikke særlig god på frispark (så vidt jeg husker), men han har attitude og finder sig ikke i at blive skubbet til. Det er da et step up.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •