Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
90. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    54 60.00%
  • Uafgjort

    12 13.33%
  • BØF vinder

    24 26.67%
Side 3 af 11 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 158

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg synes, det er ret interessant, som der naturligvis kan tolkes rigtig meget på i forhold til hvorfor.

    - Det kan handle om noget med den ugentlige belastning, Bjelland har haft indtil videre, hvilket er noget af det, man har snakket om ift. at agere skadesforebyggende, og sørge for at han ikke bliver overbelastet.
    - Det kan handle om noget taktisk, hvor man ved at BØF har nogle noget hurtigere spillere oppe foran (bl.a. Uhre og Hedlund), og som enten vil kunne udstille ham i løbedueller, eller vil tvinge os til at stå lavt med bagkæden, hvilket kan være et problem ift. vores gameplan.
    - Det kan handle om at man reelt hellere vil have Ragnar som makker til Nelsson, fordi rollefordelingen mellem de to er mere klart defineret, og Ragnar er hurtigere end Bjelland. Og at man i de første kampe egentlig "bare" har ventet på at Ragnar var klar til at spille, så Bjelland reelt set er 3. eller 4. valget.
    Jeg tror det er en kombination af de to første. Alle ved at Bjelland ikke kan spille to kampe om ugen over en længere periode, så der vil blive udskiftninger i en opstart med mange kampe. Det er simpelthen for at undgå at han bliver skadet og er ude i en længere periode, jeg tror egentlig ikke han ser Ragnar som førstevalg - men måske pga af fart og fysisk styrke et bedre match imod Brøndby.

    Helt ærligt er jeg ikke helt tryk ved Ragnar og hellere ikke Marius endnu

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #32
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Årets vigtigteste kamp er desværre/heldigvis ikke mod brøndby længere. Det er de fire kampe mod midtjylland, og af dem, de to udekampe i herning. Ja derby nederlag gør ondt, men mesterskabet står og falder sandsynligvis ikke i forhold til udfaldet af derby, men det gør det gør det med vores kampe mod midtjylland.
    For mig er kampene mod de pisgule stadig vigtigere end dem mod Herning - mesterskab eller ej. Et nederlag til Steinleins drenge niver ikke helt så hårdt som et nederlag til Oscars ditto.
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg synes, det er ret interessant, som der naturligvis kan tolkes rigtig meget på i forhold til hvorfor.

    - Det kan handle om noget med den ugentlige belastning, Bjelland har haft indtil videre, hvilket er noget af det, man har snakket om ift. at agere skadesforebyggende, og sørge for at han ikke bliver overbelastet.
    - Det kan handle om noget taktisk, hvor man ved at BØF har nogle noget hurtigere spillere oppe foran (bl.a. Uhre og Hedlund), og som enten vil kunne udstille ham i løbedueller, eller vil tvinge os til at stå lavt med bagkæden, hvilket kan være et problem ift. vores gameplan.
    - Det kan handle om at man reelt hellere vil have Ragnar som makker til Nelsson, fordi rollefordelingen mellem de to er mere klart defineret, og Ragnar er hurtigere end Bjelland. Og at man i de første kampe egentlig "bare" har ventet på at Ragnar var klar til at spille, så Bjelland reelt set er 3. eller 4. valget.
    Jeg tænker det netop handler om, at man nu endelig har forstået, at Bjelland aldrig får fysik til at spille to kampe om ugen. I teorien er kampene i europæisk regi hårdere med mere kvalificeret modstand og historisk set har vi grebet disse kampe mere defensivt an. Man vælger derfor at den stærkeste defensiv (Nelsson og Bjelland) spiller de kampe. I kampene i SL spiller enten Ragnar eller Marios, da vi har brug for lidt mere fart, så vi kan stå højere på banen.

    Lad os se hvad der sker.

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg tænker det netop handler om, at man nu endelig har forstået, at Bjelland aldrig får fysik til at spille to kampe om ugen. I teorien er kampene i europæisk regi hårdere med mere kvalificeret modstand og historisk set har vi grebet disse kampe mere defensivt an. Man vælger derfor at den stærkeste defensiv (Nelsson og Bjelland) spiller de kampe. I kampene i SL spiller enten Ragnar eller Marios, da vi har brug for lidt mere fart, så vi kan stå højere på banen.

    Lad os se hvad der sker.
    Jeg er enig i, at vi har brug for mere fart når vi står højt, men det er i hvert fald ikke Ragnar eller Marios, der løser det problem.

    At Bjelland ikke en gang kan sidde på bænken og måske få begrænset spilletid, er et mere alvorligt signal.

    Jeg håber, at vi får suppleret med ikke bare en kant men også ned en cb og en vb. Der mangler vi meget, og jeg kan frygte, at vores mangler på de pladser i dag kan betyde, at vi ikke får gennembrud på kanterne og vi bliver fanget højt oppe på banen. Uhre og Hedlund vil elske lange bolde i bagrummet og vi har ikke spillerne til at dæmme op for det pt.

    Jeg tror zeca får mange lange defensive løb i dag.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 20.09.20 kl. 09:54
    Goldbæks Højrefod

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Lige nøjagtig på søndag hvor Brøndby skal stille med bjur på venstre og Jung, så håber jeg faktisk Stage starter, bare ikke centralt med som højre midt. Det vil gøre vores indlæg fra venstre farligere og han vil kunne trumle sig forbi bjur til hver en tid. Men ellers så jeg enig, falk skal simpelthen ind centralt ellers så sker der ingen ting og Stage smider alt for mange bolde derinde.
    Ku Stage ikke spille højre back, Mudra ind på midten?
    h

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-broendby-if-4

    Startopstillingen er klar. Ragnar, Biel og Karlo spiller. Og Stage er ikke i startopstillingen.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    Krc

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Iflg BT’s liveblog bliver Bjelland sparet i dag.

    Han er dog ikke med i FCKs trup til kampen mod Brøndby, da han skal spares.

    https://www.bt.dk/superligaen/live-f...forsvarsprofil

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Der er sket ting og sager i defensiven i dag ift start-11. Stage starter fx ikke

    23 Jonas Wind, 9 Kamil Wilczek
    7 Viktor Fischer, 10 Carlos Zeca (anf.), 33 Rasmus Falk, 16 Pep Biel
    3 Pierre Bengtsson, 27 Ragnar Sigurdsson, 4 Victor Nelsson, 17 Karlo Bartolec
    21 Kalle Johnsson

    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-broendby-if-4

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Imponerende at Brøndby udstiller os fuldstændig. De ser ud til at være et meget bedre fodboldhold end os, hvilket desværre ikke kommer som en overraskelse.

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Lerby Se meddelelser
    Imponerende at Brøndby udstiller os fuldstændig. De ser ud til at være et meget bedre fodboldhold end os, hvilket desværre ikke kommer som en overraskelse.
    Vores back- og kantudfordringer bliver desværre i den grad udstillet, offensivt og ikke mindst defensivt.
    Pep Biel er jo én stor lidelseshistorie og følge.
    Derudover må jeg lige skose dommeren. Elendig håndtering af Kamil-Rosted duellen. Slet og ret.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Vores back- og kantudfordringer bliver desværre i den grad udstillet, offensivt og ikke mindst defensivt.
    Pep Biel er jo én stor lidelseshistorie og følge.
    Derudover må jeg lige skose dommeren. Elendig håndtering af Kamil-Rosted duellen. Slet og ret.
    Det er utroligt BØF får så meget plads på kanterne og i vores bagrum

    Men altså, hvad kan man forvente, med et forsvar i rotation...

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er utroligt BØF får så meget plads på kanterne og i vores bagrum

    Men altså, hvad kan man forvente, med et forsvar i rotation...
    Det er ikke at forsvaret er i rotation, der er issuet. Issuet er at vi mangler generel fart i bagkæden, og det er uanset hvem der spiller.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det er ikke at forsvaret er i rotation, der er issuet. Issuet er at vi mangler generel fart i bagkæden, og det er uanset hvem der spiller.
    Det hænger da sammen. Det er da velkendt at for meget udskiftning i start 11 også kan skabe usikkerhed

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det hænger da sammen. Det er da velkendt at for meget udskiftning i start 11 også kan skabe usikkerhed
    Nu er det jo ikke fordi, det har set specielt godt ud med Bjelland og Varela, så det er vel fair nok at prøve noget andet.

    I øvrigt synes at midtbanen og Wind har været vores største problemer i dag.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (20/09-2020 kl. 14:00)

    Nu må Ståle smides på porten. Ikke fordi en anden træner nødvendigvis kan få mere ud af det ekstremt middelmådige materiale, der er i truppen. Men fordi det er Ståle, der har hældt millioner og atter millioner i alt det her middelmådighed. Det er simpelthen ikke godt nok.
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar


Side 3 af 11 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  3. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •