Side 6 af 64 FørsteFørste ... 34567891656 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det bliver næppe et problem. Fortællingen derude er vist allerede, at det er agenten og baglandet, der vil have ham væk. Og spiller han en god kamp, så er alt sikkert tilgivet, og han er brønder af hele sit hjerte og forøvrigt stået på Faxe Tribunen siden han blev født.
    Det er meget vildt, at de køber historien om, at det hele bare handler om en agent, der imod sin klients vilje har startet rygter, som enhver ved er de giftigste rygter, man kan starte om en spiller i Superligaen. Men okay, man forstår godt trangen til at fortrænge virkeligheden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg ved godt at det er tidligt, og det ikke lyder sexet at hente en spiller som pt. spiller i Vendsyssel, men hold da helt k*ft han ser spændende ud ham Thorsteinsson. Han er lånt i Fulham, og er kun 19 år, men er en yngre og selvfølgelig usleben Viktor Fischer. Næsten alt han gør, er med høj høj klasse.

    Jeg siger, hent ham til vinter, og lej ham ud til en lidt større klub end Vendsyssel i et år eller to, og så har man en særdeles spændende spiller.

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg ved godt at det er tidligt, og det ikke lyder sexet at hente en spiller som pt. spiller i Vendsyssel, men hold da helt k*ft han ser spændende ud ham Thorsteinsson. Han er lånt i Fulham, og er kun 19 år, men er en yngre og selvfølgelig usleben Viktor Fischer. Næsten alt han gør, er med høj høj klasse.

    Jeg siger, hent ham til vinter, og lej ham ud til en lidt større klub end Vendsyssel i et år eller to, og så har man en særdeles spændende spiller.
    Sådan som han spillede i går, så kan han sagtens gå ind på vores hold. Når Fischer spiller kant, så ville han da være en oplagt makker til NDoye eller hvem der nu spiller "den store" angriber. Problemet er måske, at Fulham ikke er interesseret i at slippe ham, når han er så ung og så talentfuld.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Sådan som han spillede i går, så kan han sagtens gå ind på vores hold. Når Fischer spiller kant, så ville han da være en oplagt makker til NDoye eller hvem der nu spiller "den store" angriber. Problemet er måske, at Fulham ikke er interesseret i at slippe ham, når han er så ung og så talentfuld.
    De snakkede lidt med Mogens Krogh om ham i nedtakten, hvor jeg synes at det lå lidt imellem linjerne, at Vendsyssel har en købsoption på ham. Han udtaler i hvert fald, at de har aftalt med Fulham, at de ikke vil offenliggøre nogle detaljer om handlen. Jeg tænker, at man ikke havde sagt således, hvis man ikke havde en købsoption - det ville i hvert fald være en spøjs kommunikation.

    Og såfremt de har det, så er det nok et nærmest symbolsk beløb for os. Vendsyssel betaler købsoptionen, vi betaler det dobbelte af købsoptionen til Vendsyssel, og alle er glade.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #80
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    De snakkede lidt med Mogens Krogh om ham i nedtakten, hvor jeg synes at det lå lidt imellem linjerne, at Vendsyssel har en købsoption på ham. Han udtaler i hvert fald, at de har aftalt med Fulham, at de ikke vil offenliggøre nogle detaljer om handlen. Jeg tænker, at man ikke havde sagt således, hvis man ikke havde en købsoption - det ville i hvert fald være en spøjs kommunikation.

    Og såfremt de har det, så er det nok et nærmest symbolsk beløb for os. Vendsyssel betaler købsoptionen, vi betaler det dobbelte af købsoptionen til Vendsyssel, og alle er glade.
    God plan, bortset fra jeg ikke er helt tryg ved, at det er Mogens Krogh som man skal forhandle med. Vi kan nok være helt sikre på, at en vis anden klub også får nys om sagen, og at en vis andens klub meget rige ejer sagtens kunne se det som en penistransfer at slå os i kapløbet om hans underskrift....

    Og når det er sagt, så tror jeg forøvrigt slet ikke, at vi er interesseret uanset for fantastisk han var i går i vores øjne :-)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #81
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    God plan, bortset fra jeg ikke er helt tryg ved, at det er Mogens Krogh som man skal forhandle med. Vi kan nok være helt sikre på, at en vis anden klub også får nys om sagen, og at en vis andens klub meget rige ejer sagtens kunne se det som en penistransfer at slå os i kapløbet om hans underskrift....

    Og når det er sagt, så tror jeg forøvrigt slet ikke, at vi er interesseret uanset for fantastisk han var i går i vores øjne :-)
    Næ, du har måske ret, men han fik da i hvert fald vist sig frem!

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #82
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Toutouh skal til AGF. Så kom han alligevel til udlandet.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #83
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg vil gerne advokere for at man handler lidt aggressivt ind i dette vindue. Af to årsager.

    1) Vi skal konkurrere med FCM om guldet i denne sæson, og både det faktum at de har en bredere trup end os og skal spille færre kampe, så skal vi i højere grad være i stand til at tage kampen op mod dem. Især mhp. slutspillet, hvor det gør en forskel at kunne give hvile en gang imellem til den enkelte spiller.

    2) Med lidt lodtrækningsheld har vi mulighed for at nå længere i Europa end vi har gjort før. Vi har en stærk stamme, og med mere bredde og offensiv styrke kan vi både nå endnu længere, og samtidigt spille et hold sammen til en evt. CL kampagne i næste sæson.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #84
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg vil gerne advokere for at man handler lidt aggressivt ind i dette vindue. Af to årsager.

    1) Vi skal konkurrere med FCM om guldet i denne sæson, og både det faktum at de har en bredere trup end os og skal spille færre kampe, så skal vi i højere grad være i stand til at tage kampen op mod dem. Især mhp. slutspillet, hvor det gør en forskel at kunne give hvile en gang imellem til den enkelte spiller.

    2) Med lidt lodtrækningsheld har vi mulighed for at nå længere i Europa end vi har gjort før. Vi har en stærk stamme, og med mere bredde og offensiv styrke kan vi både nå endnu længere, og samtidigt spille et hold sammen til en evt. CL kampagne i næste sæson.
    Vi har haft en forrygende start på Europa, men skal vi ikke lige skyde bjørnen inden vi sælger skindet. Vi er langtfra videre og hvis man tror Slavia Prag er en walkover - så tager man fejl. Vi ville ikke være favoritter over to kampe, tror måske en 50/50 og efter de to kampe kan vi sagtens have udspillet vores chancer. Den gode nyhed er selvfølgelig at vi ved det inden transfervinduet åbner, men jeg ser altså ikke at truppen skal øges voldsomt hvis vi går videre. Realistisk er det 2 eller 4 ekstra kampe, de bør truppen kunne håndtere. Jeg kunne godt tænke mig en ny angriber og ar vores næste højre back kan blive signet til vinter

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #85
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg mener stadig at truppen er for smal på nuværende tidspunkt i forhold til FCM, europæisk forår eller ej. Vi har 23 spillere, de har 27-28, plus de kvantitativt er bedre til at anvendw akademispillere løbende over en sæson. Det gør bare, at deres spillere får mere hvile i løbet af sæsonen end vores. Plus vi i højere grad end dem afgiver spillere til diverse landshold. Der er 2-3 landsholdspauser i løbet af foråret, det skal også med i kalkylen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #86
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg mener stadig at truppen er for smal på nuværende tidspunkt i forhold til FCM, europæisk forår eller ej. Vi har 23 spillere, de har 27-28, plus de kvantitativt er bedre til at anvendw akademispillere løbende over en sæson. Det gør bare, at deres spillere får mere hvile i løbet af sæsonen end vores. Plus vi i højere grad end dem afgiver spillere til diverse landshold. Der er 2-3 landsholdspauser i løbet af foråret, det skal også med i kalkylen.
    Det tror jeg heldigvis også, at Ståle mener. Læg forøvrigt oveni, at Ståle i går udtalte, at Kvist maks havde 60 min. i benene. Så er vi pludselig endnu tyndere på midtbanen......det kan dog fikses, ved at hente Keita hjem til vinter. Jeg tror dog ikke, at det øger vores niveau ret meget.

  22. #87
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det tror jeg heldigvis også, at Ståle mener. Læg forøvrigt oveni, at Ståle i går udtalte, at Kvist maks havde 60 min. i benene. Så er vi pludselig endnu tyndere på midtbanen......det kan dog fikses, ved at hente Keita hjem til vinter. Jeg tror dog ikke, at det øger vores niveau ret meget.
    Og Keitas niveau ufortalt er han nok heller ikke den midtbanetype, vi har mest brug for at forstærke med, da vi i de fleste kampe mere mangler en offensiv Falk-afløser til midtbanen - plus en ekstra kant, så Fischer ikke skal ned og lege vikar som wing i tide og utide.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #88
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Send Kodro videre, vi har Wind tilbage som 3/4 vælg plus flere endog store talenter på vej frem på den plads.

    Brug pengene på 2 nye backs , til hver side! Også få hentet Zecas makker .

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #89
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Send Kodro videre, vi har Wind tilbage som 3/4 vælg plus flere endog store talenter på vej frem på den plads.

    Brug pengene på 2 nye backs , til hver side! Også få hentet Zecas makker .
    Det lyder sku meget godt. Nogen der har ideer? ;)

  27. #90
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Nå, verdens nemmeste tilgang ville være at rykke Daramy op i førsteholdstruppen. Hans teknik er tydeligvis på højt niveau, han kan ramme målet, og han er lige typen, vi er i bekneb for, når Fischer er ude. Han forlængede sin kontrakt for et år siden, men jeg kan ikke umiddelbart se med hvor mange år, men det ville uanset hvad være så dejligt, hvis det for en gangs skyld lykkedes at holde lidt på et af stortalenterne frem for at se dem smutte til en klub i en subtop-liga og få splinter i røven. Her er hans to mål mod Brøndby i går:


    Og ja, vi har på papiret masser af angribere i forvejen, men de er for ens og for utekniske. Bid i det sure æble og send Kodro videre i vinterpausen - og giv Daramy chancen, Ståle!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  28. De følgende 9 brugere er enige:

Side 6 af 64 FørsteFørste ... 34567891656 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •