Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg kan tage fejl, men Roerslev lignede en mand, der sagde farvel efter dagens træning.

    Der er jo forholdsvis lang til at transfervinduet lukker (2. september, 23:59) og mon ikke at der kommer til at ske lidt mere?:

    * Peter Ankersen sælges
    * Mads Roerslev sælges

    Andre mulige ændringer til truppen:
    * Sotirios Papagiannopoulos sælges og en erstatning hentes
    * Stephan Andersen indstiller sin karriere
    Mere tvivlsomme:
    * Nicolaj Thomsen sælges og en erstatning hentes
    * Pieros Sotiriou sælges og en erstatning hentes

    Vi kommer i gruppespil og har behov for en bredere trup:
    * Der hentes x-antal nye spillere

    Det er selvfølgelig også muligt, at Ståle og co fx alligevel henter Lucas Andersen uden at sælge.

    Jeg tror fortsat at vi kommer til at se et nogle ændringer og min. en tilgang.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg kan tage fejl, men Roerslev lignede en mand, der sagde farvel efter dagens træning.

    Der er jo forholdsvis lang til at transfervinduet lukker (2. september, 23:59) og mon ikke at der kommer til at ske lidt mere?:

    * Peter Ankersen sælges
    * Mads Roerslev sælges

    Andre mulige ændringer til truppen:
    * Sotirios Papagiannopoulos sælges og en erstatning hentes
    * Stephan Andersen indstiller sin karriere
    Mere tvivlsomme:
    * Nicolaj Thomsen sælges og en erstatning hentes
    * Pieros Sotiriou sælges og en erstatning hentes

    Vi kommer i gruppespil og har behov for en bredere trup:
    * Der hentes x-antal nye spillere

    Det er selvfølgelig også muligt, at Ståle og co fx alligevel henter Lucas Andersen uden at sælge.

    Jeg tror fortsat at vi kommer til at se et nogle ændringer og min. en tilgang.
    Optimalt har vi 2 til hver plads og hvis Boilesen dækker centralt, så er det netop hvad vi har. Derudover har vi 2 talenter tæt på i Daghim og Haahr. Det er tydeligt at Roerslev og Ankersen ryger, men ellers forstår jeg ikke folk bliver ved med at nævne:

    - Stephan, han har kontraktudløb om 4 mdr og er skadet, hvorfor skulle han rive sin kontrakt i stykker.
    - Papa, pladsen hvor vi er tyndest besat. Han er ikke min favorit, men han er en fin breddespiller og han kender systemet. Med Boilesen skadet og Bjellands start med skader, så giver det ingen mening at skille sig af med ham
    - Thomsen hænger måske lidt yderligt i truppen, men vi har lige netop 8 spillere til midten (plus Daramy og Daghim) og Thomsen skal vi nok få brug for. Især med skaden til Mudrazija
    - Sotiriou, han passer fint ind i truppen og vi skal altså bruge 4 angribere. Han er hårdtarbejdende og skal nok få puttet en ind i kassen nu og da. Vi har haft kæmpe udskiftning allerede og jeg synes det er på tide at holde lidt igen.

    Det er problematisk at vi har lange skader til Boilesen og Mudrazija, men de er dækket ind. Mudrazija. Jeg tvivler bestemt på at vi skal hente flere, der skal ikke være alt for langt til spilletid, truppen er nogenlunde bred og vi har i virkeligheden sindsyg god kvalitet på alle pladser. Når det er sagt - så kan et talent til det centrale forsvar forsvares, men vi burde klare os indtil vinter. Her kan Thomsen, Holse, Sotiriou, Papa, Bengtsson så komme i spil til udskiftning.

    Check lige vores B hold med de skader vi har:

    Johnsson
    Bartolec-Papa-Haahr-Bengtsson
    Holse-Stage-Thomsen-Daghim
    Daramy-Sotiriou

    Det skulle nok få en del point og nyd lige A-holdet med vores skader...

    Gryte
    Varela-Nelsson-Bjelland-Oviedo
    Biel-Zeca-Falk-Fischer
    N’Doye-Wind

    Det er sku meget vildt
    Sidst redigeret af superestrella : 02.08.19 kl. 22:02 Årsag: 2. Hold

  3. De følgende 12 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,120

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg tvivler bestemt på at vi skal hente flere, der skal ikke være alt for langt til spilletid, truppen er nogenlunde bred og vi har i virkeligheden sindsyg god kvalitet på alle pladser. Når det er sagt - så kan et talent til det centrale forsvar forsvares, men vi burde klare os indtil vinter. Her kan Thomsen, Holse, Sotiriou, Papa, Bengtsson så komme i spil til udskiftning.
    Det er, som om du slet ikke læser, hvad du svarer på. Zebos skriver jo netop, at Papagiannopoulos, Thomsen og Sotirou kunne skiftes ud med en erstatning. Så tanken er ikke at gøre truppen større, men at hæve kvaliteten.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er, som om du slet ikke læser, hvad du svarer på. Zebos skriver jo netop, at Papagiannopoulos, Thomsen og Sotirou kunne skiftes ud med en erstatning. Så tanken er ikke at gøre truppen større, men at hæve kvaliteten.
    Jeg læser det, jeg er ikke enig. Jeg synes man skal passe på med at tro vi kan få meget bedre reservespillere og samtidig har udskiftningen allerede været stor nok. Vi kan jo ikke spille 10 nye ind ad gangen. Det vil være ufornuftigt at skifte yderligere ud, hvis det kan undgås. Desuden så er de nævnte spillere hellere ikke dårligere!

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,120

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg læser det, jeg er ikke enig. Jeg synes man skal passe på med at tro vi kan få meget bedre reservespillere og samtidig har udskiftningen allerede været stor nok. Vi kan jo ikke spille 10 nye ind ad gangen. Det vil være ufornuftigt at skifte yderligere ud, hvis det kan undgås. Desuden så er de nævnte spillere hellere ikke dårligere!
    Det er jo et rimeligt synspunkt, men du afviste med argumentet om, at truppen ikke skulle blive større - og det er der ikke nogen, der har argumenteret for.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #6
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Lucas Andersen sagde åbenbart vej til FCK:
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...n-afviste-fck/
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  10. #7
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    - Stephan, han har kontraktudløb om 4 mdr og er skadet, hvorfor skulle han rive sin kontrakt i stykker.
    Jeg skriver intet om at han evt. vil rive sin kontrakt i stykker, for selvfølgelig gør han ikke det. Men det kan jo være at FCK udbetaler de 4 måneder, som en god gestus eller andet i den dur. Eller en trænerrolle fx.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg skriver intet om at han evt. vil rive sin kontrakt i stykker, for selvfølgelig gør han ikke det. Men det kan jo være at FCK udbetaler de 4 måneder, som en god gestus eller andet i den dur. Eller en trænerrolle fx.
    Nej, selvfølgelig gør de ikke det før tid. Ved at Stephan bliver her kontrakten ud, får han via klubben adgang til den bedst mulige genoptræning efter sin skade indtil nytår. Stephan har en ambition om at spille igen efter sin skade, og jeg er ret sikker på at klubben vil give ham de bedste muligheder for at kunne det efter 5,5 års tro tjeneste for FCK. At skille sig af med ham ved bare at udbetale hans tilgodehavende, det er reelt set det samme som en fyring. Og jeg tror simpelthen ikke, socialdemokraten (i den klassiske forstand, ikke DF-likehunter-udgaven, som pt. ses i Danmark) Ståle kan få sig selv til at fyre en loyal medarbejder for at være kommet til skade på arbejde. Det er ekstremt usselt, når virksomheder gør sådan noget. Har selv prøvet det (Fuck jer, Disney).
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    472

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hehe - der blev sgu godt nok plads til indtil flere sidebemærkninger Kiwi :-)

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Hehe - der blev sgu godt nok plads til indtil flere sidebemærkninger Kiwi :-)
    Det er den evne, fruen gruer for, når jeg skal holde tale ved svigerforældrenes sølvbryllup i Jylland til oktober..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,557

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Optimalt har vi 2 til hver plads og hvis Boilesen dækker centralt, så er det netop hvad vi har. Derudover har vi 2 talenter tæt på i Daghim og Haahr. Det er tydeligt at Roerslev og Ankersen ryger, men ellers forstår jeg ikke folk bliver ved med at nævne:

    - Stephan, han har kontraktudløb om 4 mdr og er skadet, hvorfor skulle han rive sin kontrakt i stykker.
    - Papa, pladsen hvor vi er tyndest besat. Han er ikke min favorit, men han er en fin breddespiller og han kender systemet. Med Boilesen skadet og Bjellands start med skader, så giver det ingen mening at skille sig af med ham
    - Thomsen hænger måske lidt yderligt i truppen, men vi har lige netop 8 spillere til midten (plus Daramy og Daghim) og Thomsen skal vi nok få brug for. Især med skaden til Mudrazija
    - Sotiriou, han passer fint ind i truppen og vi skal altså bruge 4 angribere. Han er hårdtarbejdende og skal nok få puttet en ind i kassen nu og da. Vi har haft kæmpe udskiftning allerede og jeg synes det er på tide at holde lidt igen.

    Det er problematisk at vi har lange skader til Boilesen og Mudrazija, men de er dækket ind. Mudrazija. Jeg tvivler bestemt på at vi skal hente flere, der skal ikke være alt for langt til spilletid, truppen er nogenlunde bred og vi har i virkeligheden sindsyg god kvalitet på alle pladser. Når det er sagt - så kan et talent til det centrale forsvar forsvares, men vi burde klare os indtil vinter. Her kan Thomsen, Holse, Sotiriou, Papa, Bengtsson så komme i spil til udskiftning.

    Check lige vores B hold med de skader vi har:

    Johnsson
    Bartolec-Papa-Haahr-Bengtsson
    Holse-Stage-Thomsen-Daghim
    Daramy-Sotiriou

    Det skulle nok få en del point og nyd lige A-holdet med vores skader...

    Gryte
    Varela-Nelsson-Bjelland-Oviedo
    Biel-Zeca-Falk-Fischer
    N’Doye-Wind

    Det er sku meget vildt
    Super stærk A-kæde, men den B-kæde imponerer mig ingenlunde.. Den spiller ikke med i top 6 seks i hvert fald.. Der er 4-5 spillere som har fck-niveau/potentiale, resten er ligegyldigt fyld..

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,198

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Super stærk A-kæde, men den B-kæde imponerer mig ingenlunde.. Den spiller ikke med i top 6 seks i hvert fald.. Der er 4-5 spillere som har fck-niveau/potentiale, resten er ligegyldigt fyld..
    Du har alligevel ret høje forventninger, hvis du mener, at mange af disse er ligegyldigt fyld. Bortset fra Daghim og Haahr, som ikke er helt klar endnu, så ville nærmest alle andre gå direkte ind i startopstillingen i nærmest alle andre superligaklubber og jeg tvivler helt ærligt på, at man kan få væsentlig bedre spillere ind til en bænkplads.


  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,557

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du har alligevel ret høje forventninger, hvis du mener, at mange af disse er ligegyldigt fyld. Bortset fra Daghim og Haahr, som ikke er helt klar endnu, så ville nærmest alle andre gå direkte ind i startopstillingen i nærmest alle andre superligaklubber og jeg tvivler helt ærligt på, at man kan få væsentlig bedre spillere ind til en bænkplads.
    Daghim, Holse, Pieros, Papa, Bengtsson er for mig ligegyldigt fyld og fuldstændig ordinære superligaspillere.. Holse det samme, han har dog noget potentiale.. Og ja, jeg har meget høje forventninger :-)

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,497

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Daghim, Holse, Pieros, Papa, Bengtsson er for mig ligegyldigt fyld og fuldstændig ordinære superligaspillere.. Holse det samme, han har dog noget potentiale.. Og ja, jeg har meget høje forventninger :-)
    Urealistiske forventninger og ringe analytiske evner.


  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,231

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Daghim, Holse, Pieros, Papa, Bengtsson er for mig ligegyldigt fyld og fuldstændig ordinære superligaspillere.. Holse det samme, han har dog noget potentiale.. Og ja, jeg har meget høje forventninger :-)
    Det er måske en kende useriøst at dømme en spiller som Ahmed Daghim ude allerede. Knægten er 18 år og har fået 4-5 indhop i alt, hvor han i mine øjne har gjort det ganske ok. Og han er ikke engang en fast del af truppen endnu. Carlo Holse var i sidste sæson en profil på Esbjergs mandskab, der som bekendt vandt bronze. Han er da fantastisk at have på bænken.

    Vores skyggehold lige nu hedder (såfremt Bryan Oviedo vurderes bedre end Pierre Bengtsson, Guillermo Varela har vundet kampen om højrebacken og Pep Biel er så god, som vi håber)

    Kalle Johnsson
    Karlo Bartolec - Sotirios Papagiannopoulos - Jacob Haahr - Pierre Bengtson
    Carlo Holse - Jens Stage - Nicolaj Thomsen - Ahmed Daghim
    Pieros Sotiriou - Mohamed Daramy


    Jeg tvivler på, at du skal satse på at se en meget stærkere bænk i FC København. Selvfølgelig kunne man håbe på en ny superangriber i stedet for Pieros Sotiriou, men det skal jo vurderes op imod, at det vil sende enten Jonas Wind eller Dame N’Doye på bænken, og det ligger nok ikke lige i kortene.


    Jeg har valgt at se bort fra de langtidsskadede spillere Stephan Andersen, Nicolai Boilesen og Robert Mudrazija, ligesom Peter Ankersen og Mads Roerslev er fravalgt, fordi de er på vej ud.
    Sidst redigeret af giggs : 03.08.19 kl. 09:33
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •