Side 55 af 193 FørsteFørste ... 5455253545556575865105155 ... SidsteSidste
Viser resultater 811 til 825 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,426

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

    Pierre Bengtsson giver ikke op frivilligt..

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #812
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Robin bar ikke særlig god på frispark (så vidt jeg husker), men han har attitude og finder sig ikke i at blive skubbet til. Det er da et step up.
    Vi vil under ingen omstændigheder kunne hente en bedre keeper ind end Robin.
    Det sted vi er i fødekæden, vil vi aldrig kunn hive en keeper ind der mestrer det hele.
    Robin vil i dén grad være en forstærkning!

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #813
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Inde på Kvart i Bolds facebook-side har en i PCs nærmeste omgangskreds fået udtalt følgende om vores nye sportschef:
    PC presser enhver handel til det maksimale. Af samme grund tager hans handler altid længere tid . Han er iskold og betaler ikke 1 krone mere end han mener er fair
    Så vi kan vist godt begynde at væbne os med tålmodighed, inden der kommer til at ske noget for alvor..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #814
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser


    Så vi kan vist godt begynde at væbne os med tålmodighed, inden der kommer til at ske noget for alvor..
    Generelt en sund tilgang, hvis man husker stort set hvilken som helst transfersommer i denne klub ;-)
    At have truppen stort set samlet ved træningsstart er sjældent, men kunne trods alt være ideelt
    – at blive frustreret over manglende indkøb allerede nu, med en slutrunde som ikke engang er begyndt, er rent spild af kræfter ...

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #815
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Inde på Kvart i Bolds facebook-side har en i PCs nærmeste omgangskreds fået udtalt følgende om vores nye sportschef:


    Så vi kan vist godt begynde at væbne os med tålmodighed, inden der kommer til at ske noget for alvor..
    Som fan synes jeg det er fedeste at vi handler sidst i vinduet da transfervinduet bliver lidt kedeligt hvis vi har truppen på plads efter 2 dage og ikke laver flere handler. Men som klub, trup og træner er det sidste nok bedste

  10. #816
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Robin var ikke særlig god med fødderne. Og han er næppe blevet meget bedre. Han har dog god attitude.

    Kan Bjelland stå på mål?

    Jeg synes pt. at det lidt er blevet en sandhed at målmænd skal være gode med fødderne
    altså det vigtigeste må da være og holde buret rent, noget vi virkelig har været dårlige til i sidste sæson
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  11. #817
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Kan Bjelland stå på mål?

    Jeg synes pt. at det lidt er blevet en sandhed at målmænd skal være gode med fødderne
    altså det vigtigeste må da være og holde buret rent, noget vi virkelig har været dårlige til i sidste sæson
    Sandt det handler som du siger at hold buret rent som det vigtigste. Dog vil jeg sige at målmænd som også er gode med fødderne og sende præcise udspark ud, kan være med til at sætte kontra farlige angreb i gang. Derudover kan en målmand også udvise "Ro" i presset
    situationer når de er gode med fødderne i stedet for bare i panik at høvle den ud til indkast.

    Men altså at finde en målmand med hele "pakken" hænger jo ikke på træerne. De fleste målmænd har stærke og svage sider. Jeg syntes det er meget sjældent at finde en som besidder alle de kvaliteter på en gang. Og hvis de gjorde var de nok hellere ikke i Suppen i særlig lang tid.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #818
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Forhåbentlig blot en random journalist, der har fanget en kilde, der i en brandert nævnte at Wass var en god spiller...

    Men jeg er totalt enig med dig; det er en total taber-sag (næsten) ligemeget hvad.

    Medmindre, selvfølgelig, vi får en spiller ind, der virkelig giver et boost. Men så langt i processen tvivler jeg virkelig på vi når... Han spiller i BIF næste sæson.

    Zan
    Vi ka også interessere os for samtlige spillere, der er på vej til Brøndby, og så trække følehornene når CV har været forbi Jan bech med hatten og maxet kassekreditten ud i banken, så spillerne med dollartegn i øjnene kan smile og sige at Bundbøf altid har været deres hjerteklub.
    Danmark til Valby Bakke

  14. #819
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Parma vil have 5 mio. euro for Cornelius. Ja/nej?

  15. #820
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    4 mio. euro + præstationsbonusser (herunder mesterskaber og CL-kvalifikation) som kan udløse op til 1 mio. euro ekstra, så er det til at leve med.
    Sidst redigeret af Kiwi : 06.06.21 kl. 14:42
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #821
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    4 mio. euro + præstationsbonusser (herunder mesterskaber og CL-kvalifikation) som kan udløse op til 1 mio. euro ekstra, så er det til at leve med.
    Enig, såfremt man tror på at han kan holde sig rimelig skadesfri. Hvor skadet har han været i den seneste sæson?

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #822
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Alternativt kunne man sige: I får 3 mio. euro + præstationsbonusser på op til 1 mio. euro + Wilczek + at smølle skriver "Grazie mille!" til jer på Twitter 2 gange om dagen i to år..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #823
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Enig, såfremt man tror på at han kan holde sig rimelig skadesfri. Hvor skadet har han været i den seneste sæson?
    Han spillede 29 Serie A-kampe, missede 9. Spillede fuld tid i de 12. Han har tydeligvis en tilbagevænnende skade i låret, men han er ikke en udpræget skadet spiller. Han har spillet i alt 121 kampe i de 4 sæsoner efter han forlod FCK. De 27 i sæsonen 19-20 er hans laveste.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #824
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Er tilbøjlig til at sige nej ... Corner har jeg aldrig set som en gudsbenådet spiller, og han er meget af det som folk har haft det stramt med på de sidste, tidligere spillere der vil komme til at hæve en fed løn og have højere respekt-forventinger end deres evner kan bærer ...

    Corner er et Ståle-køb

  24. #825
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Når man ser landskampen ville Corner være en drøm. Vi kunne endelig være mere farlig på hjørne. Den mand vinder jo alt

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •