Side 47 af 58 FørsteFørste ... 374445464748495057 ... SidsteSidste
Viser resultater 691 til 705 af 861

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #691
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Du snakker udenom, igen. I dit oprindelige indlæg skrev du:

    "95 årige demente dorte optager ikke en intensiv plads, hvis der er pladsmangel. I foråret var det den reelle grund til at danmark klarede sig statistisk bedre på intensiv behandling end andre lande, at man prioriterede kun intensiv hvis der var en realistisk chance for at det kunne hjælpe."

    Altså at Danmark i foråret kun klarede sig statistisk bedre end andre lande, fordi man prioriterede intensivpladserne til dem, "der var en realistisk chance for at det kunne hjælpe".

    Og nu spørger jeg dig igen, har du en kilde, der kan bakke den påstand op?
    Beklager at du misforstod min pointe i mit svar til kiwi. Hovedpointen var at plejehjemsbeboere, såsom demente dorte på 95 aldrig vil blive tilbudt intensiv behandling, og fylder derfor ikke en intensivplads. Det viser sundshedsstyrelsen data også.

    Det skyldes sandsynligvis at man kun ordinerer intensivbehandling, hvis denne er meningsfuld (reelt øger overlevelseschancen.). Det er givet i oplægget.

    Så beklager jeg at jeg frit efter hukommelsen erindrede at vi havde klaret det bedre med intensiv behandling, fordi patienterne var yngre. Der huskede jeg forkert. Vi har klaret det bedre, men det skyldes primært at vi har en god sundhedssektor. https://hjerteforeningen.dk/2020/11/...rst-forventet/

    Og det ændrer ikke på min helt oprindelige holdning, om at man hellere skulle vaccinere velgående der er over 80 end folk på plejehjem der er over 80, så længe vaccinen er en knap resource.

    Jeg forlader debatten nu, så denne tråd ikke kører mere af sporet.

  2. #692
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... "Vikarlandsholdet" og den myte der bygges op omkring dem.


  3. #693
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ...blomster indendørs.

    Det er egentlig ikke fordi, jeg ikke synes, de kan være pæne nok, men jeg bemærker dem bare overhovedet ikke, med mindre nogen direkte peger på dem, eller jeg falder over bladene på gulvet et par dage efter, de er visnet.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #694
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... hverken veste eller butterflies. Hvad er pointen med en varm, tætsiddende jakke uden ærmer? Og hvorfor skulle man have lyst til at ligne en julegave?



    Og derfor ærgrer det mig, at snookerspillere går rundt i det tossede kostume. Det gør det en del sværere at forsvare denne prægtige sport ...

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #695
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    ... hverken veste eller butterflies. Hvad er pointen med en varm, tætsiddende jakke uden ærmer? Og hvorfor skulle man have lyst til at ligne en julegave?



    Og derfor ærgrer det mig, at snookerspillere går rundt i det tossede kostume. Det gør det en del sværere at forsvare denne prægtige sport ...
    Der kunne ellers laves en glimrende parodi på fodbold, ved at netop iklæde spillerne ovenstående, mens fischer forklare dommeren at han filmede for at vise at han netop havde været udsat for et mord.

  8. #696
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    144

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Uden i øvrigt at vide noget om årsagen, så vil jeg gætte på, at der oprindeligt har været en tradionelt dress code, med skjorte, slips og jakke (som også golf har haft) men lige netop for snooker og billard i øvrigt er slips og jakken i vejen når man spiller, og så man har skulle vælge noget mere tætsiddende, men stadig nobelt :-)
    Mvh
    Jacob N

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #697
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... den autotunet-atonale, pinligt valbyengelske boyband-temasang til Druk.

    Glimrende film, dog.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #698
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    ... den autotunet-atonale, pinligt valbyengelske boyband-temasang til Druk.

    Glimrende film, dog.
    Findes der en sidelinien bruger der faktisk synes godt om scarlet pleasure. Jeg tog hellere en kamp på sydsiden, hvis det var eneste mulighed for at undgå at overvære en hel scarlet pleasure koncert.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #699
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... fester! Hermed menes ikke spontane havefester, forsamlinger i det offentlige rum og deslige, men konfirmationer, bryllupper (+dem af kobber, sølv og guld), runde fødselsdage osv. Jeg hader bordplaner, hvor man tvangskonverserer med totalt ukendte eller en kedelig onkel, taler, lejlighedssange, tre kedelige retter eller en tarvelig buffet, og frem for alt fornemmelsen af ikke at kunne slippe ud. Det har været en befrielse at slippe for det lort under lockdown, og nu frygter jeg det store efterslæb der skal samles op i takt med genåbningen.


  15. #700
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    ... fester! Hermed menes ikke spontane havefester, forsamlinger i det offentlige rum og deslige, men konfirmationer, bryllupper (+dem af kobber, sølv og guld), runde fødselsdage osv. Jeg hader bordplaner, hvor man tvangskonverserer med totalt ukendte eller en kedelig onkel, taler, lejlighedssange, tre kedelige retter eller en tarvelig buffet, og frem for alt fornemmelsen af ikke at kunne slippe ud. Det har været en befrielse at slippe for det lort under lockdown, og nu frygter jeg det store efterslæb der skal samles op i takt med genåbningen.
    Hvis vi nu kunne starte med at aftale at man ikke invitere venner med til familiefester hvor promiller er upassende, så er vi kommet et laaaangt stykke af vejen.

  16. #701
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Er træt af en mio podcast og referencer til dem hører dem ikke alligevel

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #702
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Tendensen med skilte, hvor der står noget lignende “Wind må jeg få din trøje?”. Jeg synes det er decideret kvalmende. Gør dog en indsats, hvis du vil gøre dig fortjent til en trøje. Det andet er bare tiggeri.


  19. #703
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... "danskerhold". Hvis ikke det i sig selv er en nøgle til ikke at bryde sig om dem, at der er diverse Brøndby- og FCM-typer samlet i en udenlandsk klub, så er omklamringen og opreklameringen i dækningen herhjemme sgu.

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #704
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... at der er tre fck’er i landsholdstuppen. Når den danske startopstilling kan udgøres af følgende adresser, så behøver vi ikke blande superligaspillere ind i truppen.

    Bologna- barca - leipzig
    Inter -
    Tottenham - dortmund
    Atlanta - southampton (eller chelsea) - Milan - valencia
    Leicester -

  22. #705
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    ... at der er tre fck’er i landsholdstuppen. Når den danske startopstilling kan udgøres af følgende adresser, så behøver vi ikke blande superligaspillere ind i truppen.

    Bologna- barca - leipzig
    Inter -
    Tottenham - dortmund
    Atlanta - southampton (eller chelsea) - Milan - valencia
    Leicester -
    Fremragende pointe, lad os fremover kun have 11 spillere i landsholdstuppen!!!1

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •