Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
67. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    29 43.28%
  • Uafgjort

    18 26.87%
  • FCK vinder

    20 29.85%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 123

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Kan se bevisbyrden ligger på os "Ståle Ud" folk af en eller anden årsag.
    Det er jer, som vil have afsat ham. Så er det også jeres opgave at komme med forslag til et bedre alternativ. Du kan ikke nøjes med at råbe "Revolution!" uden at komme med et reelt alternativ til den nuværende styreform. Det siger sig selv. Ellers bliver det anarki, og det vinder man ikke mange titler af. Bare spørg BØF..

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Og hvis vi følger dit skriv Kiwi, så findes der ingen "gode" trænere derude som gider træne fck eller hva ??
    Det mindes jeg nu ikke at have sagt. Jeg har til gengæld bedt om at få nævnt nogle alternativer, som kan varetage den opgave, der ligger for, med det tilgængelige budget, hvis ikke det skal være Ståle, der varetager opgaven. Og så har jeg bedt om at få præciseret, hvad opgaven består af, hvis der skulle være ændringer i ambitionerne, eller om det skal være status quo.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Hvilket var lige præcis det der skete i den famøse sæson, hvor vi smider mesterskabet og et sikkert Champions League-gruppespil. Der havde medierne mere travlt med at snakke om, hvor fantastiske Nordsjællands tropper var i stedet for på noget tidspunkt at rette fokus på, hvor gennemført elendigt FCK gjorde det.
    Du glemte anførselstegn omkring "fantastiske" - FCN scorede kun 49 mål med deres "fantastiske" possession fodbold, hvilket er det laveste antal mål for et dansk mesterhold i dette årtusinde.

    FCM har i denne sæson scoret 50!! mål i de 31 kampe der er spillet indtil nu, så det er ikke ligefrem deres offensiv som er fantastisk. For to sæsoner siden scorede de 80 mål.

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Men når det så er sagt så har Ståle altid stået for en Kedelig spillestil lige pånær i enkelte sæson, hvor der dukker en Robert Skov op der gør det mindre kedeligt :)
    Er det virkeligt den eneste sæson hvor FCK ikke har spillet kedeligt. Hvad med 2010/11 og 2016/17?
    Sidst redigeret af tor340 : 08.07.20 kl. 10:55
    Øvre C'er

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,083

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Du glemte anførselstegn omkring "fantastiske" - FCN scorede kun 49 mål med deres "fantastiske" possession fodbold, hvilket er det laveste antal mål for et dansk mesterhold i dette årtusinde.

    FCM har i denne sæson scoret 50!! mål i de 31 kampe der er spillet indtil nu, så det er ikke ligefrem deres offensiv som er fantastisk. For to sæsoner siden scorede de 80 mål.



    Er det virkeligt den eneste sæson hvor FCK ikke har spillet kedeligt. Hvad med 2010/11 og 2016/17?
    Men er 3 sæsoner nok ud af 10?

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Det er mere spørgsmålet om - hvad er kedeligt spil?
    Øvre C'er

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    15/16 var nu også ganske underholdende, trods den meget begrænsede europæiske deltagelse. The Double, at tæve FCM 5-3, vinde 6-2 mod AaB, slå BØF to gange på en uge..

    Så 4 sæsoner ud af 8 over de sidste 10 år, hvor Ståle har været i spidsen, det er okay når man husker på at hver gang et hold har sprudlet, bliver det pillet fra hinanden med de store salg..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,579

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det er jer, som vil have afsat ham. Så er det også jeres opgave at komme med forslag til et bedre alternativ. Du kan ikke nøjes med at råbe "Revolution!" uden at komme med et reelt alternativ til den nuværende styreform. Det siger sig selv. Ellers bliver det anarki, og det vinder man ikke mange titler af. Bare spørg BØF..
    Kiwi det er bare at søge på tidligere indlæg fra os kritikere, hvor det meget fint bliver lagt frem, Ståles mangler og evt. forslag til erstatninger.. Men her er der nogle punkter.

    1. Find en træner med en mere ligelig tilgang til offensiv/defensiv spillestil. Ståles 4-4-2 med backs til linjen og indlæg er ikke det eneste der kan praktiseres.
    2. Hvis man ikke vil af med Ståle så degradere ham til træner og få ansat en kompetent Sportsdirektør med magt (Og nej jeg kommer ikke med eksempler, men mon ikke der findes mange dygtige ude i den store fodbold verden ?)
    3. Find en træner som er dygtig til at træne "Omstillingsspil". Især i Europa er vi jo elendige til det, men også i Suppen.

    Ståle står ikke over klubben i min bog. og alle har ret til en mening her på dette debat forum og ikke kun Ståle elskerne :)

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,195

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Men her er der nogle punkter.

    1. Find en træner med en mere ligelig tilgang til offensiv/defensiv spillestil. Ståles 4-4-2 med backs til linjen og indlæg er ikke det eneste der kan praktiseres.
    Det er præcis en (af flere) af grundene til, at disse diskussioner af og til bliver lidt ligegyldige. For hvis holdningen/ideen er, at det er det eneste indhold i Ståles offensive tilgang, ja så er der jo ikke meget at diskutere. I stedet kan man f.eks. bruge tiden på at kigge på målene senest mod AAB (https://www.fck.dk/nyhed/highlights-fck-2-0-aab ) og se på en masse andre nuancer i vores spil. Faktisk kan man nok argumentere for, at mange af vores problemer offensivt pt handler om netop et skifte til en mere teknisk tilgang, hvor relationer og spillernes dagsform er endnu mere vigtig. En tilgang som f.eks. indeholder flere kombinationer og gennembrud centralt. Havde vi bare haft NDoye klar i flere kampe og holdt os til indlæg fra backs fra baglinien (som ifølge flere herinde er eneste offensive tilgang), ja så havde vi nok ligget bedre pointmæssigt. Til gengæld havde det været tæt på ligegyldigt at udvikle en spiller som Daramy eller købe Biel.

    Jeg ved godt, at mange ikke vil anerkende det, men de taktiske ændringer, spillemønstre osv er der jo. Men de kræver jo ofte, at holdet 3-4 bedste offensive spillere er til rådighed og at de er i form. Det er klart, at er man nødt til at spille Stage på en kant, Pierre på en back eller en meget ung Kaufmann og Daramy i front, ja så får man bare ikke altid det flydende spil og stabilitet, som vi ønsker.
    Sidst redigeret af k@sper : 08.07.20 kl. 11:51

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,579

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er præcis en (af flere) af grundene til, at disse diskussioner af og til bliver lidt ligegyldige. For hvis holdningen/ideen er, at det er det eneste indhold i Ståles offensive tilgang, ja så er der jo ikke meget at diskutere. I stedet kan man f.eks. bruge tiden på at kigge på målene senest mod AAB (https://www.fck.dk/nyhed/highlights-fck-2-0-aab ) og se på en masse andre nuancer i vores spil. Faktisk kan man nok argumentere for, at mange af vores problemer offensivt pt handler om netop et skifte til en mere teknisk tilgang, hvor relationer og spillernes dagsform er endnu mere vigtig. En tilgang som f.eks. indeholder flere kombinationer og gennembrud centralt. Havde vi bare haft NDoye klar i flere kampe og holdt os til indlæg fra backs fra baglinien (som ifølge flere herinde er eneste offensive tilgang), ja så havde vi nok ligget bedre pointmæssigt. Til gengæld havde det været tæt på ligegyldigt at udvikle en spiller som Daramy eller købe Biel.

    Jeg ved godt, at mange ikke vil anerkende det, men de taktiske ændringer, spillemønstre osv er der jo. Men de kræver jo ofte, at holdet 3-4 bedste offensive spillere er til rådighed og at de er i form. Det er klart, at er man nødt til at spille Stage på en kant, Pierre på en back eller en meget ung Kaufmann og Daramy i front, ja så får man bare ikke altid det flydende spil og stabilitet, som vi ønsker.
    Kasper nu var det bare "Et" punkt. du læste måske ikke de andre punkter :) ?. Og igen, det er jo bare at kigge i arkivet her op sidelinen, hvis du vil finde flere argumenter med fare for konstant at gentage mig selv. Jeg syntes ALDRIG Ståle har været et geni når det kommer til offensiv strategi og det holder jeg ved.

    Så kan Ståle blande kortene så meget han vil i forskellige opstillinger, jeg ved hvad jeg personligt ser på banen og det er sgu ikke kønt og det er ikke kun baseret på denne sæson

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,195

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Kasper nu var det bare "Et" punkt. du læste måske ikke de andre punkter :) ?. Og igen, det er jo bare at kigge i arkivet her op sidelinen, hvis du vil finde flere argumenter med fare for konstant at gentage mig selv. Jeg syntes ALDRIG Ståle har været et geni når det kommer til offensiv strategi og det holder jeg ved.

    Så kan Ståle blande kortene så meget han vil i forskellige opstillinger, jeg ved hvad jeg personligt ser på banen og det er sgu ikke kønt og det er ikke kun baseret på denne sæson
    Punkt 2 havde vel som sådan ikke noget med Ståle som træner at gøre. Men sådan en degradering kommer ikke til at ske, for så skrider han.
    Punkt 3 tror jeg mere handler om typer. Det er klart, at man f.eks. har svært ved at køre hurtige kontraer med to snegle i form af Wind og NDoye i front. Det er imo en prioriteringssag omkring hvilke spillere man vælger, fremfor en træner som ikke kan finde ud af at træne det. Jeg kan dårligt tænke mig noget der er nemmere at træne end løbemønstre på kontra.

    Og ja, man kan da uden tvivl finde flere gode argumenter. Jeg er ikke enig i ret mange af dem.

    Forøvrigt sjovt, at du i dit tidligere indlæg skriver, at alle har ret i en mening om dette emne. For jeg skal da love for, at man i perioder herinde er blevet angrebet fra de fleste sider (ikke specifikt dig, jeg tænker på), hvis man bare tilnærmelsesvis havde noget positivt at sige om en kamp eller i særdeleshed Ståle. Jeg er da bare glad for, at vindene en sjældent gang blæser den anden vej herinde i en dårlig periode. :)

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,579

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Punkt 2 havde vel som sådan ikke noget med Ståle som træner at gøre. Men sådan en degradering kommer ikke til at ske, for så skrider han.
    Punkt 3 tror jeg mere handler om typer. Det er klart, at man f.eks. har svært ved at køre hurtige kontraer med to snegle i form af Wind og NDoye i front. Det er imo en prioriteringssag omkring hvilke spillere man vælger, fremfor en træner som ikke kan finde ud af at træne det. Jeg kan dårligt tænke mig noget der er nemmere at træne end løbemønstre på kontra.

    Og ja, man kan da uden tvivl finde flere gode argumenter. Jeg er ikke enig i ret mange af dem.

    Forøvrigt sjovt, at du i dit tidligere indlæg skriver, at alle har ret i en mening om dette emne. For jeg skal da love for, at man i perioder herinde er blevet angrebet fra de fleste sider (ikke specifikt dig, jeg tænker på), hvis man bare tilnærmelsesvis havde noget positivt at sige om en kamp eller i særdeleshed Ståle. Jeg er da bare glad for, at vindene en sjældent gang blæser den anden vej herinde i en dårlig periode. :)
    Hehe ja meningerne om Ståle er jo en fantastisk debat at have så længe det foregå i en god tone :)

    Jeg er bare glad for denne sæson snart er ovre. Kæft det har været en hård omgang og det siger jeg selvom vi er nr. 2 i suppen og stadig har mulighed for avancement i Europa :)

    Helvedet startede for alvor efter Nightmare kampen mod Røde Stjerne (En kamp man aldrig glemmer)

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,195

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hehe ja meningerne om Ståle er jo en fantastisk debat at have så længe det foregå i en god tone :)

    Jeg er bare glad for denne sæson snart er ovre. Kæft det har været en hård omgang og det siger jeg selvom vi er nr. 2 i suppen og stadig har mulighed for avancement i Europa :)

    Helvedet startede for alvor efter Nightmare kampen mod Røde Stjerne (En kamp man aldrig glemmer)
    Ja jeg er enig. Det har grundet skader og FCM's pointantal (og nu også AGF's) været ren "overlevelse" stort set hele sæsonen. Det har været opslidende for os som fans, men formentlig også for spillerne. Dette er sikkert også en grund til, at de har set trætte ud i perioder, hvor vi som fans ikke forstår deres træthed.
    Vi trænger i den grad til at starte på en frisk. Desværre er pausen meget kort og budgettet måske meget lille til de nødvendige ændringer. Man kan desværre godt frygte en gentagelse i næste sæson.

    Skal man finde lidt lys forenden af tunnelen, så er det at Wind, Ndoye, Boilesen og også Fischer er på vej tilbage. Det ligner i den grad, at man prioriterer at have dem klar og i form til kommende sæson og kampen i EL, hvis det kan nås. Lykkes man med det og lykkes man med at holde 2. pladsen sæsonen ud, så kan vi gå ind til kommende sæson med en vis optimisme.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Noget som skræmmer mig ang. vores spil er at det ikke ligner at Ståle bruger de spillere vi har til rådighed til at implementere den taktik han nu engang vil.
    Så er der en masse som der bliver skadet, men man ændrer ikke synderligt på taktikken selvom de spillere som så kommer ind slet ikke kan eksekvere det som han vil. Og så er vi ude i at Ståle igen står og skriger at sine spillere som om
    de er u17 og aldrig har trænet hans løbemønstre før.
    Mere skræmmer mig det også, at efter hver pause/ferie skulle man tro vi kom bedre ud med taktikken og det som Ståle vil ha spillererne skal gøre. Men det ser jeg bare kun i små glimt og så er man straks tilbage til at de igen ligner hovedløse kyllinger.

    Jeg er kommet så langt ud at, det at tabe 2 pladsen til gf skulle få Ståle til at sige op/blive fyret, så er det som jeg håber på :(

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,370

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja jeg er enig. Det har grundet skader og FCM's pointantal (og nu også AGF's) været ren "overlevelse" stort set hele sæsonen. Det har været opslidende for os som fans, men formentlig også for spillerne. Dette er sikkert også en grund til, at de har set trætte ud i perioder, hvor vi som fans ikke forstår deres træthed.
    Vi trænger i den grad til at starte på en frisk. Desværre er pausen meget kort og budgettet måske meget lille til de nødvendige ændringer. Man kan desværre godt frygte en gentagelse i næste sæson.
    Undskyldningerne er i hvert fald allerede kørt i stilling :-)
    Men lige det med budgettet behøver vi ikke at frygte, for Ståle er da ikke en svag leder, vel?
    Som du skrev i FCN-kamptråden om Nilsson og Jacobs: "Samtidig er de alle så svage ledere, at man ikke formår at skabe modspil til ledelsen som i samme periode skærer spillerbudgettet ind til benet."

    Om man kan lide det eller ej, er der intet, der tyder på, at Ståle er på vej videre i karrieren, men hvis guldet glipper i næste sæson, burde han eller klubben måske se lidt mere indgående på, hvorfor tingene ikke fungerer. Er det kun på grund af skader, kampprogram, fejldomme, mentalt trætte spillere osv. - ELLER kunne det også være, fordi vi har en træner, der i den hjemlige liga har urimeligt svært ved at levere det spil og de resultater, som det klart største budget, den bedste tiltrækningskraft, det bedste stadion, de fleste fans, den højeste trænerløn og alt det andet lægger op til? En træner, der som oftest imponerer i Europa og med jævne mellemrum formår at slå større hold ud, men som i det, der trods alt er klubbens bread and butter, er blevet læst og ikke kan præstere acceptabelt, når modstanden er lidt stærkere end Sønderjyskes eller Esbjergs freaksæsoner.

    Måske hører det en anden tid til for et tophold at have en træner, der med egne ord - og jeg kan kun give ham ret - "er god til at finde virkemidler, der kan gøre underlegne hold konkurrencedygtige mod stærkere modstander." I hvert fald når han ikke er god til at finde virkemidler, der gør et overlegent hold dominerende mod svagere modstandere i tilfredsstillende grad.
    HIC SUNT LEONES

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Undskyldningerne er i hvert fald allerede kørt i stilling :-)
    Men lige det med budgettet behøver vi ikke at frygte, for Ståle er da ikke en svag leder, vel?
    Som du skrev i FCN-kamptråden om Nilsson og Jacobs: "Samtidig er de alle så svage ledere, at man ikke formår at skabe modspil til ledelsen som i samme periode skærer spillerbudgettet ind til benet."

    Om man kan lide det eller ej, er der intet, der tyder på, at Ståle er på vej videre i karrieren, men hvis guldet glipper i næste sæson, burde han eller klubben måske se lidt mere indgående på, hvorfor tingene ikke fungerer. Er det kun på grund af skader, kampprogram, fejldomme, mentalt trætte spillere osv. - ELLER kunne det også være, fordi vi har en træner, der i den hjemlige liga har urimeligt svært ved at levere det spil og de resultater, som det klart største budget, den bedste tiltrækningskraft, det bedste stadion, de fleste fans, den højeste trænerløn og alt det andet lægger op til? En træner, der som oftest imponerer i Europa og med jævne mellemrum formår at slå større hold ud, men som i det, der trods alt er klubbens bread and butter, er blevet læst og ikke kan præstere acceptabelt, når modstanden er lidt stærkere end Sønderjyskes eller Esbjergs freaksæsoner.

    Måske hører det en anden tid til for et tophold at have en træner, der med egne ord - og jeg kan kun give ham ret - "er god til at finde virkemidler, der kan gøre underlegne hold konkurrencedygtige mod stærkere modstander." I hvert fald når han ikke er god til at finde virkemidler, der gør et overlegent hold dominerende mod svagere modstandere i tilfredsstillende grad.
    Set fra min stol er det største problem nok, at de øvrige klubber har halet gevaldigt ind på FCK i forhold til træning, forberedelse, mentaltræning, kost, hvile og alle de parametre, hvor de før har været miles away. Den store kvalitetsforskel, der har været tidligere, gjorde, at man nærmest kunne spadsere gennem ligaen mens man spillede hårde midtugekampe i Europa. De sidste 5-6 år har i hvert fald vist, at det kan man ikke mere.

    Jeg ved, at folk er trætte af at høre på "Europa-undskyldningen", men jeg tror vitterligt, at det er der hunden ligger begravet. Der er to muligheder for at imødegå det: Enten øger man budgettet betragteligt eller også krydser man fingre for, at guldkonkurrenterne også skal spille i Europa. Det første har man selv kontrol over, mens det andet vil virke pænt useriøst.
    Sidst redigeret af Elver : 09.07.20 kl. 09:44
    Hejsa
    Elver's Avatar

  26. De følgende 3 brugere er enige:

  27. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,231

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Jeg ved, at folk er trætte af at høre på "Europa-undskyldningen", men jeg tror vitterligt, at det er der hunden ligger begravet. Der er to muligheder for at imødegå det: Enten øger man budgettet betragteligt eller også krydser man fingre for, at guldkonkurrenterne også skal spille i Europa. Det første har man selv kontrol over, mens det andet vil virke pænt useriøst.
    Tja? Efter den travle efterårssæson med Europæisk gruppespil, masser af skader og pænt elendigt spil, var vi faktisk (mirakuløst) kun 4 points efter FC Midtjylland ved juletid. Det fik dengang mange af os til at håbe på et mesterskab i et forår, hvor de mange skader forhåbentlig var overstået, og kampprogrammet ikke var markant mere omfattende end vores konkurrenters. Det gik som bekendt den stik modsatte vej, da både skader og elendigt spil fortsatte med ufortrøden kraft. Selv en månedslang Corona-pause gjorde intet godt ved situationen, og det er unægtelig svært at forestille sig, hvad der egentlig skal til, før det rigtig bliver godt igen. Det eneste, vi med 100% sikkerhed har fået slået fast er, at det i hvert fald IKKE er på grund af europæisk deltagelse, at vi spiller som en flok hovedløse høns, der hverken kan finde ud af at angribe eller forsvare. Det er nærmest som om, det bliver værre og værre, jo mere tid, vi har haft til at spille sammen.
    Sidst redigeret af giggs : 09.07.20 kl. 13:08
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  28. De følgende 10 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 30.06.20, 19:37
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  3. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 09.03.20, 13:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •